Cyfra+ oferta dla stałych abonentów ;)

Data: 2010-11-27 11:09:37
Autor: CeSaR
Cyfra+ oferta dla stałych abonentów ;)
Standardowa umowa na 19 miesięcy i jako bonus dla stałego klienta - tylko 40% zniżki :D
Powiedziałem że jak naprawdę będą mieli dla mnie lepszą propozycję niż dla nowych klientów, to niech zadzwonią ;)

Do mnie dzwonili już 2 razy. Za drugim zaproponowali mi nie 40 a 50% rabatu na 11 z 19 miesięcy i wszystkie programy.
Jak pani policzyłem, że w skali całego okresu umowy ta obniżka to raptem dwadzieścia parę procent i raczej nie jestem zainteresowany bo po 11 latach współpracy stać ich na więcej to była zdziwiona.
W poniedziałek wyślę im wypowiedzenie - zobaczymy co wymyślą.
Nie mam zamiaru płacić im 150zł co miesiąc.

pzdr

Data: 2010-11-27 12:58:07
Autor: boxfish
Cyfra+ oferta dla sta�ych abonent�w ;)
W dniu 2010-11-27 11:09, CeSaR pisze:
Standardowa umowa na 19 miesi�cy i jako bonus dla sta�ego klienta - tylko
40% zni�ki :D
Powiedzia�em �e jak naprawd� b�d� mieli dla mnie lepsz� propozycj� ni� dla
nowych klient�w, to niech zadzwoni� ;)

Do mnie dzwonili juďż˝ 2 razy. Za drugim zaproponowali mi nie 40 a 50% rabatu
na 11 z 19 miesi�cy i wszystkie programy.
Jak pani policzy�em, �e w skali ca�ego okresu umowy ta obni�ka to raptem
dwadzie�cia par� procent i raczej nie jestem zainteresowany bo po 11 latach
wsp�pracy sta� ich na wi�cej to by�a zdziwiona.
W poniedzia�ek wy�l� im wypowiedzenie - zobaczymy co wymy�l�.
Nie mam zamiaru p�aci� im 150z� co miesi�c.

to nie płać, weź niższy pakiet, ktoś cię zmusza ? czemu nie idziesz do enki, zapłacisz 48 zeta ... ?

Data: 2010-11-28 19:53:53
Autor: CeSaR
Cyfra+ oferta dla sta?ych abonent?w ;)
to nie płać, weź niższy pakiet, ktoś cię zmusza ? czemu nie idziesz do enki, zapłacisz 48 zeta ... ?

Jak będę miał ochotę to pójdę, oczywiście że tak. Mierzi mnie to że po nastu latach ktoś proponuje mi w "promocji" mniej, niż nowemu abonentowi.

Data: 2010-11-28 20:00:00
Autor: pawell32
W dniu 28.11.2010 19:53, CeSaR pisze:
[...]

nie tylko Tobie.
kilku moim znajomym to samo proponowali.
coś mi się wydaje, że to ma pokrycie kosztów nowego systemu.

--
pozdrawiam.  pawell32
Slackware 13 - power of linux

Data: 2010-11-28 20:45:13
Autor: Cavallino
Użytkownik "pawell32" <pawell@net-sat.pl> napisał w wiadomości news:4cf2a627$1news.home.net.pl...
[...]

Albo Cyfra liczy się z dużym odpływem klientów, bo przetarg na polską ligę w trakcie i może przegrać.
A to byłby argument za rozwiązaniem umowy z winy operatora.
Wygrają, to dadzą promocje.

Data: 2010-11-28 22:09:16
Autor: Big Jack
Cyfra+ oferta dla sta?ych abonent?w ;)
W wiadomości
*Cavallino* napisał(-a):

Albo Cyfra liczy się z dużym odpływem klientów, bo przetarg na polską
ligę w trakcie i może przegrać.
A to byłby argument za rozwiązaniem umowy z winy operatora.

A liga jest zawarta gdzieś w regulaminie/umowie??

--
Big Jack
         //////     GG: 660675

Data: 2010-11-29 00:23:17
Autor: Cavallino
*Cavallino* napisał(-a):

Albo Cyfra liczy się z dużym odpływem klientów, bo przetarg na polską
ligę w trakcie i może przegrać.
A to byłby argument za rozwiązaniem umowy z winy operatora.

A liga jest zawarta gdzieś w regulaminie/umowie??

Stanowi faktyczną zawartość pakietu.

Data: 2010-11-29 07:03:44
Autor: Big Jack
*Cavallino* napisał(-a):

Stanowi faktyczną zawartość pakietu.

W takim sensie, że regulamin bądź umowa gwarantuje jej obecność w
pakiecie?

--
Big Jack
         //////     GG: 660675

Data: 2010-11-29 09:45:00
Autor: Cavallino
*Cavallino* napisał(-a):

Stanowi faktyczną zawartość pakietu.

W takim sensie, że regulamin bądź umowa gwarantuje jej obecność w
pakiecie?

W takim sensie, że jej brak, stanowi istotną zmianę nadawanej treści.

Data: 2010-11-29 10:13:57
Autor: Mirek Ptak
Dnia 2010-11-29 09:45,  *Cavallino* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:

Stanowi faktyczną zawartość pakietu.

W takim sensie, że regulamin bądź umowa gwarantuje jej obecność w
pakiecie?

W takim sensie, że jej brak, stanowi istotną zmianę nadawanej treści.

Mniej więcej tak samo jak brak Kevina w te święta na Polsacie ;)

Pozdrawiam - Mirek
President Herbert *old* on board :)
kolczan( a t )dronet(kropek) p l

Data: 2010-11-29 10:19:51
Autor: Cavallino
Użytkownik "Mirek Ptak" <nieprawdziwy@nieprawdziwy.pl> napisał w wiadomości news:icvqsl$5ro$1news.onet.pl...
[...]

Jeśli dla Ciebie coś nie jest istotne, to nie masz prawa do rozwiązania umowy z tego powodu - proste.
Ale Twój punkt widzenia jest zupełnie nieistotny, dla sytuacji innych abonentów.
Wielu ludzi ma Cyfrę właśnie dlatego, że to jedyna droga do transmisji z polskiej Ekstraklasy, więc ich brak daje im takie prawo.

Jak Canal+ przegra tą batalię to podziękuję im za współpracę dokładnie w ostatnim dniu sezonu, czyli z dniem 30 czerwca.
Zapewne będzie to zjawisko masowe.

Data: 2010-11-29 12:45:26
Autor: Big Jack
*Cavallino* napisał(-a):

W takim sensie, że jej brak, stanowi istotną zmianę nadawanej treści.

Ale obecności tych treści nikt nigdzie nie zagwarantował. Ergo, brak formalnych podstaw do rozwiązania umowy z winy operatora. Tak samo jak z braku "Stawki większej niż życie" w Kino Polska

--
Big Jack
         //////     GG: 660675

Data: 2010-11-29 13:07:06
Autor: Cavallino
*Cavallino* napisał(-a):

W takim sensie, że jej brak, stanowi istotną zmianę nadawanej treści.

Ale obecności tych treści nikt nigdzie nie zagwarantował.

Nie musiał.
Istotna zmiana warunków jest powodem do rozwiązania umowy z mocy prawa.

Data: 2010-11-29 13:18:43
Autor: CeSaR
Cyfra+ oferta dla sta?ych abonent?w ;)
Nie musiał.
Istotna zmiana warunków jest powodem do rozwiązania umowy z mocy prawa.

No stwierdzenie nawet jak na Konia dość odważne...

Data: 2010-11-29 15:50:38
Autor: Big Jack
*Cavallino* napisał(-a):

Istotna zmiana warunków jest powodem do rozwiązania umowy z mocy prawa.

Tylko, że takiej nie ma

--
Big Jack
         //////     GG: 660675

Data: 2010-11-29 16:12:16
Autor: Big Jack
Cyfra+ oferta dla sta?ych abonent?w ;)
W wiadomości
*Cavallino* napisał(-a):

Czyim zdaniem?

Zdaniem regulaminu, umowy, czy co tam masz na myśli pisząc o istotnej zmianie warunków

--
Big Jack
         //////     GG: 660675

Data: 2010-11-29 16:22:25
Autor: Cavallino
Użytkownik "Big Jack" <aaaaa@bbbbb.zz> napisał w wiadomości news:4cf3c2f4$1news.home.net.pl...
W wiadomości
*Cavallino* napisał(-a):

Czyim zdaniem?

Zdaniem regulaminu, umowy

Wystarczy że będzie zdaniem UKE, UOKiK i sądów.
Co sobie operator o tym sądzi, to już nie mój problem.

Data: 2010-11-29 16:35:13
Autor: Big Jack
*Cavallino* napisał(-a):

Wystarczy że będzie zdaniem UKE, UOKiK i sądów.

Jak sobie UOKiK, UKE lub sąd uzna, że brak jakiejkolwiek treści w dowolnym programie, której obecności nikt nigdzie nie gwarantował jest naruszeniem regulaminu lub umowy, to OK. A do tego czasu bądź uprzejmy nie siać fermentu.

--
Big Jack
         //////     GG: 660675

Data: 2010-11-29 18:42:49
Autor: Cavallino
*Cavallino* napisał(-a):

Wystarczy że będzie zdaniem UKE, UOKiK i sądów.

Jak sobie UOKiK, UKE lub sąd uzna, że brak jakiejkolwiek treści w dowolnym programie, której obecności nikt nigdzie nie gwarantował jest naruszeniem regulaminu lub umowy

Nikt nie mówi, że jest naruszeniem, tylko że jest zmianą.
Nie wiem czego nie rozumiesz.
Oferta z polską ligą jest inną ofertą niż bez polskiej ligi.
Czyli zmiana jest.
Dla kogoś kto kupił ofertę dla polskiej ligi jest to zmiana istotna.

I to są dwa konieczne warunki żeby umowę wypowiedzieć:
1. zmiana
2. istotna

To czy ktoś coś gwarantował, czy nie gwarantował, nie ma DOKŁADNIE ŻADNEGO znaczenia.
Zmienił ofertę, dla klienta ta zmiana robi realną różnicę i tyle.

