Data: 2014-02-12 06:29:37 | |
Autor: Kris | |
Cyfrowy Polsat | |
W dniu środa, 12 lutego 2014 13:57:59 UTC+1 użytkownik Kamil napisał:
Po kiego h... im moje dane osobowe i PESEL?Może własnie po to żeby zweryfikować czy faktycznie umowa sie skończyła a tuner przeszedł na Twoją własność? |
|
Data: 2014-02-12 22:29:29 | |
Autor: pawell32 | |
Cyfrowy Polsat | |
W dniu 12.02.2014 15:29, Kris pisze:
W dniu środa, 12 lutego 2014 13:57:59 UTC+1 użytkownik Kamil napisał: a może wystarczy numer dekodera lub karty? pytają o pesel następnego posiadacza niby celem sprawdzenia, a sami wykorzystają w innych celach. |
|
Data: 2014-02-13 02:03:18 | |
Autor: Kamil | |
Cyfrowy Polsat | |
Użytkownik "Kris" napisał:
Może własnie po to żeby zweryfikować czy faktycznie umowa sie skończyła a tuner przeszedł na Twoją własność? Do tego mają stan konta podczas trwania umowy. Czytaj uważnie i ze zrozumieniem. Cytuję: "Jeśli nie mają roszczeń finansowych, umowa się skończyła, tuner przeszedł na moją własność." Jeśli nie mają roszczeń finansowych. W przeciwnym razie tuner nie przechodzi na własność użytkownika. Jeśli te warunki zostały spełnione to mogę tuner sprzedać, podarować komukolwiek, a ich psim obowiązkiem jest go odblokować na podstawie numeru tunera i karty. Do tego jest im potrzene moje imię, nazwisko, adres i PESEL, lub NIP??? Pzdr |
|
Data: 2014-02-13 08:36:58 | |
Autor: Kamil | |
Cyfrowy Polsat | |
Użytkownik "Kris" napisał:
Może własnie po to żeby zweryfikować czy faktycznie umowa sie skończyła atuner przeszedł na Twoją własność? Jak sprawdzić wqersje oprogramowania? Pzdr |