Cyclehoop - widzieli?

Data: 2009-11-16 12:46:42
Autor: Tomasso
Cyclehoop - widzieli?
Mnie się podobi...
http://www.cyclehoop.com/

Pomysł z gatunku prostych do wdrożenia - coś jak dziura na u-locka w słupkach miejskich.

Data: 2009-11-17 12:57:28
Autor: urwis
Cyclehoop - widzieli?
Tomasso pisze:
Mnie się podobi...
http://www.cyclehoop.com/

Pomysł z gatunku prostych do wdrożenia - coś jak dziura na u-locka w słupkach miejskich.

Może ja o czymś nie wiem... ale dla mnie to "coś" jest zupełnie zbyteczne. Jesli juz jest słupek znaku który U-lock i tak obejmie to nie wiem w czym to ma pomagać.

pozdrawiam - urwis
siwru 'at' gazeta.pl

Data: 2009-11-17 13:30:17
Autor: RS
Cyclehoop - widzieli?
urwis pisze:
Tomasso pisze:
[...]

Ze zdjęć słabo widać, ale jeśli konstrukcja tego badziewia jest taka jak sugerują zdjęcia, to jest to wręcz ułatwienie dla potencjalnego złodzieja... wystarczy że będzie dysponował odpowiednim kluczem imbusowym i rower jest jego z u-lockiem i połową uchwytu :).

--
Pzdr.
RS

Data: 2009-11-18 01:30:15
Autor: ciman
Cyclehoop - widzieli?
On 17 Lis, 13:30, RS <rafal.stro...@gmail.com> wrote:
urwis pisze:

> [...]

złodzieja... wystarczy że będzie dysponował odpowiednim kluczem
imbusowym i rower jest jego z u-lockiem i połową uchwytu :).

Zamontowano takie przy siedzibie warszawskiego ZDM-u na Chmielnej. Są
bezpieczne - jak się je raz przykręci, to się nie odkręci (tak są
skonstruowane te śruby). Nie pamiętam na czym to polegało, ale ktoś o
tym gdzieś (chyba na http://forum.zm.org.pl) pisał.

Data: 2009-11-18 12:13:37
Autor: Mikołaj \"Miki\" Menke
Cyclehoop - widzieli?
Dnia 17.11.2009 13:30 użytkownik RS napisał :
[...]

Wystarczy, że zostanie przykręcone "jednorazowo", albo jakimiś nieodkręcalnymi śrubami, albo zabezpieczone jakimś środkiem typu Loctite czy zaspawane, można też przy montażu rozwiercić czy inaczej zniszczyć gniazda pod klucz. Można też zastosować wszystko na raz. ;-) Rozwiązań jest mnóstwo.

Gadu-gadu: 2128279 Mobile: +48607345846

Data: 2009-11-18 12:18:08
Autor: Mikołaj \"Miki\" Menke
Cyclehoop - widzieli?
Dnia 17.11.2009 12:57 użytkownik urwis napisał :
Tomasso pisze:
[...]

Jakieś tam plusy jednak są. Dzięki temu być może uda się przypiąć więcej rowerów, uniemożliwi się kradzież przez przełożenie roweru górą, albo wyjęcie znaku z ziemi. Uniemożliwi się też zaparkowanie na styk do znaku, które z kolei uniemożliwi rowerzystom przypięcie roweru. Pewnie są jeszcze jakieś zalety, ale teraz nie przychodzą mi do głowy.