Cyc jest op?tany! Zg?osi?am go jego przypadek egzorcysty!

Data: 2011-02-08 12:00:49
Autor: Antenka
Cyc jest op?tany! Zg?osi?am go jego przypadek egzorcysty!
Woda święcona, sól egzorcyzmowana już jest w pogotowi!

Antenka

Data: 2011-02-08 12:10:04
Autor: Antenka
Cyc jest op?tany! Zg?osi?am jego przypadek do egzorcysty!
On 8 Lut, 21:00, Antenka <sweet.blue_e...@wp.pl> wrote:

Woda święcona, sól egzorcyzmowana już jest w pogotowi!

 Antenka

P.s. No! Teraz jest ok! :)

Data: 2011-02-08 21:11:52
Autor: u2
W dniu 2011-02-08 21:10, Antenka pisze:
On 8 Lut, 21:00, Antenka <sweet.blue_e...@wp.pl> wrote:

Woda święcona, sól egzorcyzmowana już jest w pogotowi!

 Antenka

P.s. No! Teraz jest ok! :)

Jeszcze parę kołków osikowych dorzucę za friko. :)

Data: 2011-02-08 12:15:58
Autor: Antenka
On 8 Lut, 21:11, u2 <u...@o2.pl> wrote:
W dniu 2011-02-08 21:10, Antenka pisze:

Jeszcze parę kołków osikowych dorzucę za friko. :) <

Myślisz, że z cyca jest strzyga? :D

Antenka

Data: 2011-02-08 21:18:03
Autor: u2
W dniu 2011-02-08 21:15, Antenka pisze:
On 8 Lut, 21:11, u2 <u...@o2.pl> wrote:
W dniu 2011-02-08 21:10, Antenka pisze:

Jeszcze parę kołków osikowych dorzucę za friko. :) <

Myślisz, że z cyca jest strzyga? :D

Antenka

Tak na wszelki przypadek, aby zombiak nie straszył dzieci. :)

Data: 2011-02-08 12:27:07
Autor: Antenka
On 8 Lut, 21:18, u2 <u...@o2.pl> wrote:
W dniu 2011-02-08 21:15, Antenka pisze:

> On 8 Lut, 21:11, u2 <u...@o2.pl> wrote:

Tak na wszelki przypadek, aby zombiak nie straszył dzieci. :) <

Myślę, że wystarczy pokropić wątki cycka wodą święconą ewentualnie
monitor posypać solą egzorcyzmowaną plus modlitwa do Świętego Michała
Archanioła - na pewno pomoże.

Antenka :)

Data: 2011-02-08 13:47:38
Autor: robertbig
On 8 Lut, 21:27, Antenka <sweet.blue_e...@wp.pl> wrote:
On 8 Lut, 21:18, u2 <u...@o2.pl> wrote:

> [...]

Myślę, że wystarczy pokropić wątki cycka wodą święconą ewentualnie
monitor posypać solą egzorcyzmowaną plus modlitwa do Świętego Michała

Tobie na pewno pomoże gromnica w kroku.
Kadzidło pod pachami i flaszka mszalnego.

Data: 2011-02-08 21:31:36
Autor: u2

On 8 Lut, 21:11, u2 <u...@o2.pl> wrote:

[...]

Ja tam wolę radykalne sposoby, ale sprawdzone i skuteczne :)

Data: 2011-02-08 12:40:11
Autor: Antenka
On 8 Lut, 21:31, u2 <u...@o2.pl> wrote:

Ja tam wolę radykalne sposoby, ale sprawdzone i skuteczne :) <

Kołek zaostrzony w szpic? :DDD Tylko cyca brakuje hihi

Antenka

Data: 2011-02-08 21:42:01
Autor: u2
W dniu 2011-02-08 21:40, Antenka pisze:
Ja tam wolę radykalne sposoby, ale sprawdzone i skuteczne :) <
Kołek zaostrzony w szpic? :DDD Tylko cyca brakuje hihi

Trza się umówić z nim o północy na cmentarzu.

Data: 2011-02-08 23:21:06
Autor: Pit Kowalski albo Nowak
u2 wrote:

W dniu 2011-02-08 21:40, Antenka pisze:
Ja tam wolę radykalne sposoby, ale sprawdzone i skuteczne :) <
Kołek zaostrzony w szpic? :DDD Tylko cyca brakuje hihi

Trza się umówić z nim o północy na cmentarzu.

Ale po co? Przecież macie tu już klona.
--
Pit

Data: 2011-02-08 21:33:44
Autor: Grzegorz Z.

On 8 Lut, 21:11, u2 <u...@o2.pl> wrote:
[...]

Wierzysz w zombie, duchi i tym podobne?

Data: 2011-02-08 21:36:07
Autor: u2
W dniu 2011-02-08 21:33, Grzegorz Z. pisze:
Tak na wszelki przypadek, aby zombiak nie straszył dzieci. :)
Wierzysz w zombie, duchi i tym podobne?

W jakie duchi ćwoku ? :)

Data: 2011-02-08 21:39:41
Autor: Grzegorz Z.
u2 napisał:

W dniu 2011-02-08 21:33, Grzegorz Z. pisze:
Tak na wszelki przypadek, aby zombiak nie straszył dzieci. :)
Wierzysz w zombie, duchi i tym podobne?

W jakie duchi ćwoku ? :)

Napisałeś "żeby zombiak nie straszył dzieci".

Data: 2011-02-08 21:42:03
Autor: Grzegorz Z.

u2 napisał:

[...]

No i myślisz że zombie istnieją?

Data: 2011-02-08 21:43:44
Autor: u2
W dniu 2011-02-08 21:42, Grzegorz Z. pisze:
W jakie duchi ćwoku ? :)
No i myślisz że zombie istnieją?

