Cwok Niesio艂oski

Data: 2012-01-25 15:19:44
Autor: jadrys
Cwok Niesio艂oski
W dniu 2012-01-24 18:40, rAzor pisze:
Bedzie g艂osowa艂 za ACTA, tylko po to, aby zrobi膰 na z艂o艣膰 "hackerom".
Ju偶 kiedy艣 deklarowa艂em - mog臋 p贸j艣膰 na wybory i odda膰 g艂os na jak膮kolwike gnid臋 z PO, pod warunkiem, 偶e Platforma sp艂ucze to musze i kocie g贸wno z siebie. Kocie zmy艂a, cho膰 nadal cuchnie.
Jak wida膰 natr臋tne muchy lgn膮 do zgnilizny. Czekam.

A mo偶na wiedzie膰 dlaczego a偶 tak go nie lubisz? Bo dla mnie, pomijaj膮c to 偶e kiedy艣 si臋 zgrywa艂 pod publiczk臋 na wielkiego katolika, to dzisiaj m贸wi facet z sensem.

--
Kapitalizm jest chorob膮 (zaraz膮) z kt贸r膮 nale偶y walczy膰..
Instaluj膮c Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku..

Data: 2012-01-25 18:36:53
Autor: wekon
Cwok Niesio艂oski

"jadrys"  wrote in message news:jfp31h$fo9$2node2.news.atman.pl...

[...]

Przecie偶 to jest skompromitowane zero, m贸wi膮c jego j臋zykiem. Ty ju偶 do ko艅ca o艣lep艂e艣?

wekon

Data: 2012-01-27 11:40:07
Autor: jadrys
Cwok Niesio艂oski
W dniu 2012-01-25 18:36, wekon pisze:

[...]

Od kiedy to m贸wienie o faktach jest naganne? No, chyba 偶e mi poka偶aesz 偶e w jakiej艣 kwestii Niesio艂owski k艂amie i mija si臋 z prawd膮. Ja tego nie zauwa偶y艂em.