Cyfra i Philips DSX - problem

Data: 2010-09-02 18:10:06
Autor: romanza
Cyfra i Philips DSX - problem
Mam taki tuner (który dostałem kiedyś od Cyfry za złotówkę) u teściowej za
ścianą. Podłączony na splitterze. Po ostatnich zmianach FEC na Cyfrze nie
ma części programów. Na stronie Cyfry jest instrukcja przeprogramowania i
według niej działałem. Niestety efektem jest tylko wycięcie z listy kanałów
tych, które nie chodzą!:?))) Ale problem jest dziwny. Na stronie:
http://satkurier.pl/news/57066/cyfrowy-polsat-i-cyfra-25-sierpnia-zmiana-fec.html
podają, że dla Cyfry zmieniły parametry transpondery: 15, 114 i 110. O
dziwo te ze 110 i 114 są! Nie ma tylko tych z 15. Ktoś ma jakiś pomysł?

--
Z pozdrowieniami
RonnyPL - romanza@konto.pl

Data: 2010-09-02 18:15:20
Autor: Cavallino
Cyfra i Philips DSX - problem
Użytkownik <romanza@konto.pl> napisał w wiadomości news:321e45v8s181$.k4feofi619b0$.dlg40tude.net...
[...]

To znaczy co, nie masz już ich na liście?
I liczysz, że ktoś z grupy Ci je przywróci? ;-)

Maila do Cyfry napisz.
I wrzuć tu odpowiedź jak dostaniesz.

Data: 2010-09-02 18:57:56
Autor: romanza
Cyfra i Philips DSX - problem
Dnia Thu, 2 Sep 2010 18:15:20 +0200, Cavallino napisał(a):

To znaczy co, nie masz już ich na liście?
I liczysz, że ktoś z grupy Ci je przywróci? ;-)

Maila do Cyfry napisz.
I wrzuć tu odpowiedź jak dostaniesz.

Widzę, że nie masz za wielkiego pojęcia o tym tunerze. To nie jest Ferdek,
któremu można wgrać listę programów.

--
Z pozdrowieniami
RonnyPL - romanza@konto.pl

Data: 2010-09-02 19:21:19
Autor: L
Cyfra i Philips DSX - problem

Widzę, że nie masz za wielkiego pojęcia o tym tunerze. To nie jest Ferdek,
któremu można wgrać listę programów.

że co proszę? od bez mała zarania , do phila można wgrać listę przez RSa - nie trwa to jak przed laty ponad 1/2godz a niespelna 2 minuty plus czas gdy tuner się uruchamia a to trwa też niespełna 2 minuty

Data: 2010-09-02 19:32:55
Autor: romanza
Cyfra i Philips DSX - problem
Dnia Thu, 2 Sep 2010 19:21:19 +0200, L napisał(a):

Âże co proszĂŞ? od bez maÂła zarania , do phila moÂżna wgraĂŚ listĂŞ przez RSa - nie trwa to jak przed laty ponad 1/2godz a niespelna 2 minuty plus czas gdy tuner siĂŞ uruchamia a to trwa teÂż niespeÂłna 2 minuty

Do NORMALNEGO Philipsa! A nie do "Cyfrowego" za złotówkę z wyciętym RS-em!!

--
Z pozdrowieniami
RonnyPL - romanza@konto.pl

Data: 2010-09-02 19:43:44
Autor: Big Jack
Cyfra i Philips DSX - problem
W wiadomości
*Użytkownik* napisał(-a):

Do NORMALNEGO Philipsa! A nie do "Cyfrowego" za złotówkę z wyciętym
RS-em!!

Ja mam normalnego, Cyfrowego z RS-em i 4MB flash  :P

--
Big Jack
         //////     GG: 660675

Data: 2010-09-02 20:06:46
Autor: romanza
Cyfra i Philips DSX - problem
Dnia Thu, 2 Sep 2010 19:43:44 +0200, Big Jack napisał(a):

Do NORMALNEGO Philipsa! A nie do "Cyfrowego" za złotówkę z wyciętym
RS-em!!

Ja mam normalnego, Cyfrowego z RS-em i 4MB flash  :P

Ale napewno nie za złotówkę!:)))

--
Z pozdrowieniami
RonnyPL - romanza@konto.pl

Data: 2010-09-02 20:28:52
Autor: Cavallino
Cyfra i Philips DSX - problem
Użytkownik <romanza@konto.pl> napisał w wiadomości news:pdzl9zb5nnb5.3ccbaufhvd78.dlg40tude.net...
[...]

Mylisz się, były i za 1 zł bez wyciętych RS-ów.

