Cyfrowa sztyca, czyli o ustawieniu siodła

Data: 2011-06-17 08:15:06
Autor: Ignacy
Cyfrowa sztyca, czyli o ustawieniu siodła
PeJot <PeJot@o2.pl>   Jeżeli chodzi o ustawienie to kąty między zjeżdzaniem z siodła
 do przodu a ciśnięciem na krocze w pozycji nawet mocno pochylonej.
 A co wybrać to na strone cykloturu masz od groma siodeł np. tych
 z serii ATB i paradoksalnie właśnie babskie siodła są dostatecznie
 szerokie i przede wszystkim mają równe powierzchne siedzące luknij
 np. na Twiggie Accent...ja jak kupowałem swoje to w sklepie stacjonarnym
 i zastrzegałem sobie że jeżeli nie będzie mi odpowiadać to zwrot.

 Ignac

  --

Cyfrowa sztyca, czyli o ustawieniu siodła