Cyfra+ oferta dla sta³ych abonentów ;)

Data: 2010-11-26 19:29:35
Autor: josefff
Cyfra+ oferta dla sta³ych abonentów ;)
To s± normalne jaja.
Wysy³aj± pismo, ka¿± do siebie dzwoniæ i okazuje siê ¿e proponuj± ofertê gorsz± ni¿ dla nowych klientów.
Standardowa umowa na 19 miesiêcy i jako bonus dla sta³ego klienta - tylko 40% zni¿ki :D
Powiedzia³em ¿e jak naprawdê bêd± mieli dla mnie lepsz± propozycjê ni¿ dla nowych klientów, to niech zadzwoni± ;)

Swoj± drog± ta promocja ¶wi±teczna (porównuj±c do zesz³orocznej) to straszne dziadostwo.
Umowa 19 miesiêcy, ceny jakie¶ z kosmosu wziête...
Wynajem HD PVR - 300z³ za ca³y okres umowy, plus 99z³ aktywacja - czyli ca³o¶æ 399z³. Za to mo¿na kupiæ fajny tuner z USB-PVR.
Ktos wie czy jak sie ma wlasny dekoder HD to sie p³aci t± aktywacjê 99z³ przy podpisywaniu nowej umowy?

Jak sie nie poprawi± to trzeba bêdzie zmieniæ na co¶ innego.

josefff

Data: 2010-11-26 20:26:34
Autor: Big Jack
Cyfra+ oferta dla sta³ych abonentów ;)
W wiadomo¶ci
*josefff* napisa³(-a):

Ktos wie czy jak sie ma wlasny dekoder HD to sie p³aci t± aktywacjê 99z³
przy podpisywaniu nowej umowy?

Aktywacja dekodera to jest pic na wodê, fotomonta¿. Czysty pieni±dz bez absolutnie ¿adnej pracy. Aktywowany czy nie, dzia³a tak samo. Tu nie chodzi o nic innego jak tylko o wyci±gniêcie od abonentów pieniêdzy za damski ch... Jak masz swój dekder, to nie masz potrzeby go aktywowaæ z ww. powodów

--
Big Jack
         //////     GG: 660675

Data: 2010-11-26 20:30:50
Autor: boxfish
W dniu 2010-11-26 19:29, josefff pisze:
[...]

¯eby cokolwiek negocjowaæ wy¶lij najpierw wypowiedzenie.

Data: 2010-11-26 23:11:22
Autor: ToMasz
josefff pisze:
[...]

kiedy C+ ma cykliczne promocje? warto braæ umowe teraz czy poczekaæ
jeszcze na nadchodz±ce ¶wieta, albo na wielkanocne?

ToMasz

Data: 2010-11-27 08:30:38
Autor: sensei
Cyfra+ oferta dla sta³ych abonentów ;)
U¿ytkownik "josefff" <jo@sefff.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:4ceffc8f$0$20998$65785112news.neostrada.pl...
[...]

a ja powiedzialem ze najprawdopodobniej nie dadza mi ciekawszej oferty niz n-ka w porownywalnej cenie (48z³) przez caly okres Umowy wiec niech pomysla jak mi dac oferte konkurencyjna albo niech licza sie z wypowiedzeniem. Wielu liczy na oferte przedswiateczna ale pewnie sie przeliczy, sadze ze Cyfra straci wielu abonentow w tym roku.

Data: 2010-11-27 11:09:37
Autor: CeSaR
[...]

Do mnie dzwonili ju¿ 2 razy. Za drugim zaproponowali mi nie 40 a 50% rabatu na 11 z 19 miesiêcy i wszystkie programy.
Jak pani policzy³em, ¿e w skali ca³ego okresu umowy ta obni¿ka to raptem dwadzie¶cia parê procent i raczej nie jestem zainteresowany bo po 11 latach wspó³pracy staæ ich na wiêcej to by³a zdziwiona.
W poniedzia³ek wy¶lê im wypowiedzenie - zobaczymy co wymy¶l±.
Nie mam zamiaru p³aciæ im 150z³ co miesi±c.

pzdr

Data: 2010-11-27 12:58:07
Autor: boxfish
Cyfra+ oferta dla sta�ych abonent�w ;)
W dniu 2010-11-27 11:09, CeSaR pisze:
Standardowa umowa na 19 miesi�cy i jako bonus dla sta�ego klienta - tylko
40% zni�ki :D
Powiedzia�em �e jak naprawd� b�d� mieli dla mnie lepsz� propozycj� ni� dla
nowych klient�w, to niech zadzwoni� ;)

Do mnie dzwonili ju� 2 razy. Za drugim zaproponowali mi nie 40 a 50% rabatu
na 11 z 19 miesi�cy i wszystkie programy.
Jak pani policzy�em, �e w skali ca�ego okresu umowy ta obni�ka to raptem
dwadzie�cia par� procent i raczej nie jestem zainteresowany bo po 11 latach
wsp�pracy sta� ich na wi�cej to by�a zdziwiona.
W poniedzia�ek wy�l� im wypowiedzenie - zobaczymy co wymy�l�.
Nie mam zamiaru p�aci� im 150z� co miesi�c.

to nie płać, weź niższy pakiet, ktoś cię zmusza ? czemu nie idziesz do enki, zapłacisz 48 zeta ... ?

Data: 2010-11-28 19:53:53
Autor: CeSaR
Cyfra+ oferta dla sta?ych abonent?w ;)
to nie p³aæ, we¼ ni¿szy pakiet, kto¶ ciê zmusza ? czemu nie idziesz do enki, zap³acisz 48 zeta ... ?

Jak bêdê mia³ ochotê to pójdê, oczywi¶cie ¿e tak. Mierzi mnie to ¿e po nastu latach kto¶ proponuje mi w "promocji" mniej, ni¿ nowemu abonentowi.

Data: 2010-11-28 20:00:00
Autor: pawell32
W dniu 28.11.2010 19:53, CeSaR pisze:
[...]

nie tylko Tobie.
kilku moim znajomym to samo proponowali.
co¶ mi siê wydaje, ¿e to ma pokrycie kosztów nowego systemu.

--
pozdrawiam.  pawell32
Slackware 13 - power of linux

Data: 2010-11-28 20:45:13
Autor: Cavallino
Cyfra+ oferta dla sta?ych abonent?w ;)
U¿ytkownik "pawell32" <pawell@net-sat.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:4cf2a627$1news.home.net.pl...
[...]

Albo Cyfra liczy siê z du¿ym odp³ywem klientów, bo przetarg na polsk± ligê w trakcie i mo¿e przegraæ.
A to by³by argument za rozwi±zaniem umowy z winy operatora.
Wygraj±, to dadz± promocje.

Data: 2010-11-28 22:09:16
Autor: Big Jack
Cyfra+ oferta dla sta?ych abonent?w ;)
W wiadomo¶ci
*Cavallino* napisa³(-a):

Albo Cyfra liczy siê z du¿ym odp³ywem klientów, bo przetarg na polsk±
ligê w trakcie i mo¿e przegraæ.
A to by³by argument za rozwi±zaniem umowy z winy operatora.

A liga jest zawarta gdzie¶ w regulaminie/umowie??

--
Big Jack
         //////     GG: 660675

Data: 2010-11-29 00:23:17
Autor: Cavallino
Cyfra+ oferta dla sta?ych abonent?w ;)
U¿ytkownik "Big Jack" <aaaaa@bbbbb.zz> napisa³ w wiadomo¶ci news:4cf2c509$1news.home.net.pl...
[...]

Stanowi faktyczn± zawarto¶æ pakietu.

Data: 2010-11-29 07:03:44
Autor: Big Jack
*Cavallino* napisa³(-a):

Stanowi faktyczn± zawarto¶æ pakietu.

W takim sensie, ¿e regulamin b±d¼ umowa gwarantuje jej obecno¶æ w
pakiecie?

--
Big Jack
         //////     GG: 660675

Data: 2010-11-29 09:45:00
Autor: Cavallino
Cyfra+ oferta dla sta?ych abonent?w ;)
U¿ytkownik "Big Jack" <aaaaa@bbbbb.zz> napisa³ w wiadomo¶ci news:4cf34264news.home.net.pl...
W wiadomo¶ci
*Cavallino* napisa³(-a):

Stanowi faktyczn± zawarto¶æ pakietu.

W takim sensie, ¿e regulamin b±d¼ umowa gwarantuje jej obecno¶æ w
pakiecie?

W takim sensie, ¿e jej brak, stanowi istotn± zmianê nadawanej tre¶ci.

Data: 2010-11-29 10:13:57
Autor: Mirek Ptak
Cyfra+ oferta dla sta?ych abonent?w ;)
Dnia 2010-11-29 09:45,  *Cavallino* napisa³, a mnie co¶ podkusi³o, ¿eby odpisaæ:

Stanowi faktyczn± zawarto¶æ pakietu.

W takim sensie, ¿e regulamin b±d¼ umowa gwarantuje jej obecno¶æ w
pakiecie?

W takim sensie, ¿e jej brak, stanowi istotn± zmianê nadawanej tre¶ci.

Mniej wiêcej tak samo jak brak Kevina w te ¶wiêta na Polsacie ;)

Pozdrawiam - Mirek
President Herbert *old* on board :)
kolczan( a t )dronet(kropek) p l

Data: 2010-11-29 10:19:51
Autor: Cavallino
Cyfra+ oferta dla sta?ych abonent?w ;)
U¿ytkownik "Mirek Ptak" <nieprawdziwy@nieprawdziwy.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:icvqsl$5ro$1news.onet.pl...
[...]

Je¶li dla Ciebie co¶ nie jest istotne, to nie masz prawa do rozwi±zania umowy z tego powodu - proste.
Ale Twój punkt widzenia jest zupe³nie nieistotny, dla sytuacji innych abonentów.
Wielu ludzi ma Cyfrê w³a¶nie dlatego, ¿e to jedyna droga do transmisji z polskiej Ekstraklasy, wiêc ich brak daje im takie prawo.

Jak Canal+ przegra t± bataliê to podziêkujê im za wspó³pracê dok³adnie w ostatnim dniu sezonu, czyli z dniem 30 czerwca.
Zapewne bêdzie to zjawisko masowe.

Data: 2010-11-29 12:45:26
Autor: Big Jack
Cyfra+ oferta dla sta?ych abonent?w ;)
W wiadomo¶ci
*Cavallino* napisa³(-a):

W takim sensie, ¿e jej brak, stanowi istotn± zmianê nadawanej tre¶ci.

Ale obecno¶ci tych tre¶ci nikt nigdzie nie zagwarantowa³. Ergo, brak formalnych podstaw do rozwi±zania umowy z winy operatora. Tak samo jak z braku "Stawki wiêkszej ni¿ ¿ycie" w Kino Polska

--
Big Jack
         //////     GG: 660675

Data: 2010-11-29 13:07:06
Autor: Cavallino
Cyfra+ oferta dla sta?ych abonent?w ;)
U¿ytkownik "Big Jack" <aaaaa@bbbbb.zz> napisa³ w wiadomo¶ci news:4cf3927a$1news.home.net.pl...
W wiadomo¶ci
*Cavallino* napisa³(-a):

W takim sensie, ¿e jej brak, stanowi istotn± zmianê nadawanej tre¶ci.

Ale obecno¶ci tych tre¶ci nikt nigdzie nie zagwarantowa³.

Nie musia³.
Istotna zmiana warunków jest powodem do rozwi±zania umowy z mocy prawa.

Data: 2010-11-29 13:18:43
Autor: CeSaR
Cyfra+ oferta dla sta?ych abonent?w ;)
Nie musia³.
Istotna zmiana warunków jest powodem do rozwi±zania umowy z mocy prawa.

No stwierdzenie nawet jak na Konia do¶æ odwa¿ne...

Data: 2010-11-29 15:50:38
Autor: Big Jack
Cyfra+ oferta dla sta?ych abonent?w ;)
W wiadomo¶ci
*Cavallino* napisa³(-a):

Istotna zmiana warunków jest powodem do rozwi±zania umowy z mocy prawa.

Tylko, ¿e takiej nie ma

--
Big Jack
         //////     GG: 660675

Data: 2010-11-29 15:53:40
Autor: Cavallino
Cyfra+ oferta dla sta?ych abonent?w ;)
U¿ytkownik "Big Jack" <aaaaa@bbbbb.zz> napisa³ w wiadomo¶ci news:4cf3bde2$1news.home.net.pl...
W wiadomo¶ci
*Cavallino* napisa³(-a):

Istotna zmiana warunków jest powodem do rozwi±zania umowy z mocy prawa.

