Cy ktoś ma dostęp do aktualnego cennika Eurotax? 2 modele do sprawdzenia

Data: 2010-03-29 12:23:11
Autor: wymianawszystkiegoWYTNIJTO
Cy ktoś ma dostęp do aktualnego cennika Eurotax? 2 modele do sprawdzenia
Jeżeli ktoś byłby tak dobry i mógł sprawdzić ceny poniższych modeli

- Seat Toledo II (1M) rocznik 2003/2004, wersja Stella, 77kw/105KM

- Volkswagen Polo III (nie znam oznaczenia) rocznik 2000, wersja basis/comfortline, 55kw/75KM

z góry dziękuję za pomoc

Data: 2010-03-29 15:19:16
Autor: virtual

Użytkownik <wymianawszystkiegoWYTNIJTO@op.pl> napisał w wiadomości news:3461.00000fd7.4bb07f8fnewsgate.onet.pl...
Jeżeli ktoś byłby tak dobry i mógł sprawdzić ceny poniższych modeli

- Seat Toledo II (1M) rocznik 2003/2004, wersja Stella, 77kw/105KM
21,765,-

- Volkswagen Polo III (nie znam oznaczenia) rocznik 2000, wersja
basis/comfortline, 55kw/75KM
12,200,-

Trochę mało danych.

--
virtual

Data: 2010-03-29 16:50:58
Autor: wymianawszystkiego
> [...]

21,765,-

> - Volkswagen Polo III (nie znam oznaczenia) rocznik 2000, wersja

jakie informacje jeszcze potrzebujesz?

Data: 2010-03-29 17:26:09
Autor: virtual

Użytkownik <wymianawszystkiego@op.pl> napisał w wiadomości news:3461.00000fff.4bb0be52newsgate.onet.pl...

> [...]
21,765,-

> - Volkswagen Polo III (nie znam oznaczenia) rocznik 2000, wersja

diesel, benzyna, rodzaj nadwozia, przebieg. Założyłem średnie.

--
virtual

Data: 2010-03-29 17:54:04
Autor: Lewis
Użytkownik "virtual" <for.spam@op.pl> napisał w wiadomości news:hoqgqb$8jt$1news.onet.pl...

jakie informacje jeszcze potrzebujesz?
diesel, benzyna, rodzaj nadwozia, przebieg. Założyłem średnie.

To ja korzystając z okazji chciałbym się zapytac o takie auto:
Audi A6C4 1997rok silnik 2.8 30V 142kW ACK, automatyczna skrzynia biegów 4biegowa, quattro torsen, skórzana tapicerka, podgrzewane wszystkie fotele, el lusterka i podgrzewane, el wszystkie szyby, tempomat, komp pokładowy, blokada dyferencjałów, barwione szyby, felgi 17" S-line, skórzana podgrzewana kierownica, 2x airbag, 5 zagłówków, c.zamek, światła p.mgłowe, immobiliser, wspomaganie kierownicy, alarm, climatronic, termometr zewnętrzny, kombi, czarny metallic, przebieg 297kkm z seryjnego wyposażenia tyle.

Dlaczego pytam... otóż miałem wypadek i w niedługim czasie przyjedzie rzeczoznawca, chciałbym wiedzieć jakiej kwoty się spodziewać i jak walczyć o swoje.

Z dodatkowego wyposażenia było zamontowane system nagłośnienia VIBE, monitor 15", konsola PS2 i navigacja w sumie na kwotę circa 6-7kzł czy nie mając na to faktur mogę dochodzić odszkodowania na podstawie niezależnego rzeczoznawcy?
Auto jest na tyle mocno uszkodzone że w 99% będzie uznana szkoda całkowita, czego bym nie chciał bo zapewne dostanę z 12kzł i wrak co w zasadzie nie pokryje nawet połowy straty. Czy mogę iść w zaparte ze chce to auto naprawiać za wszelką cenę bo jestem przekonany ze nie kupię drugiego takiego ze względu na wyposarzenie i masę nowych części które w ciągu ostatnich kilku miesięcy wymieniłem (nowy komplet hamulców ATE powerdisc 1100zł, wszystkie gumotuleje w zawieszeniu, drążki reakcyjne, linki od ręcznego termostat i mase innych dupereli), można powoływać niezależnego rzeczoznawce wraz z wyceną naprawy w autoryzowanym serwisie?

