Cy to jest normalna praktyka

Data: 2010-05-20 21:28:59
Autor: awe
Cy to jest normalna praktyka

Użytkownik "Klin" <""klin\"@op.pl, , ,"> napisał w wiadomości news:ht3v2k$en6$1news.onet.pl...

http://smolensk-2010.pl/2010-05-20-rosjanie-nie-przekaza-polskiej-prokuraturze-oryginalow-czarnych-skrzynek.html

 aby własność państwa polskiego mogła zostać w ten sposób
 zarekwirowana?
-- -- -- -- -- -- -
to jest wlasnosc polskiego rzadu - jesli rosjanie odmawiaja oddania czarnych skrzynek to ja tej sytuacji nie rozumiem.
awe

Data: 2010-05-20 21:27:09
Autor: u2
W dniu 2010-05-20 21:28, awe pisze:
to jest wlasnosc polskiego rzadu - jesli rosjanie odmawiaja oddania czarnych skrzynek to ja tej sytuacji nie rozumiem.

Łatwo wtedy zatrzeć ślady meaconingu.

Data: 2010-05-20 21:31:14
Autor: jadrys
[...]

To jest nasza własność - za nasze pieniądze kupione.. A i nie wiadomo czy nasz rząd poprosił Rosjan o zwrot naszej własności.

Cy to jest normalna praktyka