Tylko, ¿e takiej nie ma

Czyim zdaniem?

Data: 2010-11-29 16:12:16
Autor: Big Jack
Cyfra+ oferta dla sta?ych abonent?w ;)
W wiadomo¶ci
*Cavallino* napisa³(-a):

Czyim zdaniem?

Zdaniem regulaminu, umowy, czy co tam masz na my¶li pisz±c o istotnej zmianie warunków

--
Big Jack
         //////     GG: 660675

Data: 2010-11-29 16:22:25
Autor: Cavallino
Cyfra+ oferta dla sta?ych abonent?w ;)
U¿ytkownik "Big Jack" <aaaaa@bbbbb.zz> napisa³ w wiadomo¶ci news:4cf3c2f4$1news.home.net.pl...
W wiadomo¶ci
*Cavallino* napisa³(-a):

Czyim zdaniem?

Zdaniem regulaminu, umowy

Wystarczy ¿e bêdzie zdaniem UKE, UOKiK i s±dów.
Co sobie operator o tym s±dzi, to ju¿ nie mój problem.

Data: 2010-11-29 16:35:13
Autor: Big Jack
Cyfra+ oferta dla sta?ych abonent?w ;)
W wiadomo¶ci
*Cavallino* napisa³(-a):

Wystarczy ¿e bêdzie zdaniem UKE, UOKiK i s±dów.

Jak sobie UOKiK, UKE lub s±d uzna, ¿e brak jakiejkolwiek tre¶ci w dowolnym programie, której obecno¶ci nikt nigdzie nie gwarantowa³ jest naruszeniem regulaminu lub umowy, to OK. A do tego czasu b±d¼ uprzejmy nie siaæ fermentu.

--
Big Jack
         //////     GG: 660675

Data: 2010-11-29 18:42:49
Autor: Cavallino
Cyfra+ oferta dla sta?ych abonent?w ;)
U¿ytkownik "Big Jack" <aaaaa@bbbbb.zz> napisa³ w wiadomo¶ci news:4cf3c853$1news.home.net.pl...
[...]

Nikt nie mówi, ¿e jest naruszeniem, tylko ¿e jest zmian±.
Nie wiem czego nie rozumiesz.
Oferta z polsk± lig± jest inn± ofert± ni¿ bez polskiej ligi.
Czyli zmiana jest.
Dla kogo¶ kto kupi³ ofertê dla polskiej ligi jest to zmiana istotna.

I to s± dwa konieczne warunki ¿eby umowê wypowiedzieæ:
1. zmiana
2. istotna

To czy kto¶ co¶ gwarantowa³, czy nie gwarantowa³, nie ma DOK£ADNIE ¯ADNEGO znaczenia.
Zmieni³ ofertê, dla klienta ta zmiana robi realn± ró¿nicê i tyle.

Je¶li tego nie rozumiesz i zrozumieæ nie chcesz, to pisaæ wyrazy oburzenia mo¿esz sobie do UOKiK który prezentuje identyczne stanowisk, ale mo¿e z racji wykonywanej funkcji mieæ dla Ciebie wiêcej cierpliwo¶ci.

Mnie d³u¿ej szkoda na Ciebie klawiatury, wiêc EOD.

Data: 2010-11-29 21:39:55
Autor: Big Jack
*Cavallino* napisa³(-a):

Nikt nie mówi, ¿e jest naruszeniem, tylko ¿e jest zmian±.
Nie wiem czego nie rozumiesz.

OK, warunków umowy i regulaminu które s± wi±¿±ce nie zmienili. I co do
tego nie ma ¿adnych w±tpliwo¶ci. A zawarto¶æ programu nie jest
przedmiotem umowy. Brak ligi, curlingu, kolarstwa szosowego, "Misia" i
£apu Capu nie stanowi zmiany wcze¶niej wspomnianych
dokumentów. Brak podstaw do rozwi±zania umowy z winy operatora

Oferta z polsk± lig± jest inn± ofert± ni¿ bez polskiej ligi.
Czyli zmiana jest.

To jest tylko czêsciowa zmiana tre¶ci, która nie jest przedmiotem umowy
i regulaminu. Brak podstaw do rozwi±zania umowy z winy operatora.

Dla kogo¶ kto kupi³ ofertê dla polskiej ligi jest to zmiana istotna.

Mo¿e byæ, ale nie ma podstaw do rozwi±zania umowy z winy operatora z
powodu nie zaistnienia przes³anek daj±cych takie prawo.

I to s± dwa konieczne warunki ¿eby umowê wypowiedzieæ:
1. zmiana

Zmiana czego?

2. istotna

O tym porozmawiamy jak odpowiesz na ww. pytanie

To czy kto¶ co¶ gwarantowa³, czy nie gwarantowa³, nie ma DOK£ADNIE
¯ADNEGO
znaczenia.

Oczywi¶cie, ¿e ma. Jakby w umowie i/lub regulaminie sta³o, ¿e liga taka
czy owaka bêdzie, a okaza³oby siê inaczej, to by³by powód do rozwi±zania
umowy. W przeciwnym wypadku... Sorry Winnetou, mo¿esz siê udaæ na drzewo

Zmieni³ ofertê, dla klienta ta zmiana robi realn± ró¿nicê i tyle.

Nie zmieni³. Zmieni³ tre¶æ, która nie jest przedmiotem umowy/regulaminu.
Sam program by³ i jest. Tre¶ci programu nie s± ofert±. Bez wzglêdu na to
jak wa¿ne dla kogo¶ mog± one byæ. Ale zgodzê siê ,¿e obecno¶æ
wybranych tre¶ci lub ich brak przek³ada siê na atrakcyjno¶æ oferty.
Tylko, ¿e ta nie jest usankcjonowana ani w umowie, ani w regulaminie.

[...]

Ja siê nie oburzam i nie widzê potrzeby (ani wcze¶niej nie zdradza³em
takiej ochoty) pisania gdziekolwiek ¿eby nie robiæ z siebie pieniacza
jak Ty. Doka³dnie tak samo mi zwisa czy liga jest, czy jej nie ma, na
równi ze "Stawk±..." bo to nie jest oferta, tylko tre¶æ danego programu,
a których to pozycji brak nie stanowi zmiany oferty. Natomiast dobrze
by³oby ¿eby¶ Ty dopu¶ci³ do my¶li, ¿e np. "Bolek i Lolek" nie jest
ofert±, tak samo jak mecze dowolnie wybranej ligi.

Mnie d³u¿ej szkoda na Ciebie klawiatury, wiêc EOD.

Po prostu wiesz, ¿e nie masz racji, ale fa³szywa duma nie pozwala Ci siê
do tego przyznaæ i bêdziesz brn±³ do upad³ego.

--
Big Jack
         //////     GG: 660675

Data: 2010-11-29 21:56:15
Autor: spammtrapp
W dniu 2010-11-29 18:42, Cavallino pisze:
[...]

Daj juz spokoj bo osmieszasz sie coraz bardziej. Chcesz powiedziec ze jesli nagle na Comedy Central przestana nadawac na przyklad South Park to bede mogl wypowiedziec umowe? Czy ty sie aby dobrze czujesz?

Data: 2010-11-29 13:16:51
Autor: Cavallino
[...]

¯eby¶ nie mia³ z³udzeñ:
http://finanse.wp.pl/kat,1342,title,UOKiK-ukaral-Cyfrowy-Polsat,wid,11854915,wiadomosc.html?ticaid=1b546

"Po przeprowadzeniu postêpowania UOKiK zakwestionowa³ jeden z warunków regulaminu, mówi±cy o tym, ¿e w przypadku zaistnienia zdarzeñ niezale¿nych od Cyfrowego Polsatu, uznawanych za si³ê wy¿sz±, w szczególno¶ci o charakterze prawnym, technicznym lub ekonomicznym, Cyfrowy Polsat zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w zakresie liczby lub rodzajów programów telewizyjnych lub radiowych. Zadaniem operatora nie stanowi to zmiany umowy, jak równie¿ regulaminu.

W opinii Urzêdu takie postanowienie jest niedozwolone, bowiem daje operatorowi mo¿liwo¶æ zmiany istotnych warunków ¶wiadczenia np. liczby lub rodzaju programów dostêpnych w ramach poszczególnych pakietów - bez konieczno¶ci zmiany umowy z abonentem. Jednocze¶nie pozbawia konsumenta prawa do odst±pienia od umowy. Zdaniem Urzêdu ka¿da istotna zmiana warunków ¶wiadczenia us³ugi powinna powodowaæ zmianê umowy, tym samym stwarzaæ konsumentom mo¿liwo¶æ odst±pienia od niej. "

Ostatnie zdanie wyja¶nia wszystko.
No chyba, ¿e chcia³by¶ kwestionowaæ sam fakt, ¿e taka zmiana mo¿e byæ dla abonenta istotna.
Ale jest to sprawa na tyle jasna, ¿e wchodzenie w polemikê by³oby po prostu ¶mieszne.

Dla kogo¶ kto Cyfrê kupi³ w³a¶nie dla polskiej ligi, to jest najbardziej istotny warunek ¶wiadczenia us³ugi.

Data: 2010-11-29 13:25:36
Autor: CeSaR
Cyfra+ oferta dla sta?ych abonent?w ;)
Dla kogo¶ kto Cyfrê kupi³ w³a¶nie dla polskiej ligi, to jest najbardziej istotny warunek ¶wiadczenia us³ugi.

Wypada nam w takim razie tylko czekaæ, a¿ C+ straci prawa do polskiej ligi a Konio pójdzie do s±du zrywaæ umowê.

W ten sam sposób mo¿esz zerwaæ umowê bo Eurosport przesta³ rok temu nadawaæ transmisje z MotoGP a zamiast tego wstawi³ Superbike.
Gdyby by³ kana³ pod tytu³em "Liga Polska W Pi³ke Kopan±" i nagle ten kana³ zosta³ zast±piony kana³em "Liga Ukraiñska W Pi³kê Kopan±" to rozumiem. A C+ sport bêdzie, i dyskusja o jego zawarto¶ci jest tak± sam± dyskusj± jak wspomniana "Stawka wiêksza...." w Kino Polska.

Data: 2010-11-29 22:00:05
Autor: spammtrapp
W dniu 2010-11-29 13:16, Cavallino pisze:
[...]

Ale wiesz ze tutaj program=kana³? Poza tym Cyfra+ akurat ma to rozpisane w regulaminie (jak widze nawet go nie przeczytales) i w przypadku gdy z Twojego pakietu wycofaja CA£Y KANA£ na którym ogladales ta polska lige, to tak, wtedy moglbys wypowiedziec umowe i dokladnie po bodajze 3 miesiacach przestalbys byc abonentem Cyfry.

Tyle.

Data: 2010-11-29 23:16:45
Autor: Cavallino
Cyfra+ oferta dla sta?ych abonent?w ;)
U¿ytkownik "spammtrapp" <gdzieswnecie@wp.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:id148n$juq$1news.onet.pl...
[...]

Nikt nie mówi o zmianie programów, tylko o istotnej z punktu widzenia abonenta zmianie nadawanej tre¶ci.

Poza tym Cyfra+ akurat ma to rozpisane w regulaminie

Rozpisane to sobie mog± mieæ co chc±, liczy siê faktyczna zawarto¶æ, a nie ich papierki.

(jak widze nawet go nie przeczytales) i w przypadku gdy z Twojego pakietu wycofaja CA£Y KANA£ na którym ogladales ta polska lige,

Nie ma tak dobrze.
Zmiana kana³u na inny wcale nie musi oznaczaæ istotnej zmiany oferty, a w drug± stronê, zmiana zawarto¶ci mo¿e oznaczaæ istotn± zmianê oferty.
Na tej samej zasadzie, dla fanatyków ruskiego kina, wycofanie z oferty kana³u Wojna i Pokój kina ruskiego i wrzucenie tam kina czeskiego te¿ bêdzie istotn± zmian±, nawet je¶li kana³ pozostanie pod t± sam± nazw± i na tej samej pozycji na satelicie.
I ka¿dy s±d to przyklepie.

Data: 2010-11-29 23:49:12
Autor: spammtrapp
W dniu 2010-11-29 23:16, Cavallino pisze:
[...]

To zrozum wreszcie ze w warunkach swiadczenia us³ugi masz rozpisane to jakie kana³y mozesz ogladac a nie jakie programy/seriale/filmy/transmisje maja byc dostepne na poszczegolnych kana³ach.

