Cyc aresztowany?

Data: 2010-10-20 00:24:44
Autor: Jaksa
Cyc aresztowany?

Cyc, odezwij sie! Chce wierzyc ze to nie ty jestes morderca!

Jaksa

Data: 2010-10-20 06:00:02
Autor: Panslavista
Cyc aresztowany?

"Jaksa" <Jaksa@podole.pl> wrote in message news:op.vkugjiyk1j561patlantis...

Cyc, odezwij sie! Chce wierzyc ze to nie ty jestes morderca!

Jaksa

On nie zajmuje się detalem. To komendant obozu.

Data: 2010-10-20 19:14:04
Autor: heÂŽsk
Cyc aresztowany?
On Wed, 20 Oct 2010 06:00:02 +0200, "Panslavista"
<prawusek@interia.pl> wrote:

> [...]
>
> Cyc, odezwij sie! Chce wierzyc ze to nie ty jestes morderca!
>
> Jaksa

On nie zajmuje się detalem. To komendant obozu.

 jaksa znow swiruje? jeszcze troche a dostanie po lapach!  jerzy - skad taka uwaga, ze cyc jest jakims komendantem?
 ty tez dolaczasz do tej grupy oszolomow?

Data: 2010-10-20 10:00:10
Autor: Zahir
Cyc aresztowany?

Użytkownik "Jaksa" <Jaksa@podole.pl> napisał w wiadomości news:op.vkugjiyk1j561patlantis...

Cyc, odezwij sie! Chce wierzyc ze to nie ty jestes morderca!

Jaksa

Jaksa, jestes grupowym bandytą! Taki jak awe, razor, raff czy hans! Siejecie nienawisć!

--

Zahir

Data: 2010-10-20 10:29:36
Autor: Tomy M.
Cyc aresztowany?
W dniu 2010-10-20 10:00, Zahir pisze:

[...]

Coś słabo sieją ... nikt z rządu kuli jeszcze nie dostał.

Tomy M.

Data: 2010-10-20 10:36:41
Autor: Zahir
Cyc aresztowany?

Użytkownik "Tomy M." <tomy@ansibl.com> napisał w wiadomości news:4cbea873$0$22792$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Ty też jesteś ich wart. Też jesteś bandytą! Wymacie pilnego leczenia!

--

Zahir

Data: 2010-10-20 01:49:21
Autor: Hans Kloss
Cyc aresztowany?
On 20 Paź, 09:36, "Zahir" <sahibza...@gmail.com> wrote:

[stek bzdur]
 Stul ryj plugawy platfonsie.
J-23

Data: 2010-10-20 11:20:47
Autor: Zahir
Cyc aresztowany?

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:01750c10-f4ed-4cb4-9e03-0d6ee4f6647430g2000yqm.googlegroups.com...
On 20 Paź, 09:36, "Zahir" <sahibza...@gmail.com> wrote:

[stek bzdur]
 Stul ryj plugawy platfonsie.
J-23

Coż za język miłości! Zachowujesz się jak bandzior! To tacy jak ty sieją nienawiśc!

--

Zahir

Data: 2010-10-20 19:14:05
Autor: heÂŽsk
Cyc aresztowany?
On Wed, 20 Oct 2010 10:36:41 +0200, "Zahir" <sahibzahir@gmail.com>
wrote:

> Coś słabo sieją ... nikt z rządu kuli jeszcze nie dostał.
>
> Tomy M.

Ty też jesteś ich wart. Też jesteś bandytą! Wymacie pilnego leczenia!

 tomy m sie pojawil? tez niezly gagatek. --

Data: 2010-10-20 14:29:18
Autor: cyc
Cyc aresztowany?

Użytkownik "Zahir" <sahibzahir@gmail.com> napisał w wiadomości news:4cbea185$0$22796$65785112news.neostrada.pl...

[...]

To faszysta i to posledniejszego gatunku , taki lokalny , uliczny i to tylko jej dolnej czesci ,furerek .Do bandyty mu daleko , ma bowiem tyle jaj ile Kaczynski wyslugujacy sie w brudnej robocie holota .
Geba pelna wrzasku , glowa pusta a serce przepelnione nienawiscia .Oto obraz przecietnego pisowca a wiec i jaksy ..

cyc

Data: 2010-10-20 23:57:52
Autor: Antenka
Cyc aresztowany?
On 20 Paź, 14:29, "cyc" <j...@ja.pl> wrote:
Użytkownik "Zahir" <sahibza...@gmail.com> napisał w wiadomościnews:4cbea185$0$22796$65785112news.neostrada.pl...

> [...]

