Cyfra+ oferta dla stałych abonentów ;)

Data: 2010-11-27 08:30:38
Autor: sensei
Cyfra+ oferta dla stałych abonentów ;)
Użytkownik "josefff" <jo@sefff.pl> napisał w wiadomości news:4ceffc8f$0$20998$65785112news.neostrada.pl...
To są normalne jaja.
Wysyłają pismo, każą do siebie dzwonić i okazuje się że proponują ofertę gorszą niż dla nowych klientów.
Standardowa umowa na 19 miesięcy i jako bonus dla stałego klienta - tylko 40% zniżki :D
Powiedziałem że jak naprawdę będą mieli dla mnie lepszą propozycję niż dla nowych klientów, to niech zadzwonią ;)

a ja powiedzialem ze najprawdopodobniej nie dadza mi ciekawszej oferty niz n-ka w porownywalnej cenie (48zł) przez caly okres Umowy wiec niech pomysla jak mi dac oferte konkurencyjna albo niech licza sie z wypowiedzeniem. Wielu liczy na oferte przedswiateczna ale pewnie sie przeliczy, sadze ze Cyfra straci wielu abonentow w tym roku.

Cyfra+ oferta dla stałych abonentów ;)