Cyfrowy Polsat

Data: 2014-02-12 13:57:59
Autor: Kamil
Cyfrowy Polsat
Witam

Dostałem w spadku tuner Echostar 717. Nie mogę się doprosić o odblokowanie
tunera. Czy ktoś bp. UKE, Federacja konsumentów mógłby ich kopnąć w dupę,
aby nie stosowali takich praktyk? Jeśli nie mają roszczeń finansowych, umowa
się skończyła, tuner przeszedł na moją własność to powinni z automatu trwale
go odblokować. Po kiego h... im moje dane osobowe i PESEL?

Pzdr

Data: 2014-02-12 06:29:37
Autor: Kris
Cyfrowy Polsat
W dniu środa, 12 lutego 2014 13:57:59 UTC+1 użytkownik Kamil napisał:
Po kiego h... im moje dane osobowe i PESEL?
Może własnie po to żeby zweryfikować  czy faktycznie umowa sie skończyła a tuner przeszedł na Twoją własność?

Data: 2014-02-12 22:29:29
Autor: pawell32
Cyfrowy Polsat
W dniu 12.02.2014 15:29, Kris pisze:
[...]

a może wystarczy numer dekodera lub karty?
pytają o pesel następnego posiadacza niby celem sprawdzenia, a
sami wykorzystają w innych celach.

Data: 2014-02-13 02:03:18
Autor: Kamil
Cyfrowy Polsat
Użytkownik "Kris" napisał:

Może własnie po to żeby zweryfikować  czy faktycznie umowa sie skończyła a
tuner przeszedł na Twoją własność?

Do tego mają stan konta podczas trwania umowy. Czytaj uważnie i ze
zrozumieniem. Cytuję:

"Jeśli nie mają roszczeń finansowych, umowa się skończyła, tuner przeszedł
na moją własność."

Jeśli nie mają roszczeń finansowych. W przeciwnym razie tuner nie przechodzi
na własność użytkownika. Jeśli te warunki zostały spełnione to mogę tuner
sprzedać, podarować komukolwiek, a ich psim obowiązkiem jest go odblokować
na podstawie numeru tunera i karty. Do tego jest im potrzene moje imię,
nazwisko, adres i PESEL, lub NIP???

Pzdr

Data: 2014-02-13 08:36:58
Autor: Kamil
Cyfrowy Polsat
Użytkownik "Kris" napisał:

Może własnie po to żeby zweryfikować  czy faktycznie umowa sie skończyła a
tuner przeszedł na Twoją własność?

Jak sprawdzić wqersje oprogramowania?

Pzdr

Cyfrowy Polsat