Jeśli tego nie rozumiesz i zrozumieć nie chcesz, to pisać wyrazy oburzenia możesz sobie do UOKiK który prezentuje identyczne stanowisk, ale może z racji wykonywanej funkcji mieć dla Ciebie więcej cierpliwości.

Mnie dłużej szkoda na Ciebie klawiatury, więc EOD.

Data: 2010-11-29 21:39:55
Autor: Big Jack
*Cavallino* napisał(-a):

Nikt nie mówi, że jest naruszeniem, tylko że jest zmianą.
Nie wiem czego nie rozumiesz.

OK, warunków umowy i regulaminu które są wiążące nie zmienili. I co do
tego nie ma żadnych wątpliwości. A zawartość programu nie jest
przedmiotem umowy. Brak ligi, curlingu, kolarstwa szosowego, "Misia" i
Łapu Capu nie stanowi zmiany wcześniej wspomnianych
dokumentów. Brak podstaw do rozwiązania umowy z winy operatora

Oferta z polską ligą jest inną ofertą niż bez polskiej ligi.
Czyli zmiana jest.

To jest tylko częsciowa zmiana treści, która nie jest przedmiotem umowy
i regulaminu. Brak podstaw do rozwiązania umowy z winy operatora.

Dla kogoś kto kupił ofertę dla polskiej ligi jest to zmiana istotna.

Może być, ale nie ma podstaw do rozwiązania umowy z winy operatora z
powodu nie zaistnienia przesłanek dających takie prawo.

I to są dwa konieczne warunki żeby umowę wypowiedzieć:
1. zmiana

Zmiana czego?

2. istotna

O tym porozmawiamy jak odpowiesz na ww. pytanie

To czy ktoś coś gwarantował, czy nie gwarantował, nie ma DOKŁADNIE
ŻADNEGO
znaczenia.

Oczywiście, że ma. Jakby w umowie i/lub regulaminie stało, że liga taka
czy owaka będzie, a okazałoby się inaczej, to byłby powód do rozwiązania
umowy. W przeciwnym wypadku... Sorry Winnetou, możesz się udać na drzewo

Zmienił ofertę, dla klienta ta zmiana robi realną różnicę i tyle.

Nie zmienił. Zmienił treść, która nie jest przedmiotem umowy/regulaminu.
Sam program był i jest. Treści programu nie są ofertą. Bez względu na to
jak ważne dla kogoś mogą one być. Ale zgodzę się ,że obecność
wybranych treści lub ich brak przekłada się na atrakcyjność oferty.
Tylko, że ta nie jest usankcjonowana ani w umowie, ani w regulaminie.

[...]

Ja się nie oburzam i nie widzę potrzeby (ani wcześniej nie zdradzałem
takiej ochoty) pisania gdziekolwiek żeby nie robić z siebie pieniacza
jak Ty. Dokałdnie tak samo mi zwisa czy liga jest, czy jej nie ma, na
równi ze "Stawką..." bo to nie jest oferta, tylko treść danego programu,
a których to pozycji brak nie stanowi zmiany oferty. Natomiast dobrze
byłoby żebyś Ty dopuścił do myśli, że np. "Bolek i Lolek" nie jest
ofertą, tak samo jak mecze dowolnie wybranej ligi.

Mnie dłużej szkoda na Ciebie klawiatury, więc EOD.

Po prostu wiesz, że nie masz racji, ale fałszywa duma nie pozwala Ci się
do tego przyznać i będziesz brnął do upadłego.

--
Big Jack
         //////     GG: 660675

Data: 2010-11-29 21:56:15
Autor: spammtrapp
W dniu 2010-11-29 18:42, Cavallino pisze:
[...]

Daj juz spokoj bo osmieszasz sie coraz bardziej. Chcesz powiedziec ze jesli nagle na Comedy Central przestana nadawac na przyklad South Park to bede mogl wypowiedziec umowe? Czy ty sie aby dobrze czujesz?

Data: 2010-11-29 13:16:51
Autor: Cavallino
*Cavallino* napisał(-a):

W takim sensie, że jej brak, stanowi istotną zmianę nadawanej treści.

Ale obecności tych treści nikt nigdzie nie zagwarantował.

Żebyś nie miał złudzeń:
http://finanse.wp.pl/kat,1342,title,UOKiK-ukaral-Cyfrowy-Polsat,wid,11854915,wiadomosc.html?ticaid=1b546

"Po przeprowadzeniu postępowania UOKiK zakwestionował jeden z warunków regulaminu, mówiący o tym, że w przypadku zaistnienia zdarzeń niezależnych od Cyfrowego Polsatu, uznawanych za siłę wyższą, w szczególności o charakterze prawnym, technicznym lub ekonomicznym, Cyfrowy Polsat zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w zakresie liczby lub rodzajów programów telewizyjnych lub radiowych. Zadaniem operatora nie stanowi to zmiany umowy, jak również regulaminu.

W opinii Urzędu takie postanowienie jest niedozwolone, bowiem daje operatorowi możliwość zmiany istotnych warunków świadczenia np. liczby lub rodzaju programów dostępnych w ramach poszczególnych pakietów - bez konieczności zmiany umowy z abonentem. Jednocześnie pozbawia konsumenta prawa do odstąpienia od umowy. Zdaniem Urzędu każda istotna zmiana warunków świadczenia usługi powinna powodować zmianę umowy, tym samym stwarzać konsumentom możliwość odstąpienia od niej. "

Ostatnie zdanie wyjaśnia wszystko.
No chyba, że chciałbyś kwestionować sam fakt, że taka zmiana może być dla abonenta istotna.
Ale jest to sprawa na tyle jasna, że wchodzenie w polemikę byłoby po prostu śmieszne.

Dla kogoś kto Cyfrę kupił właśnie dla polskiej ligi, to jest najbardziej istotny warunek świadczenia usługi.

Data: 2010-11-29 13:25:36
Autor: CeSaR
Cyfra+ oferta dla sta?ych abonent?w ;)
Dla kogoś kto Cyfrę kupił właśnie dla polskiej ligi, to jest najbardziej istotny warunek świadczenia usługi.

Wypada nam w takim razie tylko czekać, aż C+ straci prawa do polskiej ligi a Konio pójdzie do sądu zrywać umowę.

W ten sam sposób możesz zerwać umowę bo Eurosport przestał rok temu nadawać transmisje z MotoGP a zamiast tego wstawił Superbike.
Gdyby był kanał pod tytułem "Liga Polska W Piłke Kopaną" i nagle ten kanał został zastąpiony kanałem "Liga Ukraińska W Piłkę Kopaną" to rozumiem. A C+ sport będzie, i dyskusja o jego zawartości jest taką samą dyskusją jak wspomniana "Stawka większa...." w Kino Polska.

Data: 2010-11-29 22:00:05
Autor: spammtrapp
W dniu 2010-11-29 13:16, Cavallino pisze:
[...]

Ale wiesz ze tutaj program=kanał? Poza tym Cyfra+ akurat ma to rozpisane w regulaminie (jak widze nawet go nie przeczytales) i w przypadku gdy z Twojego pakietu wycofaja CAŁY KANAŁ na którym ogladales ta polska lige, to tak, wtedy moglbys wypowiedziec umowe i dokladnie po bodajze 3 miesiacach przestalbys byc abonentem Cyfry.

Tyle.

Data: 2010-11-29 23:16:45
Autor: Cavallino
Użytkownik "spammtrapp" <gdzieswnecie@wp.pl> napisał w wiadomości news:id148n$juq$1news.onet.pl...
[...]

Nikt nie mówi o zmianie programów, tylko o istotnej z punktu widzenia abonenta zmianie nadawanej treści.

Poza tym Cyfra+ akurat ma to rozpisane w regulaminie

Rozpisane to sobie mogą mieć co chcą, liczy się faktyczna zawartość, a nie ich papierki.

(jak widze nawet go nie przeczytales) i w przypadku gdy z Twojego pakietu wycofaja CAŁY KANAŁ na którym ogladales ta polska lige,

Nie ma tak dobrze.
Zmiana kanału na inny wcale nie musi oznaczać istotnej zmiany oferty, a w drugą stronę, zmiana zawartości może oznaczać istotną zmianę oferty.
Na tej samej zasadzie, dla fanatyków ruskiego kina, wycofanie z oferty kanału Wojna i Pokój kina ruskiego i wrzucenie tam kina czeskiego też będzie istotną zmianą, nawet jeśli kanał pozostanie pod tą samą nazwą i na tej samej pozycji na satelicie.
I każdy sąd to przyklepie.

Data: 2010-11-29 23:49:12
Autor: spammtrapp
W dniu 2010-11-29 23:16, Cavallino pisze:
[...]

To zrozum wreszcie ze w warunkach swiadczenia usługi masz rozpisane to jakie kanały mozesz ogladac a nie jakie programy/seriale/filmy/transmisje maja byc dostepne na poszczegolnych kanałach.

Rozpisane to sobie mogą mieć co chcą, liczy się faktyczna zawartość, a
nie ich papierki.

Chyba w Twojej mocno alternatywnej rzeczywistosci.

[...]

Ależ oczywiście, ale sad nie przyklepie rozwiazania umowy z powodu tego ze na kanale Wojna i Pokój z jakichs powodów zaprzestana nadawania serialu 'siedemnascie mgnien wiosny'.

Data: 2010-11-29 23:57:48
Autor: Cavallino
Użytkownik "spammtrapp" <gdzieswnecie@wp.pl> napisał w wiadomości news:id1alb$7ic$1news.onet.pl...
[...]

A Ty zrozum, że mowa nie jest o regulaminie i zmianie na papierku, tylko o zmianie faktycznej.
Skoro od pewnego dnia żeby oglądać polską ligę musisz kupić pakiet innej platformy, to to co zostało w poprzedniej NIE JEST TYM SAMYM co kupowałeś, a co za tym idzie nie spełnia już celu w jakim kupowałeś.

Rozpisane to sobie mogą mieć co chcą, liczy się faktyczna zawartość, a
nie ich papierki.

