Cyfrowy Polsat od 1.02 bez kanałów BBC!?

Data: 2011-01-19 21:58:39
Autor: Padre
Cyfrowy Polsat od 1.02 bez kanałów BBC!?
Fragment komunikatu BBC:
Z przykrością zawiadamiamy, że kanały tematyczne BBC – BBC Entertainment, BBC Knowledge, BBC Lifestyle i CBeebies, 1 lutego 2011 roku zostaną usunięte z oferty Cyfrowego Polsatu.

za www.frazpc.pl - ciekawe co w zamian, Knowledge trochę mi szkoda.

Data: 2011-01-19 22:01:41
Autor: pawell32
W dniu 19.01.2011 21:58, Padre pisze:
[...]

czyli ktoś ich przebił

--
pozdrawiam.  pawell32
Slackware 13 - power of linux

Data: 2011-01-19 22:17:08
Autor: pawell32
Cyfrowy Polsat od 1.02 bez kanałów BBC!?
W dniu 19.01.2011 22:14, Cavallino pisze:

czyli ktoś ich przebił

Cyfra.

nie tylko i nie na wszystkie

Data: 2011-01-19 22:19:52
Autor: pawell32
Cyfrowy Polsat od 1.02 bez kanałów BBC!?
W dniu 19.01.2011 22:14, Cavallino pisze:

czyli ktoś ich przebił

Cyfra.

[...]
Przedstawiciele BBC Worldwide w Polsce poinformowali o zakończeniu współpracy z platformą Cyfrowego Polsatu. Od 1 lutego BBC Entertainment, BBC Knowledge, BBC Lifestyle i CBeebies znikną z oferty platformy, jednocześnie kończąc trwającą od grudnia 2007 roku współpracę z operatorem. Komplet kanałów, w tym BBC Knowledge w wersji HD, pojawią się w ofercie telewizji n, natomiast BBC Entertainment i BBC Knowledge w SD zasilą ofertę CYFRY+.
[...]

Data: 2011-01-19 22:21:30
Autor: Cavallino
Użytkownik "pawell32" <pawell@net-sat.pl> napisał w wiadomości news:4d37552e$1news.home.net.pl...
[...]

Czytałem satkuriera.
Ale jakoś średnio mnie to kręci.
Coś w tych kanałach jest ciekawego?
Dobrze pamiętam, że na którymś BBC leci Top Gear po polsku?

Data: 2011-01-19 21:36:05
Autor: bufi
Cavallino wrote:

Dobrze pamiętam, że na którymś BBC leci Top Gear po polsku?

Na BBC Knowledge, aż do znudzenia. Chociaż autka czasem fajne
testują.

Pozdrawiam

Data: 2011-01-19 22:59:41
Autor: Cavallino
Użytkownik "bufi" <bufi@pl.de> napisał w wiadomości news:ih7lg4$42c$1inews.gazeta.pl...
Cavallino wrote:

Dobrze pamiętam, że na którymś BBC leci Top Gear po polsku?

Na BBC Knowledge, aż do znudzenia.

No to jest jakiś plus, nie oglądałem od kiedy wypadło z TVN Turbo, pewnie na BBC lecą nowsze odcinki.
Ciekawe w jakim pakiecie to umieszczą.

Data: 2011-01-19 22:27:12
Autor: pawell32
W dniu 19.01.2011 22:21, Cavallino pisze:
Ale jakoś średnio mnie to kręci.
Coś w tych kanałach jest ciekawego?
Dobrze pamiętam, że na którymś BBC leci Top Gear po polsku?

ja ngdy tego programu nie lubiałem.
a na bbc hd oglądam czasem tylko planete ziemia,
poz tym nic tam nie widzę ciekawego.
ale niedawno ktoś pytał tu czemu nie ma tego programu, bo widział
to wersji oryginalnej i tam jest ponoć zupełnie inna ramówka.

Data: 2011-01-19 23:30:29
Autor: Padre
W dniu 2011-01-19 22:27, pawell32 pisze:
[...]

Kwestia gustu, ale na Knowledge było sporo rzeczowych programów o historii, archeologii itp. a nie w koło o nawiedzonych domach albo wpadkach i wybuchach w discovery że o pogromcach mitów nie wspomnę.