Data: 2010-09-02 20:29:46
Autor: Big Jack
Cyfra i Philips DSX - problem
W wiadomości
*Użytkownik* napisał(-a):

Ja mam normalnego, Cyfrowego z RS-em i 4MB flash  :P

Ale napewno nie za złotówkę!:)))

Nie za złotówke. Za więcej, ale ma wszystko, a o to chodzi :)

--
Big Jack
         //////     GG: 660675

Data: 2010-09-02 20:28:08
Autor: Cavallino
Cyfra i Philips DSX - problem
Użytkownik <romanza@konto.pl> napisał w wiadomości news:11sx94d5hnukz.1etd5nuo1vt1s.dlg40tude.net...
[...]

Chyba nie zrozumiałeś mojego posta.

Data: 2010-09-02 20:37:38
Autor: romanza
Cyfra i Philips DSX - problem
Dnia Thu, 2 Sep 2010 20:28:08 +0200, Cavallino napisał(a):

Chyba nie zrozumiałeś mojego posta.

Dobra! Zadałem chyba prosto brzmiące pytanie oczekując jakiejś podpowiedzi
ale widzę, że wybrałem złe forum.

--
Z pozdrowieniami
RonnyPL - romanza@konto.pl

Data: 2010-09-02 20:38:51
Autor: Cavallino
Cyfra i Philips DSX - problem
Użytkownik <romanza@konto.pl> napisał w wiadomości news:102krnhkfzc20.1t78mgrc6d9sh$.dlg40tude.net...
Dnia Thu, 2 Sep 2010 20:28:08 +0200, Cavallino napisał(a):

Chyba nie zrozumiałeś mojego posta.

Dobra! Zadałem chyba prosto brzmiące pytanie oczekując jakiejś podpowiedzi

A podpowiedź, żeby sprawdzić u źródła wydała Ci się za mało zajmująca?
Nie wierzę, że Cyfra wycięła dużą część programów, więc coś musiało iść nie tak.

ale widzę, że wybrałem złe forum.

To nie jest forum.

Data: 2010-09-02 21:34:20
Autor: romanza
Cyfra i Philips DSX - problem
Dnia Thu, 2 Sep 2010 20:38:51 +0200, Cavallino napisał(a):

A podpowiedź, żeby sprawdzić u źródła wydała Ci się za mało zajmująca?
Nie wierzę, że Cyfra wycięła dużą część programów, więc coś musiało iść nie tak.

Niby jak to sobie wyobrażasz? Mam zapytać w Cyfrze dlaczego tuner, który
mam na splitterze nie działa właściwie? Czytaj następnym razem dokładnie.

ale widzę, że wybrałem złe forum.

To nie jest forum.

Taaak? A niby co to jest?

--
Z pozdrowieniami
RonnyPL - romanza@konto.pl

Data: 2010-09-02 22:27:07
Autor: Bogdan Kwietniak
Cyfra i Philips DSX - problem
W dniu 2010-09-02 21:34, romanza@konto.pl pisze:
[...]

A bezpośrednio sprawdzić to taki problem? Kabel od satelity ma, więc co ma splitter do gadania? Wsadzasz kartę C+, szukasz i zawracasz głowę infolinii czemu nie ma.
Choć u mnie w domu są 3 Philipsy 6030 (jeden jeszcze z czasów WizjiTV), wszystko na splitterze i po wrzuceniu wyszukiwania kanałów wszystkie poradziły sobie bez problemów.

Bogdan

Data: 2010-09-02 22:53:00
Autor: romanza
Cyfra i Philips DSX - problem
Dnia Thu, 02 Sep 2010 22:27:07 +0200, Bogdan Kwietniak napisał(a):

[...]

Włożyłem kartę orginalną i było to samo. A pisząc o splitterze mam na myśli
nie problem techniczny z nim związany tylko sposób wytłumaczenia na
infolinii dlaczego używam tego rupiecia skoro mam jeszcze PVR-a! A
bynajmniej nie mam wykupionej usługi odbioru na dwóch tunerach.
Ale czy ktoś tu potrafi czytać ze zrozumieniem? Chodzi mi o ewidentny
problem techniczny! Jeżeli z dwóch pozmienianych transponderów odbiera a z
trzeciego nie to napewno nie jest to wina Cyfry tylko coś nawala u mnie!!!

--
Z pozdrowieniami
RonnyPL - romanza@konto.pl

Data: 2010-09-02 23:08:56
Autor: Cavallino
Cyfra i Philips DSX - problem
Użytkownik <romanza@konto.pl> napisał w wiadomości news:1dn4501xncyla.o360y5l01bih.dlg40tude.net...
[...]