Chyba w Twojej mocno alternatywnej rzeczywistosci.

O ile się założysz cwaniaczku?

[...]

Chyba nadal nie zrozumiałeś o czym mowa.
Tak więc EOD i z tobą, na siłę nie mam zamiaru uświadamiać kogoś, kto uświadomiony być nie chce.
Trwaj sobie dalej w swoim błędnym mniemaniu, że wiesz wszystko, bo przeczytałeś jakiś regulamin.

Data: 2010-11-29 15:18:07
Autor: Brooks
Cyfra+ oferta dla sta?ych abonent?w ;)
On Nov 29, 10:57 pm, "Cavallino" <cavallinoNIE-LUBIE-SP...@konto.pl>
wrote:
U ytkownik "spammtrapp" <gdzieswne...@wp.pl> napisa w wiadomo cinews:id1alb$7ic$1news.onet.pl...

> "Zdaniem Urz du ka da istotna zmiana warunk w wiadczenia us ugi powinna
> powodowa zmian umowy, tym samym stwarza konsumentom mo liwo
> odst pienia od niej."

> To zrozum wreszcie ze w warunkach swiadczenia us ugi masz rozpisane to
> jakie kana y mozesz ogladac

A Ty zrozum, e mowa nie jest o regulaminie i zmianie na papierku, tylko o
zmianie faktycznej.
Skoro od pewnego dnia eby ogl da polsk lig musisz kupi pakiet innej
platformy, to to co zosta o w poprzedniej NIE JEST TYM SAMYM co kupowa e , a
co za tym idzie nie spe nia ju celu w jakim kupowa e .

> Chyba w Twojej mocno alternatywnej rzeczywistosci.

O ile si za o ysz cwaniaczku?

> Ale oczywi cie, ale sad nie przyklepie rozwiazania umowy z powodu tego ze
> na kanale Wojna i Pok j z jakichs powod w zaprzestana nadawania serialu
> 'siedemnascie mgnien wiosny'.

Chyba nadal nie zrozumia e o czym mowa.
Tak wi c EOD i z tob , na si nie mam zamiaru u wiadamia kogo , kto
u wiadomiony by nie chce.
Trwaj sobie dalej w swoim b dnym mniemaniu, e wiesz wszystko, bo
przeczyta e jaki regulamin.

Dosyc tego trolowania.

--
Brooks

Data: 2010-11-30 08:25:36
Autor: Big Jack
Cyfra+ oferta dla sta?ych abonent?w ;)
W wiadomości
*Cavallino* napisał(-a):

Tak więc EOD i z tobą

No i zostałeś sam :D Teraz możesz lecieć do wspomnianych wcześniej przez Ciebie UOKiK, UKE i sądów wypłakać im się w rękaw, że liga była i się zmyła. Tylko przygotuj się na gromki śmiech. Ławtwiej będzie Ci przez to przejść. Nawiasem mówiąc operatorzy nie są święci, ale też muszą być zabezpieczeni przed takimi cwaniakami, którym jak się nie spodoba, że w emisji czegoś zabrakło albo dołożyli coś czego by widzieć nie chcieli (w obrębie kanału oczywiście), to dalej w te pędy rozwiązywać umowę.

--
Big Jack
         //////     GG: 660675

Data: 2010-11-30 12:47:46
Autor: Cavallino
Użytkownik "Big Jack" <aaaaa@bbbbb.zz> napisał w wiadomości news:4cf4a712$1news.home.net.pl...
W wiadomości
*Cavallino* napisał(-a):

Tak więc EOD i z tobą

No i zostałeś sam :D

Koszmar normalnie, chyba się popłaczę.
Albo zacznę jeść g.., miliony much przecież nie mogą się mylić.

Data: 2010-11-30 13:58:03
Autor: Big Jack
*Cavallino* napisał(-a):

miliony much przecież nie mogą się mylić.

Jasne, ale Ty masz monopol na nieomylność

--
Big Jack
         //////     GG: 660675

Data: 2010-11-30 14:07:53
Autor: Cavallino
*Cavallino* napisał(-a):

miliony much przecież nie mogą się mylić.

Jasne, ale Ty masz monopol na nieomylność

Nie mam, podobnie jak Ty, (nawet jeśli Tobie się tak zdaje).
Po prostu oceniam zmianę jako istotną dla mnie i nikt tego nie jest w stanie zanegować.
I nigdzie nie pisałem że rezygnacja będzie łatwa.
Cyfra na 100% będzie się upierać żeby im dalej płacić, ale trzeba być asertywnym i walczyć o swoje.

Zresztą Ty tylko teoretyzujesz, a ja już to testowałem w praktyce.
Gdy ligę przerzucili z Canal+ Premium (który miałem w kablówce) do nowego Canal+ Niebieskiego (którego nie miałem).
Wymiana pism trwała kilka miesięcy, ale w końcu cel został osiągnięty, a umowa rozwiązana bez kar.

Data: 2010-11-30 14:31:17
Autor: spammtrapp
W dniu 2010-11-30 14:07, Cavallino pisze:
[...]

"Ustap glupszemu" mocno kontrastuje z "Jak Canal+ przegra tą batalię to podziękuję im za współpracę dokładnie w ostatnim dniu sezonu, czyli z dniem 30 czerwca. _Zapewne będzie to zjawisko masowe_"

Prawo jest po stronie C+ i pomijajac jednostkowe przypadki skonczy sie to tak jak skonczyc sie powinno.

Data: 2010-11-30 14:54:09
Autor: Big Jack
*Cavallino* napisał(-a):

Nie mam, podobnie jak Ty, (nawet jeśli Tobie się tak zdaje).

Tylko, że ja nie jestem odosobniony w moich poglądach

Po prostu oceniam zmianę jako istotną dla mnie i nikt tego nie jest w
stanie zanegować.

Ta zmiana może być dla Ciebie istotna, tak jak dla mnie brak "Janosika" w Kino Polska. Nie mniej ta istotna z mojego lub Twojego punktu widzenia zmiana, nie jest zmianą ani regulaminu, ani umowy i nie uprawnia do rozwiązania umowy z winy opertora przed końcem okresu minimalnego

I nigdzie nie pisałem że rezygnacja będzie łatwa.

Przeciwnie, będzie bardzo łatwa. Zapłacisz tylko karę umowną za rozwiązanie umowy przed końcem okresu minimalnego i możesz iść do diabła. tzn do innego opertora. A tam możesz powtórzyć swój cwaniacki szwindel. A od C+ powinieneś dostać wilczy bilet

Zresztą Ty tylko teoretyzujesz, a ja już to testowałem w praktyce.

oooooo, powiesz mi jeszcze coś więcej o mnie??

Jesteś żałosny.

--
Big Jack
         //////     GG: 660675

Data: 2010-11-30 15:12:53
Autor: Cavallino
*Cavallino* napisał(-a):

Nie mam, podobnie jak Ty, (nawet jeśli Tobie się tak zdaje).

Tylko, że ja nie jestem odosobniony w moich poglądach

No i co w związku z tym?
To Ci daje jakiś monopol na prawdę absolutną, czy tylko lepiej się czujesz?

Po prostu oceniam zmianę jako istotną dla mnie i nikt tego nie jest w
stanie zanegować.

Ta zmiana może być dla Ciebie istotna, tak jak dla mnie brak "Janosika"

Jeśli jesteś w stanie udowodnić, że kupiłeś Cyfrę dlatego, że miała monopol na Janosika, a w związku z tym, że przestała go pokazywać, musiałeś kupić ofertę innej platformy, to zapewne masz rację.

Przeciwnie, będzie bardzo łatwa. Zapłacisz tylko karę umowną za rozwiązanie umowy przed końcem okresu minimalnego i możesz iść do diabła. tzn do innego opertora. A tam możesz powtórzyć swój cwaniacki szwindel.

Szwindel to był, gdyby to był tylko pretekst.
Ale w moim przypadku to nie jest pretekst, to jest czysta prawda i jestem w stanie to udowodnić.

Cyfrę mam TYLKO dlatego, że tam jest polska liga.
W innym przypadku miałbym tą platformę, w której ona by była.

Cała reszta do dodatek, który mnie średnio grzeje, na upartego wystarczałoby mi dvb-t, ewentualnie TnK.

[...]

Mylisz się.
To Ty i tym podobni "zanfcy" wszystkiego są żałośni.
Zresztą z tonu Twojego bulgotu można wywnioskować, że jesteś finansowo związany z jakąś platformą i to dlatego bolą Cię rezygnacje jej klientów, więc wiarygodność produkowanych przez Ciebie bzdetów jest żadna.
Czysty czarny pr.

Data: 2010-11-30 15:30:06
Autor: Big Jack
*Cavallino* napisał(-a):

Tylko, że ja nie jestem odosobniony w moich poglądach

No i co w związku z tym?

Ano to, że sam wyznajesz swoje poglądy i znikąd poparcia

Jeśli jesteś w stanie udowodnić, że kupiłeś Cyfrę dlatego, że miała
monopol na Janosika, a w związku z tym, że przestała go pokazywać,
musiałeś kupić ofertę innej platformy, to zapewne masz rację.

Nie jestem w stanie, i śmiem twierdzić, że Ty też nie udowodnisz, że kupiłeś coś dla piłki kopanej. I tylko proszę Cię, nie udowadniaj tego mnie.

Szwindel to był, gdyby to był tylko pretekst.
Ale w moim przypadku to nie jest pretekst, to jest czysta prawda i jestem
w stanie to udowodnić.

Tak czy owak, nie ma zmiany dokumentów regulujących wzajemne stosunki opertora i abonenta uprawniających do wcześniejszego rozwiązania umowy

Cyfrę mam TYLKO dlatego, że tam jest polska liga.
W innym przypadku miałbym tą platformę, w której ona by była.

I to jest własnie to Twoje naiwne cwaniactwo. Jak coś jest, to ok. Jak nie ma, to obraza majestatu i szukanie kruczków jak się tu wyłgać z umowy pod którą złożyłeś swój podpis. No chyba że ma ona wartość papieru toaletowego.