Jakie duchi ćwoku ?

Data: 2011-02-08 21:44:29
Autor: Grzegorz Z.
u2 napisał:

W dniu 2011-02-08 21:42, Grzegorz Z. pisze:
W jakie duchi ćwoku ? :)
No i myślisz że zombie istnieją?

Jakie duchi ćwoku ?

Jakie zombiaki?

Data: 2011-02-08 21:45:15
Autor: u2
Cyc jest op?tany! Zg?osi?am jego przypadek do egzorcysty!
W dniu 2011-02-08 21:44, Grzegorz Z. pisze:
Jakie duchi ćwoku ?
Jakie zombiaki?

No jakie ?

Data: 2011-02-08 21:02:15
Autor: Grzegorz Z.
Antenka napisał:

Woda święcona, sól egzorcyzmowana już jest w pogotowi!

Znaczy nie dość żeś zboczony, nie dość żeś popierdzielony to jeszcze
donosisz jak makkurwan?

Data: 2011-02-08 21:06:34
Autor: EUR waluta obiecana przez PiS do 2009
Użytkownik "Grzegorz Z." <jacksparrow@noname.com> napisał w wiadomości news:gw0tgyx7a53c$.1vqb6fsndk13a$.dlg40tude.net...
Antenka napisał:

Woda święcona, sól egzorcyzmowana już jest w pogotowi!

Znaczy nie dość żeś zboczony, nie dość żeś popierdzielony to jeszcze
donosisz jak makkurwan?

makkurwan ze Stalowy Woli Rozwaduf ma swoje dni policzone
a bedzie mial smierc gorszom niz zdrajca kaczorek w blocie smolenskim
takiej smierci jak smierci makkurwana nikomu nie rzycze
nawet najgorszym wrogom moim i mnie jest go jurz rzal
bo nikt tyle nie cierpial we wszechswiecie co on bedzie i jego rodzina

Data: 2011-02-08 22:00:49
Autor: Polok_prawdziwy
Antenka wrote:

Woda święcona, sól egzorcyzmowana już jest w pogotowi!

Antenka

A sparki tesmu nadstawis...?

- to straśnie pomago, bo SIŁYNIECYSTE ŁODSTRASO...

Data: 2011-02-09 17:26:44
Autor: cyc

Użytkownik "Polok_prawdziwy" <Baca_nowocesny@patryjot.pol> napisał w wiadomości news:qnm828-en1.ln1server.linuxfan.de...
Antenka wrote:

Woda święcona, sól egzorcyzmowana już jest w pogotowi!

Antenka

A sparki tesmu nadstawis...?

- to straśnie pomago, bo SIŁYNIECYSTE ŁODSTRASO...

baco !!! opamietaj sie!! chesz abym sie pozygal ? .

cyc

Data: 2011-02-09 20:04:35
Autor: jadrys
W dniu 2011-02-09 17:26, cyc pisze:

baco !!! opamietaj sie!! chesz abym sie pozygal ? .

cyc

Nie lubisz kobitek?

Data: 2011-02-08 22:11:42
Autor: Przemysław Warzywny
Cyc jest op?tany! Zg?osi?am go jego przypadek egzorcysty!
Komu zgłosiłeś "przypadek egzorcysty"? Nie pojebało ci się, trans?

Przemek

--

"Rozumiem żal PiS, że czuje się bardzo ograniczone i - by tak rzec - zubożone przed wyborami z powodu zakazu, bo przecież w najtęższych głowach PiSowskiego PR z pewnością już powstały spoty wyborcze ze szczątkami samolotu w Smoleńsku."

Magdalena Środa

Data: 2011-02-08 22:15:18
Autor: Grzegorz Z.
Przemysław Warzywny napisał:

Komu zgłosiłeś "przypadek egzorcysty"? Nie pojebało ci się, trans?

O w mordę! Nie zauważyłem tego wcześniej! :)))))

Data: 2011-02-08 22:27:58
Autor: Przemysław Warzywny

Użytkownik "Grzegorz Z." <jacksparrow@noname.com> napisał w wiadomości news:1eztbvru6hf5e$.598x13kwv69p.dlg40tude.net...
Przemysław Warzywny napisał:

Komu zgłosiłeś "przypadek egzorcysty"? Nie pojebało ci się, trans?

O w mordę! Nie zauważyłem tego wcześniej! :)))))

Trans się tak "bulwersnął" ;-), że nie wie co wypisuje. Chyba, że kapuje na egzorcystów...

Przemek

Data: 2011-02-09 17:25:17
Autor: cyc

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:d26c7dc5-bc81-455f-8280-8e9baac05a5fo14g2000prb.googlegroups.com...
Woda święcona, sól egzorcyzmowana już jest w pogotowi!

Antenka

Zakochalas sie we mnie , czy co ?

cyc

Data: 2011-02-09 18:48:22
Autor: Jaksa

Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości news:iiuf5k$tj8$1news.onet.pl...

[...]

Antenka kocha się we mnie! Tyle, że ja nie lubię chłopców!

Jaksa

Data: 2011-02-09 12:02:50
Autor: Antenka
On 9 Lut, 18:48, "Jaksa" <rudy...@pancerni.ru> wrote:
Użytkownik "cyc" <j...@ja.pl> napisał w wiadomościnews:iiuf5k$tj8$1news.onet.pl...

> [...]

> Zakochalas sie we mnie , czy co ?

> cyc

Antenka kocha się we mnie! Tyle, że ja nie lubię chłopców!

Chyba was obu pogięło! Nie gustuję w debilach :D

Antenka

Cyc jest op?tany! Zg?osi?am go jego przypadek egzorcysty!