Cyfra+ oferta dla sta造ch abonent闚 ;)

Data: 2010-11-26 19:29:35
Autor: josefff
Cyfra+ oferta dla sta造ch abonent闚 ;)
To s normalne jaja.
Wysy豉j pismo, ka膨 do siebie dzwoni i okazuje si 瞠 proponuj ofert gorsz ni dla nowych klient闚.
Standardowa umowa na 19 miesi璚y i jako bonus dla sta貫go klienta - tylko 40% zni磬i :D
Powiedzia貫m 瞠 jak naprawd b璠 mieli dla mnie lepsz propozycj ni dla nowych klient闚, to niech zadzwoni ;)

Swoj drog ta promocja 鈍i徠eczna (por闚nuj帷 do zesz這rocznej) to straszne dziadostwo.
Umowa 19 miesi璚y, ceny jakie z kosmosu wzi皻e...
Wynajem HD PVR - 300z za ca造 okres umowy, plus 99z aktywacja - czyli ca這嗆 399z. Za to mo積a kupi fajny tuner z USB-PVR.
Ktos wie czy jak sie ma wlasny dekoder HD to sie p豉ci t aktywacj 99z przy podpisywaniu nowej umowy?

Jak sie nie poprawi to trzeba b璠zie zmieni na co innego.

josefff

Data: 2010-11-26 20:26:34
Autor: Big Jack
Cyfra+ oferta dla sta造ch abonent闚 ;)
W wiadomo軼i
*josefff* napisa(-a):

Ktos wie czy jak sie ma wlasny dekoder HD to sie p豉ci t aktywacj 99z
przy podpisywaniu nowej umowy?

Aktywacja dekodera to jest pic na wod, fotomonta. Czysty pieni康z bez absolutnie 瘸dnej pracy. Aktywowany czy nie, dzia豉 tak samo. Tu nie chodzi o nic innego jak tylko o wyci庵ni璚ie od abonent闚 pieni璠zy za damski ch... Jak masz sw鎩 dekder, to nie masz potrzeby go aktywowa z ww. powod闚

--
Big Jack
         //////     GG: 660675

Data: 2010-11-26 20:30:50
Autor: boxfish
W dniu 2010-11-26 19:29, josefff pisze:
[...]

疾by cokolwiek negocjowa wy郵ij najpierw wypowiedzenie.

Data: 2010-11-26 23:11:22
Autor: ToMasz
josefff pisze:
[...]

kiedy C+ ma cykliczne promocje? warto bra umowe teraz czy poczeka
jeszcze na nadchodz帷e 鈍ieta, albo na wielkanocne?

ToMasz

Data: 2010-11-27 08:30:38
Autor: sensei
Cyfra+ oferta dla sta造ch abonent闚 ;)
U篡tkownik "josefff" <jo@sefff.pl> napisa w wiadomo軼i news:4ceffc8f$0$20998$65785112news.neostrada.pl...
[...]

a ja powiedzialem ze najprawdopodobniej nie dadza mi ciekawszej oferty niz n-ka w porownywalnej cenie (48z) przez caly okres Umowy wiec niech pomysla jak mi dac oferte konkurencyjna albo niech licza sie z wypowiedzeniem. Wielu liczy na oferte przedswiateczna ale pewnie sie przeliczy, sadze ze Cyfra straci wielu abonentow w tym roku.

Data: 2010-11-27 11:09:37
Autor: CeSaR
[...]

Do mnie dzwonili ju 2 razy. Za drugim zaproponowali mi nie 40 a 50% rabatu na 11 z 19 miesi璚y i wszystkie programy.
Jak pani policzy貫m, 瞠 w skali ca貫go okresu umowy ta obni磬a to raptem dwadzie軼ia par procent i raczej nie jestem zainteresowany bo po 11 latach wsp馧pracy sta ich na wi璚ej to by豉 zdziwiona.
W poniedzia貫k wy郵 im wypowiedzenie - zobaczymy co wymy郵.
Nie mam zamiaru p豉ci im 150z co miesi帷.

pzdr

Data: 2010-11-27 12:58:07
Autor: boxfish
Cyfra+ oferta dla sta嚙緙ch abonent嚙緩 ;)
W dniu 2010-11-27 11:09, CeSaR pisze:
Standardowa umowa na 19 miesi嚙箱y i jako bonus dla sta嚙箴go klienta - tylko
40% zni嚙糊i :D
Powiedzia嚙箴m 嚙箴 jak naprawd嚙 b嚙範嚙 mieli dla mnie lepsz嚙 propozycj嚙 ni嚙 dla
nowych klient嚙緩, to niech zadzwoni嚙 ;)

Do mnie dzwonili ju嚙 2 razy. Za drugim zaproponowali mi nie 40 a 50% rabatu
na 11 z 19 miesi嚙箱y i wszystkie programy.
Jak pani policzy嚙箴m, 嚙箴 w skali ca嚙箴go okresu umowy ta obni嚙糊a to raptem
dwadzie嚙箱ia par嚙 procent i raczej nie jestem zainteresowany bo po 11 latach
wsp嚙緘racy sta嚙 ich na wi嚙箱ej to by嚙窮 zdziwiona.
W poniedzia嚙箴k wy嚙締嚙 im wypowiedzenie - zobaczymy co wymy嚙締嚙.
Nie mam zamiaru p嚙窮ci嚙 im 150z嚙 co miesi嚙箱.

to nie pa, we驕 ni髒szy pakiet, kto ci zmusza ? czemu nie idziesz do enki, zapacisz 48 zeta ... ?

Data: 2010-11-28 19:53:53
Autor: CeSaR
Cyfra+ oferta dla sta?ych abonent?w ;)
to nie p豉, we ni窺zy pakiet, kto ci zmusza ? czemu nie idziesz do enki, zap豉cisz 48 zeta ... ?

Jak b璠 mia ochot to p鎩d, oczywi軼ie 瞠 tak. Mierzi mnie to 瞠 po nastu latach kto proponuje mi w "promocji" mniej, ni nowemu abonentowi.

Data: 2010-11-28 20:00:00
Autor: pawell32
W dniu 28.11.2010 19:53, CeSaR pisze:
[...]

nie tylko Tobie.
kilku moim znajomym to samo proponowali.
co mi si wydaje, 瞠 to ma pokrycie koszt闚 nowego systemu.

--
pozdrawiam.  pawell32
Slackware 13 - power of linux

Data: 2010-11-28 20:45:13
Autor: Cavallino
Cyfra+ oferta dla sta?ych abonent?w ;)
U篡tkownik "pawell32" <pawell@net-sat.pl> napisa w wiadomo軼i news:4cf2a627$1news.home.net.pl...
[...]

Albo Cyfra liczy si z du篡m odp造wem klient闚, bo przetarg na polsk lig w trakcie i mo瞠 przegra.
A to by豚y argument za rozwi您aniem umowy z winy operatora.
Wygraj, to dadz promocje.

Data: 2010-11-28 22:09:16
Autor: Big Jack
Cyfra+ oferta dla sta?ych abonent?w ;)
W wiadomo軼i
*Cavallino* napisa(-a):

Albo Cyfra liczy si z du篡m odp造wem klient闚, bo przetarg na polsk
lig w trakcie i mo瞠 przegra.
A to by豚y argument za rozwi您aniem umowy z winy operatora.

A liga jest zawarta gdzie w regulaminie/umowie??

--
Big Jack
         //////     GG: 660675

Data: 2010-11-29 00:23:17
Autor: Cavallino
Cyfra+ oferta dla sta?ych abonent?w ;)
U篡tkownik "Big Jack" <aaaaa@bbbbb.zz> napisa w wiadomo軼i news:4cf2c509$1news.home.net.pl...
[...]

Stanowi faktyczn zawarto嗆 pakietu.

Data: 2010-11-29 07:03:44
Autor: Big Jack
Cyfra+ oferta dla sta?ych abonent?w ;)
W wiadomo軼i
*Cavallino* napisa(-a):

Stanowi faktyczn zawarto嗆 pakietu.

W takim sensie, 瞠 regulamin b康 umowa gwarantuje jej obecno嗆 w
pakiecie?

--
Big Jack
         //////     GG: 660675

Data: 2010-11-29 09:45:00
Autor: Cavallino
Cyfra+ oferta dla sta?ych abonent?w ;)
U篡tkownik "Big Jack" <aaaaa@bbbbb.zz> napisa w wiadomo軼i news:4cf34264news.home.net.pl...
W wiadomo軼i
*Cavallino* napisa(-a):

Stanowi faktyczn zawarto嗆 pakietu.

W takim sensie, 瞠 regulamin b康 umowa gwarantuje jej obecno嗆 w
pakiecie?

W takim sensie, 瞠 jej brak, stanowi istotn zmian nadawanej tre軼i.

Data: 2010-11-29 10:13:57
Autor: Mirek Ptak
Cyfra+ oferta dla sta?ych abonent?w ;)
Dnia 2010-11-29 09:45,  *Cavallino* napisa, a mnie co podkusi這, 瞠by odpisa:

Stanowi faktyczn zawarto嗆 pakietu.

W takim sensie, 瞠 regulamin b康 umowa gwarantuje jej obecno嗆 w
pakiecie?

W takim sensie, 瞠 jej brak, stanowi istotn zmian nadawanej tre軼i.

Mniej wi璚ej tak samo jak brak Kevina w te 鈍i皻a na Polsacie ;)

Pozdrawiam - Mirek
President Herbert *old* on board :)
kolczan( a t )dronet(kropek) p l

Data: 2010-11-29 10:19:51
Autor: Cavallino
Cyfra+ oferta dla sta?ych abonent?w ;)
U篡tkownik "Mirek Ptak" <nieprawdziwy@nieprawdziwy.pl> napisa w wiadomo軼i news:icvqsl$5ro$1news.onet.pl...
[...]

Je郵i dla Ciebie co nie jest istotne, to nie masz prawa do rozwi您ania umowy z tego powodu - proste.
Ale Tw鎩 punkt widzenia jest zupe軟ie nieistotny, dla sytuacji innych abonent闚.
Wielu ludzi ma Cyfr w豉郾ie dlatego, 瞠 to jedyna droga do transmisji z polskiej Ekstraklasy, wi璚 ich brak daje im takie prawo.

Jak Canal+ przegra t batali to podzi瘯uj im za wsp馧prac dok豉dnie w ostatnim dniu sezonu, czyli z dniem 30 czerwca.
Zapewne b璠zie to zjawisko masowe.

Data: 2010-11-29 12:45:26
Autor: Big Jack
Cyfra+ oferta dla sta?ych abonent?w ;)
W wiadomo軼i
*Cavallino* napisa(-a):

W takim sensie, 瞠 jej brak, stanowi istotn zmian nadawanej tre軼i.

Ale obecno軼i tych tre軼i nikt nigdzie nie zagwarantowa. Ergo, brak formalnych podstaw do rozwi您ania umowy z winy operatora. Tak samo jak z braku "Stawki wi瘯szej ni 篡cie" w Kino Polska

--
Big Jack
         //////     GG: 660675

Data: 2010-11-29 13:07:06
Autor: Cavallino
Cyfra+ oferta dla sta?ych abonent?w ;)
U篡tkownik "Big Jack" <aaaaa@bbbbb.zz> napisa w wiadomo軼i news:4cf3927a$1news.home.net.pl...
W wiadomo軼i
*Cavallino* napisa(-a):

W takim sensie, 瞠 jej brak, stanowi istotn zmian nadawanej tre軼i.

Ale obecno軼i tych tre軼i nikt nigdzie nie zagwarantowa.

Nie musia.
Istotna zmiana warunk闚 jest powodem do rozwi您ania umowy z mocy prawa.

Data: 2010-11-29 13:18:43
Autor: CeSaR
Cyfra+ oferta dla sta?ych abonent?w ;)
Nie musia.
Istotna zmiana warunk闚 jest powodem do rozwi您ania umowy z mocy prawa.

No stwierdzenie nawet jak na Konia do嗆 odwa積e...

Data: 2010-11-29 15:50:38
Autor: Big Jack
Cyfra+ oferta dla sta?ych abonent?w ;)
W wiadomo軼i
*Cavallino* napisa(-a):

Istotna zmiana warunk闚 jest powodem do rozwi您ania umowy z mocy prawa.