Data: 2011-01-22 21:29:54
Autor: Jacek M.
Cyfrowy Polsat od 1.02 bez kanaw BBC!?

Uytkownik "Padre" <Padre@no.net> napisa w wiadomoci news:ih7om8$odj$1news.onet.pl...
W dniu 2011-01-19 22:27, pawell32 pisze:
W dniu 19.01.2011 22:21, Cavallino pisze:
Ale jako rednio mnie to krci.
Co w tych kanaach jest ciekawego?
Dobrze pamitam, e na ktrym BBC leci Top Gear po polsku?

ja ngdy tego programu nie lubiaem.
a na bbc hd ogldam czasem tylko planete ziemia,

Kwestia gustu, ale na Knowledge byo sporo rzeczowych programw o historii, archeologii itp. a nie w koo o nawiedzonych domach albo wpadkach i wybuchach w discovery e o pogromcach mitw nie wspomn.

Pogromcy mitw to raczej Discovery...

Pozdrawiam
Jaca

__________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusow 5808 (20110122) __________

Data: 2011-01-23 10:49:24
Autor: Wiewior
Cyfrowy Polsat od 1.02 bez kanaw BBC!?
Uytkownik "Jacek M." <jacek.markiewicz@gazeta.pl> napisa w wiadomoci news:ihfenr$fvk$1inews.gazeta.pl...
[...]

Kania si czytanie ze zrozumieniem...

--
     Wiewior
jvrjvbe@tnmrgn.cy

Data: 2011-01-20 11:11:04
Autor: PaPi
Cyfrowy Polsat od 1.02 bez kanałów BBC!?
Czytałem satkuriera.
Ale jakoś średnio mnie to kręci.
Coś w tych kanałach jest ciekawego?

Knowledge ma niezle dokumenty w formie wieloodcinkowych seriali - wiec sila rzeczy bardziej merytoryczne niz te z kanalow Disocovery.

CBeebies poza Mini mini to moim zdaniem najfajniejsza telewizja dla dzieci. Duzo lepsza niz JimJam np.

Data: 2011-01-19 22:23:54
Autor: pawell32
Cyfrowy Polsat od 1.02 bez kanałów BBC!?
[...]
Magda Kocoń z Biura Prasowego BBC potwierdziła w oświadczeniu opublikowanym na łamach serwisu media2.pl, że Cyfrowy Polsat nie przedłużył umowy z BBC na dystrybucję kanałów i w związku z tym od 1 lutego znikną one z oferty operatora. Dodatkowo na wszystkich czterech kanałach z portfolio BBC emitowane są już stosowne plansze zapowiadające wyłączenie z oferty Cyfrowego Polsatu.
źródło: satkurier.pl
[...]

z powyższego wynika, iż PC uznał te kanały chyba za mało atrakcyjne.

Data: 2011-01-20 10:26:02
Autor: olo
Cyfrowy Polsat od 1.02 bez kanałów BBC!?
Użytkownik "pawell32"

z powyższego wynika, iż PC uznał te kanały chyba za mało atrakcyjne.
raczej zbadał oglądalność i policzył opłacalność.

pzdr
olo

Data: 2011-01-20 02:25:58
Autor: choczsz
Cyfrowy Polsat od 1.02 bez kanaw BBC!?
On 20 Sty, 10:26, "olo" <ol...@o2.pl> wrote:
Uytkownik "pawell32"

> z powyszego wynika, i PC uzna te kanay chyba za mao atrakcyjne.

raczej zbada ogldalno i policzy opacalno.

No to u mnie sie przeliczyl - akurat dziecko ogladalo u mnie wylacznie
BBC Cbeebies i byla to glowna przyczyna dla abonamentu w PC. Wiem,
smieszne, ale tak bylo :)

Data: 2011-01-20 11:42:15
Autor: Wiewior
W dniu 2011-01-20 11:25, choczsz pisze:
raczej zbada ogldalno i policzy opacalno.

