Cyfrowy Polsat FTA

Data: 2011-01-24 14:27:23
Autor: Bartłomiej Syryjczyk
Cyfrowy Polsat FTA
Witam,
Czy po rozwiązaniu umowy mogę za pomocą starego tunera CP odbierać
kanały FTP? Sprzedawca zapewniał mnie, że tak, ale jakoś mu nie ufam.
Został mi tuner (Echostar DSB-717) ze starą kartą po przedłużeniu
umowy (podpisanie nowej, rozwiązanie starej). Chcę go wywieźć na wieś,
by móc sporadycznie obejrzeć TV.

--
guzik

Data: 2011-01-24 23:31:25
Autor: quasi
Cyfrowy Polsat FTA
W dniu 2011-01-24 23:27, Bartłomiej Syryjczyk pisze:
[...]

Po zakończeniu umowy na ten tuner pewnie zablokują wszystko i żeby odblokowali fta będziesz musiał zadzwonić na infolinię. Generalnie sprzedawca mówił prawdę.

Data: 2011-01-24 23:34:02
Autor: pawell32
Cyfrowy Polsat FTA
W dniu 24.01.2011 23:27, Bartłomiej Syryjczyk pisze:
[...]

tak, dopóki ta karta będzie w slocie.

--
pozdrawiam.  pawell32
Slackware 13 - power of linux

Data: 2011-01-25 00:42:17
Autor: Padre
Cyfrowy Polsat FTA
[...]

Mi sprzedawca radził zamiast darmowej dzierżawy - zakup na własność modułu CI - żeby potem móc oglądać przy jego pomocy programy FTA :)

Data: 2011-01-24 16:11:56
Autor: Brooks
Cyfrowy Polsat FTA
On Jan 24, 11:42 pm, Padre <Pa...@no.net> wrote:
> [...]

Mi sprzedawca radził zamiast darmowej dzierżawy - zakup na własność
modułu CI - żeby potem móc oglądać przy jego pomocy programy FTA :)

Prawdopodobnie pójda FTA ale omijajac modul CI ;-)

Prawde mówiac dziwie sie, ze jest taki organ konstytucyjny KRRiTV a
brak jest regulacji w kwestii uzywania odbiornika po rozwiazaniu umowy
abonentowej.
By w ten sposób ograniczyc ilosc elektrozlomu produkowanego posrednio
przez bylych klientów platform satelitarnych.

Szczególnie, ze cyfryzacja i wprowadzanie NTC niesie tyle
nieprawidlowosci i kontrowersji. To chyba nikt nie ma watpliwosci, ze
tak jest?

Niestety brak jest prawie kanalów, które dzialalyby z nieaktywna karta
abonencka.

Sprawdzcie jesli ktos ma jakas nieaktywna karte, ze TVN Warszawa jest
takim kanalem FTV - Free To View.

Ciekaw jestem obserwacji grupowiczów tej sprawie.

CP przoduje w produkcji dekoderów, które po okresie umowy laduja w
szafie. Czy tak samo dzieje sie z dekoderami po 'n'?
Oczywiscie mowa o sprzecie kupionym na wlasnosc lub który przeszedl na
wlasnosc- zostal splacony przez 2-3 lata umowy.

--
Brooks

Data: 2011-01-25 07:36:00
Autor: pawell32
Cyfrowy Polsat FTA
W dniu 2011-01-25 01:11, Brooks pisze:
[...]

nie wiem co ma KRRiTV to prywatnej firmy.

Niestety brak jest prawie kanalów, które dzialalyby z nieaktywna karta
abonencka.

no co Ty, jest sporo kanałów FTA

Sprawdzcie jesli ktos ma jakas nieaktywna karte, ze TVN Warszawa jest
takim kanalem FTV - Free To View.

tvn warszawa jest FTA! oglądasz go bez karty.

CP przoduje w produkcji dekoderów, które po okresie umowy laduja w
szafie. Czy tak samo dzieje sie z dekoderami po 'n'?

nie. to że tyle dekoderów po pc zaśmieca szafy i inne miejsca
to tylko wina abonentów tej platformy. jak ktoś bierze na własność
dekoder i z tego się cieszy, hmm... jego sprawa, a im też na rękę,
bo pozbywają się problemu. najlepsze jest jak kończy się gwarancja,
a klient jest związany umową. może gdyby nie brali tak dużej dzierżawy...
dekodery n nie są do kupienia i jest to jedyna platforma, która
nie pobiera opłaty za używanie dekoderów.
cyfra przed laty też nie sprzedawała dekoderów, ale za to masowo
jej ginęły wraz z abonentami pojawiając się na giełdzie, ale
to z powodu, że karta nie jest sparowana z dekoderem i można
było na nim sporo oglądać. co widać, dekodery po cp leżą w szafach
a stare mediasaty sprzed dekady jeszcze można kupić.