Tylko, 瞠 takiej nie ma

--
Big Jack
         //////     GG: 660675

Data: 2010-11-29 15:53:40
Autor: Cavallino
Cyfra+ oferta dla sta?ych abonent?w ;)
U篡tkownik "Big Jack" <aaaaa@bbbbb.zz> napisa w wiadomo軼i news:4cf3bde2$1news.home.net.pl...
W wiadomo軼i
*Cavallino* napisa(-a):

Istotna zmiana warunk闚 jest powodem do rozwi您ania umowy z mocy prawa.

Tylko, 瞠 takiej nie ma

Czyim zdaniem?

Data: 2010-11-29 16:12:16
Autor: Big Jack
Cyfra+ oferta dla sta?ych abonent?w ;)
W wiadomo軼i
*Cavallino* napisa(-a):

Czyim zdaniem?

Zdaniem regulaminu, umowy, czy co tam masz na my郵i pisz帷 o istotnej zmianie warunk闚

--
Big Jack
         //////     GG: 660675

Data: 2010-11-29 16:22:25
Autor: Cavallino
Cyfra+ oferta dla sta?ych abonent?w ;)
U篡tkownik "Big Jack" <aaaaa@bbbbb.zz> napisa w wiadomo軼i news:4cf3c2f4$1news.home.net.pl...
W wiadomo軼i
*Cavallino* napisa(-a):

Czyim zdaniem?

Zdaniem regulaminu, umowy

Wystarczy 瞠 b璠zie zdaniem UKE, UOKiK i s康闚.
Co sobie operator o tym s康zi, to ju nie m鎩 problem.

Data: 2010-11-29 16:35:13
Autor: Big Jack
Cyfra+ oferta dla sta?ych abonent?w ;)
W wiadomo軼i
*Cavallino* napisa(-a):

Wystarczy 瞠 b璠zie zdaniem UKE, UOKiK i s康闚.

Jak sobie UOKiK, UKE lub s康 uzna, 瞠 brak jakiejkolwiek tre軼i w dowolnym programie, kt鏎ej obecno軼i nikt nigdzie nie gwarantowa jest naruszeniem regulaminu lub umowy, to OK. A do tego czasu b康 uprzejmy nie sia fermentu.

--
Big Jack
         //////     GG: 660675

Data: 2010-11-29 18:42:49
Autor: Cavallino
Cyfra+ oferta dla sta?ych abonent?w ;)
U篡tkownik "Big Jack" <aaaaa@bbbbb.zz> napisa w wiadomo軼i news:4cf3c853$1news.home.net.pl...
[...]

Nikt nie m闚i, 瞠 jest naruszeniem, tylko 瞠 jest zmian.
Nie wiem czego nie rozumiesz.
Oferta z polsk lig jest inn ofert ni bez polskiej ligi.
Czyli zmiana jest.
Dla kogo kto kupi ofert dla polskiej ligi jest to zmiana istotna.

I to s dwa konieczne warunki 瞠by umow wypowiedzie:
1. zmiana
2. istotna

To czy kto co gwarantowa, czy nie gwarantowa, nie ma DOKxDNIE 涉DNEGO znaczenia.
Zmieni ofert, dla klienta ta zmiana robi realn r騜nic i tyle.

Je郵i tego nie rozumiesz i zrozumie nie chcesz, to pisa wyrazy oburzenia mo瞠sz sobie do UOKiK kt鏎y prezentuje identyczne stanowisk, ale mo瞠 z racji wykonywanej funkcji mie dla Ciebie wi璚ej cierpliwo軼i.

Mnie d逝瞠j szkoda na Ciebie klawiatury, wi璚 EOD.

Data: 2010-11-29 21:39:55
Autor: Big Jack
*Cavallino* napisa(-a):

Nikt nie m闚i, 瞠 jest naruszeniem, tylko 瞠 jest zmian.
Nie wiem czego nie rozumiesz.

OK, warunk闚 umowy i regulaminu kt鏎e s wi捫帷e nie zmienili. I co do
tego nie ma 瘸dnych w徠pliwo軼i. A zawarto嗆 programu nie jest
przedmiotem umowy. Brak ligi, curlingu, kolarstwa szosowego, "Misia" i
ζpu Capu nie stanowi zmiany wcze郾iej wspomnianych
dokument闚. Brak podstaw do rozwi您ania umowy z winy operatora

Oferta z polsk lig jest inn ofert ni bez polskiej ligi.
Czyli zmiana jest.

To jest tylko cz瘰ciowa zmiana tre軼i, kt鏎a nie jest przedmiotem umowy
i regulaminu. Brak podstaw do rozwi您ania umowy z winy operatora.

Dla kogo kto kupi ofert dla polskiej ligi jest to zmiana istotna.

Mo瞠 by, ale nie ma podstaw do rozwi您ania umowy z winy operatora z
powodu nie zaistnienia przes豉nek daj帷ych takie prawo.

I to s dwa konieczne warunki 瞠by umow wypowiedzie:
1. zmiana

Zmiana czego?

2. istotna

O tym porozmawiamy jak odpowiesz na ww. pytanie

To czy kto co gwarantowa, czy nie gwarantowa, nie ma DOKxDNIE
涉DNEGO
znaczenia.

Oczywi軼ie, 瞠 ma. Jakby w umowie i/lub regulaminie sta這, 瞠 liga taka
czy owaka b璠zie, a okaza這by si inaczej, to by豚y pow鏚 do rozwi您ania
umowy. W przeciwnym wypadku... Sorry Winnetou, mo瞠sz si uda na drzewo

Zmieni ofert, dla klienta ta zmiana robi realn r騜nic i tyle.

Nie zmieni. Zmieni tre嗆, kt鏎a nie jest przedmiotem umowy/regulaminu.
Sam program by i jest. Tre軼i programu nie s ofert. Bez wzgl璠u na to
jak wa積e dla kogo mog one by. Ale zgodz si ,瞠 obecno嗆
wybranych tre軼i lub ich brak przek豉da si na atrakcyjno嗆 oferty.
Tylko, 瞠 ta nie jest usankcjonowana ani w umowie, ani w regulaminie.

[...]

Ja si nie oburzam i nie widz potrzeby (ani wcze郾iej nie zdradza貫m
takiej ochoty) pisania gdziekolwiek 瞠by nie robi z siebie pieniacza
jak Ty. Doka責nie tak samo mi zwisa czy liga jest, czy jej nie ma, na
r闚ni ze "Stawk..." bo to nie jest oferta, tylko tre嗆 danego programu,
a kt鏎ych to pozycji brak nie stanowi zmiany oferty. Natomiast dobrze
by這by 瞠by Ty dopu軼i do my郵i, 瞠 np. "Bolek i Lolek" nie jest
ofert, tak samo jak mecze dowolnie wybranej ligi.

Mnie d逝瞠j szkoda na Ciebie klawiatury, wi璚 EOD.

Po prostu wiesz, 瞠 nie masz racji, ale fa連zywa duma nie pozwala Ci si
do tego przyzna i b璠ziesz brn掖 do upad貫go.

--
Big Jack
         //////     GG: 660675

Data: 2010-11-29 21:56:15
Autor: spammtrapp
W dniu 2010-11-29 18:42, Cavallino pisze:
[...]

Daj juz spokoj bo osmieszasz sie coraz bardziej. Chcesz powiedziec ze jesli nagle na Comedy Central przestana nadawac na przyklad South Park to bede mogl wypowiedziec umowe? Czy ty sie aby dobrze czujesz?

Data: 2010-11-29 13:16:51
Autor: Cavallino
[...]

疾by nie mia z逝dze:
http://finanse.wp.pl/kat,1342,title,UOKiK-ukaral-Cyfrowy-Polsat,wid,11854915,wiadomosc.html?ticaid=1b546

"Po przeprowadzeniu post瘼owania UOKiK zakwestionowa jeden z warunk闚 regulaminu, m闚i帷y o tym, 瞠 w przypadku zaistnienia zdarze niezale積ych od Cyfrowego Polsatu, uznawanych za si喚 wy窺z, w szczeg鏊no軼i o charakterze prawnym, technicznym lub ekonomicznym, Cyfrowy Polsat zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w zakresie liczby lub rodzaj闚 program闚 telewizyjnych lub radiowych. Zadaniem operatora nie stanowi to zmiany umowy, jak r闚nie regulaminu.

W opinii Urz璠u takie postanowienie jest niedozwolone, bowiem daje operatorowi mo磧iwo嗆 zmiany istotnych warunk闚 鈍iadczenia np. liczby lub rodzaju program闚 dost瘼nych w ramach poszczeg鏊nych pakiet闚 - bez konieczno軼i zmiany umowy z abonentem. Jednocze郾ie pozbawia konsumenta prawa do odst徙ienia od umowy. Zdaniem Urz璠u ka盥a istotna zmiana warunk闚 鈍iadczenia us逝gi powinna powodowa zmian umowy, tym samym stwarza konsumentom mo磧iwo嗆 odst徙ienia od niej. "

Ostatnie zdanie wyja郾ia wszystko.
No chyba, 瞠 chcia豚y kwestionowa sam fakt, 瞠 taka zmiana mo瞠 by dla abonenta istotna.
Ale jest to sprawa na tyle jasna, 瞠 wchodzenie w polemik by這by po prostu 鄉ieszne.

Dla kogo kto Cyfr kupi w豉郾ie dla polskiej ligi, to jest najbardziej istotny warunek 鈍iadczenia us逝gi.

Data: 2010-11-29 13:25:36
Autor: CeSaR
Cyfra+ oferta dla sta?ych abonent?w ;)
Dla kogo kto Cyfr kupi w豉郾ie dla polskiej ligi, to jest najbardziej istotny warunek 鈍iadczenia us逝gi.

Wypada nam w takim razie tylko czeka, a C+ straci prawa do polskiej ligi a Konio p鎩dzie do s康u zrywa umow.

W ten sam spos鏏 mo瞠sz zerwa umow bo Eurosport przesta rok temu nadawa transmisje z MotoGP a zamiast tego wstawi Superbike.
Gdyby by kana pod tytu貫m "Liga Polska W Pi趾e Kopan" i nagle ten kana zosta zast徙iony kana貫m "Liga Ukrai雟ka W Pi趾 Kopan" to rozumiem. A C+ sport b璠zie, i dyskusja o jego zawarto軼i jest tak sam dyskusj jak wspomniana "Stawka wi瘯sza...." w Kino Polska.

Data: 2010-11-29 22:00:05
Autor: spammtrapp
W dniu 2010-11-29 13:16, Cavallino pisze:
[...]

Ale wiesz ze tutaj program=kana? Poza tym Cyfra+ akurat ma to rozpisane w regulaminie (jak widze nawet go nie przeczytales) i w przypadku gdy z Twojego pakietu wycofaja CAΧ KANA na kt鏎ym ogladales ta polska lige, to tak, wtedy moglbys wypowiedziec umowe i dokladnie po bodajze 3 miesiacach przestalbys byc abonentem Cyfry.

Tyle.

Data: 2010-11-29 23:16:45
Autor: Cavallino
Cyfra+ oferta dla sta?ych abonent?w ;)
U篡tkownik "spammtrapp" <gdzieswnecie@wp.pl> napisa w wiadomo軼i news:id148n$juq$1news.onet.pl...
[...]

Nikt nie m闚i o zmianie program闚, tylko o istotnej z punktu widzenia abonenta zmianie nadawanej tre軼i.

Poza tym Cyfra+ akurat ma to rozpisane w regulaminie

Rozpisane to sobie mog mie co chc, liczy si faktyczna zawarto嗆, a nie ich papierki.

(jak widze nawet go nie przeczytales) i w przypadku gdy z Twojego pakietu wycofaja CAΧ KANA na kt鏎ym ogladales ta polska lige,

Nie ma tak dobrze.
Zmiana kana逝 na inny wcale nie musi oznacza istotnej zmiany oferty, a w drug stron, zmiana zawarto軼i mo瞠 oznacza istotn zmian oferty.
Na tej samej zasadzie, dla fanatyk闚 ruskiego kina, wycofanie z oferty kana逝 Wojna i Pok鎩 kina ruskiego i wrzucenie tam kina czeskiego te b璠zie istotn zmian, nawet je郵i kana pozostanie pod t sam nazw i na tej samej pozycji na satelicie.
I ka盥y s康 to przyklepie.

Data: 2010-11-29 23:49:12
Autor: spammtrapp
W dniu 2010-11-29 23:16, Cavallino pisze:
[...]