Rozpisane to sobie mog± mieæ co chc±, liczy siê faktyczna zawarto¶æ, a
nie ich papierki.

Chyba w Twojej mocno alternatywnej rzeczywistosci.

[...]

Ale¿ oczywi¶cie, ale sad nie przyklepie rozwiazania umowy z powodu tego ze na kanale Wojna i Pokój z jakichs powodów zaprzestana nadawania serialu 'siedemnascie mgnien wiosny'.

Data: 2010-11-29 23:57:48
Autor: Cavallino
Cyfra+ oferta dla sta?ych abonent?w ;)
U¿ytkownik "spammtrapp" <gdzieswnecie@wp.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:id1alb$7ic$1news.onet.pl...
[...]

A Ty zrozum, ¿e mowa nie jest o regulaminie i zmianie na papierku, tylko o zmianie faktycznej.
Skoro od pewnego dnia ¿eby ogl±daæ polsk± ligê musisz kupiæ pakiet innej platformy, to to co zosta³o w poprzedniej NIE JEST TYM SAMYM co kupowa³e¶, a co za tym idzie nie spe³nia ju¿ celu w jakim kupowa³e¶.

Rozpisane to sobie mog± mieæ co chc±, liczy siê faktyczna zawarto¶æ, a
nie ich papierki.

Chyba w Twojej mocno alternatywnej rzeczywistosci.

O ile siê za³o¿ysz cwaniaczku?

[...]

Chyba nadal nie zrozumia³e¶ o czym mowa.
Tak wiêc EOD i z tob±, na si³ê nie mam zamiaru u¶wiadamiaæ kogo¶, kto u¶wiadomiony byæ nie chce.
Trwaj sobie dalej w swoim b³êdnym mniemaniu, ¿e wiesz wszystko, bo przeczyta³e¶ jaki¶ regulamin.

Data: 2010-11-29 15:18:07
Autor: Brooks
Cyfra+ oferta dla sta?ych abonent?w ;)
On Nov 29, 10:57 pm, "Cavallino" <cavallinoNIE-LUBIE-SP...@konto.pl>
wrote:
U ytkownik "spammtrapp" <gdzieswne...@wp.pl> napisa w wiadomo cinews:id1alb$7ic$1news.onet.pl...

> "Zdaniem Urz du ka da istotna zmiana warunk w wiadczenia us ugi powinna
> powodowa zmian umowy, tym samym stwarza konsumentom mo liwo
> odst pienia od niej."

> To zrozum wreszcie ze w warunkach swiadczenia us ugi masz rozpisane to
> jakie kana y mozesz ogladac

A Ty zrozum, e mowa nie jest o regulaminie i zmianie na papierku, tylko o
zmianie faktycznej.
Skoro od pewnego dnia eby ogl da polsk lig musisz kupi pakiet innej
platformy, to to co zosta o w poprzedniej NIE JEST TYM SAMYM co kupowa e , a
co za tym idzie nie spe nia ju celu w jakim kupowa e .

> Chyba w Twojej mocno alternatywnej rzeczywistosci.

O ile si za o ysz cwaniaczku?

> Ale oczywi cie, ale sad nie przyklepie rozwiazania umowy z powodu tego ze
> na kanale Wojna i Pok j z jakichs powod w zaprzestana nadawania serialu
> 'siedemnascie mgnien wiosny'.

Chyba nadal nie zrozumia e o czym mowa.
Tak wi c EOD i z tob , na si nie mam zamiaru u wiadamia kogo , kto
u wiadomiony by nie chce.
Trwaj sobie dalej w swoim b dnym mniemaniu, e wiesz wszystko, bo
przeczyta e jaki regulamin.

Dosyc tego trolowania.

--
Brooks

Data: 2010-11-30 08:25:36
Autor: Big Jack
Cyfra+ oferta dla sta?ych abonent?w ;)
W wiadomo¶ci
*Cavallino* napisa³(-a):

Tak wiêc EOD i z tob±

No i zosta³e¶ sam :D Teraz mo¿esz lecieæ do wspomnianych wcze¶niej przez Ciebie UOKiK, UKE i s±dów wyp³akaæ im siê w rêkaw, ¿e liga by³a i siê zmy³a. Tylko przygotuj siê na gromki ¶miech. £awtwiej bêdzie Ci przez to przej¶æ. Nawiasem mówi±c operatorzy nie s± ¶wiêci, ale te¿ musz± byæ zabezpieczeni przed takimi cwaniakami, którym jak siê nie spodoba, ¿e w emisji czego¶ zabrak³o albo do³o¿yli co¶ czego by widzieæ nie chcieli (w obrêbie kana³u oczywi¶cie), to dalej w te pêdy rozwi±zywaæ umowê.

--
Big Jack
         //////     GG: 660675

Data: 2010-11-30 12:47:46
Autor: Cavallino
Cyfra+ oferta dla sta?ych abonent?w ;)
U¿ytkownik "Big Jack" <aaaaa@bbbbb.zz> napisa³ w wiadomo¶ci news:4cf4a712$1news.home.net.pl...
W wiadomo¶ci
*Cavallino* napisa³(-a):

Tak wiêc EOD i z tob±

No i zosta³e¶ sam :D

Koszmar normalnie, chyba siê pop³aczê.
Albo zacznê je¶æ g.., miliony much przecie¿ nie mog± siê myliæ.

Data: 2010-11-30 13:58:03
Autor: Big Jack
Cyfra+ oferta dla sta?ych abonent?w ;)
W wiadomo¶ci
*Cavallino* napisa³(-a):

miliony much przecie¿ nie mog± siê myliæ.

Jasne, ale Ty masz monopol na nieomylno¶æ

--
Big Jack
         //////     GG: 660675

Data: 2010-11-30 14:07:53
Autor: Cavallino
Cyfra+ oferta dla sta?ych abonent?w ;)
U¿ytkownik "Big Jack" <aaaaa@bbbbb.zz> napisa³ w wiadomo¶ci news:4cf4f4f9$1news.home.net.pl...
W wiadomo¶ci
*Cavallino* napisa³(-a):

miliony much przecie¿ nie mog± siê myliæ.

Jasne, ale Ty masz monopol na nieomylno¶æ

Nie mam, podobnie jak Ty, (nawet je¶li Tobie siê tak zdaje).
Po prostu oceniam zmianê jako istotn± dla mnie i nikt tego nie jest w stanie zanegowaæ.
I nigdzie nie pisa³em ¿e rezygnacja bêdzie ³atwa.
Cyfra na 100% bêdzie siê upieraæ ¿eby im dalej p³aciæ, ale trzeba byæ asertywnym i walczyæ o swoje.

Zreszt± Ty tylko teoretyzujesz, a ja ju¿ to testowa³em w praktyce.
Gdy ligê przerzucili z Canal+ Premium (który mia³em w kablówce) do nowego Canal+ Niebieskiego (którego nie mia³em).
Wymiana pism trwa³a kilka miesiêcy, ale w koñcu cel zosta³ osi±gniêty, a umowa rozwi±zana bez kar.

Data: 2010-11-30 14:31:17
Autor: spammtrapp
W dniu 2010-11-30 14:07, Cavallino pisze:
[...]

"Ustap glupszemu" mocno kontrastuje z "Jak Canal+ przegra t± bataliê to podziêkujê im za wspó³pracê dok³adnie w ostatnim dniu sezonu, czyli z dniem 30 czerwca. _Zapewne bêdzie to zjawisko masowe_"

Prawo jest po stronie C+ i pomijajac jednostkowe przypadki skonczy sie to tak jak skonczyc sie powinno.

Data: 2010-11-30 14:54:09
Autor: Big Jack
*Cavallino* napisa³(-a):

Nie mam, podobnie jak Ty, (nawet je¶li Tobie siê tak zdaje).

Tylko, ¿e ja nie jestem odosobniony w moich pogl±dach

Po prostu oceniam zmianê jako istotn± dla mnie i nikt tego nie jest w
stanie zanegowaæ.

Ta zmiana mo¿e byæ dla Ciebie istotna, tak jak dla mnie brak "Janosika" w Kino Polska. Nie mniej ta istotna z mojego lub Twojego punktu widzenia zmiana, nie jest zmian± ani regulaminu, ani umowy i nie uprawnia do rozwi±zania umowy z winy opertora przed koñcem okresu minimalnego

I nigdzie nie pisa³em ¿e rezygnacja bêdzie ³atwa.

Przeciwnie, bêdzie bardzo ³atwa. Zap³acisz tylko karê umown± za rozwi±zanie umowy przed koñcem okresu minimalnego i mo¿esz i¶æ do diab³a. tzn do innego opertora. A tam mo¿esz powtórzyæ swój cwaniacki szwindel. A od C+ powiniene¶ dostaæ wilczy bilet

Zreszt± Ty tylko teoretyzujesz, a ja ju¿ to testowa³em w praktyce.

oooooo, powiesz mi jeszcze co¶ wiêcej o mnie??

Jeste¶ ¿a³osny.

--
Big Jack
         //////     GG: 660675

Data: 2010-11-30 15:12:53
Autor: Cavallino
Cyfra+ oferta dla sta?ych abonent?w ;)
U¿ytkownik "Big Jack" <aaaaa@bbbbb.zz> napisa³ w wiadomo¶ci news:4cf5021c$1news.home.net.pl...
W wiadomo¶ci
*Cavallino* napisa³(-a):

Nie mam, podobnie jak Ty, (nawet je¶li Tobie siê tak zdaje).

Tylko, ¿e ja nie jestem odosobniony w moich pogl±dach

No i co w zwi±zku z tym?
To Ci daje jaki¶ monopol na prawdê absolutn±, czy tylko lepiej siê czujesz?

Po prostu oceniam zmianê jako istotn± dla mnie i nikt tego nie jest w
stanie zanegowaæ.

Ta zmiana mo¿e byæ dla Ciebie istotna, tak jak dla mnie brak "Janosika"

Je¶li jeste¶ w stanie udowodniæ, ¿e kupi³e¶ Cyfrê dlatego, ¿e mia³a monopol na Janosika, a w zwi±zku z tym, ¿e przesta³a go pokazywaæ, musia³e¶ kupiæ ofertê innej platformy, to zapewne masz racjê.

Przeciwnie, bêdzie bardzo ³atwa. Zap³acisz tylko karê umown± za rozwi±zanie umowy przed koñcem okresu minimalnego i mo¿esz i¶æ do diab³a. tzn do innego opertora. A tam mo¿esz powtórzyæ swój cwaniacki szwindel.

Szwindel to by³, gdyby to by³ tylko pretekst.
Ale w moim przypadku to nie jest pretekst, to jest czysta prawda i jestem w stanie to udowodniæ.

Cyfrê mam TYLKO dlatego, ¿e tam jest polska liga.
W innym przypadku mia³bym t± platformê, w której ona by by³a.

Ca³a reszta do dodatek, który mnie ¶rednio grzeje, na upartego wystarcza³oby mi dvb-t, ewentualnie TnK.

[...]

Mylisz siê.
To Ty i tym podobni "zanfcy" wszystkiego s± ¿a³o¶ni.
Zreszt± z tonu Twojego bulgotu mo¿na wywnioskowaæ, ¿e jeste¶ finansowo zwi±zany z jak±¶ platform± i to dlatego bol± Ciê rezygnacje jej klientów, wiêc wiarygodno¶æ produkowanych przez Ciebie bzdetów jest ¿adna.
Czysty czarny pr.

Data: 2010-11-30 15:30:06
Autor: Big Jack
*Cavallino* napisa³(-a):

Tylko, ¿e ja nie jestem odosobniony w moich pogl±dach

No i co w zwi±zku z tym?

Ano to, ¿e sam wyznajesz swoje pogl±dy i znik±d poparcia

Je¶li jeste¶ w stanie udowodniæ, ¿e kupi³e¶ Cyfrê dlatego, ¿e mia³a
monopol na Janosika, a w zwi±zku z tym, ¿e przesta³a go pokazywaæ,
musia³e¶ kupiæ ofertê innej platformy, to zapewne masz racjê.

Nie jestem w stanie, i ¶miem twierdziæ, ¿e Ty te¿ nie udowodnisz, ¿e kupi³e¶ co¶ dla pi³ki kopanej. I tylko proszê Ciê, nie udowadniaj tego mnie.

Szwindel to by³, gdyby to by³ tylko pretekst.
Ale w moim przypadku to nie jest pretekst, to jest czysta prawda i jestem
w stanie to udowodniæ.