[...]

Jesteś tym bardziej żałosny, że nie dociera to do Ciebie. A z platfromą jestem związany finansowo jak najbardziej. Comiesieczną fakturą do zapłaty.

więc wiarygodność produkowanych przez Ciebie bzdetów jest żadna.

Podobnie jak Twoje trollowskie pierdy o prawie do wcześniejszego rozwiązania umowy z powodu braku piłki kopanej.

--
Big Jack
         //////     GG: 660675

Data: 2010-11-30 15:46:12
Autor: Cavallino
*Cavallino* napisał(-a):

Tylko, że ja nie jestem odosobniony w moich poglądach

No i co w związku z tym?

Ano to, że sam wyznajesz swoje poglądy

A Ty wyznajesz czyjeś poglądy, czy próbujesz zachęcać innych do wyznawania Twoich?
Tak czy tak - minąłeś się z powołaniem i powinieneś udzielać się na grupie o religiach.

i znikąd poparcia

Poklask na grupie jest potrzebny tylko niedowartościowanym zakompleksieńcom, mnie osobiście on zwisa i powiewa.

Jeśli jesteś w stanie udowodnić, że kupiłeś Cyfrę dlatego, że miała
monopol na Janosika, a w związku z tym, że przestała go pokazywać,
musiałeś kupić ofertę innej platformy, to zapewne masz rację.

Nie jestem w stanie

No właśnie.
I na tym polega różnica.

, i śmiem twierdzić, że Ty też nie udowodnisz, że kupiłeś coś dla piłki kopanej.

Mylisz się.
Choćby na tej grupie, takie stwierdzenie padło z mojej strony już wiele razy.
Podobnie w realu, mam wielu świadków że dokładnie tak było.
I wbrew pozorom nie jestem jedyny z takimi potrzebami, jak masz wątpliwości to zapytaj o to na grupie o piłce nożnej.

Tak czy owak, nie ma zmiany dokumentów

Ale jest zmiana zawartości - czyli nadawanej treści, o której to Cyfra usilnie przekonuje swoich abonentów w korespondencji, że niby ją właśnie sprzedaje.
Przy okazji jest też zmiana ceny, bo dochodzi mi konieczność kupienia piłki w innej platformie, żeby zachować status quo, a co za tym idzie Cyfra powinna obniżyć cenę za swój niepełnowartościowy już produkt, żeby to zrekompensować.

Cyfrę mam TYLKO dlatego, że tam jest polska liga.
W innym przypadku miałbym tą platformę, w której ona by była.

I to jest własnie to Twoje naiwne cwaniactwo.

Nie - to jest kupowanie tego co potrzebuję i niekupowanie tego co jest dla mnie zbędne.

Jak coś jest, to ok. Jak nie ma,

A jak nie ma, to produkt jest niepełnowartościowy.

to obraza majestatu i szukanie kruczków

Albo nie rozumiesz co czytasz, albo oceniasz wszystkich według siebie.
Nie każdy jest oszustem, który tylko patrzy jak kogoś naciąć.

Jestem tym bardziej żałosny, że nie dociera to do mnie.

Prawda.
Chyba nie jesteś w stanie zrozumieć co czytasz i z kim gadasz.

Ciekawe czy jakbyś w sushi-barze zaczął Japończykom sprzedawać chińskie potrawy, to też byś nie wiedział o co chodzi klientom którzy kupili abonament na wyżywienie?
I próbowałbyś się tłumaczyć, że w umowie nie napisałeś że kupują sushi, więc możesz ich karmić tak jak to Ty uznasz za stosowne, a oni nie mają nic do gadania i mają obowiązek tylko płacić?

Data: 2010-11-30 16:12:45
Autor: Big Jack
*Cavallino* napisał(-a):

A Ty wyznajesz czyjeś poglądy, czy próbujesz zachęcać innych do wyznawania
Twoich?

Nie, nie podzielam Twoich na temat rozwiązania umowy, czego wyraz daje tutaj.

Tak czy tak - minąłeś się z powołaniem i powinieneś udzielać się na
grupie o religiach.

Daruj sobie

i znikąd poparcia

Poklask na grupie jest potrzebny tylko niedowartościowanym
zakompleksieńcom, mnie osobiście on zwisa i powiewa.

Ale jednak chcesz przekonać śledzących ten wątek, o ile jeszce tacy są, że masz rację

[...]

Twoje stwierdzenia na jakiś temat - w tym wypadku że kupiłeś cyfrę dla ligi - nie mają żadnej wartości jako dowód.

Podobnie w realu, mam wielu świadków że dokładnie tak było.
I wbrew pozorom nie jestem jedyny z takimi potrzebami, jak masz
wątpliwości to zapytaj o to na grupie o piłce nożnej.

No jeszcze mnie Bóg nie opuścił żebym się kogoś o Ciebie pytał  :D

Tak czy owak, nie ma zmiany dokumentów

Ale jest zmiana zawartości - czyli nadawanej treści, o której to Cyfra
usilnie przekonuje swoich abonentów w korespondencji, że niby ją właśnie
sprzedaje.

No i uznajesz, że nie ma dokumentów. Ze swoim wypowiedzeniem możesz się udać.... sam wiesz gdzie  ;)

[...]

Jeżeli masz gdzieś zapisaną taką klauzulę, że jak czegoś braknie, to Ci obniżą cenę, to staraj się. Ale nie rób sobie złudzeń, ze coś uda Ci się wywalczyć. Chyba, że to co standardowo dają.

[...]

I jak już wczesniej wspomniałem, jak transmisje ligi trafią do innej platformy, to Ty znowu bedziesz uprawiał jakieś krętactwa. Ale jest sposób. Weź sobie wszystkie platformy i lige bedziesz miał zawsze.

Nie każdy jest oszustem, który tylko patrzy jak kogoś naciąć.

To stań przed lustrem, spójrz krytycznie na siebie i pomyśl, że lawirujesz jak się wyłgać z umowy.

Chyba nie jesteś w stanie zrozumieć co czytasz i z kim gadasz.

WOW, a kim *TY* jesteś?? Serio pytam, bo poczułem się zaniepokojony ROTFL

Ciekawe czy jakbyś w sushi-barze zaczął Japończykom sprzedawać chińskie
potrawy, to też byś nie wiedział o co chodzi klientom którzy kupili
abonament na wyżywienie?

Zła analogia. W barze >>sushi<< ma być sushi. W C+ nie ma kanału Liga Polska.

--
Big Jack
         //////     GG: 660675

Data: 2010-11-30 16:47:02
Autor: Cavallino
[...]

Każdy kto umie myśleć, od dawna to wie.

Twoje stwierdzenia na jakiś temat - w tym wypadku że kupiłeś cyfrę dla ligi - nie mają żadnej wartości jako dowód.

Nie Ty o tym decydujesz.

[...]

Masz konkretne problemy z rozumieniem prostego tekstu.
Nie o mnie, tylko ilu z kibiców kupiło Cyfrę dla polskiej ligi.

[...]

Uznaję że zmiana nie polega na zmianie dokumentów, tylko treści.

[...]

Oczywiście że jest taka klauzula zapisana.
W ustawie o sprzedaży konsumenckiej (niezgodność z umową), kodeksie cywilnym - przepisach o rękojmi (w tym przypadku oczywiście rękojmia nie ma zastosowania, ale już niezgodność usługi z umową tak).

[...]

Kupowanie to jest krętactwo, czy niekupowanie to jest krętactwo?
Jeśli chodzi ci o to, że jak jakaś platforma zmienia ofertę do tego stopnia, że przestaje mi ona odpowiadać i za tym idzie rezygnacja z ich usług, to masz jakieś dziwne pojęcie krętactwa.

W moim krętactwem jest znajdowanie kruczków prawnych, które mają zmusić ludzi do płacenia za usługi, które nie są im potrzebne do wycofaniu z oferty ich interesującej części.

Ale jest sposób. Weź sobie wszystkie platformy i lige bedziesz miał zawsze.

Nie mam takiego obowiązku.
Wystarczy że płacę za to, co oglądam.
I żaden bufon nie będzie mnie zmuszał do płacenia za piękne oczy.

Nie każdy jest oszustem, który tylko patrzy jak kogoś naciąć.

To stań przed lustrem, spójrz krytycznie na siebie i pomyśl, że lawirujesz jak się wyłgać z umowy.

Nie.
Gdy Cyfra kupi ligę, ze spokojem dotrwam do końca umowy.
A nawet jeśli umożliwi zakup dodatkowego pakietu, który będzie zawierał polską ligę, to mnie to wystarczy.

Jeśli będzie to niemożliwe - to moje płacenie za nic również będzie niemożliwe.

Chyba nie jesteś w stanie zrozumieć co czytasz i z kim gadasz.

WOW, a kim *TY* jesteś??

Kibicem polskiej piłki kopanej od ćwierć wieku.
To jest jedyny powód dla którego kupuję płatną tv.

[...]

A w telewizji która reklamuje się, że ma wyłączność na polską ligę ma być polska liga.
Ewentualne zmiany muszą skutkować dwustronnie.

Data: 2010-11-30 17:59:22
Autor: Big Jack
*Cavallino* napisał(-a):

Ale jednak chcesz przekonać śledzących ten wątek, o ile jeszce tacy są,
że masz rację

Każdy kto umie myśleć, od dawna to wie.

I Tobie sie wydaje, że posiadasz taką umiejetność? B
iedne dziecię.

Twoje stwierdzenia na jakiś temat - w tym wypadku że kupiłeś cyfrę dla
ligi - nie mają żadnej wartości jako dowód.

Nie Ty o tym decydujesz.

Masz rację, leć do sądu i tam to udowadniaj

Masz konkretne problemy z rozumieniem prostego tekstu.
Nie o mnie, tylko ilu z kibiców kupiło Cyfrę dla polskiej ligi.

To Ty masz problem ze zrozumienieniem tego, że nie jesteś osobą, o którą warto kogokolwiek pytać

Tak czy owak, nie ma zmiany dokumentów

Ale jest zmiana zawartości

A ta nie uprawnia do wcześniejszego rozwiązania umowy z winy operatora

[...]