To zrozum wreszcie ze w warunkach swiadczenia us逝gi masz rozpisane to jakie kana造 mozesz ogladac a nie jakie programy/seriale/filmy/transmisje maja byc dostepne na poszczegolnych kana豉ch.

Rozpisane to sobie mog mie co chc, liczy si faktyczna zawarto嗆, a
nie ich papierki.

Chyba w Twojej mocno alternatywnej rzeczywistosci.

[...]

Ale oczywi軼ie, ale sad nie przyklepie rozwiazania umowy z powodu tego ze na kanale Wojna i Pok鎩 z jakichs powod闚 zaprzestana nadawania serialu 'siedemnascie mgnien wiosny'.

Data: 2010-11-29 23:57:48
Autor: Cavallino
Cyfra+ oferta dla sta?ych abonent?w ;)
U篡tkownik "spammtrapp" <gdzieswnecie@wp.pl> napisa w wiadomo軼i news:id1alb$7ic$1news.onet.pl...
[...]

A Ty zrozum, 瞠 mowa nie jest o regulaminie i zmianie na papierku, tylko o zmianie faktycznej.
Skoro od pewnego dnia 瞠by ogl康a polsk lig musisz kupi pakiet innej platformy, to to co zosta這 w poprzedniej NIE JEST TYM SAMYM co kupowa貫, a co za tym idzie nie spe軟ia ju celu w jakim kupowa貫.

Rozpisane to sobie mog mie co chc, liczy si faktyczna zawarto嗆, a
nie ich papierki.

Chyba w Twojej mocno alternatywnej rzeczywistosci.

O ile si za這篡sz cwaniaczku?

[...]

Chyba nadal nie zrozumia貫 o czym mowa.
Tak wi璚 EOD i z tob, na si喚 nie mam zamiaru u鈍iadamia kogo, kto u鈍iadomiony by nie chce.
Trwaj sobie dalej w swoim b喚dnym mniemaniu, 瞠 wiesz wszystko, bo przeczyta貫 jaki regulamin.

Data: 2010-11-29 15:18:07
Autor: Brooks
Cyfra+ oferta dla sta?ych abonent?w ;)
On Nov 29, 10:57pm, "Cavallino" <cavallinoNIE-LUBIE-SP...@konto.pl>
wrote:
U ytkownik "spammtrapp" <gdzieswne...@wp.pl> napisa w wiadomo cinews:id1alb$7ic$1news.onet.pl...

> "Zdaniem Urz du ka da istotna zmiana warunk w wiadczenia us ugi powinna
> powodowa zmian umowy, tym samym stwarza konsumentom mo liwo
> odst pienia od niej."

> To zrozum wreszcie ze w warunkach swiadczenia us ugi masz rozpisane to
> jakie kana y mozesz ogladac

A Ty zrozum, e mowa nie jest o regulaminie i zmianie na papierku, tylko o
zmianie faktycznej.
Skoro od pewnego dnia eby ogl da polsk lig musisz kupi pakiet innej
platformy, to to co zosta o w poprzedniej NIE JEST TYM SAMYM co kupowa e , a
co za tym idzie nie spe nia ju celu w jakim kupowa e .

> Chyba w Twojej mocno alternatywnej rzeczywistosci.

O ile si za o ysz cwaniaczku?

> Ale oczywi cie, ale sad nie przyklepie rozwiazania umowy z powodu tego ze
> na kanale Wojna i Pok j z jakichs powod w zaprzestana nadawania serialu
> 'siedemnascie mgnien wiosny'.

Chyba nadal nie zrozumia e o czym mowa.
Tak wi c EOD i z tob , na si nie mam zamiaru u wiadamia kogo , kto
u wiadomiony by nie chce.
Trwaj sobie dalej w swoim b dnym mniemaniu, e wiesz wszystko, bo
przeczyta e jaki regulamin.

Dosyc tego trolowania.

--
Brooks

Data: 2010-11-30 08:25:36
Autor: Big Jack
Cyfra+ oferta dla sta?ych abonent?w ;)
W wiadomo軼i
*Cavallino* napisa(-a):

Tak wi璚 EOD i z tob

No i zosta貫 sam :D Teraz mo瞠sz lecie do wspomnianych wcze郾iej przez Ciebie UOKiK, UKE i s康闚 wyp豉ka im si w r瘯aw, 瞠 liga by豉 i si zmy豉. Tylko przygotuj si na gromki 鄉iech. ζwtwiej b璠zie Ci przez to przej嗆. Nawiasem m闚i帷 operatorzy nie s 鈍i璚i, ale te musz by zabezpieczeni przed takimi cwaniakami, kt鏎ym jak si nie spodoba, 瞠 w emisji czego zabrak這 albo do這篡li co czego by widzie nie chcieli (w obr瑿ie kana逝 oczywi軼ie), to dalej w te p璠y rozwi您ywa umow.

--
Big Jack
         //////     GG: 660675

Data: 2010-11-30 12:47:46
Autor: Cavallino
Cyfra+ oferta dla sta?ych abonent?w ;)
U篡tkownik "Big Jack" <aaaaa@bbbbb.zz> napisa w wiadomo軼i news:4cf4a712$1news.home.net.pl...
W wiadomo軼i
*Cavallino* napisa(-a):

Tak wi璚 EOD i z tob

No i zosta貫 sam :D

Koszmar normalnie, chyba si pop豉cz.
Albo zaczn je嗆 g.., miliony much przecie nie mog si myli.

Data: 2010-11-30 13:58:03
Autor: Big Jack
Cyfra+ oferta dla sta?ych abonent?w ;)
W wiadomo軼i
*Cavallino* napisa(-a):

miliony much przecie nie mog si myli.

Jasne, ale Ty masz monopol na nieomylno嗆

--
Big Jack
         //////     GG: 660675

Data: 2010-11-30 14:07:53
Autor: Cavallino
Cyfra+ oferta dla sta?ych abonent?w ;)
U篡tkownik "Big Jack" <aaaaa@bbbbb.zz> napisa w wiadomo軼i news:4cf4f4f9$1news.home.net.pl...
W wiadomo軼i
*Cavallino* napisa(-a):

miliony much przecie nie mog si myli.

Jasne, ale Ty masz monopol na nieomylno嗆

Nie mam, podobnie jak Ty, (nawet je郵i Tobie si tak zdaje).
Po prostu oceniam zmian jako istotn dla mnie i nikt tego nie jest w stanie zanegowa.
I nigdzie nie pisa貫m 瞠 rezygnacja b璠zie 豉twa.
Cyfra na 100% b璠zie si upiera 瞠by im dalej p豉ci, ale trzeba by asertywnym i walczy o swoje.

Zreszt Ty tylko teoretyzujesz, a ja ju to testowa貫m w praktyce.
Gdy lig przerzucili z Canal+ Premium (kt鏎y mia貫m w kabl闚ce) do nowego Canal+ Niebieskiego (kt鏎ego nie mia貫m).
Wymiana pism trwa豉 kilka miesi璚y, ale w ko鎍u cel zosta osi庵ni皻y, a umowa rozwi您ana bez kar.

Data: 2010-11-30 14:31:17
Autor: spammtrapp
W dniu 2010-11-30 14:07, Cavallino pisze:
[...]

"Ustap glupszemu" mocno kontrastuje z "Jak Canal+ przegra t batali to podzi瘯uj im za wsp馧prac dok豉dnie w ostatnim dniu sezonu, czyli z dniem 30 czerwca. _Zapewne b璠zie to zjawisko masowe_"

Prawo jest po stronie C+ i pomijajac jednostkowe przypadki skonczy sie to tak jak skonczyc sie powinno.

Data: 2010-11-30 14:54:09
Autor: Big Jack
*Cavallino* napisa(-a):

Nie mam, podobnie jak Ty, (nawet je郵i Tobie si tak zdaje).

Tylko, 瞠 ja nie jestem odosobniony w moich pogl康ach

Po prostu oceniam zmian jako istotn dla mnie i nikt tego nie jest w
stanie zanegowa.

Ta zmiana mo瞠 by dla Ciebie istotna, tak jak dla mnie brak "Janosika" w Kino Polska. Nie mniej ta istotna z mojego lub Twojego punktu widzenia zmiana, nie jest zmian ani regulaminu, ani umowy i nie uprawnia do rozwi您ania umowy z winy opertora przed ko鎍em okresu minimalnego

I nigdzie nie pisa貫m 瞠 rezygnacja b璠zie 豉twa.

Przeciwnie, b璠zie bardzo 豉twa. Zap豉cisz tylko kar umown za rozwi您anie umowy przed ko鎍em okresu minimalnego i mo瞠sz i嗆 do diab豉. tzn do innego opertora. A tam mo瞠sz powt鏎zy sw鎩 cwaniacki szwindel. A od C+ powiniene dosta wilczy bilet

Zreszt Ty tylko teoretyzujesz, a ja ju to testowa貫m w praktyce.

oooooo, powiesz mi jeszcze co wi璚ej o mnie??

Jeste 瘸這sny.

--
Big Jack
         //////     GG: 660675

Data: 2010-11-30 15:12:53
Autor: Cavallino
Cyfra+ oferta dla sta?ych abonent?w ;)
U篡tkownik "Big Jack" <aaaaa@bbbbb.zz> napisa w wiadomo軼i news:4cf5021c$1news.home.net.pl...
W wiadomo軼i
*Cavallino* napisa(-a):

Nie mam, podobnie jak Ty, (nawet je郵i Tobie si tak zdaje).

Tylko, 瞠 ja nie jestem odosobniony w moich pogl康ach

No i co w zwi您ku z tym?
To Ci daje jaki monopol na prawd absolutn, czy tylko lepiej si czujesz?

Po prostu oceniam zmian jako istotn dla mnie i nikt tego nie jest w
stanie zanegowa.

Ta zmiana mo瞠 by dla Ciebie istotna, tak jak dla mnie brak "Janosika"

Je郵i jeste w stanie udowodni, 瞠 kupi貫 Cyfr dlatego, 瞠 mia豉 monopol na Janosika, a w zwi您ku z tym, 瞠 przesta豉 go pokazywa, musia貫 kupi ofert innej platformy, to zapewne masz racj.

Przeciwnie, b璠zie bardzo 豉twa. Zap豉cisz tylko kar umown za rozwi您anie umowy przed ko鎍em okresu minimalnego i mo瞠sz i嗆 do diab豉. tzn do innego opertora. A tam mo瞠sz powt鏎zy sw鎩 cwaniacki szwindel.

Szwindel to by, gdyby to by tylko pretekst.
Ale w moim przypadku to nie jest pretekst, to jest czysta prawda i jestem w stanie to udowodni.

Cyfr mam TYLKO dlatego, 瞠 tam jest polska liga.
W innym przypadku mia豚ym t platform, w kt鏎ej ona by by豉.

Ca豉 reszta do dodatek, kt鏎y mnie 鈔ednio grzeje, na upartego wystarcza這by mi dvb-t, ewentualnie TnK.

[...]

Mylisz si.
To Ty i tym podobni "zanfcy" wszystkiego s 瘸這郾i.
Zreszt z tonu Twojego bulgotu mo積a wywnioskowa, 瞠 jeste finansowo zwi您any z jak捷 platform i to dlatego bol Ci rezygnacje jej klient闚, wi璚 wiarygodno嗆 produkowanych przez Ciebie bzdet闚 jest 瘸dna.
Czysty czarny pr.

Data: 2010-11-30 15:30:06
Autor: Big Jack
*Cavallino* napisa(-a):

Tylko, 瞠 ja nie jestem odosobniony w moich pogl康ach

No i co w zwi您ku z tym?

Ano to, 瞠 sam wyznajesz swoje pogl康y i znik康 poparcia

Je郵i jeste w stanie udowodni, 瞠 kupi貫 Cyfr dlatego, 瞠 mia豉
monopol na Janosika, a w zwi您ku z tym, 瞠 przesta豉 go pokazywa,
musia貫 kupi ofert innej platformy, to zapewne masz racj.

Nie jestem w stanie, i 鄉iem twierdzi, 瞠 Ty te nie udowodnisz, 瞠 kupi貫 co dla pi趾i kopanej. I tylko prosz Ci, nie udowadniaj tego mnie.

Szwindel to by, gdyby to by tylko pretekst.
Ale w moim przypadku to nie jest pretekst, to jest czysta prawda i jestem
w stanie to udowodni.