No to u mnie sie przeliczyl - akurat dziecko ogladalo u mnie wylacznie
BBC Cbeebies i byla to glowna przyczyna dla abonamentu w PC. Wiem,
smieszne, ale tak bylo :)

U mnie to te by jeden z argumentw. A teraz jest to argument za rezygnacj z Polsatu i przejciem do n-ki. al bdzie tylko F1 w (pseudo-)HD.

--
     Wiewior
jvrjvbe@tnmrgn.cy

Data: 2011-01-20 13:04:49
Autor: Protz
Cyfrowy Polsat od 1.02 bez kanaw BBC!?

Uytkownik "Wiewior" <jvrjvbe@tnmrgn.cy> napisa w

U mnie to te by jeden z argumentw. A teraz jest to argument za rezygnacj z Polsatu i przejciem do n-ki. al bdzie tylko F1 w (pseudo-)HD.

Takich ludzi jest wiecej. Dal mnie bardzo dwa argumenty za CP to bya F1 na Polsacie i Cebeebies. Gdy polsat pojawil sie na C+ zaczalem powoli zaowac, ze nie mam cyfry. Pozniej na polsacie pojawilo sie to bzdurne pseudo-VOD i schrzanilo cala liste programow. Nie mogli tego idioci dac na jakis odlegych kanaach?

 Teraz znika Cebeebies co przelewa czare goryczy na dodatek daje mozliwosc rezygnacji bez umowy. Przechodze na C+, gdzie jest liga polska, mini-mini (tez dla malych dzieci i tez duzo edukacyjnych rozwojowych programow)

Az sie wierzyc nie chce ze to Polsat nie chcia kontynuowac wspopracy z BBC, a tak mwia komunikaty prasowe. Przeciez to strza w stope.

Protz

Data: 2011-01-20 16:38:03
Autor: bufi
Wiewior wrote:

U mnie to te by jeden z argumentw. A teraz jest to argument za
rezygnacj z Polsatu i przejciem do n-ki. al bdzie tylko F1 w
(pseudo-)HD.

Od tego roku F1 ma by 'krcone' w FullHD. Ale tak czy inaczej, i tak
na Polsat HD si duuuuuo lepiej oglda F1 ni w Polsat Sport Extra.

Pozdrawiam

Data: 2011-01-21 09:35:12
Autor: Wiewior
W dniu 2011-01-20 17:38, bufi pisze:
Od tego roku F1 ma by 'krcone' w FullHD. Ale tak czy inaczej, i tak
na Polsat HD si duuuuuo lepiej oglda F1 ni w Polsat Sport Extra.

Krcone w HD ma by, ale czy Polsat bdzie korzysta z takiej moliwoci? :)
Zwaszcza jak trzeba bdzie za to zapaci dodatkowo? ;)

Data: 2011-01-21 18:50:31
Autor: bufi
Wiewior wrote:

> tak na Polsat HD si duuuuuo lepiej oglda F1 ni w Polsat Sport
> Extra.

Krcone w HD ma by, ale czy Polsat bdzie korzysta z takiej

A dlaczego nie? Przecie moliwoci techniczne maj.

moliwoci? :) Zwaszcza jak trzeba bdzie za to zapaci dodatkowo?
;)

A kto tak powiedzia? Kada stacja ktra ma prawa do emisji F1,
bdzie miaa dostp do F1 w 1080i.

Pozdrawiam

Data: 2011-01-20 12:20:00
Autor: olo
Cyfrowy Polsat od 1.02 bez kanaw BBC!?
Uytkownik "choczsz"

raczej zbada ogldalno i policzy opacalno.

