Cyfra+ - jaki telewizor?

Data: 2009-08-18 15:26:44
Autor: kris
Cyfra+ - jaki telewizor?

Użytkownik "zixxixx" <wolim@interia.pl> napisał w wiadomości news:dd824db8-0a02-4ef1-8040-14cb8fcabefbk6g2000yqn.googlegroups.com...
Prosze o pomoc, bo juz zglupialem.

Z tego co widze plazmy sa nieco tansze... pradu tez juz specjalnie
duzo nie ciagna - znalazlem nawet taka, ktora ciagnie niecale 200W.

Moim zdaniem lepiej kupic minimalnie droższy LCD gdyż mimo wszystko są mniej prądożerne.
A najlepiejj popatrzeć w sklepie na uruchomione tv. KJeśli jakośc obrazu odpowiada to wziąć najmniej prądożerny telewizor z danego przedziału cenowego. I nie dać się omamić parametrom z ulotek(kontrast itp).
W praktyce różnicy nie zauważysz(tylko cena większa za tv z lepszymi "parametrami)

Krzysiek

Data: 2009-08-18 15:28:14
Autor: kris
Cyfra+ - jaki telewizor?

Użytkownik "kris" <k1s2z3y4s5z6t7o8f9c@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:h6ea6k$n1u$1news.onet.pl...
W praktyce różnicy nie zauważysz(tylko cena większa za tv z lepszymi "parametrami)

A i jeszcze jedno- wybrać model w sklepie i poszukać go w necie. W zdecydowanej większości przypadków kupisz dużo taniej.

Krzysiek

Data: 2009-08-18 15:46:48
Autor: lukas
Cyfra+ - jaki telewizor?
Dnia 18-08-2009 o 15:26:44 kris <k1s2z3y4s5z6t7o8f9c@poczta.onet.pl>  napisał(a):

A najlepiejj popatrzeć w sklepie na uruchomione tv. KJeśli jakośc obrazu
odpowiada

i tu jest problem... w większości (wszystkich) duĹźych sklepach mają duĹźo  telewizorĂłw, na ktĂłre wysyłany jest sygnał z jednego nadajnika. Jest on  dzielony i o jakości sygnału wtedy nie ma co mĂłwić. Jeśli jakiś TV się  podoba, to trzeba poprosić o podłaczenie bezpośrednio jakieś DVD, albo coś  podobnego

--
Pozdrawiam,
  lukas

Data: 2009-08-18 15:51:54
Autor: kris
Cyfra+ - jaki telewizor?

Użytkownik "lukas" <lukasm6@wp.pl> napisał w wiadomości news:op.uyu1wakw6j1rgylaptop-adaml...
i tu jest problem... w większości (wszystkich) dużych sklepach mają dużo
telewizorów, na które wysyłany jest sygnał z jednego nadajnika. Jest on dzielony i o jakości sygnału wtedy nie ma co mówić.

Ale można porównać między soba kilka modeli i z regułyu okazuje się że nie widac różnicy pomiedzy najnowszymi/najdrozszymi modelami a tymi troszke z niższej półki

Jeśli jakiś TV się  podoba, to trzeba poprosić o podłaczenie bezpośrednio jakieś DVD, albo coś  podobnego

To fakt
I wtedy do domu do internetu i zamówienie przez net;)))

Krzysiek

Data: 2009-08-18 23:44:51
Autor: Kot Prezydenta
Cyfra+ - jaki telewizor?

Użytkownik "kris" <k1s2z3y4s5z6t7o8f9c@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:h6ea6k$n1u$1news.onet.pl...

Moim zdaniem lepiej kupic minimalnie droższy LCD gdyż mimo wszystko są mniej prądożerne.

Jakieś dowody na to posiadasz ?

Srednie zużycie prądu przez plazmę jest porównywalne do LCD za to kolorystyka o niebo lepsza

Data: 2009-08-19 09:14:18
Autor: kris
Cyfra+ - jaki telewizor?

Użytkownik "Kot Prezydenta" <cicior@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h6f7cj$f71$1inews.gazeta.pl...

Srednie zużycie prądu przez plazmę jest porównywalne do LCD za to kolorystyka o niebo lepsza

Jakieś dowody na to posiadasz? Szczególnie na tę lepszą;))0 kolorystykę.