Serio masz klauzulę, że jak zniknie ligoa polska to możesz kopnąć cyfre w zad?

W ustawie o sprzedaży konsumenckiej (niezgodność z umową), kodeksie
cywilnym - przepisach o rękojmi (w tym przypadku oczywiście rękojmia nie
ma zastosowania, ale już niezgodność usługi z umową tak).

Może jeszcze w Konstytucji? Wrócę do tego co już wczesniej pisałem. Nigdzie nie było zagwarantowane, że liga była, jest i będzie. Niczego byś w ww. organach nie wywojował

Kupowanie to jest krętactwo, czy niekupowanie to jest krętactwo?

Krętactwo to jest to co Ty chcesz zrobić. Brakło ligi, to chcesz rozwiązać umowe przed czasem i to jeszcze obwiniajac tym opertora. Normalna bezczelność.

Ale jest sposób. Weź sobie wszystkie platformy i lige bedziesz miał
zawsze.

Nie mam takiego obowiązku.
Wystarczy że płacę za to, co oglądam.

Nie masz obowiązku, ani brać kilku platform ani oglądać tego zaco zapłaciłeś. Natomiast masz obowiązek wywiązywać się z warunków umowy pod którą się podpisałeś. Chyba, że Twój podpis wyleciał sroce spod ogona

I żaden bufon nie będzie mnie zmuszał do płacenia za piękne oczy.

A ja brzydziłbym się wziąć pieniędze od takiego gbura

[...]

Jesteś nikim, żeby stawiać dowolnej platformie cyfrowej jakieś dodatkowe warunki (umowy która nie została złamana) na których Ty im zrobisz łaskę i dotrwasz do końca umowy

Jeśli będzie to niemożliwe - to moje płacenie za nic również będzie
niemożliwe.

Nie pałcisz za nic. Wziąłeś sobie jakiś pakiet, to za niego płacisz. Opertorowi nic do tego czy coś oglądasz, czy kartą skrobiesz szyby w aucie

Kibicem polskiej piłki kopanej od ćwierć wieku.
To jest jedyny powód dla którego kupuję płatną tv.

Zacznij chodzić na mecze. Lepiej się poczujesz

A w telewizji która reklamuje się, że ma wyłączność na polską ligę ma być
polska liga.

Telewizja, która nie ma polskiej ligi nie reklamuje jej

--
Big Jack
         //////     GG: 660675

Data: 2010-11-30 18:36:43
Autor: ToMasz
Cyfra+ oferta dla sta?ych abonent?w ;)
(...)

Do wszystkich:

naście lat temu podpisałem dwuletnią umowę na abonament "niebieski"
po pół roku jego cena wzrosła. ja i miliony innych zapłaciliśmy, bo to
dalej był niebieski i nikt nigdzie nie zagwarantował ze mozemy
zrezygnować jak zmieni sie cena, a takze nikt nie obiecywał ze cena sie
nie zmieni.
Dzisiaj to nie przejdzie. na nasze szczęście. JEśli zniknie jakiś kanał
z obiecywanych - to źle, ale jak z istniejącego kanału zniknie
proponowany program to.... OK? nie widzicie podobieństwa do wspomnianej
sytuacji? Szkoda. społeczeństwo będzie "ruchane od tyłu" przez
cwaniaczków aż Wasze pokolenie wymrze.

ToMasz

PS nie bójcie sie ja tego nie dożyje.

Data: 2010-11-30 23:24:36
Autor: boxfish
Cyfra+ oferta dla sta?ych abonent?w ;)
W dniu 2010-11-30 18:36, ToMasz pisze:
(...)

[...]

W gruncie rzeczy masz rację, dodać tylko trzeba że jesteśmy ruchani nie tylko przez operatorów telewizyjnych/telefonicznych czy innych. ruchaja nas na leczeniu za które każdy płaci a leczenia niet, na podatkach np ten wliczony w ceny paliwa- rzekomo na drogi, etc etc to polska jest.

Co do meritum czyli zmiany zawartości kanału, przy takim podejściu żaden operator nie podpisywał by umów długoterminowych bo i tak wszyscy by je rozwiązywali z byle powodu.

Nie podpisując umów długoterminowych gwarantujących przychody na pewnym określonym poziomie nie mógłby znowu startować w przetargu na zakup tak drogiego produktu jakim jest liga polska.

Niestety ekonomia zabija tu "uczciwość" i niejako wszyscy abonenci cyfry płacą za piłkę.

Kto jest winien ? ten, kto uważa że nasza liga warta jest tak gigantycznych pieniędzy ...

Data: 2010-12-01 00:01:20
Autor: ToMasz
boxfish pisze:
[...]

idealnie to ująłeś i odpowiem Ci słowami mojego koegi" masz racje i
niemasz racji"
Teraz to spróbuje wytłumaczyć. o ile tvn jest telewizją zorientowaną na
partie Tuska(mogę sie mylić) to trudno. ale jak TVP jest zorientowne....
to mi sie nóż otwiera. dlaczego? nie zgadłeś, do Tuska mam stosunek
neutralny. Nie zgadzam sie jednak z tym zeby za MOJE pieniądze publiczna
telewizja przekręcała cośtam. Odwracając sytuacje, jak umawiam sie z
operatorem, to ma być tak jak w umowie, a nawet lepiej, bo zostane
dłuzej klientem. jak państwo sie zemną umawia ze moze mnei wyleczy, albo
moze naprawi drogę, czy też ogłosi 32%VAT - trudno. przyjmuje lub lece
na koniec świata.

ToMasz

Data: 2010-12-01 18:20:30
Autor: boxfish
W dniu 2010-12-01 00:01, ToMasz pisze:

[...]

Masz racje i nie masz :-) Operatora mogę zmienić dosyć łatwo, miejsce w którym żyję zdecydowanie trudniej ...

Co do tvp mam bardzo podobne odczucia, nie podoba mi się zawłaszczanie jej możliwości przez poszczególne ekipy czasem kierujące, czasem rządzące na potrzeby wspierania jakiejs ideologii. I tu się zgadzam z Tobą, mam potrzebę promowania jakijś opcji politycznje to płacę/wspieram jaką tv albo ją zakładam i za swoje pieniądze mogę to robić ale publiczna tv ? to jest kradzierz

Data: 2010-11-30 19:34:44
Autor: Cavallino
*Cavallino* napisał(-a):

Ale jednak chcesz przekonać śledzących ten wątek, o ile jeszce tacy są,
że masz rację

Każdy kto umie myśleć, od dawna to wie.

I Tobie sie wydaje

Wydaje to coś się co najwyżej tobie.

Nie Ty o tym decydujesz.

Masz rację, leć do sądu i tam to udowadniaj

Jak będzie trzeba nie omieszkam, spokojna głowa.

Masz konkretne problemy z rozumieniem prostego tekstu.
Nie o mnie, tylko ilu z kibiców kupiło Cyfrę dla polskiej ligi.

To Ty masz problem ze zrozumienieniem tego, że nie jesteś osobą, o którą warto kogokolwiek pytać

Przeczytaj poprzednie zdanie na które odpowiedziałeś, jak nie zrozumiesz, to przeczytaj jeszcze raz.
I tak aż do skutku.

Tak czy owak, nie ma zmiany dokumentów

Ale jest zmiana zawartości

A ta nie uprawnia do wcześniejszego rozwiązania umowy z winy operatora

Oczywiście że uprawnia, bo usługa którą świadczy operator jest już inną usługą.

Oczywiście że jest taka klauzula zapisana.

Serio masz klauzulę

Tak - pisałem gdzie.
Jak nie umiesz tego pojąć, to zastosuj metodę opisaną wcześniej.

Nigdzie nie było zagwarantowane, że liga była, jest i będzie.

I nigdzie nie było zagwarantowane, że abonent ma płacić, mimo że operator dostarcza mu usługę, której nie zamawiał.

Kupowanie to jest krętactwo, czy niekupowanie to jest krętactwo?

Krętactwo to jest to co Ty chcesz zrobić. Brakło ligi, to chcesz rozwiązać umowe przed czasem i to jeszcze obwiniajac tym opertora.

A kto jest winny?
Ja?
Nadawca poskąpił kasy, co za tym idzie zasadniczo spadły mu koszty, a przy okazji atrakcyjność i zawartość oferty, ale pali głupa i udaje że nic się nie stało i żąda pełnej odpłatności za niepełnowartościowy towar.
Jeśli ktokolwiek jest winny to właśnie nadawca.

Normalna bezczelność.

Dokładnie.
Zmieniającego ofertę.

Nie masz obowiązku, ani brać kilku platform ani oglądać tego zaco zapłaciłeś. Natomiast masz obowiązek wywiązywać się z warunków umowy pod którą się podpisałeś.

I tak mam zamiar robić.
Kupowałem pakiet z polską ligą i za inny płacić nie będę.

I żaden bufon nie będzie mnie zmuszał do płacenia za piękne oczy.

A ja brzydziłbym się wziąć pieniędze od takiego gbura

To lepiej od siebie nic nie bierz.

Jestem nikim,

Dokładnie tak.
Zero bezwzględne, gorsze niż Ziobro.

Jeśli będzie to niemożliwe - to moje płacenie za nic również będzie
niemożliwe.

Nie pałcisz za nic.

Oczywiście że nie, płacę za polską ligę.
Przy okazji kupując parę dodatkowych kanałów.

Samych dodatkowych kupować nie zamierzam, a przynajmniej nie u operatora, który ligi nie ma.

Kibicem polskiej piłki kopanej od ćwierć wieku.
To jest jedyny powód dla którego kupuję płatną tv.

Zacznij chodzić na mecze. Lepiej się poczujesz

Moja sprawa gdzie i jak oglądam, moja kasa i moja decyzja.
Żadne bufony nie mają prawa za mnie decydować za co płacę.

A w telewizji która reklamuje się, że ma wyłączność na polską ligę ma być
polska liga.

Telewizja, która nie ma polskiej ligi nie reklamuje jej

Dokładnie tak.
Jeśli miała, a nie ma, znaczy się zmieniło.