No to u mnie sie przeliczyl - akurat dziecko ogladalo u mnie wylacznie
BBC Cbeebies i byla to glowna przyczyna dla abonamentu w PC. Wiem,
smieszne, ale tak bylo :)

Najlepiej wida by "normalnym" w sensie rozkadu Gaussa ;)
Ja mam CePa dodatkowo tylko z powodu sportu.

pzdr
olo

Data: 2011-01-20 16:22:21
Autor: Jacek Osiecki
Cyfrowy Polsat od 1.02 bez kanaw BBC!?
Dnia Thu, 20 Jan 2011 02:25:58 -0800 (PST), choczsz napisa(a):
> [...]
No to u mnie sie przeliczyl - akurat dziecko ogladalo u mnie wylacznie
BBC Cbeebies i byla to glowna przyczyna dla abonamentu w PC. Wiem,

A ja rozwaaem ew. CP wanie z powodu CBeebies. A teraz "po problemie" ;)

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944

Data: 2011-01-21 21:11:38
Autor: Paweł
Cyfrowy Polsat od 1.02 bez kanałów BBC!?
olo wrote:

Użytkownik "pawell32"

z powyższego wynika, iż PC uznał te kanały chyba za mało atrakcyjne.
raczej zbadał oglądalność i policzył opłacalność.

ja bbc ceebeb... @polsat cenilem do niedawna, za brak reklam i alternatywna
angielska sciezke dzwiekowa. jednakoz ostatnio reklamy zaczely sie tam
czesciej pojawiac co mnie wybitnie irytuje, a ze publika podrosla,
to czesciej gustuje w wypozyczalni dvd...

Data: 2011-01-20 11:09:31
Autor: PaPi
Cyfrowy Polsat od 1.02 bez kanałów BBC!?
czyli ktoś ich przebił

Cyfra.

Moze poniekad.
1. W Cyfrze bedzie od lutego Knowledge i Entertainment. Nie bedzie niezlego Cbeebies i takiego sobie Lifestyle.
2. N-ka bedzie miala Knowledge w HD.

Data: 2011-01-19 22:54:10
Autor: Maciej Bebenek (news.onet.pl)
W dniu 2011-01-19 22:50, Alf123 pisze:

za www.frazpc.pl - ciekawe co w zamian, Knowledge trochę mi szkoda.

Masz oficjalny komunikat
http://www.cyfrowypolsat.pl/oferta/aktualnosci/cztery-nowe-kanaly-w-ofercie-cp.cp

Data: 2011-01-19 23:32:10
Autor: Padre
W dniu 2011-01-19 22:54, Maciej Bebenek (news.onet.pl) pisze:
[...]

No to chociaż NG będzie bo to NG Wild jak discovery, do urzygania jak nie rekiny to aligatory.

Data: 2011-01-19 22:38:28
Autor: bufi
Padre wrote:

> [...]
> ofercie-cp.cp
> No to chociaż NG będzie bo to NG Wild jak discovery, do urzygania

Są już plotki, że ma także dołączyć Discovery ID, ktoś wie co
tam dają?

Pozdrawiam

Data: 2011-01-20 10:32:23
Autor: olo
Cyfrowy Polsat od 1.02 bez kanałów BBC!?
Użytkownik "Padre"

No to chociaż NG będzie bo to NG Wild jak discovery, do urzygania jak nie rekiny to aligatory.

Dobre, ale zawsze może przełączyć na wojny o wieloryby ;)

pzdr
olo

Data: 2011-01-19 22:53:01
Autor: Alf123
[...]

Jak myslicie, czy w zwiazku z tym mozna bedzie rozwiazac umowe z Polsatem?
W koncu zmieniaja oferte a corka ma umowe i jej corka faktycznie najczesciej
oglada program CBeebies

pozdro

Data: 2011-01-19 22:59:22
Autor: Cavallino
Użytkownik "Alf123" <siak57@interia.pl> napisał w wiadomości news:ih7mhi$74t$1inews.gazeta.pl...
[...]

Oczywiście że można.

Data: 2011-01-19 23:26:07
Autor: Alf123
Użytkownik "Cavallino"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:4d375eb5$0$2444$65785112@news.neostrada.pl...

[...]

Ale chodzi mi o umowe terminowa? Tzw. cyrograf :-)
Corka idiotyczna umowe na trzy lata podpisala, a teraz zaluje
i jak by byla okazja tej umowy pozbyc sie to byloby ekstra

pozdro

Alf123

Data: 2011-01-19 23:32:14
Autor: pawell32
W dniu 19.01.2011 23:26, Alf123 pisze:

Ale chodzi mi o umowe terminowa? Tzw. cyrograf :-)
Corka idiotyczna umowe na trzy lata podpisala, a teraz zaluje
i jak by byla okazja tej umowy pozbyc sie to byloby ekstra

co za różnica jaka umowa?
ważne tylko kiedy podpisana. jak w regulaminie ujęli możliwość wyłączenia tych kanałów to nie.
mogli od pewnego czasu przewidywać

Data: 2011-01-19 23:43:28
Autor: Cavallino
Użytkownik "pawell32" <pawell@net-sat.pl> napisał w wiadomości news:4d376623$1news.home.net.pl...
[...]