Tak czy owak, nie ma zmiany dokument闚 reguluj帷ych wzajemne stosunki opertora i abonenta uprawniaj帷ych do wcze郾iejszego rozwi您ania umowy

Cyfr mam TYLKO dlatego, 瞠 tam jest polska liga.
W innym przypadku mia豚ym t platform, w kt鏎ej ona by by豉.

I to jest w豉snie to Twoje naiwne cwaniactwo. Jak co jest, to ok. Jak nie ma, to obraza majestatu i szukanie kruczk闚 jak si tu wy貪a z umowy pod kt鏎 z這篡貫 sw鎩 podpis. No chyba 瞠 ma ona warto嗆 papieru toaletowego.

[...]

Jeste tym bardziej 瘸這sny, 瞠 nie dociera to do Ciebie. A z platfrom jestem zwi您any finansowo jak najbardziej. Comiesieczn faktur do zap豉ty.

wi璚 wiarygodno嗆 produkowanych przez Ciebie bzdet闚 jest 瘸dna.

Podobnie jak Twoje trollowskie pierdy o prawie do wcze郾iejszego rozwi您ania umowy z powodu braku pi趾i kopanej.

--
Big Jack
         //////     GG: 660675

Data: 2010-11-30 15:46:12
Autor: Cavallino
Cyfra+ oferta dla sta?ych abonent?w ;)
U篡tkownik "Big Jack" <aaaaa@bbbbb.zz> napisa w wiadomo軼i news:4cf50a90news.home.net.pl...
W wiadomo軼i
*Cavallino* napisa(-a):

Tylko, 瞠 ja nie jestem odosobniony w moich pogl康ach

No i co w zwi您ku z tym?

Ano to, 瞠 sam wyznajesz swoje pogl康y

A Ty wyznajesz czyje pogl康y, czy pr鏏ujesz zach璚a innych do wyznawania Twoich?
Tak czy tak - min掖e si z powo豉niem i powiniene udziela si na grupie o religiach.

i znik康 poparcia

Poklask na grupie jest potrzebny tylko niedowarto軼iowanym zakompleksie鎍om, mnie osobi軼ie on zwisa i powiewa.

Je郵i jeste w stanie udowodni, 瞠 kupi貫 Cyfr dlatego, 瞠 mia豉
monopol na Janosika, a w zwi您ku z tym, 瞠 przesta豉 go pokazywa,
musia貫 kupi ofert innej platformy, to zapewne masz racj.

Nie jestem w stanie

No w豉郾ie.
I na tym polega r騜nica.

, i 鄉iem twierdzi, 瞠 Ty te nie udowodnisz, 瞠 kupi貫 co dla pi趾i kopanej.

Mylisz si.
Cho熲y na tej grupie, takie stwierdzenie pad這 z mojej strony ju wiele razy.
Podobnie w realu, mam wielu 鈍iadk闚 瞠 dok豉dnie tak by這.
I wbrew pozorom nie jestem jedyny z takimi potrzebami, jak masz w徠pliwo軼i to zapytaj o to na grupie o pi販e no積ej.

Tak czy owak, nie ma zmiany dokument闚

Ale jest zmiana zawarto軼i - czyli nadawanej tre軼i, o kt鏎ej to Cyfra usilnie przekonuje swoich abonent闚 w korespondencji, 瞠 niby j w豉郾ie sprzedaje.
Przy okazji jest te zmiana ceny, bo dochodzi mi konieczno嗆 kupienia pi趾i w innej platformie, 瞠by zachowa status quo, a co za tym idzie Cyfra powinna obni篡 cen za sw鎩 niepe軟owarto軼iowy ju produkt, 瞠by to zrekompensowa.

Cyfr mam TYLKO dlatego, 瞠 tam jest polska liga.
W innym przypadku mia豚ym t platform, w kt鏎ej ona by by豉.

I to jest w豉snie to Twoje naiwne cwaniactwo.

Nie - to jest kupowanie tego co potrzebuj i niekupowanie tego co jest dla mnie zb璠ne.

Jak co jest, to ok. Jak nie ma,

A jak nie ma, to produkt jest niepe軟owarto軼iowy.

to obraza majestatu i szukanie kruczk闚

Albo nie rozumiesz co czytasz, albo oceniasz wszystkich wed逝g siebie.
Nie ka盥y jest oszustem, kt鏎y tylko patrzy jak kogo naci望.

Jestem tym bardziej 瘸這sny, 瞠 nie dociera to do mnie.

Prawda.
Chyba nie jeste w stanie zrozumie co czytasz i z kim gadasz.

Ciekawe czy jakby w sushi-barze zacz掖 Japo鎍zykom sprzedawa chi雟kie potrawy, to te by nie wiedzia o co chodzi klientom kt鏎zy kupili abonament na wy篡wienie?
I pr鏏owa豚y si t逝maczy, 瞠 w umowie nie napisa貫 瞠 kupuj sushi, wi璚 mo瞠sz ich karmi tak jak to Ty uznasz za stosowne, a oni nie maj nic do gadania i maj obowi您ek tylko p豉ci?

Data: 2010-11-30 16:12:45
Autor: Big Jack
Cyfra+ oferta dla sta?ych abonent?w ;)
W wiadomo軼i
*Cavallino* napisa(-a):

A Ty wyznajesz czyje pogl康y, czy pr鏏ujesz zach璚a innych do wyznawania
Twoich?

Nie, nie podzielam Twoich na temat rozwi您ania umowy, czego wyraz daje tutaj.

Tak czy tak - min掖e si z powo豉niem i powiniene udziela si na
grupie o religiach.

Daruj sobie

i znik康 poparcia

Poklask na grupie jest potrzebny tylko niedowarto軼iowanym
zakompleksie鎍om, mnie osobi軼ie on zwisa i powiewa.

Ale jednak chcesz przekona 郵edz帷ych ten w徠ek, o ile jeszce tacy s, 瞠 masz racj

[...]

Twoje stwierdzenia na jaki temat - w tym wypadku 瞠 kupi貫 cyfr dla ligi - nie maj 瘸dnej warto軼i jako dow鏚.

Podobnie w realu, mam wielu 鈍iadk闚 瞠 dok豉dnie tak by這.
I wbrew pozorom nie jestem jedyny z takimi potrzebami, jak masz
w徠pliwo軼i to zapytaj o to na grupie o pi販e no積ej.

No jeszcze mnie B鏬 nie opu軼i 瞠bym si kogo o Ciebie pyta  :D

Tak czy owak, nie ma zmiany dokument闚

Ale jest zmiana zawarto軼i - czyli nadawanej tre軼i, o kt鏎ej to Cyfra
usilnie przekonuje swoich abonent闚 w korespondencji, 瞠 niby j w豉郾ie
sprzedaje.

No i uznajesz, 瞠 nie ma dokument闚. Ze swoim wypowiedzeniem mo瞠sz si uda.... sam wiesz gdzie  ;)

[...]

Je瞠li masz gdzie zapisan tak klauzul, 瞠 jak czego braknie, to Ci obni膨 cen, to staraj si. Ale nie r鏏 sobie z逝dze, ze co uda Ci si wywalczy. Chyba, 瞠 to co standardowo daj.

[...]

I jak ju wczesniej wspomnia貫m, jak transmisje ligi trafi do innej platformy, to Ty znowu bedziesz uprawia jakie kr皻actwa. Ale jest spos鏏. We sobie wszystkie platformy i lige bedziesz mia zawsze.

Nie ka盥y jest oszustem, kt鏎y tylko patrzy jak kogo naci望.

To sta przed lustrem, sp鎩rz krytycznie na siebie i pomy郵, 瞠 lawirujesz jak si wy貪a z umowy.

Chyba nie jeste w stanie zrozumie co czytasz i z kim gadasz.

WOW, a kim *TY* jeste?? Serio pytam, bo poczu貫m si zaniepokojony ROTFL

Ciekawe czy jakby w sushi-barze zacz掖 Japo鎍zykom sprzedawa chi雟kie
potrawy, to te by nie wiedzia o co chodzi klientom kt鏎zy kupili
abonament na wy篡wienie?

Z豉 analogia. W barze >>sushi<< ma by sushi. W C+ nie ma kana逝 Liga Polska.

--
Big Jack
         //////     GG: 660675

Data: 2010-11-30 16:47:02
Autor: Cavallino
[...]

Ka盥y kto umie my郵e, od dawna to wie.

Twoje stwierdzenia na jaki temat - w tym wypadku 瞠 kupi貫 cyfr dla ligi - nie maj 瘸dnej warto軼i jako dow鏚.

Nie Ty o tym decydujesz.

[...]

Masz konkretne problemy z rozumieniem prostego tekstu.
Nie o mnie, tylko ilu z kibic闚 kupi這 Cyfr dla polskiej ligi.

[...]

Uznaj 瞠 zmiana nie polega na zmianie dokument闚, tylko tre軼i.

[...]

Oczywi軼ie 瞠 jest taka klauzula zapisana.
W ustawie o sprzeda篡 konsumenckiej (niezgodno嗆 z umow), kodeksie cywilnym - przepisach o r瘯ojmi (w tym przypadku oczywi軼ie r瘯ojmia nie ma zastosowania, ale ju niezgodno嗆 us逝gi z umow tak).

[...]

Kupowanie to jest kr皻actwo, czy niekupowanie to jest kr皻actwo?
Je郵i chodzi ci o to, 瞠 jak jaka platforma zmienia ofert do tego stopnia, 瞠 przestaje mi ona odpowiada i za tym idzie rezygnacja z ich us逝g, to masz jakie dziwne poj璚ie kr皻actwa.

W moim kr皻actwem jest znajdowanie kruczk闚 prawnych, kt鏎e maj zmusi ludzi do p豉cenia za us逝gi, kt鏎e nie s im potrzebne do wycofaniu z oferty ich interesuj帷ej cz窷ci.

Ale jest spos鏏. We sobie wszystkie platformy i lige bedziesz mia zawsze.

Nie mam takiego obowi您ku.
Wystarczy 瞠 p豉c za to, co ogl康am.
I 瘸den bufon nie b璠zie mnie zmusza do p豉cenia za pi瘯ne oczy.

Nie ka盥y jest oszustem, kt鏎y tylko patrzy jak kogo naci望.

To sta przed lustrem, sp鎩rz krytycznie na siebie i pomy郵, 瞠 lawirujesz jak si wy貪a z umowy.

Nie.
Gdy Cyfra kupi lig, ze spokojem dotrwam do ko鎍a umowy.
A nawet je郵i umo磧iwi zakup dodatkowego pakietu, kt鏎y b璠zie zawiera polsk lig, to mnie to wystarczy.

Je郵i b璠zie to niemo磧iwe - to moje p豉cenie za nic r闚nie b璠zie niemo磧iwe.

Chyba nie jeste w stanie zrozumie co czytasz i z kim gadasz.

WOW, a kim *TY* jeste??

Kibicem polskiej pi趾i kopanej od 獞ier wieku.
To jest jedyny pow鏚 dla kt鏎ego kupuj p豉tn tv.

[...]

A w telewizji kt鏎a reklamuje si, 瞠 ma wy陰czno嗆 na polsk lig ma by polska liga.
Ewentualne zmiany musz skutkowa dwustronnie.

Data: 2010-11-30 17:59:22
Autor: Big Jack
Cyfra+ oferta dla sta?ych abonent?w ;)
W wiadomo軼i
*Cavallino* napisa(-a):

Ale jednak chcesz przekona 郵edz帷ych ten w徠ek, o ile jeszce tacy s,
瞠 masz racj

Ka盥y kto umie my郵e, od dawna to wie.

I Tobie sie wydaje, 瞠 posiadasz tak umiejetno嗆? B
iedne dzieci.

Twoje stwierdzenia na jaki temat - w tym wypadku 瞠 kupi貫 cyfr dla
ligi - nie maj 瘸dnej warto軼i jako dow鏚.

Nie Ty o tym decydujesz.

Masz racj, le do s康u i tam to udowadniaj

Masz konkretne problemy z rozumieniem prostego tekstu.
Nie o mnie, tylko ilu z kibic闚 kupi這 Cyfr dla polskiej ligi.

To Ty masz problem ze zrozumienieniem tego, 瞠 nie jeste osob, o kt鏎 warto kogokolwiek pyta

Tak czy owak, nie ma zmiany dokument闚

Ale jest zmiana zawarto軼i

A ta nie uprawnia do wcze郾iejszego rozwi您ania umowy z winy operatora

[...]