Lewis
Hornet PC 41 na sprzedaż
Audi A6 C4, 2,8 V6 ACK 142kW [`]
dB Race: 145,5 dB ;)

Data: 2010-03-29 17:55:42
Autor: Lewis
Użytkownik "Lewis" <lewisa@[tnij]poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hoqifi$eeb$1news.onet.pl...
[...]
 i jeszcze zapomniałem instalacja LPG za circa 3800zł, 2mies wstecz po wymianie wtryskiwaczy i parowników na kwotę 1100zł.

Lewis
Hornet PC 41 na sprzedaż
Audi A6 C4, 2,8 V6 ACK 142kW [`]
dB Race: 145,5 dB ;)

Data: 2010-03-29 16:50:44
Autor: to
Lewis wrote:

 i jeszcze zapomniałem instalacja LPG za circa 3800zł, 2mies wstecz po
wymianie wtryskiwaczy i parowników na kwotę 1100zł.

Za LPG to z miejsca -50%

--
cokolwiek

Data: 2010-03-29 20:09:57
Autor: virtual
[...]

(...)
wraz z wyceną naprawy w autoryzowanym serwisie?

14,300,- to suma wg Eurotaxu z wyposażeniem fabrycznym (standardowym).
Natomiast możemy brać pod uwagę wyposażenie dodatkowe, pod warunkiem, że było ono zawarte w polisie (dodatkowo ubezpieczone) i pobrana była za to dodatkowa składka, aczkolwiek wartość wyposażenia dodatkowego zazwyczaj nie może być wyższa niż 20% sumy ubezpieczonego pojazdu. Jeśli nie to rzeczoznawca bierze standardową wycenę Eurotaxu.
Natomiast, jeśli chodzi o naprawę, gdy masz faktury, to wartość jest ustalana indywidualnie na zafakturowane części + amortyzacja za dany okres. To dotyczy tylko przypadku, kiedy auto będzie naprawiane.

Pamiętaj: ZAWSZE suma ubezpieczenia AC zawarta w polisie to górna granica odpowiedzialności ubezpieczyciela. Im lepiej ubezpieczysz tym więcej dostaniesz. Proste.

--
virtual

Data: 2010-03-29 21:06:59
Autor: Lewis
Użytkownik "virtual" <for.spam@op.pl> napisał w wiadomości news:hoqqdd$9dc$1news.onet.pl...
[...]

Heh zapomniałem dodac, chodzi o odszkodowanie z OC sprawcy wypadku.

Lewis
Hornet PC 41 na sprzedaż
Audi A6 C4, 2,8 V6 ACK 142kW [`]
dB Race: 145,5 dB ;)

Data: 2010-03-29 21:43:50
Autor: virtual

Użytkownik "Lewis" <lewisa@[tnij]poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hoqtp9$l2j$1news.onet.pl...

Heh zapomniałem dodac, chodzi o odszkodowanie z OC sprawcy wypadku.

Dzisiaj Ci nie odpowiem. Ew. jutro.

--
virtual

Data: 2010-03-29 20:40:18
Autor: wymianawszystkiego
Cy ktoś ma dostęp do aktualnego cennika Eurotax? 2 modele do sprawdzenia

> jakie informacje jeszcze potrzebujesz?

diesel, benzyna, rodzaj nadwozia, przebieg. Założyłem średnie.

toledo - benzyna 1.6 77kw/105KM, sedan, 95 tys

polo - benzyna 1.4 16V 55kw/75KM, hatchback, 180 tys

Data: 2010-03-29 21:39:05
Autor: virtual

Użytkownik <wymianawszystkiego@op.pl> napisał w wiadomości news:3461.0000101d.4bb0f412newsgate.onet.pl...

toledo - benzyna 1.6 77kw/105KM, sedan, 95 tys

polo - benzyna 1.4 16V 55kw/75KM, hatchback, 180 tys

Toledo - 22,900,-
Polo - 10,338,- (comfortline) lub 9807,- (basis)
Przyjąłem wyposażenie fabryczne - standardowe.

--
virtual

Cy ktoś ma dostęp do aktualnego cennika Eurotax? 2 modele do sprawdzenia