W Cyfrze zawartość pakietów jest załącznikiem do umowy.
Nie wiem jak w Polsacie.

Data: 2011-01-20 07:39:06
Autor: pawell32
W dniu 2011-01-19 23:43, Cavallino pisze:
W Cyfrze zawartość pakietów jest załącznikiem do umowy.
Nie wiem jak w Polsacie.

tak było w n, kiedy wiedzieli o wyłączeniu kanałów.
więc umowy podpisywane na krótko przed miały taki zapis.
każdy bez żadnych problemów mógł zrezygnować.

--
pozdrawiam.  pawell32
Slackware 13 - power of linux

Data: 2011-01-20 09:01:46
Autor: z
pawell32 pisze:
[...]

Jaśniej poproszę :-)
Był zapis że jak wywalą kanały to można sobie odejść zakończyć umowę bez kar czy był zapis informujący o przewidywanych zmianach i widziały gały co brały?

Data: 2011-01-20 09:17:43
Autor: pawell32
W dniu 2011-01-20 09:01, z pisze:
[...]

ostatnio można było (do 14.01) wypowiedzieć umowę z powodu wyłączenia
kanałów movie24 i KidsCo bez konsekwecji.
logiczne jest, że jak wiedzieli o tym iż wyłączą te kanały,
umieścili to umowie, po to by nie mogli zrezygnować ci co dopiero
podpisali.

--
pozdrawiam.  pawell32
Slackware 13 - power of linux

Data: 2011-01-20 13:06:39
Autor: Protz
[...]

cytuje regulamin uslug CP:

5. Cyfrowy Polsat zastrzega sobie prawo zastępowania programów telewizyjnych i/lub radiowych
w ramach Pakietu Programów przez inne programy lub zmniejszenie ich liczby, jeże...li
wynika to z ważnych przyczyn prawnych, technicznych, organizacyjnych lub ekonomicznych.
W szczególności zalicza się do nich: utratę przez Cyfrowy Polsat uprawnień do rozprowadzania
programów, zaprzestanie nadawania programu przez nadawcę, zmianę satelity lub systemu nadawania,
zakończenie rozprowadzania z powodu zbyt niskiego poziomu oglądalności. O zmianach
takich Abonenci/Użytkownicy będą uprzednio informowani, w szczególności poprzez emisję stosownego
komunikatu tekstowego na ekranie odbiornika telewizyjnego Abonenta/Użytkownika
lub poprzez emisję w trakcie odbioru programów przez Abonenta scrolla (przewijanego tekstu)
informacyjnego dotyczącego zmiany, lub poprzez zamieszczenie informacji o takiej zmianie na
stronie internetowej Cyfrowego Polsatu i w programie dla Abonentów. W takim przypadku Abonentowi
przysługuje prawo do rozwiązania Umowy Abonenckiej bez zachowania terminu wypowiedzenia,
jednakże nie później niż 30 dni od dokonania takiej zmiany, ze skutkiem na koniec Okresu
Rozliczeniowego, w którym przyjęto pisemne oświadczenie Abonenta o rozwiązaniu Umowy Abonenckiej
bez zachowania okresu wypowiedzenia.

Protz

Data: 2011-01-20 13:14:49
Autor: BaX
Cyfrowy Polsat od 1.02 bez kanaw BBC!?
stronie internetowej Cyfrowego Polsatu i w programie dla Abonentw. W takim przypadku Abonentowi
przysuguje prawo do rozwizania Umowy Abonenckiej bez zachowania terminu wypowiedzenia,
jednake nie pniej ni 30 dni od dokonania takiej zmiany, ze skutkiem na koniec Okresu
Rozliczeniowego, w ktrym przyjto pisemne owiadczenie Abonenta o rozwizaniu Umowy Abonenckiej
bez zachowania okresu wypowiedzenia.