Serio masz klauzul, 瞠 jak zniknie ligoa polska to mo瞠sz kopn望 cyfre w zad?

W ustawie o sprzeda篡 konsumenckiej (niezgodno嗆 z umow), kodeksie
cywilnym - przepisach o r瘯ojmi (w tym przypadku oczywi軼ie r瘯ojmia nie
ma zastosowania, ale ju niezgodno嗆 us逝gi z umow tak).

Mo瞠 jeszcze w Konstytucji? Wr鏂 do tego co ju wczesniej pisa貫m. Nigdzie nie by這 zagwarantowane, 瞠 liga by豉, jest i b璠zie. Niczego by w ww. organach nie wywojowa

Kupowanie to jest kr皻actwo, czy niekupowanie to jest kr皻actwo?

Kr皻actwo to jest to co Ty chcesz zrobi. Brak這 ligi, to chcesz rozwi您a umowe przed czasem i to jeszcze obwiniajac tym opertora. Normalna bezczelno嗆.

Ale jest spos鏏. We sobie wszystkie platformy i lige bedziesz mia
zawsze.

Nie mam takiego obowi您ku.
Wystarczy 瞠 p豉c za to, co ogl康am.

Nie masz obowi您ku, ani bra kilku platform ani ogl康a tego zaco zap豉ci貫. Natomiast masz obowi您ek wywi您ywa si z warunk闚 umowy pod kt鏎 si podpisa貫. Chyba, 瞠 Tw鎩 podpis wylecia sroce spod ogona

I 瘸den bufon nie b璠zie mnie zmusza do p豉cenia za pi瘯ne oczy.

A ja brzydzi豚ym si wzi望 pieni璠ze od takiego gbura

[...]

Jeste nikim, 瞠by stawia dowolnej platformie cyfrowej jakie dodatkowe warunki (umowy kt鏎a nie zosta豉 z豉mana) na kt鏎ych Ty im zrobisz 豉sk i dotrwasz do ko鎍a umowy

Je郵i b璠zie to niemo磧iwe - to moje p豉cenie za nic r闚nie b璠zie
niemo磧iwe.

Nie pa販isz za nic. Wzi掖e sobie jaki pakiet, to za niego p豉cisz. Opertorowi nic do tego czy co ogl康asz, czy kart skrobiesz szyby w aucie

Kibicem polskiej pi趾i kopanej od 獞ier wieku.
To jest jedyny pow鏚 dla kt鏎ego kupuj p豉tn tv.

Zacznij chodzi na mecze. Lepiej si poczujesz

A w telewizji kt鏎a reklamuje si, 瞠 ma wy陰czno嗆 na polsk lig ma by
polska liga.

Telewizja, kt鏎a nie ma polskiej ligi nie reklamuje jej

--
Big Jack
         //////     GG: 660675

Data: 2010-11-30 18:36:43
Autor: ToMasz
Cyfra+ oferta dla sta?ych abonent?w ;)
(...)

Do wszystkich:

na軼ie lat temu podpisa貫m dwuletni umow na abonament "niebieski"
po p馧 roku jego cena wzros豉. ja i miliony innych zap豉cili鄉y, bo to
dalej by niebieski i nikt nigdzie nie zagwarantowa ze mozemy
zrezygnowa jak zmieni sie cena, a takze nikt nie obiecywa ze cena sie
nie zmieni.
Dzisiaj to nie przejdzie. na nasze szcz窷cie. JE郵i zniknie jaki kana
z obiecywanych - to 幢e, ale jak z istniej帷ego kana逝 zniknie
proponowany program to.... OK? nie widzicie podobie雟twa do wspomnianej
sytuacji? Szkoda. spo貫cze雟two b璠zie "ruchane od ty逝" przez
cwaniaczk闚 a Wasze pokolenie wymrze.

ToMasz

PS nie b鎩cie sie ja tego nie do篡je.

Data: 2010-11-30 23:24:36
Autor: boxfish
Cyfra+ oferta dla sta?ych abonent?w ;)
W dniu 2010-11-30 18:36, ToMasz pisze:
(...)

[...]

W gruncie rzeczy masz racj, doda tylko trzeba 瞠 jeste鄉y ruchani nie tylko przez operator闚 telewizyjnych/telefonicznych czy innych. ruchaja nas na leczeniu za kt鏎e ka盥y p豉ci a leczenia niet, na podatkach np ten wliczony w ceny paliwa- rzekomo na drogi, etc etc to polska jest.

Co do meritum czyli zmiany zawarto軼i kana逝, przy takim podej軼iu 瘸den operator nie podpisywa by um闚 d逝goterminowych bo i tak wszyscy by je rozwi您ywali z byle powodu.

Nie podpisuj帷 um闚 d逝goterminowych gwarantuj帷ych przychody na pewnym okre郵onym poziomie nie m鏬豚y znowu startowa w przetargu na zakup tak drogiego produktu jakim jest liga polska.

Niestety ekonomia zabija tu "uczciwo嗆" i niejako wszyscy abonenci cyfry p豉c za pi趾.

Kto jest winien ? ten, kto uwa瘸 瞠 nasza liga warta jest tak gigantycznych pieni璠zy ...

Data: 2010-12-01 00:01:20
Autor: ToMasz
boxfish pisze:
[...]

idealnie to uj掖e i odpowiem Ci s這wami mojego koegi" masz racje i
niemasz racji"
Teraz to spr鏏uje wyt逝maczy. o ile tvn jest telewizj zorientowan na
partie Tuska(mog sie myli) to trudno. ale jak TVP jest zorientowne....
to mi sie n騜 otwiera. dlaczego? nie zgad貫, do Tuska mam stosunek
neutralny. Nie zgadzam sie jednak z tym zeby za MOJE pieni康ze publiczna
telewizja przekr璚a豉 co鈣am. Odwracaj帷 sytuacje, jak umawiam sie z
operatorem, to ma by tak jak w umowie, a nawet lepiej, bo zostane
d逝zej klientem. jak pa雟two sie zemn umawia ze moze mnei wyleczy, albo
moze naprawi drog, czy te og這si 32%VAT - trudno. przyjmuje lub lece
na koniec 鈍iata.

ToMasz

Data: 2010-12-01 18:20:30
Autor: boxfish
W dniu 2010-12-01 00:01, ToMasz pisze:

[...]

Masz racje i nie masz :-) Operatora mog zmieni dosy 豉two, miejsce w kt鏎ym 篡j zdecydowanie trudniej ...

Co do tvp mam bardzo podobne odczucia, nie podoba mi si zaw豉szczanie jej mo磧iwo軼i przez poszczeg鏊ne ekipy czasem kieruj帷e, czasem rz康z帷e na potrzeby wspierania jakiejs ideologii. I tu si zgadzam z Tob, mam potrzeb promowania jakij opcji politycznje to p豉c/wspieram jak tv albo j zak豉dam i za swoje pieni康ze mog to robi ale publiczna tv ? to jest kradzierz

Data: 2010-11-30 19:34:44
Autor: Cavallino
Cyfra+ oferta dla sta?ych abonent?w ;)
U篡tkownik "Big Jack" <aaaaa@bbbbb.zz> napisa w wiadomo軼i news:4cf52d8b$1news.home.net.pl...
W wiadomo軼i
*Cavallino* napisa(-a):

Ale jednak chcesz przekona 郵edz帷ych ten w徠ek, o ile jeszce tacy s,
瞠 masz racj

Ka盥y kto umie my郵e, od dawna to wie.

I Tobie sie wydaje

Wydaje to co si co najwy瞠j tobie.

Nie Ty o tym decydujesz.

Masz racj, le do s康u i tam to udowadniaj

Jak b璠zie trzeba nie omieszkam, spokojna g這wa.

Masz konkretne problemy z rozumieniem prostego tekstu.
Nie o mnie, tylko ilu z kibic闚 kupi這 Cyfr dla polskiej ligi.

To Ty masz problem ze zrozumienieniem tego, 瞠 nie jeste osob, o kt鏎 warto kogokolwiek pyta

Przeczytaj poprzednie zdanie na kt鏎e odpowiedzia貫, jak nie zrozumiesz, to przeczytaj jeszcze raz.
I tak a do skutku.

Tak czy owak, nie ma zmiany dokument闚

Ale jest zmiana zawarto軼i

A ta nie uprawnia do wcze郾iejszego rozwi您ania umowy z winy operatora

Oczywi軼ie 瞠 uprawnia, bo us逝ga kt鏎 鈍iadczy operator jest ju inn us逝g.

Oczywi軼ie 瞠 jest taka klauzula zapisana.

Serio masz klauzul

Tak - pisa貫m gdzie.
Jak nie umiesz tego poj望, to zastosuj metod opisan wcze郾iej.

Nigdzie nie by這 zagwarantowane, 瞠 liga by豉, jest i b璠zie.

I nigdzie nie by這 zagwarantowane, 瞠 abonent ma p豉ci, mimo 瞠 operator dostarcza mu us逝g, kt鏎ej nie zamawia.

Kupowanie to jest kr皻actwo, czy niekupowanie to jest kr皻actwo?

Kr皻actwo to jest to co Ty chcesz zrobi. Brak這 ligi, to chcesz rozwi您a umowe przed czasem i to jeszcze obwiniajac tym opertora.

A kto jest winny?
Ja?
Nadawca posk徙i kasy, co za tym idzie zasadniczo spad造 mu koszty, a przy okazji atrakcyjno嗆 i zawarto嗆 oferty, ale pali g逝pa i udaje 瞠 nic si nie sta這 i 膨da pe軟ej odp豉tno軼i za niepe軟owarto軼iowy towar.
Je郵i ktokolwiek jest winny to w豉郾ie nadawca.

Normalna bezczelno嗆.

Dok豉dnie.
Zmieniaj帷ego ofert.

Nie masz obowi您ku, ani bra kilku platform ani ogl康a tego zaco zap豉ci貫. Natomiast masz obowi您ek wywi您ywa si z warunk闚 umowy pod kt鏎 si podpisa貫.

I tak mam zamiar robi.
Kupowa貫m pakiet z polsk lig i za inny p豉ci nie b璠.

I 瘸den bufon nie b璠zie mnie zmusza do p豉cenia za pi瘯ne oczy.

A ja brzydzi豚ym si wzi望 pieni璠ze od takiego gbura

To lepiej od siebie nic nie bierz.

Jestem nikim,

Dok豉dnie tak.
Zero bezwzgl璠ne, gorsze ni Ziobro.

Je郵i b璠zie to niemo磧iwe - to moje p豉cenie za nic r闚nie b璠zie
niemo磧iwe.

Nie pa販isz za nic.

Oczywi軼ie 瞠 nie, p豉c za polsk lig.
Przy okazji kupuj帷 par dodatkowych kana堯w.

Samych dodatkowych kupowa nie zamierzam, a przynajmniej nie u operatora, kt鏎y ligi nie ma.

Kibicem polskiej pi趾i kopanej od 獞ier wieku.
To jest jedyny pow鏚 dla kt鏎ego kupuj p豉tn tv.

Zacznij chodzi na mecze. Lepiej si poczujesz

Moja sprawa gdzie i jak ogl康am, moja kasa i moja decyzja.
畝dne bufony nie maj prawa za mnie decydowa za co p豉c.

Je郵i mia豉, a nie ma, znaczy si zmieni這.

Data: 2010-12-01 08:28:35
Autor: Big Jack
Cyfra+ oferta dla sta?ych abonent?w ;)
W wiadomo軼i
*Cavallino* napisa(-a):

Wydaje to co si co najwy瞠j tobie.

Rzeczywsi熵e, wydawa這 mi si, 瞠 potrafisz mysle. Wi璚ej w stosunku do
Ciebie takich podejrze mie nie b璠.

Masz racj, le do s康u i tam to udowadniaj

Jak b璠zie trzeba nie omieszkam, spokojna g這wa.

Zwisa mi to, ale to dowdzi Twojej pieniackiej natury

[...]

Mnie tych kilku kibic闚 obchodzi tyle samo co Ty, czyli dok豉dnie nic i
to o Tobie pisa貫m, 瞠 nie jeste osob o k鏎 warto si pyta.
Pogubi貫 si ju.

[...]

Nie uprawnia. Jest program (kana - u篡wam tego zamiennie). Tre嗆 tego
programu nie jest czym danym raz na zawsze. Gdyby znikn掖 ca造 kana
razem z lig, to tak. Wtedy Twoje pretensje by造by uzasadnione. Ale
kana jest i podstaw do rozwi您ania umowy nie ma.

