Cyfra+ Nowy soft do Philipsa PVR HD

Data: 2012-03-12 12:51:50
Autor: Wmak
Cyfra+ Nowy soft do Philipsa PVR HD
Od momentu pobrania poprzedniej wersji dekoder wieszał się wielokrotnie w ciągu dnia - po każdym przeglądaniu EPG trzeba było go z sieci wyłączać.

Pojawiła się nowa wersja softu - 116.
Po załadowaniu i dwugodzinnych testach nie udało mi się zawiesić dekodera.
Na temat szybkości działania nie mam jeszcze zdania - to oceni żona, główny użytkownik TV.

Data: 2012-03-12 17:28:24
Autor: Big Jack
Cyfra+ Nowy soft do Philipsa PVR HD
W wiadomości
* Wmak* napisał(-a):

Po załadowaniu i dwugodzinnych testach nie udało mi się zawiesić
dekodera.

A u mnie jak co 1,5 godziny resetował się, tak resetuje się dalej

--
Big Jack
         //////     GG: 660675

Data: 2012-03-12 17:57:48
Autor: sat_diver
Cyfra+ Nowy soft do Philipsa PVR HD
Nastał dzień 2012-03-12 13:51,  Wmak donosi, Ĺźe:
Pojawiła się nowa wersja softu - 116.
Po załadowaniu i dwugodzinnych testach nie udało mi się zawiesić dekodera.
No to jesteś szczęściarzem, u mnie jak pojawiały się "zwisy", tak po zmianie, są nadal (EPG, biblioteka nagrań).

Data: 2012-03-12 21:59:41
Autor: ikaros30
Cyfra+ Nowy soft do Philipsa PVR HD
Dnia Mon, 12 Mar 2012 17:57:48 +0100, sat_diver napisał(a):

Nastał dzień 2012-03-12 13:51,  Wmak donosi, że:
[...]

A ja powiem tak, do tej pory tuner sam zgłaszał mi potrzebę zmiany
oprogramowania przy włączaniu choćby ze stanu Standby. Dzisiaj najpierw
poczytałem wiadomość tutaj o nowej wersji oprogramowania i dopiero później
poszedłem sprawdzić jak to u mnie jest. Tuner żadnego komunikatu o zmianie
mi nie dał i włączył się w wersji 114. Sam dałem mu aktualizację
oprogramowania i zaktualizował się do wersji 116. Testowałem to jakieś 2
minuty. Przy wyjściu z EPG nie muszę wyłączać wtyczki co było do tej pory
normą a funkcja Moje Nagrania nigdy nie sprawiała mi problemu. Teraz też
nie. Może za krótko testowałem. Ale zgłoszę coś innego. Tak dziadowsko
działającegeo pilota jak ten od Philipsa PVR, jeszcze w życiu nie
widziałem! Najpierw myślałem, że mam za stare baterie, później okazało się,
że nie, ale pilot w obojętnie którejkolwiek wersji oprogramowania działa do
d..y!!! Wyjaśnienie może być następujące: albo Cyfra albo Philips ma
programistów do dupy albo producent tych tunerów (wcale nie podejrzewam o
to Philipsa) wali dziadostwo! Dlaczego tak piszę? W ciągu roku wymieniłem
już 3 tunery Philips PVR HD i każdy miał inną usterkę! Każda usterka związana z wieszaniem  się tunera ale jednak każda inna.
Czy Cyfra nie ma na to dziadostwo jakiegoś lekarstwa???

--
ikaros30@wp.pl

Data: 2012-03-12 22:18:35
Autor: glang
Cyfra+ Nowy soft do Philipsa PVR HD
Ale zgłoszę coś innego. Tak dziadowsko
działającegeo pilota jak ten od Philipsa PVR, jeszcze w życiu nie widziałem!

u mnie wystarcza rozłączenie baterii w pilocie :)
pzdr
GL

Data: 2012-03-13 08:16:36
Autor: irek
W dniu Pn 2012-03-12 21:59, ikaros30 pisze:
[...]

Kolego, wydaje mi się, że to nie sprawa pilota. Zmieniłem na logitech harmony i jest to samo. Najgorzej działają strzałki góra/dół prawo/lewo. U mnie działanie pilota polepsza się po włączeniu świetlówek, a całkiem dobrze działa po wyłączeniu telewizora. Serio. Spróbuj użyć jakiejś sekwencji wciskanych klawiszy pilota przy wyłączonym tv, a potem sprawdź po włączeniu tv czy zadziałało. Mam plazmę i jej ekran zakłóca działanie czujnika podczerwieni, który jest po prostu najbardziej badziewiasty na świecie. 5 innych czujników podczerwieni w tym pokoju działa sprawnie niezależnie czy tv jest włączony czy nie.

Mój philips ma z tyłu naklejkę "Pace Hungary", to apropos:
> albo producent tych tunerów (wcale nie podejrzewam o
> to Philipsa) wali dziadostwo!

Co do zawieszania to od wersji zielonej oprogramowania wiesza mi się przy wyjściu z programowania z epg. Zmieniłem dekoder jesienią i jest to samo. Zauważyłem, że jeśli poczeka się po wyjściu z EPG na pasek informacyjny i jego zniknięcie bez naciskania klawiszy to zazwyczaj działa dalej.

Jeśli się zawiesi to któryś z kolegów na tej grupie podał sposób na restart poprzez naciśnięcie klawisza wyłącznika przez ok 10 sekund, można sobie oszczędzić wyciągania i wkładania wtyczki.
Irek

Data: 2012-03-13 08:27:39
Autor: Big Jack
*irek* napisał(-a):

U mnie działanie pilota polepsza się po włączeniu
świetlówek, a całkiem dobrze działa po wyłączeniu telewizora. Serio.

Szczególnie źle na piolta reaguje dekoder kiedy naszym telewizorem jest plazma Panasonic. Jest sposób na to, aby chociaż trochę to poprawić rezygnyjuąc nieco z funkcjonalności pilota.

Jeśli się zawiesi to któryś z kolegów na tej grupie podał sposób na
restart poprzez naciśnięcie klawisza wyłącznika przez ok 10 sekund,

A dokładniej, to do momentu kiedy wentylator wejdzie na wysokie obroty.

--
Big Jack
         //////     GG: 660675

Data: 2012-03-13 12:03:29
Autor: irek
*irek* napisał(-a):

Szczególnie źle na piolta reaguje dekoder kiedy naszym telewizorem jest plazma
Panasonic. Jest sposób na to, aby chociaż trochę to poprawić rezygnyjuąc nieco z
funkcjonalności pilota.

Właśnie, plazma Panasonic. Jaki znasz sposób na polepszenie działania pilota?

Irek

Data: 2012-03-13 14:11:03
Autor: Big Jack
*irek* napisał(-a):

Właśnie, plazma Panasonic. Jaki znasz sposób na polepszenie działania
pilota?

Zakleić czarną taśmą izolacyjną prawą stronę okienka wyświetlacza na
szerokości 13-14mm licząc od jego prawej krawędzi. Pilot wtedy nie
będzie już działał praktycznie z każdego kierunku - zacznie z jednego,
ale dekoder wreszcie zacznie się go słuchać.
Rysunek poglądowy jak zakleić http://i39.tinypic.com/358ysu1.png

--
Big Jack
         //////     GG: 660675