Cyfrowy Polsat- nowa umowa i dekoder HD z dyskiem

Data: 2011-01-31 21:50:33
Autor: brum
Cyfrowy Polsat- nowa umowa i dekoder HD z dyskiem
Nie chce dzwonic trzeci raz bo pewnie dowiem sie znow czegos innego, moze ktos z Was ostatnio korzystal z podobnej oferty i moze cos doradzic.

dzwon trzeci i czwarty raz, moze oferta bedzie jeszcze korzystniejsza

Ktory z dekoderow warto i czy w ogole warto?

ja bym kupil na rynku, nie ogladajac sie na operatora

Podpisujac umowe na 29 miesiecy mam przynajmniej pewnosc ze przez ten okres cena sie nie zmieni

masz tez petle na szyi przez dwa i pol roku
a cena moze sie zmienic w tym czasie wielokrotnie i jesli przegapisz informacje o tym, to zaplacisz wiecej

Cyfrowy Polsat- nowa umowa i dekoder HD z dyskiem