Serio masz klauzul

Tak - pisa貫m gdzie.

Czyli nie masz :D

I nigdzie nie by這 zagwarantowane, 瞠 abonent ma p豉ci, mimo 瞠
operator
dostarcza mu us逝g, kt鏎ej nie zamawia.

Serio da貫 sobie nastr璚zy co czego nie chcia貫? Co si sta這 z
Twoj asertywno軼i?

Kr皻actwo to jest to co Ty chcesz zrobi. Brak這 ligi, to chcesz
rozwi您a umowe przed czasem i to jeszcze obwiniajac tym opertora.

A kto jest winny?

妃iem w徠pi czy jeste upowa積iony do przes康zania o winie lub
niewinno軼i

[...]

A zanim ta liga pojawi豉 si pierwszy raz te by niepe軟owarto軼iowy? A
jak si pojawi豉, to natychmiast podni鏀 z tego tytu逝 cen?

Normalna bezczelno嗆.

Dok豉dnie.
Zmieniaj帷ego ofert.

Oferta si nie zmieni豉. Kana by i jest. Nie wiem czy b璠zie

Kupowa貫m pakiet z polsk lig i za inny p豉ci nie b璠.

Tej polskiej ligi nie masz wpisanej ani w umow ani w regulamin. P豉cz i
p豉 za to co sobie zam闚i貫 i co masz.

I 瘸den bufon nie b璠zie mnie zmusza do p豉cenia za pi瘯ne oczy.

A ja brzydzi豚ym si wzi望 pieni璠ze od takiego gbura

To lepiej od siebie nic nie bierz.

O Tobie pisa貫m, ale przymulony jeste skoro tego nie chwyci貫. Swoj
drog, trzeba mie "od 鄉ig豉" 瞠by wymy郵i tak konstrukcj "brania
czego od siebie"

Jestem nikim,

Dok豉dnie tak.

Dopuszczasz si prymitywnej manipuluj. Wiem co napisa貫m: "Jeste nikim"

Zero bezwzgl璠ne, gorsze ni Ziobro.

To o sobie piszesz, wyja郾ili鄉y sobie to wy瞠j. 柝e z Twoj samoocen,
ale obchodzi mnie ona tyle co ca造 Ty, czyli nic.

Oczywi軼ie 瞠 nie, p豉c za polsk lig.

Nie, p豉cisz za pakiet kt鏎y sobie wybra貫, a nie za polsk lig.
Polska liga, to tylko zawarto嗆 kt鏎ego z kana堯w, kt鏎a nie musi by w
nim na zawsze.

Moja sprawa gdzie i jak ogl康am, moja kasa i moja decyzja.
畝dne bufony nie maj prawa za mnie decydowa za co p豉c.

Nie 鄉ia豚ym takiemu gburowi czego narzuca

Telewizja, kt鏎a nie ma polskiej ligi nie reklamuje jej

Dok豉dnie tak.
Je郵i mia豉, a nie ma, znaczy si zmieni這.

Zmieni這 tak samo jak np. po zako鎍zeniu emisji "Tajemnicy twierdzy
szyfr闚". Kana jest, a to co w nim by這 to ju niekoniecznie. W niczym
to nie zmienia oferty.

--
Big Jack
         //////     GG: 660675

Data: 2010-12-01 09:42:41
Autor: Maciej Bebenek (news.onet.pl)
W dniu 2010-12-01 08:28, Big Jack pisze:

[...]

Jest pewna szansa: gdyby operator reklamowa si "tylko u nas polska pi趾a kopana ba 篡wo", wtedy mo積a by potraktowa reklam jako cz窷 oferty. A jej zmiana... itd. itp.
Jeszcze pozostaje pytanie, czy operator=nadawca.

Data: 2010-12-01 09:51:30
Autor: Cavallino
Cyfra+ oferta dla sta?ych abonent?w ;)
U篡tkownik "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <maciej_pmt@tpsa.waw.pl> napisa w wiadomo軼i news:

Jest pewna szansa: gdyby operator reklamowa si "tylko u nas polska pi趾a kopana ba 篡wo", wtedy mo積a by potraktowa reklam jako cz窷 oferty. A jej zmiana... itd. itp.

Dok豉dnie tak si reklamowa.
A nawet nadal to robi i to regularnie, cho熲y w ka盥ym swoim magazynie.

Jeszcze pozostaje pytanie, czy operator=nadawca.

W tym przypadku tak.
A jak nie, to podmiot powi您any.

Data: 2010-12-04 22:58:04
Autor: jerzu
Cyfra+ oferta dla sta?ych abonent?w ;)
On Wed, 1 Dec 2010 09:51:30 +0100, "Cavallino"
<cavallinoNIE-LUBIE-SPAMU@konto.pl> wrote:

Dok豉dnie tak si reklamowa.

Reklama to nie oferta, art. 71 KC.

--
Pozdrawiam - Dariusz Niemczy雟ki  xxx.jerzu@poczta.onet.pl
http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2010-12-04 23:11:38
Autor: Cavallino
Cyfra+ oferta dla sta?ych abonent?w ;)
U篡tkownik "jerzu" <to_jest_fajans.jerzu@poczta.onet.pl> napisa w wiadomo軼i news:v9elf690claas04gi5ouc7v96k16md9ns14ax.com...
On Wed, 1 Dec 2010 09:51:30 +0100, "Cavallino"
<cavallinoNIE-LUBIE-SPAMU@konto.pl> wrote:

Dok豉dnie tak si reklamowa.

Reklama to nie oferta, art. 71 KC.

Ale mo瞠 u豉twi stwierdzenie niezgodno軼i z umow.

http://www.rpk.powiat-wolominski.pl/index.php?option=com_content&view=article&id=24&Itemid=17

"Prawo przewiduje odpowiedzialno嗆 sprzedawcy, producenta lub jego przedstawiciela za tre軼i przedstawiane w reklamie. Zapewnienia zawarte w przekazie mog by zobowi您uj帷e dla sprzedawcy, je郵i pod ich wp造wem dosz這 do zawarcia i wykonania umowy, a towar lub us逝ga okaza造 si niezgodne z tre軼i zapewnie. Nie musi to by decyduj帷y motyw, jednak na tyle wa積y, 瞠 na podstawie obiektywnych kryteri闚 przeci皻ny konsument w podobnej sytuacji m鏬豚y podj望 decyzj o zakupie, kieruj帷 si tego rodzaju zapewnieniem. Reklama mo瞠 wi璚 by podstaw stwierdzenia niezgodno軼i towaru (us逝gi) z umow i w konsekwencji reklamacji."

Data: 2010-12-04 23:15:30
Autor: Cavallino
Cyfra+ oferta dla sta?ych abonent?w ;)
I jeszcze jedna:

http://www.federacja-konsumentow.org.pl/story.php?story=140

"REKLAMA
Zapewnienia zawarte w reklamie mog by zobowi您uj帷e dla sprzedawcy, je郵i pod ich wp造wem dosz這 do zawarcia i wykonania umowy, a towar lub us逝ga okaza造 si niezgodne z tre軼i zapewnie. Nie musi to by decyduj帷y motyw, jednak na tyle wa積y, 瞠 na podstawie obiektywnych kryteri闚 ka盥y przeci皻ny konsument w podobnej sytuacji m鏬豚y podj望 decyzj o zakupie, kieruj帷 si tego rodzaju zapewnieniem. Reklama mo瞠 wi璚 by podstaw stwierdzenia niezgodno軼i towaru (us逝gi) z umow i w konsekwencji reklamacji.
Podmioty, kt鏎ych zapewnienia zawarte w reklamie s wi捫帷e, to: sprzedawca, producent lub jego przedstawiciel.
Na r闚ni z zapewnieniem producenta traktuje si zapewnienie osoby, kt鏎a wprowadza towar do obrotu krajowego w zakresie dzia豉lno軼i swojego przedsi瑿iorstwa oraz osoby, kt鏎a podaje si za producenta przez umieszczenie na towarze swojej nazwy, znaku towarowego lub innego oznaczenia odr騜niaj帷ego.
Przepis rozszerza katalog podmiot闚, kt鏎ych zapewnienia s brane pod uwag przy ocenie zgodno軼i towaru z umow, o importera oraz podmiot wyst瘼uj帷y jako producent. Na uwag zas逝guje rozszerzenie zakresu podmiotowego o osob zamieszczaj帷 swoj nazw lub znak towarowy na towarach produkowanych przez inny podmiot.
Ustawodawca wprowadzi wy陰czenie odpowiedzialno軼i sprzedawcy w okre郵onych sytuacjach. Nie jest on zwi您any zapewnieniami zawartymi w reklamie, je郵i spe軟iony zostanie kt鏎ykolwiek z warunk闚 okre郵onych w ustawie:
a) nie zna ich lub zna nie m鏬 (np. reklama zagraniczna, w nieznanym sprzedawcy j瞛yku).
Przyk豉d:
Sprzedawca samochod闚 marki ZZZ na terenie Australii nadawa reklam w j瞛yku angielskim w telewizji satelitarnej z Dubaju. Kowalski po obejrzeniu reklamy w telewizji kablowej na terenie Polski postanowi zakupi samoch鏚 tej marki. Jednak nie mo積a uzna, 瞠 polski sprzedawca ZZZ zna lub m鏬 zna zapewnienia sprzedawcy australijskiego. Takim argumentem uwolni si od odpowiedzialno軼i.
Przyk豉d :
Producent dach闚ki zapewni w reklamie emitowanej w ca貫j Europie, 瞠 jego produkty s odporne na mr霩 do 30 stopni Celsjusza. Kowalski zakupi dach闚k od polskiego sprzedawcy. Niestety nie wytrzyma豉 ona ju w temperaturze -15 stopni. Nale篡 przyj望, 瞠 staranno嗆 wymagana od przedsi瑿iorcy obejmuje r闚nie znajomo嗆 asortymentu i zapewnie producenta, wi璚 sprzedawca nie uwolni si od odpowiedzialno軼i w opisanej sytuacji.
b) wyka瞠, 瞠 kupuj帷y nie kierowa si reklam kupuj帷 towar, gdy zapewnienia zawarte w reklamie nie mog造 mie wp造wu na jego decyzj. Oceny dokonuje si por闚nuj帷 w豉軼iwo軼i u篡tkowe kupionego towaru, jego przydatno嗆 do cel闚, do jakich towar ten jest przeznaczony i tego na ile istotne s w豉軼iwo軼i towaru, kt鏎ych zapewnienia reklamowe dotycz. Oczekiwania dotycz帷e w豉軼iwo軼i nabywanego towaru - r闚nie ukszta速owane przez reklam - musz by "rozs康ne".
c) tre嗆 zapewnienia sprostowano przed zawarciem umowy
Ostatnia sytuacja ma miejsce, gdy sprostowanie znajduje si na opakowaniu towaru, w regulaminie 鈍iadczenia us逝gi lub cho熲y zostanie dokonane ustnie przez sprzedawc, cho pojawia si wtedy problem dowodu, kt鏎ego ci篹ar spoczywa w omawianym zakresie na sprzedawcy. W szczeg鏊no軼i w umowie zawartej w formie pisemnej nale篡 uzna, 瞠 postanowienia umowy zawartej w formie pisemnej i za陰cznik闚 stanowi帷ych jej cz窷 s wystarczaj帷ym sprostowaniem zapewnie zawartych w reklamie.
Ci篹ar dowodu we wszystkich wymienionych sytuacjach spoczywa na sprzedawcy."

Data: 2010-12-05 02:09:48
Autor: Maciej Bebenek (news.onet.pl)
W dniu 2010-12-04 22:58, jerzu pisze:
On Wed, 1 Dec 2010 09:51:30 +0100, "Cavallino"
<cavallinoNIE-LUBIE-SPAMU@konto.pl>  wrote:

Dok豉dnie tak si reklamowa.

Reklama to nie oferta, art. 71 KC.

Art. 16 ust. 1 pkt. 2 Ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji

Data: 2010-12-01 09:48:14
Autor: Cavallino
Cyfra+ oferta dla sta?ych abonent?w ;)
U篡tkownik "Big Jack" <aaaaa@bbbbb.zz> napisa w wiadomo軼i news:4cf5f944$1news.home.net.pl...
W wiadomo軼i
*Cavallino* napisa(-a):

Wydaje to co si co najwy瞠j tobie.