Tak czy owak, nie ma zmiany dokumentów reguluj±cych wzajemne stosunki opertora i abonenta uprawniaj±cych do wcze¶niejszego rozwi±zania umowy

Cyfrê mam TYLKO dlatego, ¿e tam jest polska liga.
W innym przypadku mia³bym t± platformê, w której ona by by³a.

I to jest w³asnie to Twoje naiwne cwaniactwo. Jak co¶ jest, to ok. Jak nie ma, to obraza majestatu i szukanie kruczków jak siê tu wy³gaæ z umowy pod któr± z³o¿y³e¶ swój podpis. No chyba ¿e ma ona warto¶æ papieru toaletowego.

[...]

Jeste¶ tym bardziej ¿a³osny, ¿e nie dociera to do Ciebie. A z platfrom± jestem zwi±zany finansowo jak najbardziej. Comiesieczn± faktur± do zap³aty.

wiêc wiarygodno¶æ produkowanych przez Ciebie bzdetów jest ¿adna.

Podobnie jak Twoje trollowskie pierdy o prawie do wcze¶niejszego rozwi±zania umowy z powodu braku pi³ki kopanej.

--
Big Jack
         //////     GG: 660675

Data: 2010-11-30 15:46:12
Autor: Cavallino
Cyfra+ oferta dla sta?ych abonent?w ;)
U¿ytkownik "Big Jack" <aaaaa@bbbbb.zz> napisa³ w wiadomo¶ci news:4cf50a90news.home.net.pl...
W wiadomo¶ci
*Cavallino* napisa³(-a):

Tylko, ¿e ja nie jestem odosobniony w moich pogl±dach

No i co w zwi±zku z tym?

Ano to, ¿e sam wyznajesz swoje pogl±dy

A Ty wyznajesz czyje¶ pogl±dy, czy próbujesz zachêcaæ innych do wyznawania Twoich?
Tak czy tak - min±³e¶ siê z powo³aniem i powiniene¶ udzielaæ siê na grupie o religiach.

i znik±d poparcia

Poklask na grupie jest potrzebny tylko niedowarto¶ciowanym zakompleksieñcom, mnie osobi¶cie on zwisa i powiewa.

Je¶li jeste¶ w stanie udowodniæ, ¿e kupi³e¶ Cyfrê dlatego, ¿e mia³a
monopol na Janosika, a w zwi±zku z tym, ¿e przesta³a go pokazywaæ,
musia³e¶ kupiæ ofertê innej platformy, to zapewne masz racjê.

Nie jestem w stanie

No w³a¶nie.
I na tym polega ró¿nica.

, i ¶miem twierdziæ, ¿e Ty te¿ nie udowodnisz, ¿e kupi³e¶ co¶ dla pi³ki kopanej.

Mylisz siê.
Choæby na tej grupie, takie stwierdzenie pad³o z mojej strony ju¿ wiele razy.
Podobnie w realu, mam wielu ¶wiadków ¿e dok³adnie tak by³o.
I wbrew pozorom nie jestem jedyny z takimi potrzebami, jak masz w±tpliwo¶ci to zapytaj o to na grupie o pi³ce no¿nej.

Tak czy owak, nie ma zmiany dokumentów

Ale jest zmiana zawarto¶ci - czyli nadawanej tre¶ci, o której to Cyfra usilnie przekonuje swoich abonentów w korespondencji, ¿e niby j± w³a¶nie sprzedaje.
Przy okazji jest te¿ zmiana ceny, bo dochodzi mi konieczno¶æ kupienia pi³ki w innej platformie, ¿eby zachowaæ status quo, a co za tym idzie Cyfra powinna obni¿yæ cenê za swój niepe³nowarto¶ciowy ju¿ produkt, ¿eby to zrekompensowaæ.

Cyfrê mam TYLKO dlatego, ¿e tam jest polska liga.
W innym przypadku mia³bym t± platformê, w której ona by by³a.

I to jest w³asnie to Twoje naiwne cwaniactwo.

Nie - to jest kupowanie tego co potrzebujê i niekupowanie tego co jest dla mnie zbêdne.

Jak co¶ jest, to ok. Jak nie ma,

A jak nie ma, to produkt jest niepe³nowarto¶ciowy.

to obraza majestatu i szukanie kruczków

Albo nie rozumiesz co czytasz, albo oceniasz wszystkich wed³ug siebie.
Nie ka¿dy jest oszustem, który tylko patrzy jak kogo¶ naci±æ.

Jestem tym bardziej ¿a³osny, ¿e nie dociera to do mnie.

Prawda.
Chyba nie jeste¶ w stanie zrozumieæ co czytasz i z kim gadasz.

Ciekawe czy jakby¶ w sushi-barze zacz±³ Japoñczykom sprzedawaæ chiñskie potrawy, to te¿ by¶ nie wiedzia³ o co chodzi klientom którzy kupili abonament na wy¿ywienie?
I próbowa³by¶ siê t³umaczyæ, ¿e w umowie nie napisa³e¶ ¿e kupuj± sushi, wiêc mo¿esz ich karmiæ tak jak to Ty uznasz za stosowne, a oni nie maj± nic do gadania i maj± obowi±zek tylko p³aciæ?

Data: 2010-11-30 16:12:45
Autor: Big Jack
Cyfra+ oferta dla sta?ych abonent?w ;)
W wiadomo¶ci
*Cavallino* napisa³(-a):

A Ty wyznajesz czyje¶ pogl±dy, czy próbujesz zachêcaæ innych do wyznawania
Twoich?

Nie, nie podzielam Twoich na temat rozwi±zania umowy, czego wyraz daje tutaj.

Tak czy tak - min±³e¶ siê z powo³aniem i powiniene¶ udzielaæ siê na
grupie o religiach.

Daruj sobie

i znik±d poparcia

Poklask na grupie jest potrzebny tylko niedowarto¶ciowanym
zakompleksieñcom, mnie osobi¶cie on zwisa i powiewa.

Ale jednak chcesz przekonaæ ¶ledz±cych ten w±tek, o ile jeszce tacy s±, ¿e masz racjê

[...]

Twoje stwierdzenia na jaki¶ temat - w tym wypadku ¿e kupi³e¶ cyfrê dla ligi - nie maj± ¿adnej warto¶ci jako dowód.

Podobnie w realu, mam wielu ¶wiadków ¿e dok³adnie tak by³o.
I wbrew pozorom nie jestem jedyny z takimi potrzebami, jak masz
w±tpliwo¶ci to zapytaj o to na grupie o pi³ce no¿nej.

No jeszcze mnie Bóg nie opu¶ci³ ¿ebym siê kogo¶ o Ciebie pyta³  :D

Tak czy owak, nie ma zmiany dokumentów

Ale jest zmiana zawarto¶ci - czyli nadawanej tre¶ci, o której to Cyfra
usilnie przekonuje swoich abonentów w korespondencji, ¿e niby j± w³a¶nie
sprzedaje.

No i uznajesz, ¿e nie ma dokumentów. Ze swoim wypowiedzeniem mo¿esz siê udaæ.... sam wiesz gdzie  ;)

[...]

Je¿eli masz gdzie¶ zapisan± tak± klauzulê, ¿e jak czego¶ braknie, to Ci obni¿± cenê, to staraj siê. Ale nie rób sobie z³udzeñ, ze co¶ uda Ci siê wywalczyæ. Chyba, ¿e to co standardowo daj±.

[...]

I jak ju¿ wczesniej wspomnia³em, jak transmisje ligi trafi± do innej platformy, to Ty znowu bedziesz uprawia³ jakie¶ krêtactwa. Ale jest sposób. We¼ sobie wszystkie platformy i lige bedziesz mia³ zawsze.

Nie ka¿dy jest oszustem, który tylko patrzy jak kogo¶ naci±æ.

To stañ przed lustrem, spójrz krytycznie na siebie i pomy¶l, ¿e lawirujesz jak siê wy³gaæ z umowy.

Chyba nie jeste¶ w stanie zrozumieæ co czytasz i z kim gadasz.

WOW, a kim *TY* jeste¶?? Serio pytam, bo poczu³em siê zaniepokojony ROTFL

Ciekawe czy jakby¶ w sushi-barze zacz±³ Japoñczykom sprzedawaæ chiñskie
potrawy, to te¿ by¶ nie wiedzia³ o co chodzi klientom którzy kupili
abonament na wy¿ywienie?

Z³a analogia. W barze >>sushi<< ma byæ sushi. W C+ nie ma kana³u Liga Polska.

--
Big Jack
         //////     GG: 660675

Data: 2010-11-30 16:47:02
Autor: Cavallino
[...]

Ka¿dy kto umie my¶leæ, od dawna to wie.

Twoje stwierdzenia na jaki¶ temat - w tym wypadku ¿e kupi³e¶ cyfrê dla ligi - nie maj± ¿adnej warto¶ci jako dowód.

Nie Ty o tym decydujesz.

[...]

Masz konkretne problemy z rozumieniem prostego tekstu.
Nie o mnie, tylko ilu z kibiców kupi³o Cyfrê dla polskiej ligi.

[...]

Uznajê ¿e zmiana nie polega na zmianie dokumentów, tylko tre¶ci.

[...]

Oczywi¶cie ¿e jest taka klauzula zapisana.
W ustawie o sprzeda¿y konsumenckiej (niezgodno¶æ z umow±), kodeksie cywilnym - przepisach o rêkojmi (w tym przypadku oczywi¶cie rêkojmia nie ma zastosowania, ale ju¿ niezgodno¶æ us³ugi z umow± tak).

[...]

Kupowanie to jest krêtactwo, czy niekupowanie to jest krêtactwo?
Je¶li chodzi ci o to, ¿e jak jaka¶ platforma zmienia ofertê do tego stopnia, ¿e przestaje mi ona odpowiadaæ i za tym idzie rezygnacja z ich us³ug, to masz jakie¶ dziwne pojêcie krêtactwa.

W moim krêtactwem jest znajdowanie kruczków prawnych, które maj± zmusiæ ludzi do p³acenia za us³ugi, które nie s± im potrzebne do wycofaniu z oferty ich interesuj±cej czê¶ci.

Ale jest sposób. We¼ sobie wszystkie platformy i lige bedziesz mia³ zawsze.

Nie mam takiego obowi±zku.
Wystarczy ¿e p³acê za to, co ogl±dam.
I ¿aden bufon nie bêdzie mnie zmusza³ do p³acenia za piêkne oczy.

Nie ka¿dy jest oszustem, który tylko patrzy jak kogo¶ naci±æ.

To stañ przed lustrem, spójrz krytycznie na siebie i pomy¶l, ¿e lawirujesz jak siê wy³gaæ z umowy.

Nie.
Gdy Cyfra kupi ligê, ze spokojem dotrwam do koñca umowy.
A nawet je¶li umo¿liwi zakup dodatkowego pakietu, który bêdzie zawiera³ polsk± ligê, to mnie to wystarczy.

Je¶li bêdzie to niemo¿liwe - to moje p³acenie za nic równie¿ bêdzie niemo¿liwe.

Chyba nie jeste¶ w stanie zrozumieæ co czytasz i z kim gadasz.

WOW, a kim *TY* jeste¶??

Kibicem polskiej pi³ki kopanej od æwieræ wieku.
To jest jedyny powód dla którego kupujê p³atn± tv.

[...]

A w telewizji która reklamuje siê, ¿e ma wy³±czno¶æ na polsk± ligê ma byæ polska liga.
Ewentualne zmiany musz± skutkowaæ dwustronnie.

Data: 2010-11-30 17:59:22
Autor: Big Jack
Cyfra+ oferta dla sta?ych abonent?w ;)
W wiadomo¶ci
*Cavallino* napisa³(-a):

Ale jednak chcesz przekonaæ ¶ledz±cych ten w±tek, o ile jeszce tacy s±,
¿e masz racjê

Ka¿dy kto umie my¶leæ, od dawna to wie.

I Tobie sie wydaje, ¿e posiadasz tak± umiejetno¶æ? B
iedne dzieciê.

Twoje stwierdzenia na jaki¶ temat - w tym wypadku ¿e kupi³e¶ cyfrê dla
ligi - nie maj± ¿adnej warto¶ci jako dowód.

Nie Ty o tym decydujesz.

Masz racjê, leæ do s±du i tam to udowadniaj

Masz konkretne problemy z rozumieniem prostego tekstu.
Nie o mnie, tylko ilu z kibiców kupi³o Cyfrê dla polskiej ligi.