No to trzeba smarowa rezygnacj, pytanie tylko ile obecnie jest minimalnej umowy na p2c przy wziciu nowej umowy?

Data: 2011-01-20 13:16:28
Autor: Cavallino
Użytkownik "Protz" <nie@mam.pl> napisał w wiadomości news:

[...]

A piszą wprost, że to nie powoduje konieczności zapłaty kary?

Data: 2011-02-09 13:25:06
Autor: Protz
Cyfrowy Polsat od 1.02 bez kanałów BBC!?

Użytkownik "Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał

A piszą wprost, że to nie powoduje konieczności zapłaty kary?

Własnie otrzymałem informacje o rozwiązaniu umowy z końcem lutego. Musze jedynie zwrocic dekoder z akcesoriami, co ciekawe do siedziby w Warszawie.Kolejna ciekawostka to te akcesoria, dużo sie o tym rozpisują. Pewnie jak nie dopilnuje jakiegoś gównianego kabelka to mi kaucji nie zwrócą. Ale i tak jest dobrze.
O żadnej karze nie ma mowy w piśmie.

Protz

Data: 2011-02-09 13:27:49
Autor: Cavallino
Użytkownik "Protz" <nie@mam.pl> napisał w wiadomości news:iiu135$flb$1inews.gazeta.pl...

[...]

No to tylko rezygnować.

BTW: TopGear na BBC to ostatnio najczęściej przeze mnie oglądany program z Cyfry (trzeba odrobić zaległości, ale na szczęście lecą 4 sezony naraz).

Data: 2011-02-09 15:24:17
Autor: Protz
Cyfrowy Polsat od 1.02 bez kanałów BBC!?

Użytkownik "Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał

No to tylko rezygnować.

Zgadza sie. Na razie idzie zaskakująco gładko.

BTW: TopGear na BBC to ostatnio najczęściej przeze mnie oglądany program z Cyfry (trzeba odrobić zaległości, ale na szczęście lecą 4 sezony naraz).

Ja wole na bieżąco, w HD.

http://www.finalgear.com/

Protz

Data: 2011-02-09 16:20:14
Autor: bufi
Cavallino wrote:

BTW: TopGear na BBC to ostatnio najczęściej przeze mnie oglądany
program z Cyfry (trzeba odrobić zaległości, ale na szczęście
lecą 4 sezony naraz).

A macie już 16:9 na BBC? W CP zawsze był w 4:3.

NGC od 1.02 leci już w 16:9.

btw. strasznie przereklamowany jest ten National Geo.
BBC Knownlegde jest dużo ciekawszy. Szkoda tylko, że w 4:3.

Pozdrawiam

Data: 2011-02-09 18:06:58
Autor: Arek.
Cyfrowy Polsat od 1.02 bez kanaw BBC!?
A macie ju 16:9 na BBC? W CP zawsze by w 4:3.

w N-ce BBC HD i BBC Knownlegde HD leci w 16:9

Arek.

Data: 2011-02-09 18:15:35
Autor: Jan Rudziński
Cyfrowy Polsat od 1.02 bez kanałów BBC!?
Cześć wszystkim

bufi pisze:

A macie już 16:9 na BBC? W CP zawsze był w 4:3.

W UPC BBC Knowledge jest 16:9 od kilku dni. Pozostałe BBC nadal w 4:3

--
Pozdrowienia
  Janek          http://www.mimuw.edu.pl/~janek

Data: 2011-02-09 21:21:42
Autor: Cavallino
Użytkownik "bufi" <bufi@pl.de> napisał w wiadomości news:iiuert$4r8$1inews.gazeta.pl...
Cavallino wrote:

BTW: TopGear na BBC to ostatnio najczęściej przeze mnie oglądany
program z Cyfry (trzeba odrobić zaległości, ale na szczęście
lecą 4 sezony naraz).

A macie już 16:9 na BBC? W CP zawsze był w 4:3.

