Cyfra+ - jaki telewizor?

Data: 2009-08-20 01:04:40
Autor: zixxixx
Cyfra+ - jaki telewizor?
Dzięki wszystkim za podpowiedzi.

Wybrałem ostatecznie plazmę LG 42pg200r
http://www.nokaut.pl/telewizory-plazmowe/plazma-lg-42pg200r.html

Powody:
1. Przemówiły do mnie argumenty Bombastica i stracha (nie potrzebne
jest FullHD do odglądania Cyfry+ nawet w HD).
2. Telewizor ma funkcję ECO obniżającą zużycie prądu do 181W, czyli
jak LCD.
3. Ponoć plazmy mają żywsze kolory (np. dobrze odwzorowują czerń)
4. Ma niezłe recenzje w sieci.
5. Najważniejszy powód - znalazłem u siebie gościa, który właśnie
likwiduje sklep i sprzedał mi tę plazme za 1700 zł ;).

Pozdry,
MW

Data: 2009-08-20 10:38:49
Autor: kris
Cyfra+ - jaki telewizor?

Użytkownik "zixxixx" <wolim@interia.pl> napisał w wiadomości news:03d9f1e5-2b6a-49b2-8bae-1cc77aaeb480e18g2000vbe.googlegroups.com...
[...]

Dobra cena- zawsze to prawie 300zł taniej jak w sieci.

Krzysiek

Data: 2009-08-20 20:37:24
Autor: Marek Dyjor
Cyfra+ - jaki telewizor?
zixxixx wrote:
[...]

LG to raczej marnawy sprzęt ale czego wymagać za 1700 zł  :)

Data: 2009-08-21 01:10:35
Autor: zixxixx
Cyfra+ - jaki telewizor?
On 20 Sie, 20:37, "Marek Dyjor" <mdy...@poczta.onet.pl> wrote:
zixxixx wrote:
> [...]

> likwiduje sklep i sprzedał mi tę plazme za 1700 zł ;).

LG to raczej marnawy sprzęt ale czego wymagać za 1700 zł  :)

Przetestowałem na kablówce i Cyfrze+.
Z kablówką obraz nie jest rewelacyjny, ale niewiele odbiega od CRT.
Z Cyfrą obraz jest super - tylko kilka kanałów delikatnie szumi -
kanały typu PULS, TV4, czyli te marnawe.

Jeśli się nie będzie psuł, to jak dla mnie jest to sprzęt zdecydowanie
dobrej jakości ;)

Pozdrawiam,
MW

Cyfra+ - jaki telewizor?