Cyfra Plus dla abonentów Playa - co sadzicie?

Data: 2012-09-16 16:57:26
Autor: Cavallino
Cyfra Plus dla abonentów Playa - co sadzicie?

Użytkownik "Darian" <akirbo@wp.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:505324b8$0$1231$65785112@news.neostrada.pl...
Przeczytalem sobie cos takiego
Pakiety Cyfry Plus dla abonentów Playa
http://www.rp.pl/artykul/928924.html
Co sadzicie o tej promocji, warto? Czy znowu jakas sciema?

Szukam w necie szczegolow nt. tej oferty i nic.
Jakie kanaly sa za te 49, 59 .. pln?

Takie sam jak w pakiecie Start zapewne.
Czyli kilka fta+ kilka kanałów własnych Cyfry.

Czy placac np. 49 pln mam tv (interesuja mnie kanaly np. domo, minimini, planete, discovery) i

Discovery nie.

Cyfra Plus dla abonentów Playa - co sadzicie?