Rzeczywsi熵e,

I w zwi您ku z tym dalsze Twoje bulgotanie nie ma sensu.

Jak b璠zie trzeba nie omieszkam, spokojna g這wa.

Zwisa mi to, ale to dowdzi Twojej pieniackiej natury

Jasne.
Walka o swoje to pieniactwo, a twoje nadstawianie dupska nadawcy, to co niby jest?

Bycie jeleniem do dymania to chyba najgorsza cecha jak mo積a si wykaza.

Przeczytaj poprzednie zdanie na kt鏎e odpowiedzia貫, jak nie
zrozumiesz,
to przeczytaj jeszcze raz.
I tak a do skutku.

Mnie tych kilku kibic闚 obchodzi tyle samo co

Co ty kogokolwiek.
Z t r騜nic 瞠 tylko ty si plujesz jak nawiedzony.

[...]

I jak si zmieni, to z danego kana逝 pozosta豉 tylko nazwa.
A to nie nazw kupujesz.

Gdyby znikn掖 ca造 kana
razem z lig, to tak. Wtedy Twoje pretensje by造by uzasadnione.

By造by dok豉dnie tak samo uzasadnione.
Kupujesz nie nazw kana逝 i ich ilo嗆, tylko to co jest na nich nadawane.
Tre嗆.
Przynajmniej zdaniem Cyfry.
Oczywi軼ie mo瞠sz sobie mie inne zdanie na ten temat.

I nigdzie nie by這 zagwarantowane, 瞠 abonent ma p豉ci, mimo 瞠
operator
dostarcza mu us逝g, kt鏎ej nie zamawia.

Serio da貫 sobie nastr璚zy co czego nie chcia貫?

Oczywi軼ie 瞠 chcia貫m, zawarto嗆 mi odpowiada, jak przestanie, to zerw umow.

妃iem w徠pi czy jeste upowa積iony do przes康zania o winie lub
niewinno軼i

Tym bardziej ty.

[...]

Zanim ta liga si tam pojawi豉 by dla mnie bezwarto軼iowy, nie kupowa貫m go i nawet przez my郵 mi to nie przesz這.
I dok豉dnie tak samo b璠zie, gdy ju ligi w nim nie b璠zie.

jak si pojawi豉, to natychmiast podni鏀 z tego tytu逝 cen?

Natychmiast zyska nowych abonent闚, kt鏎zy kupili dost瘼 do niego, wy陰cznie z powodu tego pojawienia.
Albo raczej z powodu powsta貫go monopolu i braku wyboru.

Normalna bezczelno嗆.

Dok豉dnie.
Zmieniaj帷ego ofert.

Oferta si nie zmieni豉.

Zmieni豉.

Kana by i jest.

Ale tre嗆 by豉, a nie ma.

Kupowa貫m pakiet z polsk lig i za inny p豉ci nie b璠.

Tej polskiej ligi nie masz wpisanej ani w umow ani w regulamin.

Wpisywanie w regulamin nie jest mi do niczego potrzebne.
Wa積a jest faktyczna tre嗆.

P豉cz i
p豉 za to co sobie zam闚i貫

Dok豉dnie tak b璠 robi, dop鏦i b璠 nadawa to co zam闚i貫m.

A ja brzydzi豚ym si wzi望 pieni璠ze od takiego gbura

To lepiej od siebie nic nie bierz.

O sobie pisa貫m, ale przymulony jestem

Wida.

Jestem nikim,

Dok豉dnie tak.

Dopuszczasz si

Wiem.
Po prostu podstawiam Ci lustro, w kt鏎ym mo瞠sz si przejrze.
Zawsze to lepsze ni przerzucanie si epitetami, do twojego poziomu zni瘸 si nie zamierzam.

Zero bezwzgl璠ne, gorsze ni Ziobro.

To o sobie piszesz

Nie - o tobie.

Oczywi軼ie 瞠 nie, p豉c za polsk lig.

Nie

Tak.

Polska liga, to tylko zawarto嗆 kt鏎ego z kana堯w, kt鏎a nie musi by w
nim

Mam inne zdanie.

Moja sprawa gdzie i jak ogl康am, moja kasa i moja decyzja.
畝dne bufony nie maj prawa za mnie decydowa za co p豉c.

Nie 鄉ia豚ym czego narzuca

To morda w kube.

[...]

Jakby trwa豉 12 lat i kto kupowa platform w tym celu to pewnie mia豚y racj.

Kana jest, a to co w nim by這 to ju niekoniecznie. W niczym
to nie zmienia oferty.

Zmienia zasadniczo.

Data: 2010-12-01 11:04:57
Autor: pawell32
Cyfra+ oferta dla sta?ych abonent?w ;)
W dniu 2010-12-01 09:48, Cavallino pisze:

my郵, 瞠 oboje macie troch racji.
to 瞠 nas dymaj to jedno, ale Ty podpisa貫 umow
i w niej zobowi您ujesz si do p豉cenia abonamentu.
nie s康z by mia zagwarantowane w niej, 瞠 b璠zie
ca造 czas przekaz polskiej pi趾i.
ja znam praktyki c+ od pocz徠ku istnienia i nie znam nikogo
komu uda這 z nimi wygra, co nie oznacza 瞠 takich przypadk闚
nie by這. znam przypadki, gdzie by造 powa積iejsze argumenty.
r闚nie dobrze setki abonent闚 n mia這 powody do zerwania umowy
z powodu braku youtube.
jak na razie jest pi趾a, je瞠li nie wygraj przetargu w闚czas
walcz, a jak si uda to dopiero w tedy b璠ziemy wiedzie jak
to wygl康a, bo teraz to czyta teoria.

--
pozdrawiam.  pawell32
Slackware 13 - power of linux

Data: 2010-12-01 11:19:30
Autor: Cavallino
Cyfra+ oferta dla sta?ych abonent?w ;)
U篡tkownik "pawell32" <pawell@net-sat.pl> napisa w wiadomo軼i news:4cf61d77$1news.home.net.pl...
[...]

To 瞠 mi nie zmieni zawarto軼i bez mo磧iwo軼i rezygnacji gwarantuj mi przepisy prawa, a nie sama umowa.
Umowa ich nie wy陰cza, a wr璚z zawiera klauzul, kt鏎a zezwala na rezygnacj gdy te przepisy zostaj naruszone.
Jedno co nie jest jasne, to ich interpretacja, czyli ustalenie czy wypadni璚ie z oferty polskiej ligi jest zmian istotn czy nie jest.
Ja nie mam z逝dze, 瞠 ka盥y s康 uzna豚y 瞠 jest, przynajmniej dla kogo kto w豉郾ie w tym celu kupi t, a nie inn platform.

ja znam praktyki c+ od pocz徠ku istnienia i nie znam nikogo
komu uda這 z nimi wygra, co nie oznacza 瞠 takich przypadk闚
nie by這. znam przypadki, gdzie by造 powa積iejsze argumenty.

Ostatnim tak powa積ym argumentem by這 wycofanie z oferty Cyfry Formu造 1, kt鏎a by豉 nadawana na kilku kana豉ch na raz.
Nie jestem przekonany, czy 瘸den fan Formu造 1 nie rozwi您a skutecznie umowy z tego powodu, bo strata by豉 du瘸.
Ale i tak nie tak du瘸, jak strata polskiej ligi na rzecz innej kodowanej stacji, bo Formu喚 w tym czasie puszcza這 wiele kana堯w FTA, wi璚 da這 si prze篡.

r闚nie dobrze setki abonent闚 n mia這 powody do zerwania umowy
z powodu braku youtube.

O kt鏎ym to braku m闚i貫 瞠 go nie ma onegdaj. ;-)

jak na razie jest pi趾a, je瞠li nie wygraj przetargu w闚czas
walcz

Dok豉dnie taki mam zamiar.
Czasu b璠zie du穎, bo p馧 roku.
I je郵i Cyfra odm闚i, to zaczn r闚nolegle od rzecznika konsument闚, UOKiK, czy UKE.

Ale mam nadziej, 瞠 do tego nie dojdzie i nawet jak przegra przetarg, to nie ca趾owicie (pakiet闚 mo磧iwych do kupienia jest kilka), albo b璠zie opcja z wykupieniem jakie opcji z lig (np. Orange Sport obecne w Cyfrze, kt鏎y ma zachowa prawo do ligi wsp鏊nie z n) lub samego pakietu z lig od innego nadawcy, przez modu CAM lub bezpo鈔ednio przez czytnik(np. TnK).
Wtedy walka nie mia豉by sensu, bo umow mam jeszcze na rok, a liga b璠zie gdzie indziej praktycznie przez 4 miesi帷e.

, a jak si uda to dopiero w tedy b璠ziemy wiedzie jak
to wygl康a, bo teraz to czyta teoria.

Je郵i raz mi si uda這, to czemu nie mia這by si uda drugi?
Wiadomo - Cyfra b璠zie bardziej oporna, bo identyczne roszczenia mo瞠 mie kilkaset tysi璚y abonent闚, a nie tak jak wtedy pojedynczy ludzie.
Ale po to s instytucje pilnuj帷e przestrzegania praw konsumenta, 瞠by pomaga w takich sytuacjach.

Nie mo積a da si r積望.

Data: 2010-12-01 14:17:12
Autor: Big Jack
Cyfra+ oferta dla sta?ych abonent?w ;)
W wiadomo軼i
*Cavallino* napisa(-a):

Wydaje to co si co najwy瞠j tobie.

Rzeczywsi熵e,

I w zwi您ku z tym dalsze Twoje bulgotanie nie ma sensu.

Znowu prymitywne manipulacje. Ale czego ja si po Tobie spodziewam?
(pytanie retoryczne)

Mnie tych kilku kibic闚 obchodzi tyle samo co

Co ty kogokolwiek.
Z t r騜nic 瞠 tylko ty si plujesz jak nawiedzony.

Chyba 瘸rtujesz. Wisi mi czy kogo obchodz, Ciebie w szczeg鏊no軼i.

Oczywi軼ie 瞠 uprawnia, bo us逝ga kt鏎 鈍iadczy operator jest ju
inn
us逝g.

Nie uprawnia.

Uprawnia.

A jednak nie

[...]

Czyli wychodzisz z za這瞠nia, 瞠 je瞠li w momencie kupna kana逝
filmowego by豉 okre郵ona i znana ram闚ka, to b璠zie ona w p皻li chodzi豉
do ko鎍a (czyjegokolwiek - Twojego, kana逝 filmowego, czy te umowy), bo
w przeciwnym wypadku b璠zie to zmiana kt鏎a w Twojej ocenie uprawnia Ci
do wypowiedzenia umowy.

Gdyby znikn掖 ca造 kana
razem z lig, to tak. Wtedy Twoje pretensje by造by uzasadnione.

By造by dok豉dnie tak samo uzasadnione.

Nie, by這by tylko wtedy uzasadnione

Kupujesz nie nazw kana逝 i ich ilo嗆, tylko to co jest na nich
nadawane.
Tre嗆.

Ale nadawane tre軼i, to jest co - o czym ju bodaj kilka razy pisa貫m -
co nie jest dane raz na zawsze.

Oczywi軼ie 瞠 chcia貫m, zawarto嗆 mi odpowiada, jak przestanie, to
zerw
umow.

Zrywaj, ale miej jaja i pono tego konsekwencje i nie ma si na grupie

[...]

Ale zamroczony by貫 jak podpisywa貫 umow? Nie wiedzia貫 na jaki czas
sie wi捫esz z opertorem? A taki naiwny jeste my郵帷 (?) 瞠 jak liga
jest, to b璠zie do ko鎍a 鈍iata?

jak si pojawi豉, to natychmiast podni鏀 z tego tytu逝 cen?

Natychmiast zyska nowych abonent闚, kt鏎zy kupili dost瘼 do niego,
wy陰cznie z powodu tego pojawienia.
Albo raczej z powodu powsta貫go monopolu i braku wyboru.

No dobra, ale jak ju nie ma. To droga wolna. Rozwi您ujesz umowe w
wybranym przez siebie trybie i ponosisz tego konsekwencje.

Normalna bezczelno嗆.

Dok豉dnie.
Zmieniaj帷ego ofert.

Oferta si nie zmieni豉.

Zmieni豉.

Kana by i jest.

Ale tre嗆 by豉, a nie ma.