Data: 2010-12-01 08:28:35
Autor: Big Jack
*Cavallino* napisał(-a):

Wydaje to coś się co najwyżej tobie.

Rzeczywsićie, wydawało mi się, że potrafisz mysleć. Więcej w stosunku do
Ciebie takich podejrzeń mieć nie będę.

Masz rację, leć do sądu i tam to udowadniaj

Jak będzie trzeba nie omieszkam, spokojna głowa.

Zwisa mi to, ale to dowdzi Twojej pieniackiej natury

[...]

Mnie tych kilku kibiców obchodzi tyle samo co Ty, czyli dokładnie nic i
to o Tobie pisałem, że nie jesteś osobą o kórą warto się pytać.
Pogubiłeś się już.

[...]

Nie uprawnia. Jest program (kanał - używam tego zamiennie). Treść tego
programu nie jest czymś danym raz na zawsze. Gdyby zniknął cały kanał
razem z ligą, to tak. Wtedy Twoje pretensje byłyby uzasadnione. Ale
kanał jest i podstaw do rozwiązania umowy nie ma.

Serio masz klauzulę

Tak - pisałem gdzie.

Czyli nie masz :D

I nigdzie nie było zagwarantowane, że abonent ma płacić, mimo że
operator
dostarcza mu usługę, której nie zamawiał.

Serio dałeś sobie nastręczyć coś czego nie chciałeś? Co się stało z
Twoją asertywnością?

Krętactwo to jest to co Ty chcesz zrobić. Brakło ligi, to chcesz
rozwiązać umowe przed czasem i to jeszcze obwiniajac tym opertora.

A kto jest winny?

Śmiem wątpić czy jesteś upoważniony do przesądzania o winie lub
niewinności

[...]

A zanim ta liga pojawiła się pierwszy raz też był niepełnowartościowy? A
jak się pojawiła, to natychmiast podniósł z tego tytułu cenę?

Normalna bezczelność.

Dokładnie.
Zmieniającego ofertę.

Oferta się nie zmieniła. Kanał był i jest. Nie wiem czy będzie

Kupowałem pakiet z polską ligą i za inny płacić nie będę.

Tej polskiej ligi nie masz wpisanej ani w umowę ani w regulamin. Płacz i
płać za to co sobie zamówiłeś i co masz.

I żaden bufon nie będzie mnie zmuszał do płacenia za piękne oczy.

A ja brzydziłbym się wziąć pieniędze od takiego gbura

To lepiej od siebie nic nie bierz.

O Tobie pisałem, ale przymulony jesteś skoro tego nie chwyciłeś. Swoją
drogą, trzeba mieć "od śmigła" żeby wymyślić taką konstrukcję "brania
czegoś od siebie"

Jestem nikim,

Dokładnie tak.

Dopuszczasz się prymitywnej manipuluj. Wiem co napisałem: "Jesteś nikim"

Zero bezwzględne, gorsze niż Ziobro.

To o sobie piszesz, wyjaśniliśmy sobie to wyżej. Źle z Twoją samooceną,
ale obchodzi mnie ona tyle co cały Ty, czyli nic.

Oczywiście że nie, płacę za polską ligę.

Nie, płacisz za pakiet który sobie wybrałeś, a nie za polską ligę.
Polska liga, to tylko zawartość któregoś z kanałów, która nie musi być w
nim na zawsze.

Moja sprawa gdzie i jak oglądam, moja kasa i moja decyzja.
Żadne bufony nie mają prawa za mnie decydować za co płacę.

Nie śmiałbym takiemu gburowi czegoś narzucać

Telewizja, która nie ma polskiej ligi nie reklamuje jej

Dokładnie tak.
Jeśli miała, a nie ma, znaczy się zmieniło.

Zmieniło tak samo jak np. po zakończeniu emisji "Tajemnicy twierdzy
szyfrów". Kanał jest, a to co w nim było to już niekoniecznie. W niczym
to nie zmienia oferty.

--
Big Jack
         //////     GG: 660675

Data: 2010-12-01 09:42:41
Autor: Maciej Bebenek (news.onet.pl)
W dniu 2010-12-01 08:28, Big Jack pisze:

[...]

Jest pewna szansa: gdyby operator reklamował się "tylko u nas polska piłka kopana ba żywo", wtedy można by potraktować reklamę jako część oferty. A jej zmiana... itd. itp.
Jeszcze pozostaje pytanie, czy operator=nadawca.

Data: 2010-12-01 09:51:30
Autor: Cavallino
Użytkownik "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <maciej_pmt@tpsa.waw.pl> napisał w wiadomości news:

Jest pewna szansa: gdyby operator reklamował się "tylko u nas polska piłka kopana ba żywo", wtedy można by potraktować reklamę jako część oferty. A jej zmiana... itd. itp.

Dokładnie tak się reklamował.
A nawet nadal to robi i to regularnie, choćby w każdym swoim magazynie.

Jeszcze pozostaje pytanie, czy operator=nadawca.

W tym przypadku tak.
A jak nie, to podmiot powiązany.

Data: 2010-12-04 22:58:04
Autor: jerzu
Cyfra+ oferta dla sta?ych abonent?w ;)
On Wed, 1 Dec 2010 09:51:30 +0100, "Cavallino"
<cavallinoNIE-LUBIE-SPAMU@konto.pl> wrote:

Dokładnie tak się reklamował.

Reklama to nie oferta, art. 71 KC.

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2010-12-04 23:11:38
Autor: Cavallino
Użytkownik "jerzu" <to_jest_fajans.jerzu@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:v9elf690claas04gi5ouc7v96k16md9ns14ax.com...
On Wed, 1 Dec 2010 09:51:30 +0100, "Cavallino"
<cavallinoNIE-LUBIE-SPAMU@konto.pl> wrote:

Dokładnie tak się reklamował.

Reklama to nie oferta, art. 71 KC.

Ale może ułatwić stwierdzenie niezgodności z umową.

http://www.rpk.powiat-wolominski.pl/index.php?option=com_content&view=article&id=24&Itemid=17

"Prawo przewiduje odpowiedzialność sprzedawcy, producenta lub jego przedstawiciela za treści przedstawiane w reklamie. Zapewnienia zawarte w przekazie mogą być zobowiązujące dla sprzedawcy, jeśli pod ich wpływem doszło do zawarcia i wykonania umowy, a towar lub usługa okazały się niezgodne z treścią zapewnień. Nie musi to być decydujący motyw, jednak na tyle ważny, że na podstawie obiektywnych kryteriów przeciętny konsument w podobnej sytuacji mógłby podjąć decyzję o zakupie, kierując się tego rodzaju zapewnieniem. Reklama może więc być podstawą stwierdzenia niezgodności towaru (usługi) z umową i w konsekwencji reklamacji."

Data: 2010-12-04 23:15:30
Autor: Cavallino
Cyfra+ oferta dla sta?ych abonent?w ;)
I jeszcze jedna:

http://www.federacja-konsumentow.org.pl/story.php?story=140

"REKLAMA
Zapewnienia zawarte w reklamie mogą być zobowiązujące dla sprzedawcy, jeśli pod ich wpływem doszło do zawarcia i wykonania umowy, a towar lub usługa okazały się niezgodne z treścią zapewnień. Nie musi to być decydujący motyw, jednak na tyle ważny, że na podstawie obiektywnych kryteriów każdy przeciętny konsument w podobnej sytuacji mógłby podjąć decyzję o zakupie, kierując się tego rodzaju zapewnieniem. Reklama może więc być podstawą stwierdzenia niezgodności towaru (usługi) z umową i w konsekwencji reklamacji.
Podmioty, których zapewnienia zawarte w reklamie są wiążące, to: sprzedawca, producent lub jego przedstawiciel.
Na równi z zapewnieniem producenta traktuje się zapewnienie osoby, która wprowadza towar do obrotu krajowego w zakresie działalności swojego przedsiębiorstwa oraz osoby, która podaje się za producenta przez umieszczenie na towarze swojej nazwy, znaku towarowego lub innego oznaczenia odróżniającego.
Przepis rozszerza katalog podmiotów, których zapewnienia są brane pod uwagę przy ocenie zgodności towaru z umową, o importera oraz podmiot występujący jako producent. Na uwagę zasługuje rozszerzenie zakresu podmiotowego o osobę zamieszczającą swoją nazwę lub znak towarowy na towarach produkowanych przez inny podmiot.
Ustawodawca wprowadził wyłączenie odpowiedzialności sprzedawcy w określonych sytuacjach. Nie jest on związany zapewnieniami zawartymi w reklamie, jeśli spełniony zostanie którykolwiek z warunków określonych w ustawie:
a) nie znał ich lub znać nie mógł (np. reklama zagraniczna, w nieznanym sprzedawcy języku).
Przykład:
Sprzedawca samochodów marki ZZZ na terenie Australii nadawał reklamę w języku angielskim w telewizji satelitarnej z Dubaju. Kowalski po obejrzeniu reklamy w telewizji kablowej na terenie Polski postanowił zakupić samochód tej marki. Jednak nie można uznać, że polski sprzedawca ZZZ znał lub mógł znać zapewnienia sprzedawcy australijskiego. Takim argumentem uwolni się od odpowiedzialności.
Przykład :
Producent dachówki zapewnił w reklamie emitowanej w całej Europie, że jego produkty są odporne na mróz do 30 stopni Celsjusza. Kowalski zakupił dachówkę od polskiego sprzedawcy. Niestety nie wytrzymała ona już w temperaturze -15 stopni. Należy przyjąć, że staranność wymagana od przedsiębiorcy obejmuje również znajomość asortymentu i zapewnień producenta, więc sprzedawca nie uwolni się od odpowiedzialności w opisanej sytuacji.
b) wykaże, że kupujący nie kierował się reklamą kupując towar, gdyż zapewnienia zawarte w reklamie nie mogły mieć wpływu na jego decyzję. Oceny dokonuje się porównując właściwości użytkowe kupionego towaru, jego przydatność do celów, do jakich towar ten jest przeznaczony i tego na ile istotne są właściwości towaru, których zapewnienia reklamowe dotyczą. Oczekiwania dotyczące właściwości nabywanego towaru - również ukształtowane przez reklamę - muszą być "rozsądne".
c) treść zapewnienia sprostowano przed zawarciem umowy
Ostatnia sytuacja ma miejsce, gdy sprostowanie znajduje się na opakowaniu towaru, w regulaminie świadczenia usługi lub choćby zostanie dokonane ustnie przez sprzedawcę, choć pojawia się wtedy problem dowodu, którego ciężar spoczywa w omawianym zakresie na sprzedawcy. W szczególności w umowie zawartej w formie pisemnej należy uznać, że postanowienia umowy zawartej w formie pisemnej i załączników stanowiących jej część są wystarczającym sprostowaniem zapewnień zawartych w reklamie.
Ciężar dowodu we wszystkich wymienionych sytuacjach spoczywa na sprzedawcy."

