Cyc jest op?tany! Zg?osi?am jego przypadek do egzorcysty!

Data: 2011-02-08 12:10:04
Autor: Antenka
Cyc jest op?tany! Zg?osi?am jego przypadek do egzorcysty!
On 8 Lut, 21:00, Antenka <sweet.blue_e...@wp.pl> wrote:

Woda święcona, sól egzorcyzmowana już jest w pogotowi!

 Antenka

P.s. No! Teraz jest ok! :)

Data: 2011-02-08 21:11:52
Autor: u2
W dniu 2011-02-08 21:10, Antenka pisze:
On 8 Lut, 21:00, Antenka <sweet.blue_e...@wp.pl> wrote:

Woda święcona, sól egzorcyzmowana już jest w pogotowi!

 Antenka

P.s. No! Teraz jest ok! :)

Jeszcze parę kołków osikowych dorzucę za friko. :)

Data: 2011-02-08 12:15:58
Autor: Antenka
On 8 Lut, 21:11, u2 <u...@o2.pl> wrote:
W dniu 2011-02-08 21:10, Antenka pisze:

Jeszcze parę kołków osikowych dorzucę za friko. :) <

Myślisz, że z cyca jest strzyga? :D

Antenka

Data: 2011-02-08 21:18:03
Autor: u2
W dniu 2011-02-08 21:15, Antenka pisze:
On 8 Lut, 21:11, u2 <u...@o2.pl> wrote:
W dniu 2011-02-08 21:10, Antenka pisze:

Jeszcze parę kołków osikowych dorzucę za friko. :) <

Myślisz, że z cyca jest strzyga? :D

Antenka

Tak na wszelki przypadek, aby zombiak nie straszył dzieci. :)

Data: 2011-02-08 12:27:07
Autor: Antenka
On 8 Lut, 21:18, u2 <u...@o2.pl> wrote:
W dniu 2011-02-08 21:15, Antenka pisze:

> On 8 Lut, 21:11, u2 <u...@o2.pl> wrote:

Tak na wszelki przypadek, aby zombiak nie straszył dzieci. :) <

Myślę, że wystarczy pokropić wątki cycka wodą święconą ewentualnie
monitor posypać solą egzorcyzmowaną plus modlitwa do Świętego Michała
Archanioła - na pewno pomoże.

Antenka :)

Data: 2011-02-08 13:47:38
Autor: robertbig
On 8 Lut, 21:27, Antenka <sweet.blue_e...@wp.pl> wrote:
On 8 Lut, 21:18, u2 <u...@o2.pl> wrote:

> [...]

Myślę, że wystarczy pokropić wątki cycka wodą święconą ewentualnie
monitor posypać solą egzorcyzmowaną plus modlitwa do Świętego Michała

Tobie na pewno pomoże gromnica w kroku.
Kadzidło pod pachami i flaszka mszalnego.

Data: 2011-02-08 21:31:36
Autor: u2

On 8 Lut, 21:11, u2 <u...@o2.pl> wrote:

[...]

Ja tam wolę radykalne sposoby, ale sprawdzone i skuteczne :)

Data: 2011-02-08 12:40:11
Autor: Antenka
On 8 Lut, 21:31, u2 <u...@o2.pl> wrote:

Ja tam wolę radykalne sposoby, ale sprawdzone i skuteczne :) <

Kołek zaostrzony w szpic? :DDD Tylko cyca brakuje hihi

Antenka

Data: 2011-02-08 21:42:01
Autor: u2
W dniu 2011-02-08 21:40, Antenka pisze:
Ja tam wolę radykalne sposoby, ale sprawdzone i skuteczne :) <
Kołek zaostrzony w szpic? :DDD Tylko cyca brakuje hihi

Trza się umówić z nim o północy na cmentarzu.

Data: 2011-02-08 23:21:06
Autor: Pit Kowalski albo Nowak
u2 wrote:

W dniu 2011-02-08 21:40, Antenka pisze:
Ja tam wolę radykalne sposoby, ale sprawdzone i skuteczne :) <
Kołek zaostrzony w szpic? :DDD Tylko cyca brakuje hihi

Trza się umówić z nim o północy na cmentarzu.

Ale po co? Przecież macie tu już klona.
--
Pit

Data: 2011-02-08 21:33:44
Autor: Grzegorz Z.

On 8 Lut, 21:11, u2 <u...@o2.pl> wrote:
[...]

Wierzysz w zombie, duchi i tym podobne?

Data: 2011-02-08 21:36:07
Autor: u2
W dniu 2011-02-08 21:33, Grzegorz Z. pisze:
Tak na wszelki przypadek, aby zombiak nie straszył dzieci. :)
Wierzysz w zombie, duchi i tym podobne?

W jakie duchi ćwoku ? :)

Data: 2011-02-08 21:39:41
Autor: Grzegorz Z.
u2 napisał:

W dniu 2011-02-08 21:33, Grzegorz Z. pisze:
Tak na wszelki przypadek, aby zombiak nie straszył dzieci. :)
Wierzysz w zombie, duchi i tym podobne?

W jakie duchi ćwoku ? :)

Napisałeś "żeby zombiak nie straszył dzieci".

Data: 2011-02-08 21:42:03
Autor: Grzegorz Z.

u2 napisał:

[...]

No i myślisz że zombie istnieją?

Data: 2011-02-08 21:43:44
Autor: u2
W dniu 2011-02-08 21:42, Grzegorz Z. pisze:
W jakie duchi ćwoku ? :)
No i myślisz że zombie istnieją?

Jakie duchi ćwoku ?

Data: 2011-02-08 21:44:29
Autor: Grzegorz Z.
u2 napisał:

W dniu 2011-02-08 21:42, Grzegorz Z. pisze:
W jakie duchi ćwoku ? :)
No i myślisz że zombie istnieją?

Jakie duchi ćwoku ?

Jakie zombiaki?

Data: 2011-02-08 21:45:15
Autor: u2
Cyc jest op?tany! Zg?osi?am jego przypadek do egzorcysty!
W dniu 2011-02-08 21:44, Grzegorz Z. pisze:
Jakie duchi ćwoku ?
Jakie zombiaki?

No jakie ?

Data: 2011-02-08 21:46:24
Autor: Grzegorz Z.
u2 napisał:

W dniu 2011-02-08 21:44, Grzegorz Z. pisze:
Jakie duchi ćwoku ?
Jakie zombiaki?

No jakie ?

No właśnie?

Cyc jest op?tany! Zg?osi?am jego przypadek do egzorcysty!