Cyfra+ - produktowcy nie myślą

Data: 2011-11-20 11:37:22
Autor: ttt
Cyfra+ - produktowcy nie myślą
Ci co przygotowują oferty w Cyfrze Plus nie do końca są osobami myślącymi.

Ostatnie dwie promocje:
- z monitorem 27 cali 3D - jak na tym oglądać transmisje w 3D? siedząc metr od telewizora?
- 3 miesiące gratis dla abonentów innych telewizji - okazuje się, że tych co płacą za telewizję na kartę to ta promocja nie obejmuje bo nie są do nich przysyłane faktury imienne

Mam nadzieję, że po połączeniu Cyfry z n-ką produktowcami zostaną Ci z n-ki.

Data: 2011-11-20 12:34:15
Autor: Big Jack
Cyfra+ - produktowcy nie myślą
W wiadomości
*ttt* napisał(-a):

Mam nadzieję, że po połączeniu Cyfry z n-ką produktowcami zostaną Ci
z n-ki.

I nie będzie ani monitora 27' 3D ani 3 m-cy za darmo dla abonentów innych TV :D

--
Big Jack
         //////     GG: 660675

Data: 2011-11-20 12:56:59
Autor: identyfikator: 2011112345
W dniu 2011-11-20 11:37, ttt pisze:
[...]

Zauwaz ze w promocji zawsze wciskaja nikomu niepotrzebne produkty. Pewnie kupili za grosze te TV i teraz wciskaja ze niby promocja.

Data: 2011-11-20 13:27:58
Autor: pawell32
W dniu 20.11.2011 11:37, ttt pisze:
[...]

może potraktuj to jako monitor 3D

Data: 2011-11-29 11:02:41
Autor: --=olo=--
Cyfra+ - produktowcy nie myślą
Ostatnie dwie promocje:
- z monitorem 27 cali 3D - jak na tym oglądać transmisje w 3D? siedząc metr od telewizora?

tak z praktycznego punktu widzenia: nie każdy ma duże mieszkanie, ja mam salon 30m2, ale mój znajomy całe mieszkanie 38m2 tak więc nie każdy może zawiesić 50 cali... więc te 27 cali też gdzieś może znaleźć zastosowanie:-)

Cyfra+ - produktowcy nie myślą