Nie zmieni豉. Tre嗆, nie jest zagwarantowana umow, regulaminem,
obiecankami. Ale tylko umowa i regulamin s wi捫帷e dla opertora. I dla
Ciebie te

Kupowa貫m pakiet z polsk lig i za inny p豉ci nie b璠.

Tej polskiej ligi nie masz wpisanej ani w umow ani w regulamin.

Wpisywanie w regulamin nie jest mi do niczego potrzebne.
Wa積a jest faktyczna tre嗆.

To jak nie jest Ci to potrzebne, to Twoje pretensje nie s warte funta
k豉k闚

P豉cz i
p豉 za to co sobie zam闚i貫

Dok豉dnie tak b璠 robi, dop鏦i b璠 nadawa to co zam闚i貫m.

To poka zapis _co_ zam闚i貫. Naturalnie nie mnie, bo chyba wiesz co
mnie to obchodzi.

O sobie pisa貫m, ale przymulony jestem
Jestem nikim,

Jeste prymitywem

Wiem.

Dobrze, 瞠 sobie to u鈍iadmiasz

To morda w kube.

Nie ma takiego kub豉 do kt鏎ego da這by rad wbi Twoj mord

Kana jest, a to co w nim by這 to ju niekoniecznie. W niczym
to nie zmienia oferty.

Zmienia zasadniczo.

Niczego nie zmienia

--
Big Jack
         //////     GG: 660675

Data: 2010-12-01 14:29:19
Autor: Cavallino
Cyfra+ oferta dla sta?ych abonent?w ;)
U篡tkownik "Big Jack" <aaaaa@bbbbb.zz> napisa w wiadomo軼i news:

I w zwi您ku z tym dalsze Twoje bulgotanie nie ma sensu.

prymitywne

Nie napisa貫 nic innego w tym w徠ku.

Mnie tych kilku kibic闚 obchodzi tyle samo co

Co ty kogokolwiek.
Z t r騜nic 瞠 tylko ty si plujesz jak nawiedzony.

Chyba 瘸rtujesz. Wisi mi czy kogo obchodz, Ciebie w szczeg鏊no軼i.

A dlaczego zak豉dasz, 瞠 kogokolwiek obchodzi co ciebie obchodzi?
Bo ju chyba z 10 razy o tym napisa貫, a ani razu nikt ci o to nie pyta.

[...]

A jednak tak.

[...]

Za to je郵i a kanale zaczyna brakowa decyduj帷ej o zakupie cz窷ci, to trac pow鏚 do p豉cenia za niego.

Gdyby znikn掖 ca造 kana
razem z lig, to tak. Wtedy Twoje pretensje by造by uzasadnione.

By造by dok豉dnie tak samo uzasadnione.

Nie, by這by tylko wtedy uzasadnione

Nie, by造by dok豉dnie tak samo uzasadnione.

[...]

Oczywi軼ie.
I jak tre嗆 si zmienia do tego stopnia, 瞠 abonenci nie s zainteresowani reszt, to obie strony dzi瘯uj sobie za wsp馧prac.

Oczywi軼ie 瞠 chcia貫m, zawarto嗆 mi odpowiada, jak przestanie, to
zerw
umow.

Zrywaj, ale miej jaja i pono tego konsekwencje i nie ma si na grupie

Jak na razie to tylko ty si pultasz na grupie o jaki kr皻actwach, poszkodowanych nadawcych i innych bzdetach.

[...]

I jego ofert.
Mia貫m 鈍iadomo嗆 jakie b璠 skutki zmiany oferty - podzi瘯uj mu.

A taki naiwny jeste my郵帷 (?) 瞠 jak liga
jest, to b璠zie do ko鎍a 鈍iata?

Nie - za to do ko鎍a mojego p豉cenia za Cyfr.

jak si pojawi豉, to natychmiast podni鏀 z tego tytu逝 cen?

Natychmiast zyska nowych abonent闚, kt鏎zy kupili dost瘼 do niego,
wy陰cznie z powodu tego pojawienia.
Albo raczej z powodu powsta貫go monopolu i braku wyboru.

No dobra, ale jak ju nie ma.

Dok豉dnie tak jest.
I jak to si zmieni, to tych abonent闚 straci.

To droga wolna. Rozwi您ujesz umowe w
wybranym przez siebie trybie i ponosisz tego konsekwencje.

Operator zmieniaj帷 ofert r闚nie ponosi tego konsekwencje.
Dlatego tak walczy, 瞠by ligi nie straci.

[...]

Bzdura.

Wpisywanie w regulamin nie jest mi do niczego potrzebne.
Wa積a jest faktyczna tre嗆.

To jak nie jest Ci to potrzebne, to Twoje pretensje nie s warte funta
k豉k闚

To nie ja mam do kogo pretensje, tylko ty, 瞠 nie chc p豉ci za co co mi jest niepotrzebne.

Dok豉dnie tak b璠 robi, dop鏦i b璠 nadawa to co zam闚i貫m.

To poka zapis _co_ zam闚i貫.

Jak b璠ziesz ogl康a przez 24 h logo Canal+ na czarnym tle, to te b璠ziesz 膨da zapisu, 瞠 mia這 by co innego?

Jestem prymitywem

Koszmarnym.

Nie ma takiego kub豉 do kt鏎ego da這by rad wbi moj mord

To spr鏏uj w najbli窺zym 鄉ietniku i ju b璠zie ok.

Data: 2010-12-01 15:52:35
Autor: CeSaR
Cyfra+ oferta dla sta?ych abonent?w ;)
Konia nie przekonasz wi璚 dyskusja z nim jest zb璠na.
Wystawiasz si na iwektywy i nic wi璚ej.
Pozostaje jeszcze kwestia przekr璚ania cytat闚, oczywi軼ie w kieunku obrazliwym dla osoby cytowanej.
Szkoda sensu.

Data: 2010-12-02 10:08:58
Autor: Big Jack
Cyfra+ oferta dla sta?ych abonent?w ;)
W wiadomo軼i
*CeSaR* napisa(-a):

Konia nie przekonasz wi璚 dyskusja z nim jest zb璠na.
Wystawiasz si na iwektywy i nic wi璚ej.
Pozostaje jeszcze kwestia przekr璚ania cytat闚, oczywi軼ie w kieunku
obrazliwym dla osoby cytowanej.

Przekona貫 mnie. Z koniem - idiot nie wygram. Zawsze pokona mnie swoim
do鈍iadczeniem. Chcia豚ym tylko zobaczy to po鄉iewisko na jakie si
wystawi kiedy zwr鏂i si o ratunek do instytucji o kt鏎ych wspomina.
Wyszykowa貫m ju dla niego przytulne miejsce w KF. FOR EVER

--
Big Jack
         //////     GG: 660675

Data: 2010-12-02 10:13:06
Autor: Cavallino
Cyfra+ oferta dla sta?ych abonent?w ;)
U篡tkownik "Big Jack" <aaaaa@bbbbb.zz> napisa w wiadomo軼i news:4cf76250$1news.home.net.pl...
W wiadomo軼i
*CeSaR* napisa(-a):

Konia nie przekonasz wi璚 dyskusja z nim jest zb璠na.
Wystawiasz si na iwektywy i nic wi璚ej.

Co Ci si go軼iu pomiesza這, albo nieuwa積ie czyta貫, bo przebieg "dyskusji" jest dok豉dnie odwrotny.
Ale wida przeczyta貫 to co chcia貫 przeczyta.

Przekona貫 mnie. Jestem idiot

Dok豉dnie.

Data: 2010-11-29 08:22:46
Autor: Mane
W dniu 2010-11-27 12:58, boxfish pisze:

to nie pa, we驕 ni髒szy pakiet, kto ci zmusza ? czemu nie idziesz do
enki, zapacisz 48 zeta ... ?

Mo髒e interesuj go co, czego N-ka nie zapewni :)

Data: 2010-11-29 09:27:12
Autor: CeSaR
Cyfra+ oferta dla sta?ych abonent?w ;)
Mo瞠 interesuj go co, czego N-ka nie zapewni :)

Ta telewizja, kt鏎a zapewni mo磧iwo嗆 wyboru pojedynczych kana堯w a nie ca造ch pakiet闚 - wygra ze wszystkimi innymi. No chyba 瞠 zrobi to za chore pieni康ze.
Mnie nie interesuje dodawanie program闚, kt鏎ych i tak nie mam czasu ogl康a. Gadanie pani z infolinii 瞠 do這膨 mi w gratisie co, czego jeszcze nie mam i 瞠 b璠 mia miliony program闚 kt鏎ych i tak nie obejrz - wali mnie to.
Niech zostawi te, kt鏎e ogl康am, obni膨 cen o 60% i jest lux, b璠 more than happy!

Data: 2010-11-29 18:06:25
Autor: ToMasz
CeSaR pisze:
[...]

Ja o to pyta貫m jakies p馧 roku temu. p豉ce 5z za kana. Gdyby obecnie
  c+/CP/N ufali ze ich oferta to strza w 10tke, to mieliby odemnie,
jakie 300 - 500 z co miesi帷! Op豉ca這 by im sie? S康ze ze nie bo
wtedy nikt nie b璠zie chcia wiekszo軼i kana堯w....

ToMasz

Data: 2010-11-27 16:58:28
Autor: Cavallino
Cyfra+ oferta dla sta造ch abonent闚 ;)
U篡tkownik "josefff" <jo@sefff.pl> napisa w wiadomo軼i news:

Swoj drog ta promocja 鈍i徠eczna (por闚nuj帷 do zesz這rocznej) to straszne dziadostwo.

Dok豉dnie.
Wypada這by przeczeka.

Umowa 19 miesi璚y, ceny jakie z kosmosu wzi皻e...
Wynajem HD PVR - 300z za ca造 okres umowy

Bez sensu, lepiej kupi sw鎩 za niewiele wi璚ej.

Ktos wie czy jak sie ma wlasny dekoder HD to sie p豉ci t aktywacj 99z przy podpisywaniu nowej umowy?

Zawsze by這 tak, 瞠 jak p豉ci貫 kart lub poleceniem zap豉ty, to aktywacja spada豉 do 1 z.
Mo瞠 teraz jest podobnie.

Data: 2010-11-27 18:16:14
Autor: boxfish
W dniu 2010-11-27 16:58, Cavallino pisze:
[...]

Mo瞠sz poda cen "niewiele wy窺z" dost瘼nego na rynku dekodera z podw鎩n g這wic i dyskiem ? Chetnie poznam alternatywe skoro istnieje, musia貫m przeoczy

Data: 2010-11-27 18:20:04
Autor: Big Jack
Cyfra+ oferta dla sta造ch abonent闚 ;)
W wiadomo軼i
*boxfish* napisa(-a):

Mo瞠sz poda cen "niewiele wy窺z" dost瘼nego na rynku dekodera z
podw鎩n g這wic i dyskiem ?

A dok豉dniej dwie g這wice DVB-S2, jedna DVB-T i dysk  ;) Tyle to ju chyba tylko Dreambox za pieni康ze znaaacznie wy窺ze

--
Big Jack
         //////     GG: 660675

Data: 2010-11-27 20:27:35
Autor: Cavallino
Cyfra+ oferta dla sta造ch abonent闚 ;)
U篡tkownik "Big Jack" <aaaaa@bbbbb.zz> napisa w wiadomo軼i news:4cf13de0$1news.home.net.pl...
[...]

Zobacz gdzie w moim po軼ie, jest mowa o takim samym dekoderze.

Data: 2010-11-27 21:59:17
Autor: boxfish
W dniu 2010-11-27 20:27, Cavallino pisze:

Zobacz gdzie w moim po軼ie, jest mowa o takim samym dekoderze.

a czyli chodzi這 ci wy陰cznie o to 瞠 b璠zie w豉sny, rozumiem

Data: 2010-11-27 22:49:53
Autor: Big Jack
Cyfra+ oferta dla sta造ch abonent闚 ;)
W wiadomo軼i
*Cavallino* napisa(-a):

Zobacz gdzie w moim po軼ie, jest mowa o takim samym dekoderze.

Nigdzie. Ale sugerujesz, 瞠 za niewiele wi瘯sze pieni康ze mo積a kupi sw鎩. I to jest prawda, ale b璠zie to szrot, kt鏎y nie b璠zie mia por闚nywalnych mo磧iwo軼i z tym za kt鏎ego najem trzeba w ci庵u umowy zap豉ci ca. 300z

--
Big Jack
         //////     GG: 660675

Cyfra+ oferta dla sta造ch abonent闚 ;)