A co ich to obchodzi?
Problem nie jest z kartą, tylko z tunerem, ich tunerem.
I to ich machinacje spowodowały, że ten tuner nie działa.
Niech myślą co zrobić.

[...]

Zacząłeś od tego, że programów nie ma na liście.
Się zdecyduj, są czy nie ma?
Jak nie ma - to jak chcesz coś odebrać?

Data: 2010-09-02 23:17:16
Autor: Bogdan Kwietniak
Cyfra i Philips DSX - problem
W dniu 2010-09-02 22:53, romanza@konto.pl pisze:
[...]

O sprawdzeniu z kartą nie pisałeś stąd moje pytanie.
A kto ci broni stwierdzić w rozmowie z C+, że PVR jest w salonie, a DSX w sypialni i przekładasz sobie kartę jak chcesz pooglądać nocą?
Też mi to wyglądało na awarię sprzętową lub błędne oprogramowanie, ale chyba nie sądzisz, że uda się go rozwiązać zdalnie. Zwłaszcza, że jak sam wspomniałeś, nie ma możliwości wgrania czegokolwiek via RS, więc nawet nie zaktualizujesz oprogramowania.

Bogdan

Data: 2010-09-03 08:03:06
Autor: pawell32
Cyfra i Philips DSX - problem
[...]

u Ciebie, ale na ich dekoderze.
jak z nimi pogadasz to wgrają Ci aktualizacje via sat.
tak Ci radzą. Czytaj uważnie i nie pluj.

--
pozdrawiam.  pawell32
Slackware 13 - power of linux

Data: 2010-09-02 23:07:01
Autor: Cavallino
Cyfra i Philips DSX - problem
Użytkownik <romanza@konto.pl> napisał w wiadomości news:d8r5cpwjuc9x$.1cjh522prul4o.dlg40tude.net...
[...]

A czemuż by nie?
Skąd niby oni mogą wiedzieć jaką Ty masz kartę w tym tunerze?
Sprzedali tuner, to powinni wiedzieć jaką listę obecnie do niego wysłali, bo sama raczej tam nie wlazła.

ale widzę, że wybrałem złe forum.

To nie jest forum.

Taaak? A niby co to jest?

Poczytaj, dowiedz się - tak się dłużej zapamiętuje.

Data: 2010-09-03 08:01:04
Autor: pawell32
Cyfra i Philips DSX - problem
W dniu 2010-09-02 21:34, romanza@konto.pl pisze:
ale widzę, że wybrałem złe forum.

To nie jest forum.

Taaak? A niby co to jest?

grupa dyskusyjna - usenet.

--
pozdrawiam.  pawell32
Slackware 13 - power of linux

Data: 2010-09-03 08:13:28
Autor: Big Jack
Cyfra i Philips DSX - problem
W wiadomości
*Użytkownik* napisał(-a):

ale widzę, że wybrałem złe forum.

To nie jest forum.

Taaak? A niby co to jest?

Grupa dyskusyjna (jedna z wieeeeeluuuu w usenecie). Nawet nie wiesz gdzie się obracasz

--
Big Jack
         //////     GG: 660675

Data: 2010-09-03 09:24:11
Autor: romanza
Cyfra i Philips DSX - problem
Dnia Fri, 3 Sep 2010 08:13:28 +0200, Big Jack napisał(a):

Grupa dyskusyjna (jedna z wieeeeeluuuu w usenecie). Nawet nie wiesz gdzie się obracasz

Każda grupa dyskusyjna jest formą forum dyskusyjnego. Co z tego, że jest
wiele grup? To znaczy ni mniej ni więcej, że jest wiele forów!
Podejrzewam, że w usenecie siedzę dłużej niż większość wypowiadających się
tutaj. Zadałem konkretne pytanie a widzę, że prawie wszyscy gadają o
wszystkim tylko nie o właściwym temacie.

--
Z pozdrowieniami
RonnyPL - romanza@konto.pl

Data: 2010-09-03 09:44:09
Autor: pawell32
Cyfra i Philips DSX - problem
W dniu 2010-09-03 09:24, romanza@konto.pl pisze:
Podejrzewam, że w usenecie siedzę dłużej niż większość wypowiadających się
tutaj.

to jeszcze o niczym nie świadczy.

  Zadałem konkretne pytanie a widzę, że prawie wszyscy gadają o
wszystkim tylko nie o właściwym temacie.

dostałeś taką odpowiedź jak zadałeś pytanie.
zacznij od infolinie, podaj jakie rezultaty,
potem podpowiemy co dalej.

p.s.
myślisz, że w c+ nie wiedzą o spliterach?
takie grupy i fora też śledzą.

