Cyanogenmod na Defy

Data: 2012-01-13 15:16:32
Autor: AT
Cyanogenmod na Defy
> Zapewne mniejszych i wiekszych usprawnien kryje sie w systemie wieksza
ilosc. Wiele umknelo mi w ciagu tych kilku godzin po instalacji. Jednak to co zauwazylem robi bardzo pozytywne wrazenie.
Podsumowujac, jesli ktos chce troche podlubac i w zamian otrzymac znacznie wiecej niz pierwotnie przewidzial producent - szczerze polecam.

Czy ten
Cyanogenmod w stantardzie dla wszystkich romów ma
2 WAY Call recording odblokowany?

Data: 2012-01-15 22:15:48
Autor: Maciej Muran
Cyanogenmod na Defy
Użytkownik "AT" <didotomSPAM@gazeta.pl> napisał
Cyanogenmod w stantardzie dla wszystkich romów ma
2 WAY Call recording odblokowany?

Odblokowanie 2wcr to kwestia zmian w kernelu a ten jest przygotowywany dla konkretnego urządzenia. Jakiś czas temu jedynie kilka modeli HTC zostało zaszczyconych tym ficzerem. Jak jest teraz - nie wiem. Szukaj na xda.

--
M.

Data: 2012-01-26 11:19:36
Autor: AT
Cyanogenmod na Defy
> Odblokowanie 2wcr to kwestia zmian w kernelu a ten jest przygotowywany dla
konkretnego urządzenia. Jakiś czas temu jedynie kilka modeli HTC zostało zaszczyconych tym ficzerem. Jak jest teraz - nie wiem. Szukaj na xda.

Obecnei przesiadłem sie na rom MIUI i jak narazie jest to najleszy rom na jakim
pracowałem, działa płynnie z app2sd, wirtalną pamięcą wewnętrzna na aplikacje 1GB
i nagrywa rozmowy. Ma w sobie filtrowanie rozmow w standardzie i kilka przydatnych opcji
jak licznik danych itp.

pozdrawiam i polecam ten rom

Data: 2012-01-26 16:58:14
Autor: atm
Cyanogenmod na Defy
On 2012-01-26 11:19, AT wrote:
> [...]

aplikacje 1GB
i nagrywa rozmowy. Ma w sobie filtrowanie rozmow w standardzie i kilka

Przez chwile rowniez testowalem ten rom. Pierwsze wrazenie bardzo pozytywne - wszelkie przewijania chodza bardzo plynnie. Podoba mi sie tez szata graficzna, czysta, przejrzysta troche applowa jednak mi to nie przeszkadza. Z MIUI wiaze sie pewna teoria spiskowa ;] Tworca tego romu sa Chinczycy a niudostepniaja zrodel, niektorzy wiec podejrzewaja, ze mogli zaszyc w srodku kilka robakow... ;]
To co mi sie spodobalo to brak sortowania kontakrow wg nazwiska i brak mozliwosci wylaczenia pl znakow w smsach (co wystepuje rowniez CM).
Zabraklo mi rowniez kilku innych malych rzeczy i ostatecznie powrocilem do CM.

Cyanogenmod na Defy