Data: 2010-12-05 02:09:48
Autor: Maciej Bebenek (news.onet.pl)
W dniu 2010-12-04 22:58, jerzu pisze:
On Wed, 1 Dec 2010 09:51:30 +0100, "Cavallino"
<cavallinoNIE-LUBIE-SPAMU@konto.pl>  wrote:

Dokładnie tak się reklamował.

Reklama to nie oferta, art. 71 KC.

Art. 16 ust. 1 pkt. 2 Ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji

Data: 2010-12-01 09:48:14
Autor: Cavallino
*Cavallino* napisał(-a):

Wydaje to coś się co najwyżej tobie.

Rzeczywsićie,

I w związku z tym dalsze Twoje bulgotanie nie ma sensu.

Jak będzie trzeba nie omieszkam, spokojna głowa.

Zwisa mi to, ale to dowdzi Twojej pieniackiej natury

Jasne.
Walka o swoje to pieniactwo, a twoje nadstawianie dupska nadawcy, to co niby jest?

Bycie jeleniem do dymania to chyba najgorsza cecha jaką można się wykazać.

Przeczytaj poprzednie zdanie na które odpowiedziałeś, jak nie
zrozumiesz,
to przeczytaj jeszcze raz.
I tak aż do skutku.

Mnie tych kilku kibiców obchodzi tyle samo co

Co ty kogokolwiek.
Z tą różnicą że tylko ty się plujesz jak nawiedzony.

[...]

I jak się zmieni, to z danego kanału pozostała tylko nazwa.
A to nie nazwę kupujesz.

Gdyby zniknął cały kanał
razem z ligą, to tak. Wtedy Twoje pretensje byłyby uzasadnione.

Byłyby dokładnie tak samo uzasadnione.
Kupujesz nie nazwę kanału i ich ilość, tylko to co jest na nich nadawane.
Treść.
Przynajmniej zdaniem Cyfry.
Oczywiście możesz sobie mieć inne zdanie na ten temat.

I nigdzie nie było zagwarantowane, że abonent ma płacić, mimo że
operator
dostarcza mu usługę, której nie zamawiał.

Serio dałeś sobie nastręczyć coś czego nie chciałeś?

Oczywiście że chciałem, zawartość mi odpowiada, jak przestanie, to zerwę umowę.

Śmiem wątpić czy jesteś upoważniony do przesądzania o winie lub
niewinności

Tym bardziej ty.

[...]

Zanim ta liga się tam pojawiła był dla mnie bezwartościowy, nie kupowałem go i nawet przez myśl mi to nie przeszło.
I dokładnie tak samo będzie, gdy już ligi w nim nie będzie.

jak się pojawiła, to natychmiast podniósł z tego tytułu cenę?

Natychmiast zyskał nowych abonentów, którzy kupili dostęp do niego, wyłącznie z powodu tego pojawienia.
Albo raczej z powodu powstałego monopolu i braku wyboru.

Normalna bezczelność.

Dokładnie.
Zmieniającego ofertę.

Oferta się nie zmieniła.

Zmieniła.

Kanał był i jest.

Ale treść była, a nie ma.

Kupowałem pakiet z polską ligą i za inny płacić nie będę.

Tej polskiej ligi nie masz wpisanej ani w umowę ani w regulamin.

Wpisywanie w regulamin nie jest mi do niczego potrzebne.
Ważna jest faktyczna treść.

Płacz i
płać za to co sobie zamówiłeś

Dokładnie tak będę robił, dopóki będą nadawać to co zamówiłem.

A ja brzydziłbym się wziąć pieniędze od takiego gbura

To lepiej od siebie nic nie bierz.

O sobie pisałem, ale przymulony jestem

Widać.

Jestem nikim,

Dokładnie tak.

Dopuszczasz się

Wiem.
Po prostu podstawiam Ci lustro, w którym możesz się przejrzeć.
Zawsze to lepsze niż przerzucanie się epitetami, do twojego poziomu zniżać się nie zamierzam.

Zero bezwzględne, gorsze niż Ziobro.

To o sobie piszesz

Nie - o tobie.

Oczywiście że nie, płacę za polską ligę.

Nie

Tak.

Polska liga, to tylko zawartość któregoś z kanałów, która nie musi być w
nim

Mam inne zdanie.

Moja sprawa gdzie i jak oglądam, moja kasa i moja decyzja.
Żadne bufony nie mają prawa za mnie decydować za co płacę.

Nie śmiałbym czegoś narzucać

To morda w kubeł.

[...]

Jakby trwała 12 lat i ktoś kupował platformę w tym celu to pewnie miałbyś rację.

Kanał jest, a to co w nim było to już niekoniecznie. W niczym
to nie zmienia oferty.

Zmienia zasadniczo.

Data: 2010-12-01 11:04:57
Autor: pawell32
Cyfra+ oferta dla sta?ych abonent?w ;)
W dniu 2010-12-01 09:48, Cavallino pisze:

myślę, że oboje macie trochę racji.
to że nas dymają to jedno, ale Ty podpisałeś umowę
i w niej zobowiązujesz się do płacenia abonamentu.
nie sądzę byś miał zagwarantowane w niej, że będzie
cały czas przekaz polskiej piłki.
ja znam praktyki c+ od początku istnienia i nie znam nikogo
komu udało z nimi wygrać, co nie oznacza że takich przypadków
nie było. znam przypadki, gdzie były poważniejsze argumenty.
równie dobrze setki abonentów n miało powody do zerwania umowy
z powodu braku youtube.
jak na razie jest piłka, jeżeli nie wygrają przetargu wówczas
walcz, a jak się uda to dopiero w tedy będziemy wiedzieć jak
to wygląda, bo teraz to czyta teoria.

--
pozdrawiam.  pawell32
Slackware 13 - power of linux

Data: 2010-12-01 11:19:30
Autor: Cavallino
Użytkownik "pawell32" <pawell@net-sat.pl> napisał w wiadomości news:4cf61d77$1news.home.net.pl...
[...]

To że mi nie zmienią zawartości bez możliwości rezygnacji gwarantują mi przepisy prawa, a nie sama umowa.
Umowa ich nie wyłącza, a wręcz zawiera klauzulę, która zezwala na rezygnację gdy te przepisy zostają naruszone.
Jedno co nie jest jasne, to ich interpretacja, czyli ustalenie czy wypadnięcie z oferty polskiej ligi jest zmianą istotną czy nie jest.
Ja nie mam złudzeń, że każdy sąd uznałby że jest, przynajmniej dla kogoś kto właśnie w tym celu kupił tą, a nie inną platformę.

ja znam praktyki c+ od początku istnienia i nie znam nikogo
komu udało z nimi wygrać, co nie oznacza że takich przypadków
nie było. znam przypadki, gdzie były poważniejsze argumenty.

Ostatnim tak poważnym argumentem było wycofanie z oferty Cyfry Formuły 1, która była nadawana na kilku kanałach na raz.
Nie jestem przekonany, czy żaden fan Formuły 1 nie rozwiązał skutecznie umowy z tego powodu, bo strata była duża.
Ale i tak nie tak duża, jak strata polskiej ligi na rzecz innej kodowanej stacji, bo Formułę w tym czasie puszczało wiele kanałów FTA, więc dało się przeżyć.

równie dobrze setki abonentów n miało powody do zerwania umowy
z powodu braku youtube.

O którym to braku mówiłeś że go nie ma onegdaj. ;-)

jak na razie jest piłka, jeżeli nie wygrają przetargu wówczas
walcz

Dokładnie taki mam zamiar.
Czasu będzie dużo, bo pół roku.
I jeśli Cyfra odmówi, to zacznę równolegle od rzecznika konsumentów, UOKiK, czy UKE.

Ale mam nadzieję, że do tego nie dojdzie i nawet jak przegra przetarg, to nie całkowicie (pakietów możliwych do kupienia jest kilka), albo będzie opcja z wykupieniem jakieś opcji z ligą (np. Orange Sport obecne w Cyfrze, który ma zachować prawo do ligi wspólnie z n) lub samego pakietu z ligą od innego nadawcy, przez moduł CAM lub bezpośrednio przez czytnik(np. TnK).
Wtedy walka nie miałaby sensu, bo umowę mam jeszcze na rok, a liga będzie gdzie indziej praktycznie przez 4 miesiące.

, a jak się uda to dopiero w tedy będziemy wiedzieć jak
to wygląda, bo teraz to czyta teoria.

Jeśli raz mi się udało, to czemu nie miałoby się udać drugi?
Wiadomo - Cyfra będzie bardziej oporna, bo identyczne roszczenia może mieć kilkaset tysięcy abonentów, a nie tak jak wtedy pojedynczy ludzie.
Ale po to są instytucje pilnujące przestrzegania praw konsumenta, żeby pomagać w takich sytuacjach.

Nie można dać się rżnąć.

Data: 2010-12-01 14:17:12
Autor: Big Jack
*Cavallino* napisał(-a):

Wydaje to coś się co najwyżej tobie.

Rzeczywsićie,

I w związku z tym dalsze Twoje bulgotanie nie ma sensu.