--
pozdrawiam.  pawell32
Slackware 13 - power of linux

Data: 2010-09-03 11:34:54
Autor: Big Jack
Cyfra i Philips DSX - problem
W wiadomości
*Użytkownik* napisał(-a):

Każda grupa dyskusyjna jest formą forum dyskusyjnego.

Grupa dyskusyjna, to grupa dyskusyjna, a nie forum. Nie bez przyczy to są dwie różne sprawy.

Co z tego, że jest
wiele grup?
To znaczy ni mniej ni więcej, że jest wiele forów!

Tzn, że jest wiele grup, a nie forów.

Podejrzewam, że w usenecie siedzę dłużej niż większość wypowiadających się
tutaj.

Inni bardziej pojętni, skoro raz uświadomieni nie brną dalej. Podjerzewaj dalej, tym bardziej, że nic o tym nie świadczy. Przeciwnie, przyszedłeś na grupę dyskusyjną i nazywasz ją forum.

--
Big Jack
         //////     GG: 660675

Data: 2010-09-03 11:45:13
Autor: romanza
Cyfra i Philips DSX - problem
Dnia Fri, 3 Sep 2010 11:34:54 +0200, Big Jack napisał(a):

[...]

Widzę, że dopiero rozpocząłeś naukę w gimnazjum i jeszcze do tego pani z
wami nie doszła. Każda forma dyskusji między wieloma osobami podlega pod
nazwę forum dyskusyjnego! I obojętnie czy to się nazywa grupa dyskusyjna,
lista dyskusyjna, lista mailowa czy inny pies! Obojetnie czy jest toczona
live czy tak jak tutaj za pośrednictwem przesyłanych wiadomości nie będącym
niczym innym tylko formą maila! Doucz się trochę więcej mądralo!

--
Z pozdrowieniami
RonnyPL - romanza@konto.pl

Data: 2010-09-03 12:27:54
Autor: Big Jack
Cyfra i Philips DSX - problem
W wiadomości
*Użytkownik* napisał(-a):

Widzę, że dopiero rozpocząłeś naukę w gimnazjum i jeszcze do tego pani z
wami nie doszła.

Zmartwię Cię, ale daleko się rozminąłeś ze stanem faktycznym. A skoro widzisz coś, czego nie ma, to może warto skonsultować się z lekarzem odpowiedniej specjalizacji. Jakiej, to już zapytaj na odpowiedniej _grupie_ dyskusyjnej.

Każda forma dyskusji między wieloma osobami podlega pod
nazwę forum dyskusyjnego!

Taaaaa, np. telekonferencja telefoniczna ROTFL
Puknij się w ten pusty sagan i nie brnij dalej, co już wcześniej sugerowałem.

[...]

Powinieneś się porozglądać za sprzętem do kruszenia betonu, żeby go zastosować na sobie. Ostatecznie może być młotek.

--
Big Jack
         //////     GG: 660675

Data: 2010-09-03 12:35:49
Autor: romanza
Cyfra i Philips DSX - problem
Dnia Fri, 3 Sep 2010 12:27:54 +0200, Big Jack napisał(a):

ble ble ble

Nie będę z tobą dyskutował bo widzę, że i tak nie potrafisz się przyznać do
swojej głupoty a poza tym to nie jest miejsce na takie rzeczy.
Ale podam jeszcze przykład na twoje niedorozwinięcie.
Zadałem konkretne pytanie dotyczące tunera Philipsa. Twoja pierwsza
odpowiedź w tym wątku brzmi:
Ja mam normalnego, Cyfrowego z RS-em i 4MB flash  :P
Co to ma wspólnego z moim pytaniem? A ja mam niebieskie majtki z czerwoną
obwódką! Co prawda bez flasha ale czy masz przynajmniej takie??
Żegnam, tym razem bez pozdrowień palancie.

--
RonnyPL - romanza@konto.pl

Data: 2010-09-03 13:01:09
Autor: pawell32
Cyfra i Philips DSX - problem
W dniu 2010-09-03 12:35, romanza@konto.pl pisze:
Zadałem konkretne pytanie dotyczące tunera Philipsa

odpowiedź w tym wątku brzmi:
Ja mam normalnego, Cyfrowego z RS-em i 4MB flash  :P

to Ci odpowiedział, co prawda z ironią, lecz prawdziwie.
od jakiegoś czasu c+ sprzedawała philipsy z wyrwanym układem
rs232, więc zmiana czegokolwiek to tylko przez sat.
a jak przez sat to tylko przez infolinie.
jakby miał czynny port to można wgrać inny soft i inną liste.
mogą być problemy z sygnałem, może być uszkodzony.

