Cyfra - tuner pvr hd, wlaczanie telewizora

Data: 2009-11-24 00:20:49
Autor: Chris
Cyfra - tuner pvr hd, wlaczanie telewizora
Dnia Wed, 18 Nov 2009 14:08:09 +0100, Marian Paździoch napisał(a):

Witam,
wczesniej mialem Polsat i gdy wlaczalem tuner to telewizor mi sam zmienial kanal na ten gdzie byl ustawiony tuner. Teraz zmienilem na Cyfre z w.w. tunerem i juz musze przeskakiwac po kanalach recznie. Da sie to jakos ustawic?

Może masz kabel podłączony do niewłaściwego gniazda euro w dekoderze?
Mam TV Sony, do którego poprzez jedno gniazda euro mam podpiętą
nagrywarkę, a poprzez drugie - dekoder Pace Cyfry+. Gdy włączę nagrywarkę lub dekoder, to telewizor sam automatycznie
przełącza się na odpowiednie wejście euro.

--
Pozdrowienia,
Krzysztof

Cyfra - tuner pvr hd, wlaczanie telewizora