To Ty masz problem ze zrozumienieniem tego, ¿e nie jeste¶ osob±, o któr± warto kogokolwiek pytaæ

Tak czy owak, nie ma zmiany dokumentów

Ale jest zmiana zawarto¶ci

A ta nie uprawnia do wcze¶niejszego rozwi±zania umowy z winy operatora

[...]

Serio masz klauzulê, ¿e jak zniknie ligoa polska to mo¿esz kopn±æ cyfre w zad?

W ustawie o sprzeda¿y konsumenckiej (niezgodno¶æ z umow±), kodeksie
cywilnym - przepisach o rêkojmi (w tym przypadku oczywi¶cie rêkojmia nie
ma zastosowania, ale ju¿ niezgodno¶æ us³ugi z umow± tak).

Mo¿e jeszcze w Konstytucji? Wrócê do tego co ju¿ wczesniej pisa³em. Nigdzie nie by³o zagwarantowane, ¿e liga by³a, jest i bêdzie. Niczego by¶ w ww. organach nie wywojowa³

Kupowanie to jest krêtactwo, czy niekupowanie to jest krêtactwo?

Krêtactwo to jest to co Ty chcesz zrobiæ. Brak³o ligi, to chcesz rozwi±zaæ umowe przed czasem i to jeszcze obwiniajac tym opertora. Normalna bezczelno¶æ.

Ale jest sposób. We¼ sobie wszystkie platformy i lige bedziesz mia³
zawsze.

Nie mam takiego obowi±zku.
Wystarczy ¿e p³acê za to, co ogl±dam.

Nie masz obowi±zku, ani braæ kilku platform ani ogl±daæ tego zaco zap³aci³e¶. Natomiast masz obowi±zek wywi±zywaæ siê z warunków umowy pod któr± siê podpisa³e¶. Chyba, ¿e Twój podpis wylecia³ sroce spod ogona

I ¿aden bufon nie bêdzie mnie zmusza³ do p³acenia za piêkne oczy.

A ja brzydzi³bym siê wzi±æ pieniêdze od takiego gbura

[...]

Jeste¶ nikim, ¿eby stawiaæ dowolnej platformie cyfrowej jakie¶ dodatkowe warunki (umowy która nie zosta³a z³amana) na których Ty im zrobisz ³askê i dotrwasz do koñca umowy

Je¶li bêdzie to niemo¿liwe - to moje p³acenie za nic równie¿ bêdzie
niemo¿liwe.

Nie pa³cisz za nic. Wzi±³e¶ sobie jaki¶ pakiet, to za niego p³acisz. Opertorowi nic do tego czy co¶ ogl±dasz, czy kart± skrobiesz szyby w aucie

Kibicem polskiej pi³ki kopanej od æwieræ wieku.
To jest jedyny powód dla którego kupujê p³atn± tv.

Zacznij chodziæ na mecze. Lepiej siê poczujesz

A w telewizji która reklamuje siê, ¿e ma wy³±czno¶æ na polsk± ligê ma byæ
polska liga.

Telewizja, która nie ma polskiej ligi nie reklamuje jej

--
Big Jack
         //////     GG: 660675

Data: 2010-11-30 18:36:43
Autor: ToMasz
Cyfra+ oferta dla sta?ych abonent?w ;)
(...)

Do wszystkich:

na¶cie lat temu podpisa³em dwuletni± umowê na abonament "niebieski"
po pó³ roku jego cena wzros³a. ja i miliony innych zap³acili¶my, bo to
dalej by³ niebieski i nikt nigdzie nie zagwarantowa³ ze mozemy
zrezygnowaæ jak zmieni sie cena, a takze nikt nie obiecywa³ ze cena sie
nie zmieni.
Dzisiaj to nie przejdzie. na nasze szczê¶cie. JE¶li zniknie jaki¶ kana³
z obiecywanych - to ¼le, ale jak z istniej±cego kana³u zniknie
proponowany program to.... OK? nie widzicie podobieñstwa do wspomnianej
sytuacji? Szkoda. spo³eczeñstwo bêdzie "ruchane od ty³u" przez
cwaniaczków a¿ Wasze pokolenie wymrze.

ToMasz

PS nie bójcie sie ja tego nie do¿yje.

Data: 2010-11-30 23:24:36
Autor: boxfish
Cyfra+ oferta dla sta?ych abonent?w ;)
W dniu 2010-11-30 18:36, ToMasz pisze:
(...)

[...]

W gruncie rzeczy masz racjê, dodaæ tylko trzeba ¿e jeste¶my ruchani nie tylko przez operatorów telewizyjnych/telefonicznych czy innych. ruchaja nas na leczeniu za które ka¿dy p³aci a leczenia niet, na podatkach np ten wliczony w ceny paliwa- rzekomo na drogi, etc etc to polska jest.

Co do meritum czyli zmiany zawarto¶ci kana³u, przy takim podej¶ciu ¿aden operator nie podpisywa³ by umów d³ugoterminowych bo i tak wszyscy by je rozwi±zywali z byle powodu.

Nie podpisuj±c umów d³ugoterminowych gwarantuj±cych przychody na pewnym okre¶lonym poziomie nie móg³by znowu startowaæ w przetargu na zakup tak drogiego produktu jakim jest liga polska.

Niestety ekonomia zabija tu "uczciwo¶æ" i niejako wszyscy abonenci cyfry p³ac± za pi³kê.

Kto jest winien ? ten, kto uwa¿a ¿e nasza liga warta jest tak gigantycznych pieniêdzy ...

Data: 2010-12-01 00:01:20
Autor: ToMasz
boxfish pisze:
[...]

idealnie to uj±³e¶ i odpowiem Ci s³owami mojego koegi" masz racje i
niemasz racji"
Teraz to spróbuje wyt³umaczyæ. o ile tvn jest telewizj± zorientowan± na
partie Tuska(mogê sie myliæ) to trudno. ale jak TVP jest zorientowne....
to mi sie nó¿ otwiera. dlaczego? nie zgad³e¶, do Tuska mam stosunek
neutralny. Nie zgadzam sie jednak z tym zeby za MOJE pieni±dze publiczna
telewizja przekrêca³a co¶tam. Odwracaj±c sytuacje, jak umawiam sie z
operatorem, to ma byæ tak jak w umowie, a nawet lepiej, bo zostane
d³uzej klientem. jak pañstwo sie zemn± umawia ze moze mnei wyleczy, albo
moze naprawi drogê, czy te¿ og³osi 32%VAT - trudno. przyjmuje lub lece
na koniec ¶wiata.

ToMasz

Data: 2010-12-01 18:20:30
Autor: boxfish
W dniu 2010-12-01 00:01, ToMasz pisze:

[...]

Masz racje i nie masz :-) Operatora mogê zmieniæ dosyæ ³atwo, miejsce w którym ¿yjê zdecydowanie trudniej ...

Co do tvp mam bardzo podobne odczucia, nie podoba mi siê zaw³aszczanie jej mo¿liwo¶ci przez poszczególne ekipy czasem kieruj±ce, czasem rz±dz±ce na potrzeby wspierania jakiejs ideologii. I tu siê zgadzam z Tob±, mam potrzebê promowania jakij¶ opcji politycznje to p³acê/wspieram jak± tv albo j± zak³adam i za swoje pieni±dze mogê to robiæ ale publiczna tv ? to jest kradzierz

Data: 2010-11-30 19:34:44
Autor: Cavallino
Cyfra+ oferta dla sta?ych abonent?w ;)
U¿ytkownik "Big Jack" <aaaaa@bbbbb.zz> napisa³ w wiadomo¶ci news:4cf52d8b$1news.home.net.pl...
[...]

I Tobie sie wydaje

Wydaje to co¶ siê co najwy¿ej tobie.

Nie Ty o tym decydujesz.

Masz racjê, leæ do s±du i tam to udowadniaj

Jak bêdzie trzeba nie omieszkam, spokojna g³owa.

Masz konkretne problemy z rozumieniem prostego tekstu.
Nie o mnie, tylko ilu z kibiców kupi³o Cyfrê dla polskiej ligi.

To Ty masz problem ze zrozumienieniem tego, ¿e nie jeste¶ osob±, o któr± warto kogokolwiek pytaæ

Przeczytaj poprzednie zdanie na które odpowiedzia³e¶, jak nie zrozumiesz, to przeczytaj jeszcze raz.
I tak a¿ do skutku.

Tak czy owak, nie ma zmiany dokumentów

Ale jest zmiana zawarto¶ci

A ta nie uprawnia do wcze¶niejszego rozwi±zania umowy z winy operatora

Oczywi¶cie ¿e uprawnia, bo us³uga któr± ¶wiadczy operator jest ju¿ inn± us³ug±.

Oczywi¶cie ¿e jest taka klauzula zapisana.

Serio masz klauzulê

Tak - pisa³em gdzie.
Jak nie umiesz tego poj±æ, to zastosuj metodê opisan± wcze¶niej.

Nigdzie nie by³o zagwarantowane, ¿e liga by³a, jest i bêdzie.

I nigdzie nie by³o zagwarantowane, ¿e abonent ma p³aciæ, mimo ¿e operator dostarcza mu us³ugê, której nie zamawia³.

Kupowanie to jest krêtactwo, czy niekupowanie to jest krêtactwo?

Krêtactwo to jest to co Ty chcesz zrobiæ. Brak³o ligi, to chcesz rozwi±zaæ umowe przed czasem i to jeszcze obwiniajac tym opertora.

A kto jest winny?
Ja?
Nadawca posk±pi³ kasy, co za tym idzie zasadniczo spad³y mu koszty, a przy okazji atrakcyjno¶æ i zawarto¶æ oferty, ale pali g³upa i udaje ¿e nic siê nie sta³o i ¿±da pe³nej odp³atno¶ci za niepe³nowarto¶ciowy towar.
Je¶li ktokolwiek jest winny to w³a¶nie nadawca.

Normalna bezczelno¶æ.

Dok³adnie.
Zmieniaj±cego ofertê.

Nie masz obowi±zku, ani braæ kilku platform ani ogl±daæ tego zaco zap³aci³e¶. Natomiast masz obowi±zek wywi±zywaæ siê z warunków umowy pod któr± siê podpisa³e¶.

I tak mam zamiar robiæ.
Kupowa³em pakiet z polsk± lig± i za inny p³aciæ nie bêdê.

I ¿aden bufon nie bêdzie mnie zmusza³ do p³acenia za piêkne oczy.

A ja brzydzi³bym siê wzi±æ pieniêdze od takiego gbura

To lepiej od siebie nic nie bierz.

Jestem nikim,

Dok³adnie tak.
Zero bezwzglêdne, gorsze ni¿ Ziobro.

Je¶li bêdzie to niemo¿liwe - to moje p³acenie za nic równie¿ bêdzie
niemo¿liwe.

Nie pa³cisz za nic.

Oczywi¶cie ¿e nie, p³acê za polsk± ligê.
Przy okazji kupuj±c parê dodatkowych kana³ów.

Samych dodatkowych kupowaæ nie zamierzam, a przynajmniej nie u operatora, który ligi nie ma.

Kibicem polskiej pi³ki kopanej od æwieræ wieku.
To jest jedyny powód dla którego kupujê p³atn± tv.

Zacznij chodziæ na mecze. Lepiej siê poczujesz

Moja sprawa gdzie i jak ogl±dam, moja kasa i moja decyzja.
¯adne bufony nie maj± prawa za mnie decydowaæ za co p³acê.

A w telewizji która reklamuje siê, ¿e ma wy³±czno¶æ na polsk± ligê ma byæ
polska liga.

Telewizja, która nie ma polskiej ligi nie reklamuje jej

Dok³adnie tak.
Je¶li mia³a, a nie ma, znaczy siê zmieni³o.

Data: 2010-12-01 08:28:35
Autor: Big Jack
Cyfra+ oferta dla sta?ych abonent?w ;)
W wiadomo¶ci
*Cavallino* napisa³(-a):

Wydaje to co¶ siê co najwy¿ej tobie.

Rzeczywsiæie, wydawa³o mi siê, ¿e potrafisz mysleæ. Wiêcej w stosunku do
Ciebie takich podejrzeñ mieæ nie bêdê.

Masz racjê, leæ do s±du i tam to udowadniaj

Jak bêdzie trzeba nie omieszkam, spokojna g³owa.

Zwisa mi to, ale to dowdzi Twojej pieniackiej natury

[...]

Mnie tych kilku kibiców obchodzi tyle samo co Ty, czyli dok³adnie nic i
to o Tobie pisa³em, ¿e nie jeste¶ osob± o kór± warto siê pytaæ.
Pogubi³e¶ siê ju¿.