Co to ma wspólnego z moim pytaniem?

trochę ma

--
pozdrawiam.  pawell32
Slackware 13 - power of linux

Data: 2010-09-03 15:01:58
Autor: romanza
Cyfra i Philips DSX - problem
Dnia Fri, 03 Sep 2010 13:01:09 +0200, pawell32 napisał(a):

[...]

Ale przecież po tym co napisałem wyraźnie widać, że problem jest sprzętowy
a nie w kwestii oprogramowania. Noy zrozumiał to i potwierdził moje domysły
a o to głównie mi chodziło i jak sprawdzę Noy ma u mnie skrzynię browca a
ten co się zna na definicji "forum" natomiast nie ma nic więcej do
powiedzenia może się uwalić gdzie mu się podoba! To nie jest bynajmniej do
Ciebie!

--
Z pozdrowieniami
RonnyPL - romanza@konto.pl

Data: 2010-09-03 13:44:32
Autor: Big Jack
Cyfra i Philips DSX - problem
W wiadomości
*Użytkownik* napisał(-a):

Nie będę z tobą dyskutował bo widzę, że i tak nie potrafisz się
przyznać
do swojej głupoty a poza tym to nie jest miejsce na takie rzeczy.

Głupi to sam jesteś, co stwierdzam z przykrością mimo wszystko.

Ale podam jeszcze przykład na twoje niedorozwinięcie.
Zadałem konkretne pytanie dotyczące tunera Philipsa. Twoja pierwsza
odpowiedź w tym wątku brzmi:
Ja mam normalnego, Cyfrowego z RS-em i 4MB flash

Sam jesteś niedorozwinięty, bo nie potrafisz pokojarzyć czego dotyczyła
moja odpowiedź. Mało tego, manipulujesz wypowiedzią swoją i moją. I dla
przypomnienia jak było:

** Do NORMALNEGO Philipsa! A nie do "Cyfrowego" za złotówkę z wyciętym
** RS-em!!

*  Ja mam normalnego, Cyfrowego z RS-em i 4MB flash

Żegnam, tym razem bez pozdrowień palancie.

Żegnam, idź się powieś pierdolcu

P.S.
Zawsze bawi mnie to, że jak komuś brakuje merytorycznych argumentów w dyskusji, to swojemu interlokutorowi przypisuje, że zaczął bądź ledwie skończył pobieranie nauk w dowolnie wybranej szkole.

--
Big Jack
         //////     GG: 660675

Data: 2010-09-03 14:57:29
Autor: romanza
Cyfra i Philips DSX - problem
Dnia Fri, 3 Sep 2010 13:44:32 +0200, Big Jack napisał(a):

[...]

Wiesz przygłupie czym się różnimy?
Tym, że ja jak nie mam nic mądrego do powiedzenia to siedzę cicho,
natomiast ty chyba sobie chciałeś swoją odpowiedzią poprawić statystyki
obecności na FORUM! Pytałem o coś innego i za przeproszeniem dla innych,
gówno mnie obchodzi, że ty masz Philipsa z RS-em i w dodatku flashem
CZTEROMEGABAJTOWYM!
Noy pokazał, że zrozumiał o co chodzi w moim pytaniu ale ty widać masz
problemy z ilością oleju w swoim jak to określiłeś "saganie"! Do nauki
tumanie!

--
RonnyPL - romanza@konto.pl

Data: 2010-09-03 15:52:13
Autor: Big Jack
Cyfra i Philips DSX - problem
W wiadomości
*Użytkownik* napisał(-a):

Wiesz przygłupie czym się różnimy?

Tym, że Ty jesteś betonem najwyższej twardości. Niereformowalnym jak wielka płyta

natomiast ty chyba sobie chciałeś swoją odpowiedzią poprawić statystyki
obecności na FORUM!

Na żadnym forum nie miałem wątpliwej przyjemności z Tobą dyskutować w związku z czym statystyk sobie ani nie poprawiam, ani nie odczuwam tego potrzeby.

gówno mnie obchodzi, że ty masz Philipsa z RS-em i w dodatku flashem
CZTEROMEGABAJTOWYM!

I gówno kogo obchodzi, że Twoja teściowa nie ma jakiś programów.

Do nauki
tumanie!

Lepiej byś pomyślał o sobie i mimo że nie lubię się powtarzać to jeszcze raz: idź się powieś pierdolcu.