Oczywiscie mowa o sprzecie kupionym na wlasnosc lub który przeszedl na
wlasnosc- zostal splacony przez 2-3 lata umowy.

tylko komu ta własność skoro nic prawie nie można z nim robić.

--
pozdrawiam.  pawell32
Slackware 13 - power of linux

Data: 2011-01-25 09:27:21
Autor: Cavallino
Cyfrowy Polsat FTA
Użytkownik "pawell32" <pawell@net-sat.pl> napisał w wiadomości news:

Sprawdzcie jesli ktos ma jakas nieaktywna karte, ze TVN Warszawa jest
takim kanalem FTV - Free To View.

tvn warszawa jest FTA! oglądasz go bez karty.

Już dawno go zakodowali.

Data: 2011-01-25 09:30:23
Autor: pawell32
Cyfrowy Polsat FTA
W dniu 2011-01-25 09:27, Cavallino pisze:
Już dawno go zakodowali.

sorrki, nie zauważyłem bo cały czas jest.
teraz popatrzyłem na wykaz.

--
pozdrawiam.  pawell32
Slackware 13 - power of linux

Data: 2011-01-25 08:35:01
Autor: Arek.
Cyfrowy Polsat FTA
Sprawdzcie jesli ktos ma jakas nieaktywna karte, ze TVN Warszawa jest
takim kanalem FTV - Free To View.

TVN Warszawa jest już programem kodowanym

Arek.

Data: 2011-01-25 08:41:56
Autor: pawell32
Cyfrowy Polsat FTA
W dniu 2011-01-25 08:35, Arek. pisze:
Sprawdzcie jesli ktos ma jakas nieaktywna karte, ze TVN Warszawa jest
takim kanalem FTV - Free To View.

TVN Warszawa jest juďż˝ programem kodowanym

fakt i to od miesiąca.

--
pozdrawiam.  pawell32
Slackware 13 - power of linux

Data: 2011-01-25 09:20:56
Autor: Robert_J
Cyfrowy Polsat FTA
Prawde mówiac dziwie sie, ze jest taki organ konstytucyjny KRRiTV

Problem w tym, że ten "konstytucyjny" organ w ogóle do niczego nie jest potrzebny :-)

...brak jest regulacji w kwestii uzywania odbiornika po rozwiazaniu umowy
abonentowej.

To akurat mały pikuś :-). "Konstytucyjny" organ nie robi nic w kwestiach łamania warunków umów przez dużych operatorów (MM, UPC i pewnie paru innych) w kwestii pakietyzacji kanałów. Jak wpadniesz do mnie to wyjaśnię Ci o co chodzi :-).

Niestety brak jest prawie kanalów, które dzialalyby z nieaktywna karta
abonencka.

A za to akurat trudno winić Radę. Przecież oni nie tworzą programów...

[...]

Dlatego MZ nie warto pakować się w jakieś zabawki operatora. Na dodatek często masz tam narzuconą listę kanałów, której nie możesz zmienić :-). Wolę kupić normalny odbiornik i samemu decydować...
Taki problem mam teraz z UPC, założyłem staruszkom. I szczerze mówiąc ja wk....m się po godzinie, mój stary następnego dnia ;-). UPC daje STB dla debili...

Data: 2011-01-25 01:08:55
Autor: choczsz
Cyfrowy Polsat FTA
On 25 Sty, 00:42, Padre <Pa...@no.net> wrote:

Mi sprzedawca radził zamiast darmowej dzierżawy - zakup na własność
modułu CI - żeby potem móc oglądać przy jego pomocy programy FTA :)

rozumiem, ze to zart i nie dales sie nabrac.
zakup modulu CI byloby szczytem frajerstwa ;) zwlaszcza wobec
mozliwosci gratisowej dzierzawy,

ale np taki Samsung DSB 305G popolsatowy - o ile odblokowany - jest
swietnym tunerem SD do FTA moim zdaniem.

Data: 2011-01-25 07:20:29
Autor: pawell32
Cyfrowy Polsat FTA
W dniu 2011-01-25 00:42, Padre pisze:
Mi sprzedawca radził zamiast darmowej dzierżawy - zakup na własność
modułu CI - żeby potem móc oglądać przy jego pomocy programy FTA :)

chyba był nietrzeźwy.
co ma moduł CI do kanałów FTA?
to co jest nie kodowane oglądasz za darmo.

--
pozdrawiam.  pawell32
Slackware 13 - power of linux

Cyfrowy Polsat FTA