[...]

Nie uprawnia. Jest program (kana³ - u¿ywam tego zamiennie). Tre¶æ tego
programu nie jest czym¶ danym raz na zawsze. Gdyby znikn±³ ca³y kana³
razem z lig±, to tak. Wtedy Twoje pretensje by³yby uzasadnione. Ale
kana³ jest i podstaw do rozwi±zania umowy nie ma.

Serio masz klauzulê

Tak - pisa³em gdzie.

Czyli nie masz :D

I nigdzie nie by³o zagwarantowane, ¿e abonent ma p³aciæ, mimo ¿e
operator
dostarcza mu us³ugê, której nie zamawia³.

Serio da³e¶ sobie nastrêczyæ co¶ czego nie chcia³e¶? Co siê sta³o z
Twoj± asertywno¶ci±?

Krêtactwo to jest to co Ty chcesz zrobiæ. Brak³o ligi, to chcesz
rozwi±zaæ umowe przed czasem i to jeszcze obwiniajac tym opertora.

A kto jest winny?

¦miem w±tpiæ czy jeste¶ upowa¿niony do przes±dzania o winie lub
niewinno¶ci

[...]

A zanim ta liga pojawi³a siê pierwszy raz te¿ by³ niepe³nowarto¶ciowy? A
jak siê pojawi³a, to natychmiast podniós³ z tego tytu³u cenê?

Normalna bezczelno¶æ.

Dok³adnie.
Zmieniaj±cego ofertê.

Oferta siê nie zmieni³a. Kana³ by³ i jest. Nie wiem czy bêdzie

Kupowa³em pakiet z polsk± lig± i za inny p³aciæ nie bêdê.

Tej polskiej ligi nie masz wpisanej ani w umowê ani w regulamin. P³acz i
p³aæ za to co sobie zamówi³e¶ i co masz.

I ¿aden bufon nie bêdzie mnie zmusza³ do p³acenia za piêkne oczy.

A ja brzydzi³bym siê wzi±æ pieniêdze od takiego gbura

To lepiej od siebie nic nie bierz.

O Tobie pisa³em, ale przymulony jeste¶ skoro tego nie chwyci³e¶. Swoj±
drog±, trzeba mieæ "od ¶mig³a" ¿eby wymy¶liæ tak± konstrukcjê "brania
czego¶ od siebie"

Jestem nikim,

Dok³adnie tak.

Dopuszczasz siê prymitywnej manipuluj. Wiem co napisa³em: "Jeste¶ nikim"

Zero bezwzglêdne, gorsze ni¿ Ziobro.

To o sobie piszesz, wyja¶nili¶my sobie to wy¿ej. ¬le z Twoj± samoocen±,
ale obchodzi mnie ona tyle co ca³y Ty, czyli nic.

Oczywi¶cie ¿e nie, p³acê za polsk± ligê.

Nie, p³acisz za pakiet który sobie wybra³e¶, a nie za polsk± ligê.
Polska liga, to tylko zawarto¶æ którego¶ z kana³ów, która nie musi byæ w
nim na zawsze.

Moja sprawa gdzie i jak ogl±dam, moja kasa i moja decyzja.
¯adne bufony nie maj± prawa za mnie decydowaæ za co p³acê.

Nie ¶mia³bym takiemu gburowi czego¶ narzucaæ

Telewizja, która nie ma polskiej ligi nie reklamuje jej

Dok³adnie tak.
Je¶li mia³a, a nie ma, znaczy siê zmieni³o.

Zmieni³o tak samo jak np. po zakoñczeniu emisji "Tajemnicy twierdzy
szyfrów". Kana³ jest, a to co w nim by³o to ju¿ niekoniecznie. W niczym
to nie zmienia oferty.

--
Big Jack
         //////     GG: 660675

Data: 2010-12-01 09:42:41
Autor: Maciej Bebenek (news.onet.pl)
W dniu 2010-12-01 08:28, Big Jack pisze:

[...]

Jest pewna szansa: gdyby operator reklamowa³ siê "tylko u nas polska pi³ka kopana ba ¿ywo", wtedy mo¿na by potraktowaæ reklamê jako czê¶æ oferty. A jej zmiana... itd. itp.
Jeszcze pozostaje pytanie, czy operator=nadawca.

Data: 2010-12-01 09:51:30
Autor: Cavallino
Cyfra+ oferta dla sta?ych abonent?w ;)
U¿ytkownik "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <maciej_pmt@tpsa.waw.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:

Jest pewna szansa: gdyby operator reklamowa³ siê "tylko u nas polska pi³ka kopana ba ¿ywo", wtedy mo¿na by potraktowaæ reklamê jako czê¶æ oferty. A jej zmiana... itd. itp.

Dok³adnie tak siê reklamowa³.
A nawet nadal to robi i to regularnie, choæby w ka¿dym swoim magazynie.

Jeszcze pozostaje pytanie, czy operator=nadawca.

W tym przypadku tak.
A jak nie, to podmiot powi±zany.

Data: 2010-12-04 22:58:04
Autor: jerzu
Cyfra+ oferta dla sta?ych abonent?w ;)
On Wed, 1 Dec 2010 09:51:30 +0100, "Cavallino"
<cavallinoNIE-LUBIE-SPAMU@konto.pl> wrote:

Dok³adnie tak siê reklamowa³.

Reklama to nie oferta, art. 71 KC.

--
Pozdrawiam - Dariusz Niemczyñski  xxx.jerzu@poczta.onet.pl
http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2010-12-04 23:11:38
Autor: Cavallino
Cyfra+ oferta dla sta?ych abonent?w ;)
U¿ytkownik "jerzu" <to_jest_fajans.jerzu@poczta.onet.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:v9elf690claas04gi5ouc7v96k16md9ns14ax.com...
On Wed, 1 Dec 2010 09:51:30 +0100, "Cavallino"
<cavallinoNIE-LUBIE-SPAMU@konto.pl> wrote:

Dok³adnie tak siê reklamowa³.

Reklama to nie oferta, art. 71 KC.

Ale mo¿e u³atwiæ stwierdzenie niezgodno¶ci z umow±.

http://www.rpk.powiat-wolominski.pl/index.php?option=com_content&view=article&id=24&Itemid=17

"Prawo przewiduje odpowiedzialno¶æ sprzedawcy, producenta lub jego przedstawiciela za tre¶ci przedstawiane w reklamie. Zapewnienia zawarte w przekazie mog± byæ zobowi±zuj±ce dla sprzedawcy, je¶li pod ich wp³ywem dosz³o do zawarcia i wykonania umowy, a towar lub us³uga okaza³y siê niezgodne z tre¶ci± zapewnieñ. Nie musi to byæ decyduj±cy motyw, jednak na tyle wa¿ny, ¿e na podstawie obiektywnych kryteriów przeciêtny konsument w podobnej sytuacji móg³by podj±æ decyzjê o zakupie, kieruj±c siê tego rodzaju zapewnieniem. Reklama mo¿e wiêc byæ podstaw± stwierdzenia niezgodno¶ci towaru (us³ugi) z umow± i w konsekwencji reklamacji."

Data: 2010-12-04 23:15:30
Autor: Cavallino
Cyfra+ oferta dla sta?ych abonent?w ;)
I jeszcze jedna:

http://www.federacja-konsumentow.org.pl/story.php?story=140

"REKLAMA
Zapewnienia zawarte w reklamie mog± byæ zobowi±zuj±ce dla sprzedawcy, je¶li pod ich wp³ywem dosz³o do zawarcia i wykonania umowy, a towar lub us³uga okaza³y siê niezgodne z tre¶ci± zapewnieñ. Nie musi to byæ decyduj±cy motyw, jednak na tyle wa¿ny, ¿e na podstawie obiektywnych kryteriów ka¿dy przeciêtny konsument w podobnej sytuacji móg³by podj±æ decyzjê o zakupie, kieruj±c siê tego rodzaju zapewnieniem. Reklama mo¿e wiêc byæ podstaw± stwierdzenia niezgodno¶ci towaru (us³ugi) z umow± i w konsekwencji reklamacji.
Podmioty, których zapewnienia zawarte w reklamie s± wi±¿±ce, to: sprzedawca, producent lub jego przedstawiciel.
Na równi z zapewnieniem producenta traktuje siê zapewnienie osoby, która wprowadza towar do obrotu krajowego w zakresie dzia³alno¶ci swojego przedsiêbiorstwa oraz osoby, która podaje siê za producenta przez umieszczenie na towarze swojej nazwy, znaku towarowego lub innego oznaczenia odró¿niaj±cego.
Przepis rozszerza katalog podmiotów, których zapewnienia s± brane pod uwagê przy ocenie zgodno¶ci towaru z umow±, o importera oraz podmiot wystêpuj±cy jako producent. Na uwagê zas³uguje rozszerzenie zakresu podmiotowego o osobê zamieszczaj±c± swoj± nazwê lub znak towarowy na towarach produkowanych przez inny podmiot.
Ustawodawca wprowadzi³ wy³±czenie odpowiedzialno¶ci sprzedawcy w okre¶lonych sytuacjach. Nie jest on zwi±zany zapewnieniami zawartymi w reklamie, je¶li spe³niony zostanie którykolwiek z warunków okre¶lonych w ustawie:
a) nie zna³ ich lub znaæ nie móg³ (np. reklama zagraniczna, w nieznanym sprzedawcy jêzyku).
Przyk³ad:
Sprzedawca samochodów marki ZZZ na terenie Australii nadawa³ reklamê w jêzyku angielskim w telewizji satelitarnej z Dubaju. Kowalski po obejrzeniu reklamy w telewizji kablowej na terenie Polski postanowi³ zakupiæ samochód tej marki. Jednak nie mo¿na uznaæ, ¿e polski sprzedawca ZZZ zna³ lub móg³ znaæ zapewnienia sprzedawcy australijskiego. Takim argumentem uwolni siê od odpowiedzialno¶ci.
Przyk³ad :
Producent dachówki zapewni³ w reklamie emitowanej w ca³ej Europie, ¿e jego produkty s± odporne na mróz do 30 stopni Celsjusza. Kowalski zakupi³ dachówkê od polskiego sprzedawcy. Niestety nie wytrzyma³a ona ju¿ w temperaturze -15 stopni. Nale¿y przyj±æ, ¿e staranno¶æ wymagana od przedsiêbiorcy obejmuje równie¿ znajomo¶æ asortymentu i zapewnieñ producenta, wiêc sprzedawca nie uwolni siê od odpowiedzialno¶ci w opisanej sytuacji.
b) wyka¿e, ¿e kupuj±cy nie kierowa³ siê reklam± kupuj±c towar, gdy¿ zapewnienia zawarte w reklamie nie mog³y mieæ wp³ywu na jego decyzjê. Oceny dokonuje siê porównuj±c w³a¶ciwo¶ci u¿ytkowe kupionego towaru, jego przydatno¶æ do celów, do jakich towar ten jest przeznaczony i tego na ile istotne s± w³a¶ciwo¶ci towaru, których zapewnienia reklamowe dotycz±. Oczekiwania dotycz±ce w³a¶ciwo¶ci nabywanego towaru - równie¿ ukszta³towane przez reklamê - musz± byæ "rozs±dne".
c) tre¶æ zapewnienia sprostowano przed zawarciem umowy
Ostatnia sytuacja ma miejsce, gdy sprostowanie znajduje siê na opakowaniu towaru, w regulaminie ¶wiadczenia us³ugi lub choæby zostanie dokonane ustnie przez sprzedawcê, choæ pojawia siê wtedy problem dowodu, którego ciê¿ar spoczywa w omawianym zakresie na sprzedawcy. W szczególno¶ci w umowie zawartej w formie pisemnej nale¿y uznaæ, ¿e postanowienia umowy zawartej w formie pisemnej i za³±czników stanowi±cych jej czê¶æ s± wystarczaj±cym sprostowaniem zapewnieñ zawartych w reklamie.
Ciê¿ar dowodu we wszystkich wymienionych sytuacjach spoczywa na sprzedawcy."

Data: 2010-12-05 02:09:48
Autor: Maciej Bebenek (news.onet.pl)
W dniu 2010-12-04 22:58, jerzu pisze:
On Wed, 1 Dec 2010 09:51:30 +0100, "Cavallino"
<cavallinoNIE-LUBIE-SPAMU@konto.pl>  wrote:

Dok³adnie tak siê reklamowa³.

Reklama to nie oferta, art. 71 KC.