Krzysiek

Data: 2009-08-20 00:17:55
Autor: Kot Prezydenta
Cyfra+ - jaki telewizor?

Użytkownik "kris" <k1s2z3y4s5z6t7o8f9c@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:h6g8ob$4ft$1news.onet.pl...

[...]

Poszukaj w necie - hasło ilość wyświetlanych kolorów, zaś co do prądożerności to podstawowy problem oceniających a nie posiadających plazmy polega na tym że czytają tabliczki na tv gdzie podany jest maksymalne zapotrzebowanie na prąd. W praktyce zaś średnie zuzycie jest znacząco mniejsze, bo w odróżnieniu od LCD plazma pobiera mniej prądu w scenach ciemnych a więcej w jasnych - w praktyce więc zuzycie będzie zależne od tego co ogladasz.

Data: 2009-08-20 10:31:42
Autor: kris
Cyfra+ - jaki telewizor?

Użytkownik "Kot Prezydenta" <cicior@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h6htmp$oi4$1inews.gazeta.pl...

[...]

Ale dlaczego każsz mi szukać jakiegoś marketingowego bełkotu.
Marketingowcy każdą głupote potrafią uzasadnić.
A wystarczy stanąć w sklepie obok dwóch telewizorów i popatrzeć na obrazy.
Jak półtora roku temu kupowałem tv(37cali- tak na marginesie wielkość optymalna do normalnego salonu) to gościu namawiał mnie na plazmę za 6000pln i cytował parametry z ulotki(kontrast, rozdzielczość itp) Z boku stał lcd Samsung za 2900pln(parametry z ulotki dużo "gorsze"). Na obu tv był ten sam obraz(mecz piłkarski leciał). Mówie do sprzedawcy żeby mi powiedziła czy i gdzie widzi różnice w obrazach. Gołym okiem różnicy nie było widać oczywiście. Sprzedawca stwierdził ze faktycznie różnicy nie ma ale ta plazma to ma kontrast 15.....:1 i takie tam teksty nawijał.
Ponieważ ciężko zarabiam na swoje pieniadza a jak nie ma różnicy to przepłacac nie lubię kupiłem ten tańszy TV(był faktycznie jeszcze tańszy bo kupiłem przez net) i nie żałuję.
Zresztą producenci powoli wycofują ze swojej oferty plazmy.

Krzysiek

Data: 2009-08-20 11:27:52
Autor: Kot Prezydenta
Cyfra+ - jaki telewizor?

Użytkownik "kris" <k1s2z3y4s5z6t7o8f9c@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:h6j1lf$npr$1news.onet.pl...

[...]

To że ty nie widziałeś to nie znaczy że jej nie ma .(pomijam już warunki sklepowe, zapewne ani odrobiny starań aby wykonac najmniejsza choćby regulację etc) Różnica między plazma a lcd jest zarówno w parametrach jak i obrazie. Znasz kogoś kto ma plazmę ? idź i obejrzyj sobie ciemne sceny u ciebie na (najleposzym 37") LCD a potem u niego i dopiero porozmawiamy. Zobacz gdzie zieleń będzie bardziej naturalna a nie plastikowa etc.

A przepłacanie ? właśnie LCD od porownywalnej jakościowo plazmy jest droższy.

Zresztą producenci powoli wycofują ze swojej oferty plazmy.

Jestes producentem czy tylko słyszałeś ?

Data: 2009-08-20 11:52:29
Autor: kris
Cyfra+ - jaki telewizor?
Użytkownik "Kot Prezydenta" <cicior@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h6j4up$ho2$1inews.gazeta.pl...

[...]

Parametry mnie nie interesuja.
A przy normalnym oglądaniu telewizji róznicy wdocznej gołym okim nie ma

Zobacz gdzie zieleń będzie bardziej naturalna a nie plastikowa etc.

Mam wrażenie że cytujesz slogany z ulotek

A przepłacanie ? właśnie LCD od porownywalnej jakościowo plazmy jest droższy.

Plazmy sa tańsze to fakt ale bardziej prądożerne to też fakt.
Stań w sklepie koło plazmy i koło lcd. Z plazmy wali ciepło jak z dobrego grzejnika.

