CyfrA Plus dla abonentów Playa - co sadzicie?

Data: 2012-09-14 11:49:32
Autor: Darian
CyfrA Plus dla abonentów Playa - co sadzicie?
Przeczytalem sobie cos takiego
Pakiety Cyfry Plus dla abonentów Playa
http://www.rp.pl/artykul/928924.html
Co sadzicie o tej promocji, warto?

Data: 2012-09-14 11:56:06
Autor: Darian
CyfrA Plus dla abonentów Playa - co sadzicie?
szukam w necie szczegolow nt. tej oferty i nic.
Jakie kanaly sa za te 49, 59 .. pln?
Czy placac np. 49 pln mam tv (interesuja mnie kanaly np. domo, minimimi, planete, discovery) i rozmowy (550 min do wszystkich)?
Na stronie play - nic. Na strony cyfry - nic, tylko oferta z netem od Play.
Czy pelna informacja tylko w salonach Play?

Data: 2012-09-15 10:55:31
Autor: JoteR
"Darian" napisał:

szukam w necie szczegolow nt. tej oferty i nic.

http://www.play.pl/pl/promocja/przejdz-do-play/play-abonament/super-przejscie-do-play/canal-plus/

JoteR

CyfrA Plus dla abonentów Playa - co sadzicie?