Art. 16 ust. 1 pkt. 2 Ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji

Data: 2010-12-01 09:48:14
Autor: Cavallino
Cyfra+ oferta dla sta?ych abonent?w ;)
U¿ytkownik "Big Jack" <aaaaa@bbbbb.zz> napisa³ w wiadomo¶ci news:4cf5f944$1news.home.net.pl...
W wiadomo¶ci
*Cavallino* napisa³(-a):

Wydaje to co¶ siê co najwy¿ej tobie.

Rzeczywsiæie,

I w zwi±zku z tym dalsze Twoje bulgotanie nie ma sensu.

Jak bêdzie trzeba nie omieszkam, spokojna g³owa.

Zwisa mi to, ale to dowdzi Twojej pieniackiej natury

Jasne.
Walka o swoje to pieniactwo, a twoje nadstawianie dupska nadawcy, to co niby jest?

Bycie jeleniem do dymania to chyba najgorsza cecha jak± mo¿na siê wykazaæ.

Przeczytaj poprzednie zdanie na które odpowiedzia³e¶, jak nie
zrozumiesz,
to przeczytaj jeszcze raz.
I tak a¿ do skutku.

Mnie tych kilku kibiców obchodzi tyle samo co

Co ty kogokolwiek.
Z t± ró¿nic± ¿e tylko ty siê plujesz jak nawiedzony.

[...]

I jak siê zmieni, to z danego kana³u pozosta³a tylko nazwa.
A to nie nazwê kupujesz.

Gdyby znikn±³ ca³y kana³
razem z lig±, to tak. Wtedy Twoje pretensje by³yby uzasadnione.

By³yby dok³adnie tak samo uzasadnione.
Kupujesz nie nazwê kana³u i ich ilo¶æ, tylko to co jest na nich nadawane.
Tre¶æ.
Przynajmniej zdaniem Cyfry.
Oczywi¶cie mo¿esz sobie mieæ inne zdanie na ten temat.

I nigdzie nie by³o zagwarantowane, ¿e abonent ma p³aciæ, mimo ¿e
operator
dostarcza mu us³ugê, której nie zamawia³.

Serio da³e¶ sobie nastrêczyæ co¶ czego nie chcia³e¶?

Oczywi¶cie ¿e chcia³em, zawarto¶æ mi odpowiada, jak przestanie, to zerwê umowê.

¦miem w±tpiæ czy jeste¶ upowa¿niony do przes±dzania o winie lub
niewinno¶ci

Tym bardziej ty.

[...]

Zanim ta liga siê tam pojawi³a by³ dla mnie bezwarto¶ciowy, nie kupowa³em go i nawet przez my¶l mi to nie przesz³o.
I dok³adnie tak samo bêdzie, gdy ju¿ ligi w nim nie bêdzie.

jak siê pojawi³a, to natychmiast podniós³ z tego tytu³u cenê?

Natychmiast zyska³ nowych abonentów, którzy kupili dostêp do niego, wy³±cznie z powodu tego pojawienia.
Albo raczej z powodu powsta³ego monopolu i braku wyboru.

Normalna bezczelno¶æ.

Dok³adnie.
Zmieniaj±cego ofertê.

Oferta siê nie zmieni³a.

Zmieni³a.

Kana³ by³ i jest.

Ale tre¶æ by³a, a nie ma.

Kupowa³em pakiet z polsk± lig± i za inny p³aciæ nie bêdê.

Tej polskiej ligi nie masz wpisanej ani w umowê ani w regulamin.

Wpisywanie w regulamin nie jest mi do niczego potrzebne.
Wa¿na jest faktyczna tre¶æ.

P³acz i
p³aæ za to co sobie zamówi³e¶

Dok³adnie tak bêdê robi³, dopóki bêd± nadawaæ to co zamówi³em.

A ja brzydzi³bym siê wzi±æ pieniêdze od takiego gbura

To lepiej od siebie nic nie bierz.

O sobie pisa³em, ale przymulony jestem

Widaæ.

Jestem nikim,

Dok³adnie tak.

Dopuszczasz siê

Wiem.
Po prostu podstawiam Ci lustro, w którym mo¿esz siê przejrzeæ.
Zawsze to lepsze ni¿ przerzucanie siê epitetami, do twojego poziomu zni¿aæ siê nie zamierzam.

Zero bezwzglêdne, gorsze ni¿ Ziobro.

To o sobie piszesz

Nie - o tobie.

Oczywi¶cie ¿e nie, p³acê za polsk± ligê.

Nie

Tak.

Polska liga, to tylko zawarto¶æ którego¶ z kana³ów, która nie musi byæ w
nim

Mam inne zdanie.

Moja sprawa gdzie i jak ogl±dam, moja kasa i moja decyzja.
¯adne bufony nie maj± prawa za mnie decydowaæ za co p³acê.

Nie ¶mia³bym czego¶ narzucaæ

To morda w kube³.

[...]

Jakby trwa³a 12 lat i kto¶ kupowa³ platformê w tym celu to pewnie mia³by¶ racjê.

Kana³ jest, a to co w nim by³o to ju¿ niekoniecznie. W niczym
to nie zmienia oferty.

Zmienia zasadniczo.

Data: 2010-12-01 11:04:57
Autor: pawell32
Cyfra+ oferta dla sta?ych abonent?w ;)
W dniu 2010-12-01 09:48, Cavallino pisze:

my¶lê, ¿e oboje macie trochê racji.
to ¿e nas dymaj± to jedno, ale Ty podpisa³e¶ umowê
i w niej zobowi±zujesz siê do p³acenia abonamentu.
nie s±dzê by¶ mia³ zagwarantowane w niej, ¿e bêdzie
ca³y czas przekaz polskiej pi³ki.
ja znam praktyki c+ od pocz±tku istnienia i nie znam nikogo
komu uda³o z nimi wygraæ, co nie oznacza ¿e takich przypadków
nie by³o. znam przypadki, gdzie by³y powa¿niejsze argumenty.
równie dobrze setki abonentów n mia³o powody do zerwania umowy
z powodu braku youtube.
jak na razie jest pi³ka, je¿eli nie wygraj± przetargu wówczas
walcz, a jak siê uda to dopiero w tedy bêdziemy wiedzieæ jak
to wygl±da, bo teraz to czyta teoria.

--
pozdrawiam.  pawell32
Slackware 13 - power of linux

Data: 2010-12-01 11:19:30
Autor: Cavallino
Cyfra+ oferta dla sta?ych abonent?w ;)
U¿ytkownik "pawell32" <pawell@net-sat.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:4cf61d77$1news.home.net.pl...
[...]

To ¿e mi nie zmieni± zawarto¶ci bez mo¿liwo¶ci rezygnacji gwarantuj± mi przepisy prawa, a nie sama umowa.
Umowa ich nie wy³±cza, a wrêcz zawiera klauzulê, która zezwala na rezygnacjê gdy te przepisy zostaj± naruszone.
Jedno co nie jest jasne, to ich interpretacja, czyli ustalenie czy wypadniêcie z oferty polskiej ligi jest zmian± istotn± czy nie jest.
Ja nie mam z³udzeñ, ¿e ka¿dy s±d uzna³by ¿e jest, przynajmniej dla kogo¶ kto w³a¶nie w tym celu kupi³ t±, a nie inn± platformê.

ja znam praktyki c+ od pocz±tku istnienia i nie znam nikogo
komu uda³o z nimi wygraæ, co nie oznacza ¿e takich przypadków
nie by³o. znam przypadki, gdzie by³y powa¿niejsze argumenty.

Ostatnim tak powa¿nym argumentem by³o wycofanie z oferty Cyfry Formu³y 1, która by³a nadawana na kilku kana³ach na raz.
Nie jestem przekonany, czy ¿aden fan Formu³y 1 nie rozwi±za³ skutecznie umowy z tego powodu, bo strata by³a du¿a.
Ale i tak nie tak du¿a, jak strata polskiej ligi na rzecz innej kodowanej stacji, bo Formu³ê w tym czasie puszcza³o wiele kana³ów FTA, wiêc da³o siê prze¿yæ.

równie dobrze setki abonentów n mia³o powody do zerwania umowy
z powodu braku youtube.

O którym to braku mówi³e¶ ¿e go nie ma onegdaj. ;-)

jak na razie jest pi³ka, je¿eli nie wygraj± przetargu wówczas
walcz

Dok³adnie taki mam zamiar.
Czasu bêdzie du¿o, bo pó³ roku.
I je¶li Cyfra odmówi, to zacznê równolegle od rzecznika konsumentów, UOKiK, czy UKE.

Ale mam nadziejê, ¿e do tego nie dojdzie i nawet jak przegra przetarg, to nie ca³kowicie (pakietów mo¿liwych do kupienia jest kilka), albo bêdzie opcja z wykupieniem jakie¶ opcji z lig± (np. Orange Sport obecne w Cyfrze, który ma zachowaæ prawo do ligi wspólnie z n) lub samego pakietu z lig± od innego nadawcy, przez modu³ CAM lub bezpo¶rednio przez czytnik(np. TnK).
Wtedy walka nie mia³aby sensu, bo umowê mam jeszcze na rok, a liga bêdzie gdzie indziej praktycznie przez 4 miesi±ce.

, a jak siê uda to dopiero w tedy bêdziemy wiedzieæ jak
to wygl±da, bo teraz to czyta teoria.

Je¶li raz mi siê uda³o, to czemu nie mia³oby siê udaæ drugi?
Wiadomo - Cyfra bêdzie bardziej oporna, bo identyczne roszczenia mo¿e mieæ kilkaset tysiêcy abonentów, a nie tak jak wtedy pojedynczy ludzie.
Ale po to s± instytucje pilnuj±ce przestrzegania praw konsumenta, ¿eby pomagaæ w takich sytuacjach.

Nie mo¿na daæ siê r¿n±æ.

Data: 2010-12-01 14:17:12
Autor: Big Jack
Cyfra+ oferta dla sta?ych abonent?w ;)
W wiadomo¶ci
*Cavallino* napisa³(-a):

Wydaje to co¶ siê co najwy¿ej tobie.

Rzeczywsiæie,

I w zwi±zku z tym dalsze Twoje bulgotanie nie ma sensu.

Znowu prymitywne manipulacje. Ale czego ja siê po Tobie spodziewam?
(pytanie retoryczne)

Mnie tych kilku kibiców obchodzi tyle samo co

Co ty kogokolwiek.
Z t± ró¿nic± ¿e tylko ty siê plujesz jak nawiedzony.

Chyba ¿artujesz. Wisi mi czy kogo¶ obchodzê, Ciebie w szczególno¶ci.

Oczywi¶cie ¿e uprawnia, bo us³uga któr± ¶wiadczy operator jest ju¿
inn±
us³ug±.

Nie uprawnia.

Uprawnia.

A jednak nie

[...]

Czyli wychodzisz z za³o¿enia, ¿e je¿eli w momencie kupna kana³u
filmowego by³a okre¶lona i znana ramówka, to bêdzie ona w pêtli chodzi³a
do koñca (czyjegokolwiek - Twojego, kana³u filmowego, czy te¿ umowy), bo
w przeciwnym wypadku bêdzie to zmiana która w Twojej ocenie uprawnia Ciê
do wypowiedzenia umowy.

Gdyby znikn±³ ca³y kana³
razem z lig±, to tak. Wtedy Twoje pretensje by³yby uzasadnione.

By³yby dok³adnie tak samo uzasadnione.

Nie, by³oby tylko wtedy uzasadnione

Kupujesz nie nazwê kana³u i ich ilo¶æ, tylko to co jest na nich
nadawane.
Tre¶æ.

Ale nadawane tre¶ci, to jest co¶ - o czym ju¿ bodaj kilka razy pisa³em -
co nie jest dane raz na zawsze.

Oczywi¶cie ¿e chcia³em, zawarto¶æ mi odpowiada, jak przestanie, to
zerwê
umowê.

Zrywaj, ale miej jaja i pono¶ tego konsekwencje i nie ma¿ siê na grupie

[...]

Ale zamroczony by³e¶ jak podpisywa³e¶ umowê? Nie wiedzia³e¶ na jaki czas
sie wi±¿esz z opertorem? A¿ taki naiwny jeste¶ my¶l±c (?) ¿e jak liga
jest, to bêdzie do koñca ¶wiata?

[...]

No dobra, ale jak ju¿ nie ma. To droga wolna. Rozwi±zujesz umowe w
wybranym przez siebie trybie i ponosisz tego konsekwencje.