Jestes producentem czy tylko słyszałeś ?

http://www.technonews.pl/Technonews/1,94439,6159622,Telewizory_plazmowe_znikna_z_Europy_.html
Np. Pionier i Hitachi oficjalnie wycofali się z produkcji plazm

Krzysiek

Data: 2009-08-20 15:42:30
Autor: Kot Prezydenta
Cyfra+ - jaki telewizor?

Użytkownik "kris" <k1s2z3y4s5z6t7o8f9c@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:h6j6ct$4s0$1news.onet.pl...

[...]

To twoja opinia tylko i wyłącznie i coś mi się wydaje że na podstawie jednego pobytu w sklepie

Zobacz gdzie zieleń będzie bardziej naturalna a nie plastikowa etc.

Mam wrażenie że cytujesz slogany z ulotek

a ja mam pewność że widziałes plazmę raz w zyciu i zupełnie nie wiesz o czym piszesz

A przepłacanie ? właśnie LCD od porownywalnej jakościowo plazmy jest droższy.

Plazmy sa tańsze to fakt ale bardziej prądożerne to też fakt.

Wczesniej pisałeś coś innego o cenach ? prądożerne, w sklepie zmierzyłeś ?

Stań w sklepie koło plazmy i koło lcd. Z plazmy wali ciepło jak z dobrego

Ale ja nie musze chodzić do sklepu żeby zobaczyć plazmę, daj już spokoj z tym sklepem, mam porównanie i wiem o czym mówię - średie zuzycie energii przez plazmę to kilka watów przy nieporównywalnie lepszym odwzorowaniu braw, przejściach tonalnych etc.

Data: 2009-08-20 16:35:49
Autor: Dawid
Cyfra+ - jaki telewizor?
Kot Prezydenta pisze:

[...]

Piszesz o LCD z przed paru lat.Nowych chyba jeszcze nie widziałeś?
To niby dlaczego te super plazmy tak tanio wszyscy gonią ze sklepów?
Plazma mimo wszystko * żre* więcej prądu, dużo więcej.
Plazmy zatrzymały się w rozwoju i koniec, znikną.
Nowe LCD biją je i tyle.
Pozdrawiam

Data: 2009-08-20 18:38:57
Autor: Kot Prezydenta
Cyfra+ - jaki telewizor?

Użytkownik "Dawid" <maniera@neostada.pl> napisał w wiadomości news:h6jn4b$5m1$1atlantis.news.neostrada.pl...

Piszesz o LCD z przed paru lat.Nowych chyba jeszcze nie widziałeś?

Nie, piszę o LCD w cenie porównywalnej z plazmą

To niby dlaczego te super plazmy tak tanio wszyscy gonią ze sklepów?

Bo calkiem spora grupa userów tak jak ty powtarza głupoty

Plazma mimo wszystko * żre* więcej prądu, dużo więcej.

Tu zacytuję Ciebie, piszesz o plazmach sprzed ( nie "z przed") kilku lat, poczytaj np o panasach

Plazmy zatrzymały się w rozwoju i koniec, znikną.

tak ? pierwszy z brzegu news
http://technologie.gazeta.pl/technologie/1,82011,6943283,Panasonic_Viera_TX_P42V10E___najlepsza_plazma_w_Europie.html

Nowe LCD biją je i tyle.

oczywiście, tyle że kosztują o kilka tysięcy więcej niż porównywalne z nimi plazmy

widzę że poza urażona duma posiadacza LCD (zapewne LG z 1300 z promocji) wiedzy za wiele nie masz, jak dla mnie EOT

Data: 2009-08-20 20:36:23
Autor: Marek Dyjor
Cyfra+ - jaki telewizor?
kris wrote:
[...]

propaganda...

Plazma ma lepsza czerń i lepiej sie oglada w warunkach jasnego pokoju.

LCD ma słąbą czerń.

Data: 2009-08-22 23:10:38
Autor: Marcopolo
Cyfra+ - jaki telewizor?
Marek Dyjor <mdyjor@poczta.onet.pl> napisał(a):
kris wrote:
> [...]
> są mniej prądożerne.

propaganda...

Plazma ma lepsza czerń i lepiej sie oglada w warunkach jasnego pokoju.

    .........On i Twoja żona~~~~....

--

Cyfra+ - jaki telewizor?