Cyfra + mnie straszy :-))))

Data: 2009-12-18 20:19:37
Autor: waldek
Cyfra + mnie straszy :-))))

Użytkownik "Robert_J" <rob_33@wp.pl> napisał w wiadomości news:hgg5ag$gfv$1inews.gazeta.pl...
Właśnie C+ przysłała mi SMS że jak dziś do 19.00 nie zapłacę kasy i nie przyślę faxem potwierdzenia to mnie wyłączą :-)))). Problem tylko w tym, że kasę chcą za okres, w którym nie obowiązywała mnie umowa (poprzednia wygasła 1 października, nową zawarłem 28 paź., a oni chcą szmal za całego paździocha). Oczywiście stosowna reklamacja na piśmie została przeze mnie złożona już koło 3 tygodni temu, a odpowiedzi nie widać ;-). Zobaczymy co będzie, jak mnie wyłączą to z klucza piszę wypowiedzenie... Oczywiście nie muszę dodawać że wyłączeniem złamią ustawę Prawo Telekomunikacyjne...
Witam!
Zwróć się do Federacji Konsumentów. Mi pomogli w sporze z C+. Najlepiej telefonicznie porozmawiaj!
Pozdrawiam - Waldek

Cyfra + mnie straszy :-))))