Cwierfinaly.

Data: 2012-06-21 15:10:04
Autor: Hades
Cwierfinaly.
Wiadomo ze to jest sport i ze dopoki pilka w grze, ale czy
rozpoczynajace sie dzis cwiercfinaly ME2012 dostarcza nam
jakichs emocji? Wydaje sie Grecy i Czesi nie sa faworytami
w swoich meczach a Wlosi i Francuzi raczej w grupach nie
zachwycili. Czy mozna wiec napisac ze pary polfinalowe sa
latwe do przewidzenia?
AM

Data: 2012-06-21 18:26:48
Autor: AJK
Cwierfinaly.
Dnia Thu, 21 Jun 2012 15:10:04 +0200, Hades napisał:

[...]

Ponieważ 2late napisał "tak", to ja napiszę "nie".
Jaki¶ chętny, żeby napisać "trudno powiedzieć"?
:-)

--
AJK

Data: 2012-06-21 18:52:21
Autor: grzeda
Cwierfinaly.
W dniu 2012-06-21 18:26, AJK pisze:
[...]

Moge byc ja, ale najpierw musisz to "nie" napisac.

pozdr
PG

Data: 2012-06-21 21:15:09
Autor: AJK
Cwierfinaly.
Dnia Thu, 21 Jun 2012 18:52:21 +0200, grzeda napisał(a):

[...]

Przecież tam wyżej napisałem. Ma być całym zdaniem?
To piszę - pary półfinalowe nie s± łatwe do przewidzenia.

--
AJK

Data: 2012-06-21 21:42:09
Autor: 2late
Cwierfinaly.
On 21/06/2012 5:26 PM, AJK wrote:

[...]

Jakiś chętny, żeby napisać "trudno powiedzieć"?
:-)

Pytanie jak z wypracowania szkolnego to i odpowiedz przekorna. :-P

Data: 2012-06-21 23:32:16
Autor: the_foe
Cwierfinaly.
W dniu 2012-06-21 15:10, Hades pisze:
[...]

Francja, Grecja, Wlochy ;)
Choc przyznam, ze moj pierwszy typ dzis nie wszedl ;)

--
the_foe

Data: 2012-06-22 00:19:00
Autor: Mr. D a.k.a Pos1o vel Beerbant n' Hoolaka co™
Cwierfinaly.
[...]

Dwie tak (no, wiadomo po meczu, ale zdziwiliby mnie Czesi,
w sumie nie chcialo mi sie tego meczu ogladac i widzialem
tylko II polowe...), dwie  nie :)
Niemcy na bank, Grecja to nie Dania (ktora przeciez
ulegla). Ale pozostale pary - wszystko sie moze zdarzyc.

Data: 2012-06-22 09:37:08
Autor: ligwan
Cwierfinaly.
On 22 Cze, 00:19, "Mr. D a.k.a Pos1o vel Beerbant n' Hoolaka co(tm)"
<Mr.D.Pos1o_Beerbant_n_Hool...@interia.pl> wrote:
> [...]

tylko II polowe...), dwie  nie :)
Niemcy na bank, Grecja to nie Dania (ktora przeciez
ulegla). Ale pozostale pary - wszystko sie moze zdarzyc.

Mało tego na bank to można już parę finałow± obstawić

Data: 2012-06-22 18:49:28
Autor: Mr. D a.k.a Pos1o vel Beerbant n' Hoolaka co™
Cwierfinaly.
W dniu 2012-06-22 18:37, ligwan pisze:
[...]

Mało tego na bank to można już parę finałową obstawić

Ja bym Wlochow jednak nie skreslal.

Data: 2012-06-22 19:01:40
Autor: Hades
Cwierfinaly.
Użytkownik ""Mr. D a.k.a Pos1o vel Beerbant n' Hoolaka co™""
[ciach]

Mało tego na bank to można już parę finałową obstawić

Ja bym Wlochow jednak nie skreslal.

Nie rob sobie jaj. Ci smiaciarze nie powinni wyjsc z grupy i nie mogli
by miec o to pretensji do nikogo.
AM

Data: 2012-06-22 19:12:32
Autor: 2late
Cwierfinaly.
On 22/06/2012 5:49 PM, "Mr. D a.k.a Pos1o vel Beerbant n' Hoolaka co™" wrote:
[...]

Moim skromnym zdaniem Wlosi wygraja z Niemcami w finale.

Data: 2012-06-22 20:53:08
Autor: Mr. D a.k.a Pos1o vel Beerbant n' Hoolaka co™
Cwierfinaly.
wrote:
[...]

Pozdrawiam

Zalozymy sie, ze nie? ;>

Data: 2012-06-22 21:42:20
Autor: 2late
Cwierfinaly.
On 22/06/2012 7:53 PM, "Mr. D a.k.a Pos1o vel Beerbant n' Hoolaka co™" wrote:

[...]

Ha ha ha. :)
Chcialem powiedziec Wlochy wygraja z Portugalia.
Chociaz sercem jestem za Anglia.

Cwierfinaly.