Znowu prymitywne manipulacje. Ale czego ja się po Tobie spodziewam?
(pytanie retoryczne)

Mnie tych kilku kibiców obchodzi tyle samo co

Co ty kogokolwiek.
Z tą różnicą że tylko ty się plujesz jak nawiedzony.

Chyba żartujesz. Wisi mi czy kogoś obchodzę, Ciebie w szczególności.

Oczywiście że uprawnia, bo usługa którą świadczy operator jest już
inną
usługą.

Nie uprawnia.

Uprawnia.

A jednak nie

[...]

Czyli wychodzisz z założenia, że jeżeli w momencie kupna kanału
filmowego była określona i znana ramówka, to będzie ona w pętli chodziła
do końca (czyjegokolwiek - Twojego, kanału filmowego, czy też umowy), bo
w przeciwnym wypadku będzie to zmiana która w Twojej ocenie uprawnia Cię
do wypowiedzenia umowy.

Gdyby zniknął cały kanał
razem z ligą, to tak. Wtedy Twoje pretensje byłyby uzasadnione.

Byłyby dokładnie tak samo uzasadnione.

Nie, byłoby tylko wtedy uzasadnione

Kupujesz nie nazwę kanału i ich ilość, tylko to co jest na nich
nadawane.
Treść.

Ale nadawane treści, to jest coś - o czym już bodaj kilka razy pisałem -
co nie jest dane raz na zawsze.

Oczywiście że chciałem, zawartość mi odpowiada, jak przestanie, to
zerwę
umowę.

Zrywaj, ale miej jaja i ponoś tego konsekwencje i nie maż się na grupie

[...]

Ale zamroczony byłeś jak podpisywałeś umowę? Nie wiedziałeś na jaki czas
sie wiążesz z opertorem? Aż taki naiwny jesteś myśląc (?) że jak liga
jest, to będzie do końca świata?

[...]

No dobra, ale jak już nie ma. To droga wolna. Rozwiązujesz umowe w
wybranym przez siebie trybie i ponosisz tego konsekwencje.

Normalna bezczelność.

Dokładnie.
Zmieniającego ofertę.

Oferta się nie zmieniła.

Zmieniła.

Kanał był i jest.

Ale treść była, a nie ma.

Nie zmieniła. Treść, nie jest zagwarantowana umową, regulaminem,
obiecankami. Ale tylko umowa i regulamin są wiążące dla opertora. I dla
Ciebie też

Kupowałem pakiet z polską ligą i za inny płacić nie będę.

Tej polskiej ligi nie masz wpisanej ani w umowę ani w regulamin.

Wpisywanie w regulamin nie jest mi do niczego potrzebne.
Ważna jest faktyczna treść.

To jak nie jest Ci to potrzebne, to Twoje pretensje nie są warte funta
kłaków

Płacz i
płać za to co sobie zamówiłeś

Dokładnie tak będę robił, dopóki będą nadawać to co zamówiłem.

To pokaż zapis _co_ zamówiłeś. Naturalnie nie mnie, bo chyba wiesz co
mnie to obchodzi.

O sobie pisałem, ale przymulony jestem
Jestem nikim,

Jesteś prymitywem

Wiem.

Dobrze, że sobie to uświadmiasz

To morda w kubeł.

Nie ma takiego kubła do którego dałoby radę wbić Twoją mordę

Kanał jest, a to co w nim było to już niekoniecznie. W niczym
to nie zmienia oferty.

Zmienia zasadniczo.

Niczego nie zmienia

--
Big Jack
         //////     GG: 660675

Data: 2010-12-01 14:29:19
Autor: Cavallino
Cyfra+ oferta dla sta?ych abonent?w ;)
Użytkownik "Big Jack" <aaaaa@bbbbb.zz> napisał w wiadomości news:

I w związku z tym dalsze Twoje bulgotanie nie ma sensu.

prymitywne

Nie napisałeś nic innego w tym wątku.

Mnie tych kilku kibiców obchodzi tyle samo co

Co ty kogokolwiek.
Z tą różnicą że tylko ty się plujesz jak nawiedzony.

Chyba żartujesz. Wisi mi czy kogoś obchodzę, Ciebie w szczególności.

A dlaczego zakładasz, że kogokolwiek obchodzi co ciebie obchodzi?
Bo już chyba z 10 razy o tym napisałeś, a ani razu nikt cię o to nie pytał.

[...]

A jednak tak.

[...]

Za to jeśli a kanale zaczyna brakować decydującej o zakupie części, to tracę powód do płacenia za niego.

Gdyby zniknął cały kanał
razem z ligą, to tak. Wtedy Twoje pretensje byłyby uzasadnione.

Byłyby dokładnie tak samo uzasadnione.

Nie, byłoby tylko wtedy uzasadnione

Nie, byłyby dokładnie tak samo uzasadnione.

[...]

Oczywiście.
I jak treść się zmienia do tego stopnia, że abonenci nie są zainteresowani resztą, to obie strony dziękują sobie za współpracę.

Oczywiście że chciałem, zawartość mi odpowiada, jak przestanie, to
zerwę
umowę.

Zrywaj, ale miej jaja i ponoś tego konsekwencje i nie maż się na grupie

Jak na razie to tylko ty się pultasz na grupie o jakiś krętactwach, poszkodowanych nadawcych i innych bzdetach.

[...]

I jego ofertą.
Miałem świadomość jakie będą skutki zmiany oferty - podziękuję mu.

Aż taki naiwny jesteś myśląc (?) że jak liga
jest, to będzie do końca świata?

Nie - za to do końca mojego płacenia za Cyfrę.

[...]

No dobra, ale jak już nie ma.

Dokładnie tak jest.
I jak to się zmieni, to tych abonentów straci.

To droga wolna. Rozwiązujesz umowe w
wybranym przez siebie trybie i ponosisz tego konsekwencje.

Operator zmieniając ofertę również ponosi tego konsekwencje.
Dlatego tak walczy, żeby ligi nie stracić.

[...]

Bzdura.

Wpisywanie w regulamin nie jest mi do niczego potrzebne.
Ważna jest faktyczna treść.

To jak nie jest Ci to potrzebne, to Twoje pretensje nie są warte funta
kłaków

To nie ja mam do kogoś pretensje, tylko ty, że nie chcę płacić za coś co mi jest niepotrzebne.

Dokładnie tak będę robił, dopóki będą nadawać to co zamówiłem.

To pokaż zapis _co_ zamówiłeś.

Jak będziesz oglądał przez 24 h logo Canal+ na czarnym tle, to też będziesz żądał zapisu, że miało być coś innego?

Jestem prymitywem

Koszmarnym.

Nie ma takiego kubła do którego dałoby radę wbić moją mordę

To spróbuj w najbliższym śmietniku i już będzie ok.

Data: 2010-12-01 15:52:35
Autor: CeSaR
Cyfra+ oferta dla sta?ych abonent?w ;)
Konia nie przekonasz więc dyskusja z nim jest zbędna.
Wystawiasz się na iwektywy i nic więcej.
Pozostaje jeszcze kwestia przekręcania cytatów, oczywiście w kieunku obrazliwym dla osoby cytowanej.
Szkoda sensu.

Data: 2010-12-02 10:08:58
Autor: Big Jack
*CeSaR* napisał(-a):

Konia nie przekonasz więc dyskusja z nim jest zbędna.
Wystawiasz się na iwektywy i nic więcej.
Pozostaje jeszcze kwestia przekręcania cytatów, oczywiście w kieunku
obrazliwym dla osoby cytowanej.

Przekonałeś mnie. Z koniem - idiotą nie wygram. Zawsze pokona mnie swoim
doświadczeniem. Chciałbym tylko zobaczyć to pośmiewisko na jakie się
wystawi kiedy zwróci się o ratunek do instytucji o których wspominał.
Wyszykowałem już dla niego przytulne miejsce w KF. FOR EVER

--
Big Jack
         //////     GG: 660675

Data: 2010-12-02 10:13:06
Autor: Cavallino
*CeSaR* napisał(-a):

Konia nie przekonasz więc dyskusja z nim jest zbędna.
Wystawiasz się na iwektywy i nic więcej.

Coś Ci się gościu pomieszało, albo nieuważnie czytałeś, bo przebieg "dyskusji" jest dokładnie odwrotny.
Ale widać przeczytałeś to co chciałeś przeczytać.

Przekonałeś mnie. Jestem idiotą

Dokładnie.

Data: 2010-11-30 08:47:13
Autor: spammtrapp
W dniu 2010-11-29 23:57, Cavallino pisze:
[...]

Racje miał śp. Lem :D

Data: 2010-11-29 08:22:46
Autor: Mane
W dniu 2010-11-27 12:58, boxfish pisze:

to nie płać, weź niższy pakiet, ktoś cię zmusza ? czemu nie idziesz do
enki, zapłacisz 48 zeta ... ?

Może interesuję go coś, czego N-ka nie zapewni :)

Data: 2010-11-29 09:27:12
Autor: CeSaR
Cyfra+ oferta dla sta?ych abonent?w ;)
Może interesuję go coś, czego N-ka nie zapewni :)

Ta telewizja, która zapewni możliwość wyboru pojedynczych kanałów a nie całych pakietów - wygra ze wszystkimi innymi. No chyba że zrobi to za chore pieniądze.
Mnie nie interesuje dodawanie programów, których i tak nie mam czasu oglądać. Gadanie pani z infolinii że dołożą mi w gratisie coś, czego jeszcze nie mam i że będę miał miliony programów których i tak nie obejrzę - wali mnie to.
Niech zostawią te, które oglądam, obniżą cenę o 60% i jest lux, będę more than happy!

Data: 2010-11-29 18:06:25
Autor: ToMasz
CeSaR pisze:
[...]

Ja o to pytałem jakies pół roku temu. płace 5zł za kanał. Gdyby obecnie
  c+/CP/N ufali ze ich oferta to strzał w 10tke, to mieliby odemnie,
jakieś 300 - 500 zł co miesiąc! Opłacało by im sie? Sądze ze nie bo
wtedy nikt nie będzie chciał wiekszości kanałów....

ToMasz

Cyfra+ oferta dla stałych abonentów ;)