Cyferki na strażnikowej fotce

Data: 2009-04-14 10:57:24
Autor: J.F.
Cyferki na strażnikowej fotce
Użytkownik "Maciek" <mmuran@gmail.com> napisał w wiadomości news:grsh98$jhg$1inews.gazeta.pl...
przyglądam się właśnie fotce, którą dostałem pocztą od warszawskich straszników. Obwiniają mnie w piśmie dołączonym do fotki o popełnienie wykroczenia polegającego na jeździe 81 na dozwolonych 50 km/h, co równa się złotych dwieście i 6 pkt.

Zastanawia mnie tylko to, co wyraźnie można odczytać w wierszu na samym dole zdjęcia:

30m O50,76;C50,76km/h  70mm 07/0226 AD9C

A pisze gdzies tam 81 ?
Bo moze to ustawienie od jakiej predkosci robic zdjecia, choc 76/50 ... troche duzo ..

Nie wiem jakie są Wasze doświadczenia ale nabieram powoli ochoty aby nierobów z SM przeciągnąć przez kilka sądów.

Zawsze mozesz z zwiazku z watpliwosciami poprosic o komplet dokumentow - kopie aktualnej legalizacji miernika, nazwiska obslugujacych,
swiadectwa ich ukonczenia kursu obslugi, a takze instrukcje/dokumentacje urzadzenia.
Jesli odmowia, to powolac sie na ustawe o dostepie do informacji publicznej.

Z tym ze bedzie tylko drozej.

Dodać do tego postój radiowozu SM na samym środku chodnika - tuż przy przystanku autobusowym - bez włączonej sygnalizacji w postaci koguta, czy choćby świateł postojowych...
Warto się użerać, czy lepiej po raz kolejny zaobserwować i zarejestrować jak gadziny odbierają radiowozem swoje dzieci ze szkoły?

Tluczone butelki wysyp w tym miejscu  na krawezniku :-)

J.

Cyferki na strażnikowej fotce