--
Big Jack
         //////     GG: 660675

Data: 2010-09-03 16:53:40
Autor: Cavallino
Cyfra i Philips DSX - problem

http://rtfm.killfile.pl/#lajza

Data: 2010-09-03 21:03:10
Autor: romanza
Cyfra i Philips DSX - problem
Dnia Fri, 3 Sep 2010 16:53:40 +0200, Cavallino napisał(a):

http://rtfm.killfile.pl/#lajza

Hahahahahaha! Najlepsze są słowa tego tekstu, rozpoczynające się od słów:
"Istnieją techniczne..."! I nawet o "forum" tam jest! Big Jack będzie miał
się z czego podszkolić!

--
Z pozdrowieniami
RonnyPL - romanza@konto.pl

Data: 2010-09-03 22:04:55
Autor: romanza
Cyfra i Philips DSX - problem
Dnia Fri, 3 Sep 2010 16:53:40 +0200, Cavallino napisał(a):

http://rtfm.killfile.pl/#lajza

BTW! Poczytałem wszystkie posty w tym wątku i co widzę? To chyba Ty
rozpocząłeś te głupie gadki o "forum"? Więc też życzę przyjemnej i owocnej
lektury strony, którą zapodałeś!

--
Z pozdrowieniami
RonnyPL - romanza@konto.pl

Data: 2010-09-03 22:22:48
Autor: Cavallino
Cyfra i Philips DSX - problem
Użytkownik <romanza@konto.pl> napisał w wiadomości news:mxsbm0q6b7je.1ts6gfe2eudqa$.dlg40tude.net...
[...]

Niereformowalna łajza.
PLONK

Data: 2010-09-03 22:26:10
Autor: romanza
Cyfra i Philips DSX - problem
Dnia Fri, 3 Sep 2010 22:22:48 +0200, Cavallino napisał(a):

Niereformowalna łajza.
PLONK

:)))
Kolejny nerwusek na FORUM?:)))))

--
RonnyPL - romanza@konto.pl

Data: 2010-09-03 10:19:20
Autor: noy
Cyfra i Philips DSX - problem
Mnie część kanałów rwie na tym philipsie
Poruszałem troszkę anteną i jest lepiej

Data: 2010-09-03 11:18:45
Autor: romanza
Cyfra i Philips DSX - problem
Dnia Fri, 03 Sep 2010 10:19:20 +0200, noy napisał(a):

Mnie część kanałów rwie na tym philipsie
Poruszałem troszkę anteną i jest lepiej

O żesz Ty! A już myślałem, że nikt nic mądrego tutaj nie powie! Właśnie
podejrzewałem, że może być problem z anteną, bo przed przeprogramowaniem,
też rwało mi te programy, które później przeprogramowanie wycięło. Zaraz
lecę sprawdzić, czy ostatnie wichury nie przestawiły anteny.
Dzięki kolego!

--
Z pozdrowieniami
RonnyPL - romanza@konto.pl

Data: 2010-09-03 17:40:19
Autor: Arek.
Cyfra i Philips DSX - problem
[...]

ustawiłeś tą antenę ? bo widzę że odpowiadasz na inne wątki a tu nic :(

Arek.

Data: 2010-09-03 20:56:53
Autor: romanza
Cyfra i Philips DSX - problem
Dnia Fri, 3 Sep 2010 17:40:19 +0200, Arek. napisał(a):

Mnie czêœÌ kana³ów rwie na tym philipsie
PoruszaÂłem troszkĂŞ antenÂą i jest lepiej

O Âżesz Ty! A juÂż myÂślaÂłem, Âże nikt nic mÂądrego tutaj nie powie! WÂłaÂśnie
podejrzewaÂłem, Âże moÂże byĂŚ problem z antenÂą, bo przed przeprogramowaniem,
te¿ rwa³o mi te programy, które póŸniej przeprogramowanie wyciê³o. Zaraz
lecĂŞ sprawdziĂŚ, czy ostatnie wichury nie przestawiÂły anteny.
DziĂŞki kolego!

ustawiÂłeÂś tÂą antenĂŞ ? bo widzĂŞ Âże odpowiadasz na inne wÂątki a tu nic :(

No właśnie! Po południu wylazłem z miernikiem sygnału na dach i ustawiłem
antenę. Miała przechył a to pewnie po ostatniej wichurze. Efekt? Wszystkie
programy znalazły się po ponownym przeprogramowaniu i są czyste bez zacięć!
Noy ma u mnie jak powiedziałem skrzynkę browaru. Nie odpowiadałem w tym
wątku dopóki nie sprawdziłem sam. A w innych odpowiadałem, bo dostawałem
różne odpowiedzi, głównie od fachowców "polonistów" próbujących wytłumaczyć
mi co to znaczy słowo forum. Nie dotyczy to wszystkich oczywiście.

