Cyfrowa sztyca, czyli o ustawieniu siodła

Data: 2011-06-17 07:30:49
Autor: Ignacy
Cyfrowa sztyca, czyli o ustawieniu siodła
PeJot <PeJot@o2.pl> napisał(a):   Chyba najprostsze będzie mierzenie odległości od
wybranego punktu na czubku do poziomej rury ramy.

  Przyklej Sobie tasmą klejącą prostą listewkę wzdłuż ramy do   tego na czym siedzisz a dalsze postepowanie tak jak to sam określiłeś.
  A przy okazji chciałem zapytać co z Twoimi kolanami.

  Ignac

Data: 2011-06-17 15:13:57
Autor: PeJot
W dniu 2011-06-17 09:30,  Ignacy pisze:
PeJot<PeJot@o2.pl>  napisał(a):
[...]

Odkryłem że bloki SPD dają się regulować na boki :) Buty przesunięty maksymalnie do korby *) i jest nieźle, choć chciałbym spróbować używanych time, niestety korespondencja w tej  sprawie się urwała.

*) ostatecznie dało by się jeszcze ze 2 mm korbę podfrezować i było by jeszcze lepiej.

--
P. Jankisz
tylu idiotów" Stanisław Lem

Data: 2011-06-17 14:14:19
Autor: Ryszard Mikke
PeJot <PeJot@o2.pl> napisał(a):
> [...]

Odkryłem że bloki SPD dają się regulować na boki :) Buty przesunięty maksymalnie do korby *) i jest nieźle, choć chciałbym spróbować używanych time, niestety korespondencja w tej  sprawie się urwała.

Jesli chodzi o korespondencje ze mna, to nie mam pojecia, czemu sie urwala...
Sprawa jest aktualna.

rmikke

Data: 2011-06-17 18:10:45
Autor: PeJot
W dniu 2011-06-17 16:14, Ryszard Mikke pisze:

Jesli chodzi o korespondencje ze mna, to nie mam pojecia, czemu sie urwala...
Sprawa jest aktualna.

OK, spróbuję się odezwać. Być może mój serwer pocztowy dostał amnezji.

--
P. Jankisz
tylu idiotów" Stanisław Lem

Data: 2011-06-17 16:35:06
Autor: Ryszard Mikke
PeJot <PeJot@o2.pl> napisał(a):
> [...]

> Sprawa jest aktualna.

OK, spróbuję się odezwać. Być może mój serwer pocztowy dostał amnezji.

Na wszelki wypadek sprawdzilem ostatnia wyslana do Ciebie wiadomosc pod katem
adresu, z jakiego wyslalem. Z gmaila, czyli odpowiedzi powinny do mnie trafiac.

rmikke

Data: 2011-06-17 18:51:05
Autor: PeJot
W dniu 2011-06-17 18:35, Ryszard Mikke pisze:
PeJot<PeJot@o2.pl>  napisał(a):

[...]

Podesłałem korespondencję - dotarła ?

--
P. Jankisz
tylu idiotów" Stanisław Lem

Data: 2011-06-17 16:57:35
Autor: Ryszard Mikke
PeJot <PeJot@o2.pl> napisał(a):
> [...]
..

> [...]
> adresu, z jakiego wyslalem. Z gmaila, czyli odpowiedzi powinny do mnie trafia

Jak dotad - nie.

Ja do Ciebie tez wyslalem maila pare chwil temu (na o2), moze doszla?

rmikke

Data: 2011-06-17 19:00:15
Autor: PeJot
W dniu 2011-06-17 18:57, Ryszard Mikke pisze:

Podesłałem korespondencję - dotarła ?

Jak dotad - nie.

Ja do Ciebie tez wyslalem maila pare chwil temu (na o2), moze doszla?

*.o2 to jest ślepy adres. Coś się z moim serwerem dzieje. Postaram się odezwać z innego adresu, ale dopiero w poniedziałek.

--
P. Jankisz
tylu idiotów" Stanisław Lem

Data: 2011-06-17 17:05:41
Autor: Ryszard Mikke
PeJot <PeJot@o2.pl> napisał(a):

> Jak dotad - nie.
>
> Ja do Ciebie tez wyslalem maila pare chwil temu (na o2), moze doszla?

*.o2 to jest ślepy adres.

To pewnie dlatego nie masz maili ode mnie :D

Coś się z moim serwerem dzieje. Postaram się odezwać z innego adresu, ale dopiero w poniedziałek.

OK, kontroluje poczte na gazecie rowniez.

rmikke

--

Cyfrowa sztyca, czyli o ustawieniu siodła