Cyfrowy Polsat FTA

Data: 2011-01-25 00:42:17
Autor: Padre
Cyfrowy Polsat FTA
W dniu 2011-01-24 23:27, Bartłomiej Syryjczyk pisze:
Witam,
Czy po rozwiązaniu umowy mogę za pomocą starego tunera CP odbierać
kanały FTP? Sprzedawca zapewniał mnie, że tak, ale jakoś mu nie ufam.

Mi sprzedawca radził zamiast darmowej dzierżawy - zakup na własność modułu CI - żeby potem móc oglądać przy jego pomocy programy FTA :)

Data: 2011-01-24 16:11:56
Autor: Brooks
Cyfrowy Polsat FTA
On Jan 24, 11:42 pm, Padre <Pa...@no.net> wrote:
> [...]

Mi sprzedawca radził zamiast darmowej dzierżawy - zakup na własność
modułu CI - żeby potem móc oglądać przy jego pomocy programy FTA :)

Prawdopodobnie pójda FTA ale omijajac modul CI ;-)

Prawde mówiac dziwie sie, ze jest taki organ konstytucyjny KRRiTV a
brak jest regulacji w kwestii uzywania odbiornika po rozwiazaniu umowy
abonentowej.
By w ten sposób ograniczyc ilosc elektrozlomu produkowanego posrednio
przez bylych klientów platform satelitarnych.

Szczególnie, ze cyfryzacja i wprowadzanie NTC niesie tyle
nieprawidlowosci i kontrowersji. To chyba nikt nie ma watpliwosci, ze
tak jest?

Niestety brak jest prawie kanalów, które dzialalyby z nieaktywna karta
abonencka.

Sprawdzcie jesli ktos ma jakas nieaktywna karte, ze TVN Warszawa jest
takim kanalem FTV - Free To View.

Ciekaw jestem obserwacji grupowiczów tej sprawie.

CP przoduje w produkcji dekoderów, które po okresie umowy laduja w
szafie. Czy tak samo dzieje sie z dekoderami po 'n'?
Oczywiscie mowa o sprzecie kupionym na wlasnosc lub który przeszedl na
wlasnosc- zostal splacony przez 2-3 lata umowy.

--
Brooks

Data: 2011-01-25 07:36:00
Autor: pawell32
Cyfrowy Polsat FTA
W dniu 2011-01-25 01:11, Brooks pisze:
[...]

nie wiem co ma KRRiTV to prywatnej firmy.

Niestety brak jest prawie kanalów, które dzialalyby z nieaktywna karta
abonencka.

no co Ty, jest sporo kanałów FTA

Sprawdzcie jesli ktos ma jakas nieaktywna karte, ze TVN Warszawa jest
takim kanalem FTV - Free To View.

tvn warszawa jest FTA! oglądasz go bez karty.

CP przoduje w produkcji dekoderów, które po okresie umowy laduja w
szafie. Czy tak samo dzieje sie z dekoderami po 'n'?

nie. to że tyle dekoderów po pc zaśmieca szafy i inne miejsca
to tylko wina abonentów tej platformy. jak ktoś bierze na własność
dekoder i z tego się cieszy, hmm... jego sprawa, a im też na rękę,
bo pozbywają się problemu. najlepsze jest jak kończy się gwarancja,
a klient jest związany umową. może gdyby nie brali tak dużej dzierżawy...
dekodery n nie są do kupienia i jest to jedyna platforma, która
nie pobiera opłaty za używanie dekoderów.
cyfra przed laty też nie sprzedawała dekoderów, ale za to masowo
jej ginęły wraz z abonentami pojawiając się na giełdzie, ale
to z powodu, że karta nie jest sparowana z dekoderem i można
było na nim sporo oglądać. co widać, dekodery po cp leżą w szafach
a stare mediasaty sprzed dekady jeszcze można kupić.

Oczywiscie mowa o sprzecie kupionym na wlasnosc lub który przeszedl na
wlasnosc- zostal splacony przez 2-3 lata umowy.

tylko komu ta własność skoro nic prawie nie można z nim robić.