--
Z pozdrowieniami
RonnyPL - romanza@konto.pl

Data: 2010-09-03 21:46:43
Autor: noy
Cyfra i Philips DSX - problem
Czasem proste rozwiązania są najlepsze (-;
a browar przy okazji
pozdr

[...]

teÂż rwaÂło mi te programy, ktĂłre póŸniej przeprogramowanie wyciĂŞÂło.  Zaraz
[...]

róşne odpowiedzi, głównie od fachowcĂłw "polonistĂłw" prĂłbujących  wytłumaczyć

UĹźywam klienta poczty Opera Mail: http://www.opera.com/mail/

Data: 2010-09-03 22:00:16
Autor: romanza
Cyfra i Philips DSX - problem
Dnia Fri, 03 Sep 2010 21:46:43 +0200, noy napisał(a):

Czasem proste rozwiązania są najlepsze (-;
a browar przy okazji
pozdr

Również pozdrawiam i dziękuję!

--
Z pozdrowieniami
RonnyPL - romanza@konto.pl

Data: 2010-09-05 21:50:13
Autor: Jerzy Pastusiak
Cyfra i Philips DSX - problem
On Fri, 3 Sep 2010, romanza@konto.pl wrote:

| No właśnie! Po południu wylazłem z miernikiem sygnału na dach
| i ustawiłem antenę. Jest to wynikiem zmiany FEC (pogorszenia).

Zmiana FEC (korekcji bledow sygnalu) z 3/4 na 5/6 spowodowala
wzgledne obnizenie SNR (stosunek sygnalu do zaklocen) o 1 dB:
[SNR, BER, AGC w obrazkach]
http://sci.pam.edu.pl/~pastupam/satel/snr/index.html

[Sygnały - SL, SQ, FEC - co to jest?]
http://sci.pam.edu.pl/~pastupam/satel/2x_rocznie/sygnaly.html

Czyli, jak kotos odbieral sygnal na skraju dobrego odbioru, to
teraz moze nie odbierac wcale.

Zeby miec takie same warunki odbioru, jak poprzednio na antenie
65 cm, to po zmianie FEC, nalezy zastosowac antene 70 cm.
[EIRP. Antena, czy LNB?]
http://sci.pam.edu.pl/~pastupam/satel/az/fkalk.html

"Odzyskane bity" z FEC ida na upchanie dodatkowych kanalow na
transponderze.

Co do FORUM, to oczywiscie masz racje.
Tlumaczylem to wielokrotnie, kulturalnie, np.: http://groups.google.pl/group/pl.rec.telewizja/msg/aec6eaf3252ab309?hl=pl

Ale glupi nie zrozumie, ma swoje przekonania, a jak sie nudzi,
to kazdy powod dobry zeby dosrac blizniemu.
Najlepiej to dokopac garbatemu (jego wina) i nie odda.

Co do Pląkóf to zobac temat:
http://groups.google.pl/group/pl.regionalne.poznan/msg/8a879d5fc028d375?hl=pl

W watku:
http://groups.google.pl/group/pl.regionalne.poznan/
browse_frm/thread/abe520d4a6d356b7/8bd60f73d7c2d256

Wiesz, mnie to wszyscy maja w uKFie, wiec mam spokoj.
Czytaja, nie moga odpowiadac :-)

Pzdr.J.P. ;-)

Data: 2010-09-05 22:20:43
Autor: romanza
Cyfra i Philips DSX - problem
Dnia Sun, 5 Sep 2010 21:50:13 +0200, Jerzy Pastusiak napisał(a):

wszystko o czym napisałeś

I to właśnie nazywa się fachowa odpowiedź! Pewnie miałeś udany weekend i
dlatego nie zabrałeś głosu tutaj. Cieszę się, że fachowiec rozumie to o
czym mówiłem i nie zdziera gęby na głupie uwagi niczego nie dotyczące!
Czytam wszystkie posty na tej grupie od dawna i wiem doskonale, jakie
predyspozycje i wiedzę posiadają tu co poniektórzy. Dziękuję Ci za wsparcie
przeciwko głupocie i tumaństwu! Pozdrawiam Ciebie, Noya i wszystkich
rozsądnie wypowiadających się. Fachowcom od pseudopolonistyki piszę -
gońcie się!

--
Z pozdrowieniami
RonnyPL - romanza@konto.pl

Data: 2010-09-05 22:49:41
Autor: Jerzy Pastusiak
Cyfra i Philips DSX - problem
dlatego nie zabrałeś głosu tutaj.

wiesz , kazdy lubi potrolowac , no ale mi czasu nie zawsze starcza

wiec troluje troche tu , troche tam , a przewaznie w niedziele

przetestowalem juz wiele fajnych figur

Data: 2010-09-05 22:27:58
Autor: romanza
Cyfra i Philips DSX - problem
[...]