Normalna bezczelno¶æ.

Dok³adnie.
Zmieniaj±cego ofertê.

Oferta siê nie zmieni³a.

Zmieni³a.

Kana³ by³ i jest.

Ale tre¶æ by³a, a nie ma.

Nie zmieni³a. Tre¶æ, nie jest zagwarantowana umow±, regulaminem,
obiecankami. Ale tylko umowa i regulamin s± wi±¿±ce dla opertora. I dla
Ciebie te¿

Kupowa³em pakiet z polsk± lig± i za inny p³aciæ nie bêdê.

Tej polskiej ligi nie masz wpisanej ani w umowê ani w regulamin.

Wpisywanie w regulamin nie jest mi do niczego potrzebne.
Wa¿na jest faktyczna tre¶æ.

To jak nie jest Ci to potrzebne, to Twoje pretensje nie s± warte funta
k³aków

P³acz i
p³aæ za to co sobie zamówi³e¶

Dok³adnie tak bêdê robi³, dopóki bêd± nadawaæ to co zamówi³em.

To poka¿ zapis _co_ zamówi³e¶. Naturalnie nie mnie, bo chyba wiesz co
mnie to obchodzi.

O sobie pisa³em, ale przymulony jestem
Jestem nikim,

Jeste¶ prymitywem

Wiem.

Dobrze, ¿e sobie to u¶wiadmiasz

To morda w kube³.

Nie ma takiego kub³a do którego da³oby radê wbiæ Twoj± mordê

Kana³ jest, a to co w nim by³o to ju¿ niekoniecznie. W niczym
to nie zmienia oferty.

Zmienia zasadniczo.

Niczego nie zmienia

--
Big Jack
         //////     GG: 660675

Data: 2010-12-01 14:29:19
Autor: Cavallino
Cyfra+ oferta dla sta?ych abonent?w ;)
U¿ytkownik "Big Jack" <aaaaa@bbbbb.zz> napisa³ w wiadomo¶ci news:

I w zwi±zku z tym dalsze Twoje bulgotanie nie ma sensu.

prymitywne

Nie napisa³e¶ nic innego w tym w±tku.

Mnie tych kilku kibiców obchodzi tyle samo co

Co ty kogokolwiek.
Z t± ró¿nic± ¿e tylko ty siê plujesz jak nawiedzony.

Chyba ¿artujesz. Wisi mi czy kogo¶ obchodzê, Ciebie w szczególno¶ci.

A dlaczego zak³adasz, ¿e kogokolwiek obchodzi co ciebie obchodzi?
Bo ju¿ chyba z 10 razy o tym napisa³e¶, a ani razu nikt ciê o to nie pyta³.

[...]

A jednak tak.

[...]

Za to je¶li a kanale zaczyna brakowaæ decyduj±cej o zakupie czê¶ci, to tracê powód do p³acenia za niego.

Gdyby znikn±³ ca³y kana³
razem z lig±, to tak. Wtedy Twoje pretensje by³yby uzasadnione.

By³yby dok³adnie tak samo uzasadnione.

Nie, by³oby tylko wtedy uzasadnione

Nie, by³yby dok³adnie tak samo uzasadnione.

[...]

Oczywi¶cie.
I jak tre¶æ siê zmienia do tego stopnia, ¿e abonenci nie s± zainteresowani reszt±, to obie strony dziêkuj± sobie za wspó³pracê.

Oczywi¶cie ¿e chcia³em, zawarto¶æ mi odpowiada, jak przestanie, to
zerwê
umowê.

Zrywaj, ale miej jaja i pono¶ tego konsekwencje i nie ma¿ siê na grupie

Jak na razie to tylko ty siê pultasz na grupie o jaki¶ krêtactwach, poszkodowanych nadawcych i innych bzdetach.

[...]

I jego ofert±.
Mia³em ¶wiadomo¶æ jakie bêd± skutki zmiany oferty - podziêkujê mu.

A¿ taki naiwny jeste¶ my¶l±c (?) ¿e jak liga
jest, to bêdzie do koñca ¶wiata?

Nie - za to do koñca mojego p³acenia za Cyfrê.

[...]

No dobra, ale jak ju¿ nie ma.

Dok³adnie tak jest.
I jak to siê zmieni, to tych abonentów straci.

To droga wolna. Rozwi±zujesz umowe w
wybranym przez siebie trybie i ponosisz tego konsekwencje.

Operator zmieniaj±c ofertê równie¿ ponosi tego konsekwencje.
Dlatego tak walczy, ¿eby ligi nie straciæ.

[...]

Bzdura.

Wpisywanie w regulamin nie jest mi do niczego potrzebne.
Wa¿na jest faktyczna tre¶æ.

To jak nie jest Ci to potrzebne, to Twoje pretensje nie s± warte funta
k³aków

To nie ja mam do kogo¶ pretensje, tylko ty, ¿e nie chcê p³aciæ za co¶ co mi jest niepotrzebne.

Dok³adnie tak bêdê robi³, dopóki bêd± nadawaæ to co zamówi³em.

To poka¿ zapis _co_ zamówi³e¶.

Jak bêdziesz ogl±da³ przez 24 h logo Canal+ na czarnym tle, to te¿ bêdziesz ¿±da³ zapisu, ¿e mia³o byæ co¶ innego?

Jestem prymitywem

Koszmarnym.

Nie ma takiego kub³a do którego da³oby radê wbiæ moj± mordê

To spróbuj w najbli¿szym ¶mietniku i ju¿ bêdzie ok.

Data: 2010-12-01 15:52:35
Autor: CeSaR
Cyfra+ oferta dla sta?ych abonent?w ;)
Konia nie przekonasz wiêc dyskusja z nim jest zbêdna.
Wystawiasz siê na iwektywy i nic wiêcej.
Pozostaje jeszcze kwestia przekrêcania cytatów, oczywi¶cie w kieunku obrazliwym dla osoby cytowanej.
Szkoda sensu.

Data: 2010-12-02 10:08:58
Autor: Big Jack
Cyfra+ oferta dla sta?ych abonent?w ;)
W wiadomo¶ci
*CeSaR* napisa³(-a):

Konia nie przekonasz wiêc dyskusja z nim jest zbêdna.
Wystawiasz siê na iwektywy i nic wiêcej.
Pozostaje jeszcze kwestia przekrêcania cytatów, oczywi¶cie w kieunku
obrazliwym dla osoby cytowanej.

Przekona³e¶ mnie. Z koniem - idiot± nie wygram. Zawsze pokona mnie swoim
do¶wiadczeniem. Chcia³bym tylko zobaczyæ to po¶miewisko na jakie siê
wystawi kiedy zwróci siê o ratunek do instytucji o których wspomina³.
Wyszykowa³em ju¿ dla niego przytulne miejsce w KF. FOR EVER

--
Big Jack
         //////     GG: 660675

Data: 2010-12-02 10:13:06
Autor: Cavallino
Cyfra+ oferta dla sta?ych abonent?w ;)
U¿ytkownik "Big Jack" <aaaaa@bbbbb.zz> napisa³ w wiadomo¶ci news:4cf76250$1news.home.net.pl...
W wiadomo¶ci
*CeSaR* napisa³(-a):

Konia nie przekonasz wiêc dyskusja z nim jest zbêdna.
Wystawiasz siê na iwektywy i nic wiêcej.

Co¶ Ci siê go¶ciu pomiesza³o, albo nieuwa¿nie czyta³e¶, bo przebieg "dyskusji" jest dok³adnie odwrotny.
Ale widaæ przeczyta³e¶ to co chcia³e¶ przeczytaæ.

Przekona³e¶ mnie. Jestem idiot±

Dok³adnie.

Data: 2010-11-30 08:47:13
Autor: spammtrapp
W dniu 2010-11-29 23:57, Cavallino pisze:
[...]

Racje mia³ ¶p. Lem :D

Data: 2010-11-29 08:22:46
Autor: Mane
W dniu 2010-11-27 12:58, boxfish pisze:

to nie płać, weź niższy pakiet, ktoś cię zmusza ? czemu nie idziesz do
enki, zapłacisz 48 zeta ... ?

Może interesuję go coś, czego N-ka nie zapewni :)

Data: 2010-11-29 09:27:12
Autor: CeSaR
Cyfra+ oferta dla sta?ych abonent?w ;)
Mo¿e interesujê go co¶, czego N-ka nie zapewni :)

Ta telewizja, która zapewni mo¿liwo¶æ wyboru pojedynczych kana³ów a nie ca³ych pakietów - wygra ze wszystkimi innymi. No chyba ¿e zrobi to za chore pieni±dze.
Mnie nie interesuje dodawanie programów, których i tak nie mam czasu ogl±daæ. Gadanie pani z infolinii ¿e do³o¿± mi w gratisie co¶, czego jeszcze nie mam i ¿e bêdê mia³ miliony programów których i tak nie obejrzê - wali mnie to.
Niech zostawi± te, które ogl±dam, obni¿± cenê o 60% i jest lux, bêdê more than happy!

Data: 2010-11-29 18:06:25
Autor: ToMasz
CeSaR pisze:
[...]

Ja o to pyta³em jakies pó³ roku temu. p³ace 5z³ za kana³. Gdyby obecnie
  c+/CP/N ufali ze ich oferta to strza³ w 10tke, to mieliby odemnie,
jakie¶ 300 - 500 z³ co miesi±c! Op³aca³o by im sie? S±dze ze nie bo
wtedy nikt nie bêdzie chcia³ wiekszo¶ci kana³ów....

ToMasz

Data: 2010-11-27 16:58:28
Autor: Cavallino
[...]

Wypada³oby przeczekaæ.

Umowa 19 miesiêcy, ceny jakie¶ z kosmosu wziête...
Wynajem HD PVR - 300z³ za ca³y okres umowy

Bez sensu, lepiej kupiæ swój za niewiele wiêcej.

Ktos wie czy jak sie ma wlasny dekoder HD to sie p³aci t± aktywacjê 99z³ przy podpisywaniu nowej umowy?

Zawsze by³o tak, ¿e jak p³aci³e¶ kart± lub poleceniem zap³aty, to aktywacja spada³a do 1 z³.
Mo¿e teraz jest podobnie.

Data: 2010-11-27 18:16:14
Autor: boxfish
W dniu 2010-11-27 16:58, Cavallino pisze:
[...]

Mo¿esz podaæ cenê "niewiele wy¿sz±" dostêpnego na rynku dekodera z podwójn± g³owic± i dyskiem ? Chetnie poznam alternatywe skoro istnieje, musia³em przeoczyæ

Data: 2010-11-27 18:20:04
Autor: Big Jack
Cyfra+ oferta dla sta³ych abonentów ;)
W wiadomo¶ci
*boxfish* napisa³(-a):

Mo¿esz podaæ cenê "niewiele wy¿sz±" dostêpnego na rynku dekodera z
podwójn± g³owic± i dyskiem ?

A dok³adniej dwie g³owice DVB-S2, jedna DVB-T i dysk  ;) Tyle to ju¿ chyba tylko Dreambox za pieni±dze znaaacznie wy¿sze

--
Big Jack
         //////     GG: 660675

Data: 2010-11-27 20:27:35
Autor: Cavallino
Cyfra+ oferta dla sta³ych abonentów ;)
U¿ytkownik "Big Jack" <aaaaa@bbbbb.zz> napisa³ w wiadomo¶ci news:4cf13de0$1news.home.net.pl...
[...]

Zobacz gdzie w moim po¶cie, jest mowa o takim samym dekoderze.

Data: 2010-11-27 21:59:17
Autor: boxfish
W dniu 2010-11-27 20:27, Cavallino pisze:

Zobacz gdzie w moim po¶cie, jest mowa o takim samym dekoderze.

a czyli chodzi³o ci wy³±cznie o to ¿e bêdzie w³asny, rozumiem

Data: 2010-11-27 22:49:53
Autor: Big Jack
Cyfra+ oferta dla sta³ych abonentów ;)
W wiadomo¶ci
*Cavallino* napisa³(-a):

Zobacz gdzie w moim po¶cie, jest mowa o takim samym dekoderze.

Nigdzie. Ale sugerujesz, ¿e za niewiele wiêksze pieni±dze mo¿na kupiæ swój. I to jest prawda, ale bêdzie to szrot, który nie bêdzie mia³ porównywalnych mo¿liwo¶ci z tym za którego najem trzeba w ci±gu umowy zap³aciæ ca. 300z³

--
Big Jack
         //////     GG: 660675

Cyfra+ oferta dla sta³ych abonentów ;)