Knowledge jest 16:9 a Entertaiment jest w czymś pośrednim.

NGC od 1.02 leci już w 16:9.

btw. strasznie przereklamowany jest ten National Geo.
BBC Knownlegde jest dużo ciekawszy. Szkoda tylko, że w 4:3.

Nic z tych rzeczy - piękne 16:9.

Data: 2011-02-10 20:40:50
Autor: sowa
Cyfrowy Polsat od 1.02 bez kanałów BBC!?
W dniu 2011-02-09 13:27, Cavallino pisze:

BTW: TopGear na BBC ......
z Cyfry (trzeba odrobić zaległości, ale na szczęście lecą 4 sezony naraz).

cos umknelo mi?
kiedy to leci?

bo same powtorki znalazlem...
--
pozdrawiam serdecznie
sowa

Data: 2011-02-10 22:22:52
Autor: Cavallino
Użytkownik "sowa" <mojmailfiifka@pocztana.onet.pl> napisał w wiadomości news:ij1f00$hp8$1news.onet.pl...
[...]

Premiera wtorek o 22.
Seria 15.
Oprócz tego serie 12,13,14 - to już powtórki.

Data: 2011-02-10 23:54:08
Autor: sowa
W dniu 2011-02-10 22:22, Cavallino pisze:

Premiera wtorek o 22.
Seria 15.
Oprócz tego serie 12,13,14 - to już powtórki.

dziekuje

--
pozdrawiam serdecznie
sowa

Data: 2011-02-09 14:18:30
Autor: BaX
Cyfrowy Polsat od 1.02 bez kanałów BBC!?

A piszą wprost, że to nie powoduje konieczności zapłaty kary?

Własnie otrzymałem informacje o rozwiązaniu umowy z końcem lutego.

Jakieś specjalne wypowiedzenie pisałeś czy tylko 'wypowiadam umowe'?

Data: 2011-02-09 15:26:18
Autor: Protz
Cyfrowy Polsat od 1.02 bez kanałów BBC!?

Użytkownik "BaX" <bax@_klub.chip.pl> napisał

Jakieś specjalne wypowiedzenie pisałeś czy tylko 'wypowiadam umowe'?

Prosze bardzo, wysmażyłem to:

Cyfrowy Polsat
Ul. Łubinowa 4a
03-878 Warszawa

Wypowiedzenie umowy abonenckiej

W związku z zaprzestaniem nadawania przez Cyfrowy  Polsat  kanałów  BBC, na podstawie
punktu 5  rozdziału  5  Regulaminu  Świadczenia Usług    Cyfrowego Polsatu z dniem 1 lutego
2011 roku  rozwiązuje umowę abonencką  pomiędzy  mną a Cyfrowym Polsatem z
zachowaniem 30 dniowego okresu wypowiedzenia.

Z poważaniem,

Protz

Data: 2011-02-09 15:41:17
Autor: BaX
Cyfrowy Polsat od 1.02 bez kanałów BBC!?

Wypowiedzenie umowy abonenckiej

Thx, ;)

Pozdro.

Data: 2011-01-19 23:42:32
Autor: Cavallino
[...]

O tym mowa.
Zmiana oferty programowej jest zmianą umowy uprawniającą do rezygnacji bez kar.
Ale operator może się upierać że jest inaczej, więc zapewne łatwo nie będzie.
Upierałbym się raczej przy BBC niż bajkach, bo nie będą te bajki to będą inne.

Data: 2011-01-21 16:32:31
Autor: Maria
Cyfrowy Polsat od 1.02 bez kanałów BBC!?
(...)
[...]

Czy już ktoś próbował rowiązać umowę z Cyfrowym Polsatem z tego powodu? W jaką platformę warto obecnie wejść?

Data: 2011-01-21 16:44:27
Autor: Cavallino
Cyfrowy Polsat od 1.02 bez kanałów BBC!?
Użytkownik "Maria" <Maria_TNIJTo@TNIJTo.pl> napisał w wiadomości news:ihc8u4$jsn$1news.onet.pl...
(...)
[...]

Zależy co się chce oglądać.

Cyfrowy Polsat od 1.02 bez kanałów BBC!?