Cyc nie jest jasnowidzem , cyc mysli !

Data: 2010-11-11 09:45:16
Autor: cyc
Cyc nie jest jasnowidzem , cyc mysli !
Masz odwage ! taka typowo pisowska , znaczy bezczelna !.
Wy , ktorzy wymyslacie paranoiczne , godne idioty wersje od pierwszej chwili katastrofy zarzucacie komus kto prezentuje z uwagi na liczne przeslanki najprawdopodobniejszy scenariusz , jasnowidztwo ? .
Trzeba miec iscie pisowski tupet aby tak napisac , tak myslec !.
Pokaz mi jedna logiczna przeslanke majaca jakiekolwiek wsparcie w faktach a swiadczaca o zmachu o sztucznej mgle , o rakiecie , ktora zestrzelila samolot , o strzelaninie w samolocie i breoni magnetycznej o spisku Tusk -Komorowski -Putin , o dobijaniu rannych o wywozeniu ich zycwych na Sybir o tym , ze "zamach wcale nie odbyl sie w Smolensku , tylko w Warszawie" o tym , ze porwano zyjacych po katastrofie  a takie wersje glosilicie od pierwszej chwili .
Juz sam fakt , ze pojawily sie niaml godzine po tragedii musi swiadczyc o swiadomym zaklamywaniu rzeczywistosci .
Podejrzewanie Kaczynskiego o sprastwo katasrofy  ma swoje uzasadnienie w jego wczesniejszych zachowaniach w samolotach z nim na pokladzie , czy we fragmentach rozmow prowadzonych w kokpicie przed katastrofa  a to sa fakty a nie konfabulacje podobne tym ktore przytoczylem wyzej , roznego rodzaju antenek , rydzykow , armii analfabetowych moherow , paranoikow i pospolitych durniow .
Ja tez , nie tylko Kaczynski i jego krzykacze , zadam prawdy !! . Czyja wersja sie potwierdzi ? zobaczymy ale jestem spokojny ............choc nie do konca bo nie wierze aby zdecydowano sie podac ja publicznie kiedy okaze sie ze winny jest prezydent .

cyc

Data: 2010-11-11 11:25:48
Autor: Marek Czaplicki
cyc pisze w czwartek, 11 listopada 2010 09:45, na grupie pl.soc.polityka:

[...]
cycu. nic nie przekona wierzących w spiski. dla niektórych ludzi już sam brak
jakichkolwiek dowodów jest wystarczającym argumentem na powiedzenie, że dowody muszą
istnieć i albo zostały dobrze ukryte, albo zostały zniszczone. :)
--
2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2010-11-11 13:38:10
Autor: cyc

Użytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ibggbc$igl$1inews.gazeta.pl...
[...]

Dlatego z cala swiadomoscia tego co mowie , uwazam ich za oblakancow lub ze dzialaja swiadomie z intencja szkodzenia Polsce .

cyc

Cyc nie jest jasnowidzem , cyc mysli !