Kaczynski wyslugujacy sie w brudnej robocie holota .
Geba pelna wrzasku , glowa pusta a serce przepelnione nienawiscia .Oto obraz

Dopuścili cię do netu w tym pierdlu? Kto ci zlecił to zadanie cycu?
Naczelny fuhrer pełowskiej szajki, czy sam z własnej inicjatywy
zacząłeś wymierzać opozycji "miłość" hm? :-/

Antenka

Data: 2010-10-21 01:31:23
Autor: Jaksa
Cyc aresztowany?
On Wed, 20 Oct 2010 14:29:18 +0200, cyc <ja@ja.pl> wrote:

UÂżytkownik "Zahir" <sahibzahir@gmail.com> napisaÂł w wiadomoÂści

UÂżytkownik "Jaksa" <Jaksa@podole.pl> napisaÂł w wiadomoÂści

Cyc, odezwij sie! Chce wierzyc ze to nie ty jestes morderca!

Jaksa

Jaksa, jestes grupowym bandytÂą! Taki jak awe, razor, raff czy hans!
Siejecie nienawisĂŚ!

--

Alez cycu, nie jestem zadnym pisowcem!
Jestem faszysta.

Jaksa

Data: 2010-10-21 09:51:27
Autor: cyc
Cyc aresztowany?

U?ytkownik "Zahir" <sahibzahir@gmail.com> napisa3 w wiadomo?ci

U?ytkownik "Jaksa" <Jaksa@podole.pl> napisa3 w wiadomo?ci

Cyc, odezwij sie! Chce wierzyc ze to nie ty jestes morderca!

Jaksa

Jaksa, jestes grupowym bandyt?! Taki jak awe, razor, raff czy hans!
Siejecie nienawisa!

--

[...]

No wlasnie pisze !! przeciez to to samo !!.

cyc

Data: 2010-10-21 15:30:25
Autor: cirrus
Cyc aresztowany?
Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości news:i9ore2$eme$1news.onet.pl...
[...]

Eee, tam to nie żaden faszysta tylko kretyn.

--
stevep

Data: 2010-10-23 01:15:19
Autor: Jaksa
Cyc aresztowany?

> [...]

Jestem faszysta.

Jaksa

No wlasnie pisze !! przeciez to to samo !!.

Niestety nie. Albo stety, bo ja nie mam wiary w umiejetnosci JK.

Jaksa

Data: 2010-10-23 10:15:11
Autor: cyc
Cyc aresztowany?

Użytkownik "Jaksa" <Jaksa@podole.pl> napisał w wiadomości news:i9t7fu$lu5$3news.eternal-september.org...

> [...]

Jaksa

No wlasnie pisze !! przeciez to to samo !!.

Niestety nie. Albo stety, bo ja nie mam wiary w umiejetnosci JK.

Nie otworzyl obozow koncentracyjnych ?
Nieudolnosc nie wyklucza jego ideowych preferencji a na reszte , gdyby wygral , przyszedlby  czas !. Najwyrazniej nie doceniasz go .

cyc

Data: 2010-10-24 01:19:07
Autor: Jaksa
Cyc aresztowany?

Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości news:i9u5il$hgp$1news.onet.pl...

> [...]
>
> Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości

> Niestety nie. Albo stety, bo ja nie mam wiary w umiejetnosci JK.

Ba, zeby tylko to. Ale on wraz z bratem odrzucil przyjaznie
wyciagnieta zaraz po wyborach reke wloskich faszystow,
a to jasno dowodzi, nie on nie jest nasz.

Nieudolnosc nie wyklucza jego ideowych preferencji a na reszte , gdyby
wygral , przyszedlby  czas !. Najwyrazniej nie doceniasz go .

Raz wygral, i pokazal ze nic nie potrafi.

Ot, typowy polskawy inteligencina w podartych porcietach,
zdziwiony ze mu caly czas sufit na lep spada.

A to trzeba zdjac krotkie spodenki harcerza, jak chce sie
czegos w zyciu dokonac.

Stad zreszta polska tzw. inteligencja zawsze prezentowala sie
tak strasznie zalosnie.

Jaksa

Data: 2010-10-20 19:14:04
Autor: heÂŽsk
Cyc aresztowany?
On Wed, 20 Oct 2010 10:00:10 +0200, "Zahir" <sahibzahir@gmail.com>
wrote:

> [...]
>
> Jaksa

Jaksa, jestes grupowym bandytą! Taki jak awe, razor, raff czy hans! Siejecie nienawisć!

 pelna zgoda. mam nadzieje, ze nowa ustawa ukroci ten bandytyzm.

Cyc aresztowany?