--
pozdrawiam.  pawell32
Slackware 13 - power of linux

Data: 2011-01-25 09:27:21
Autor: Cavallino
Cyfrowy Polsat FTA
Użytkownik "pawell32" <pawell@net-sat.pl> napisał w wiadomości news:

Sprawdzcie jesli ktos ma jakas nieaktywna karte, ze TVN Warszawa jest
takim kanalem FTV - Free To View.

tvn warszawa jest FTA! oglądasz go bez karty.

Już dawno go zakodowali.

Data: 2011-01-25 09:30:23
Autor: pawell32
Cyfrowy Polsat FTA
W dniu 2011-01-25 09:27, Cavallino pisze:
Już dawno go zakodowali.

sorrki, nie zauważyłem bo cały czas jest.
teraz popatrzyłem na wykaz.

--
pozdrawiam.  pawell32
Slackware 13 - power of linux

Data: 2011-01-25 08:35:01
Autor: Arek.
Cyfrowy Polsat FTA
Sprawdzcie jesli ktos ma jakas nieaktywna karte, ze TVN Warszawa jest
takim kanalem FTV - Free To View.

TVN Warszawa jest już programem kodowanym

Arek.

Data: 2011-01-25 08:41:56
Autor: pawell32
Cyfrowy Polsat FTA
W dniu 2011-01-25 08:35, Arek. pisze:
Sprawdzcie jesli ktos ma jakas nieaktywna karte, ze TVN Warszawa jest
takim kanalem FTV - Free To View.

TVN Warszawa jest juďż˝ programem kodowanym

fakt i to od miesiąca.

--
pozdrawiam.  pawell32
Slackware 13 - power of linux

Data: 2011-01-25 09:20:56
Autor: Robert_J
Cyfrowy Polsat FTA
Prawde mówiac dziwie sie, ze jest taki organ konstytucyjny KRRiTV

Problem w tym, że ten "konstytucyjny" organ w ogóle do niczego nie jest potrzebny :-)

...brak jest regulacji w kwestii uzywania odbiornika po rozwiazaniu umowy
abonentowej.

To akurat mały pikuś :-). "Konstytucyjny" organ nie robi nic w kwestiach łamania warunków umów przez dużych operatorów (MM, UPC i pewnie paru innych) w kwestii pakietyzacji kanałów. Jak wpadniesz do mnie to wyjaśnię Ci o co chodzi :-).

Niestety brak jest prawie kanalów, które dzialalyby z nieaktywna karta
abonencka.

A za to akurat trudno winić Radę. Przecież oni nie tworzą programów...

[...]

Dlatego MZ nie warto pakować się w jakieś zabawki operatora. Na dodatek często masz tam narzuconą listę kanałów, której nie możesz zmienić :-). Wolę kupić normalny odbiornik i samemu decydować...
Taki problem mam teraz z UPC, założyłem staruszkom. I szczerze mówiąc ja wk....m się po godzinie, mój stary następnego dnia ;-). UPC daje STB dla debili...

Data: 2011-01-25 01:08:55
Autor: choczsz
Cyfrowy Polsat FTA
On 25 Sty, 00:42, Padre <Pa...@no.net> wrote:

Mi sprzedawca radził zamiast darmowej dzierżawy - zakup na własność
modułu CI - żeby potem móc oglądać przy jego pomocy programy FTA :)

rozumiem, ze to zart i nie dales sie nabrac.
zakup modulu CI byloby szczytem frajerstwa ;) zwlaszcza wobec
mozliwosci gratisowej dzierzawy,

ale np taki Samsung DSB 305G popolsatowy - o ile odblokowany - jest
swietnym tunerem SD do FTA moim zdaniem.

Data: 2011-01-25 07:20:29
Autor: pawell32
Cyfrowy Polsat FTA
W dniu 2011-01-25 00:42, Padre pisze:
Mi sprzedawca radził zamiast darmowej dzierżawy - zakup na własność
modułu CI - żeby potem móc oglądać przy jego pomocy programy FTA :)

chyba był nietrzeźwy.
co ma moduł CI do kanałów FTA?
to co jest nie kodowane oglądasz za darmo.

--
pozdrawiam.  pawell32
Slackware 13 - power of linux

Cyfrowy Polsat FTA