Szkoda, że w odnośnikach, które podałeś nie ma autorów tych śmiesznych
wypowiedzi. Ale założe się o zgrzewkę piwa, że wiem o kogo tam
chodzi!:))))) I taki tłuk jeden z drugim potem wywala swoje żale na mnie za
zwrócenie uwagi!

--
Z pozdrowieniami
RonnyPL - romanza@konto.pl

Data: 2010-09-05 23:11:41
Autor: Cavallino
Cyfra i Philips DSX - problem
Użytkownik "Jerzy Pastusiak" <pastupam@sci.pam.szczecin.pl> napisał w wiadomości news:

Co do FORUM, to oczywiscie masz racje.

Oczywiście nie ma racji.

Tlumaczylem to wielokrotnie, kulturalnie, np.:
http://groups.google.pl/group/pl.rec.telewizja/msg/aec6eaf3252ab309?hl=pl

Możesz sobie uważać co tam sobie chcesz, ale to jest tylko Twoje zdanie, a nie prawda objawiona.
Jeśli nie widzisz różnicy między usenetem, a masą forów na www, to już jej pewnie nie zobaczysz i nie zrozumiesz, mówi się trudno i żyje się dalej.
Ale pozwól tym którzy ją widzą i jednak chcieliby zachowania innego poziomu, żeby o niej pamiętali i przypominali.
To że coraz więcej śmiecia nałazi i do usenetu to oczywiście prawda, ale to nic pożądanego i akceptowalnego.

Data: 2010-09-06 08:06:19
Autor: romanza
Cyfra i Philips DSX - problem
Dnia Sun, 5 Sep 2010 23:11:41 +0200, Cavallino napisał(a):

[...]

Widzę matołku, że nawet nie poczytałeś co pisze w linku, którego sam
podałeś!:))) A tam jest wyraźnie napisane!

--
RonnyPL - romanza@konto.pl

Data: 2010-09-08 12:02:46
Autor: Jerzy Pastusiak
Cyfra i Philips DSX - problem
On Sun, 5 Sep 2010, Cavallino wrote:

> [...]
| Ale pozwól tym którzy ją widzą i jednak chcieliby zachowania innego poziomu,

niewiele wiesz , niewiele widziales , zycie nie jest takie
proste jak ci sie wydaje
moze dlatego , ze wolisz pisac i pląkowac , a nie czytac

jaka jest roznica , a jakie podobienstwo i co to jest:
pl.rec.motocykle
http://grupy.scigacz.pl/

jest takich bramek sporo

zastanow sie przemysl , jezeli masz czas

Data: 2010-09-08 12:25:34
Autor: Cavallino
Cyfra i Philips DSX - problem
Użytkownik "Jerzy Pastusiak" <pastupam@sci.pam.szczecin.pl> napisał w wiadomości news:Pine.LNX.4.64.1009081158310.31264sci.pam.szczecin.pl...
> [...]

| Ale pozwól tym którzy ją widzą i jednak chcieliby zachowania innego poziomu,

Ty akurat wiesz wszystko o tym co ja wiem i co ja widziałem.

, zycie nie jest takie
proste jak ci sie wydaje

I vice versa.

jest takich bramek sporo

I tym bardziej należy uświadamiać ich użytkownikom, że wchodzą na coś innego niż zwykłe forum, a co za tym idzie powinni swoje zachowania przystosować do zasad panujących w usenecie.
Nie ma i nie będzie mojej zgody na przenoszenie do usenetu zwyczajów panującego na onetowych forach, niezależnie od tego czy one Ci się podobają czy nie.

Data: 2010-09-08 22:14:57
Autor: romanza
Cyfra i Philips DSX - problem
Dnia Wed, 8 Sep 2010 12:25:34 +0200, Cavallino napisał(a):

Nie ma i nie będzie mojej zgody na przenoszenie do usenetu zwyczajów panującego na onetowych forach, niezależnie od tego czy one Ci się podobają czy nie.

Akurat twojej zgody nikt do tego nie wymaga. A jeżeli chodzi o zasady
usenetu to sam sobie dopasuj wcześniejsze swoje wypowiedzi do nich ośle!

--
RonnyPL - romanza@konto.pl

Data: 2010-09-08 22:13:08
Autor: romanza
Cyfra i Philips DSX - problem
Dnia Wed, 8 Sep 2010 12:02:46 +0200, Jerzy Pastusiak napisał(a):

[...]

Chyba za wymagasz zbyt wielkiego wysiłku myślowego od tego osobnika!

--
Z pozdrowieniami
RonnyPL - romanza@konto.pl

Cyfra i Philips DSX - problem