Cyfra+ - jaki telewizor?

Data: 2009-09-09 07:20:43
Autor: maanj
Cyfra+ - jaki telewizor?

Użytkownik "zixxixx" <wolim@interia.pl> napisał w wiadomości news:dd824db8-0a02-4ef1-8040-14cb8fcabefbk6g2000yqn.googlegroups.com...
Witam.
Wiem, ze temat walkowany juz pewnie wiele razy, ale nigdzie nie
znalazlem odpowiedzi na moje, konkretne, pytanie.

Zalozylem sobie Cyfre+ bez pakietu HD.
Teraz stoje przed wyborem telewizora i ponieważ nie mam zielonego
pojecia w temacie, prosze Was o pomoc ;)

Telewizor ma byc min. 42 calowy

A zatem jaki telewizor kupic? LCD? Czy plazme? FullHD, czy HD Ready?
Jedni pisza, ze jesli telewizja nie jest w HD, to tylko plazma, inni,
ze LCD. Czytalem tez, ze LCD moze dawac jakies zaklocenia przy
ogladaniu zwyklej telewizji... Mi chodzi tylko o to, zeby dobrze
odbieral Cyfre - nie mysle o przyszlosci, bo telewizory sa teraz tak
tanie, ze jak za 5 lat HD bedzie juz standardem i wszystkie kanaly
beda w nim nadawane, to pewnie kupie nowy...

Prosze o pomoc, bo juz zglupialem.

Z tego co widze plazmy sa nieco tansze... pradu tez juz specjalnie
duzo nie ciagna - znalazlem nawet taka, ktora ciagnie niecale 200W.

Ja posiadam plazme z panasonica 37 cali
tez chyba przez miesiac wertowalm oferty ogladalem tv w sklepach czytalem opinie
czy lcd czy plazma
najlepsze plazmy na rynku ma Philips drugie miejsce zajmuje Panasonic
tylko z tym ze plazmy z philipsa sa drozsze o blisko raz tyle - ranking z zeszlego roku z jakiejs niemieckiej gazety rtv

to czego nie da ci zadne LCD to: naturalna barwa kolorów , szczególy detali , itp itd pozatym plazma jest lepsza
gdy nie masz tv cyfrowej

KUP PLAZME A NIE BEDZIESZ ZALOWAC :)

Cyfra+ - jaki telewizor?