Cyfrowy Polsat- nowa umowa i dekoder HD z dyskiem

Data: 2011-02-03 10:49:25
Autor: AK
Cyfrowy Polsat- nowa umowa i dekoder HD z dyskiem

Użytkownik "Krzysztof" <kichu24@tlen.pl> napisał w wiadomości news:ii76ql$78c$1news.onet.pl...
Witam Szanownych Grupowiczow.
   Jestem od kilku lat abonentem CP, pakiet familijny.
Chcialbym zakupic dekoder HD z twardym dyskiem i podpisac umowe na 29 miesiecy. Nie chce zmieniac dostawcy telewizji jestem zadowolony z ceny i oferty programowej.
Niestety dwa razy rozmawialem z konsultantem, za kazdym razem przedstawil mi inne warunki promocji, wychodzi na to ze jak podpisze zupelnie nowa umowe to zaplace taniej niz robiac aneks do starej. Na stronie intenetowej sa jeszcze inne warunki.
Podpisujac aneks dostal bym 6 lub 10 miesiecy za 39.90 (bez oplaty za dekoder) a potem dodatkowo 5 zl za wypozyczenie dekodera.Przez 6 miesiecy pelne dodatkowe pakiety gratis, potem mozliwosc rezygnacji z nich.Aktywacja 1 zl
Podpisujac nowa umowa aktywacja 49zl i 10 miesiecy za darmo a potem 44.90/msc.
Nie chce dzwonic trzeci raz bo pewnie dowiem sie znow czegos innego, moze ktos z Was ostatnio korzystal z podobnej oferty i moze cos doradzic.
Ktory z dekoderow warto i czy w ogole warto?
Podpisujac umowe na 29 miesiecy mam przynajmniej pewnosc ze przez ten okres cena sie nie zmieni
Mam nadzieje ze mniej wiecej wyjasnilem o co mi chodzi, dzieuje za wszystkie sugestie i odpowiedzi.
Pozdrawiam
Krzysztof
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
Ja też byłem w podobnej sytuacji
wysłałem do CP wypowiedzenie początkiem grudnia
za kilka dni zadzwonili do mnie z oferta HD
Jak ponarzekałem, że zastanawiam sie nad ofertami konkurencji
to dostałem 10 miesiecy gratis na pakiet familijny HD
+ 3 pakiety dodatkowe Extra HD, sport HD i VOD.
(Umowa na 29 mies. - 39,30)
Dekoder HD PVR Echostar z wymiennym dyskiem 320 GB
(fajny - mały zgrabny, leciutki i cichutki w porównaniu z poprzednim)
na udostepnienie za 5zł/mies. aktywacja 1 zł
Działało wszystko ładnie z telewizorem Full HD
aż padł dysk :(
Do serwisu poszedł komplet dekoder z dyskiem
i teraz czekam aż wróci oglądając telewizję
na dekoderze zastepczym SD.

pozdrawiam
Adiks

Cyfrowy Polsat- nowa umowa i dekoder HD z dyskiem