Cyfrowy Polsat od 1.02 bez kanałów BBC!?

Data: 2011-01-19 22:01:41
Autor: pawell32
Cyfrowy Polsat od 1.02 bez kanałów BBC!?
W dniu 19.01.2011 21:58, Padre pisze:
Fragment komunikatu BBC:
Z przykrością zawiadamiamy, że kanały tematyczne BBC – BBC
Entertainment, BBC Knowledge, BBC Lifestyle i CBeebies, 1 lutego 2011
roku zostaną usunięte z oferty Cyfrowego Polsatu.

za www.frazpc.pl - ciekawe co w zamian, Knowledge trochÄ™ mi szkoda.

czyli ktoś ich przebił

--
pozdrawiam.  pawell32
Slackware 13 - power of linux

Data: 2011-01-19 22:17:08
Autor: pawell32
Cyfrowy Polsat od 1.02 bez kanałów BBC!?
W dniu 19.01.2011 22:14, Cavallino pisze:

czyli ktoś ich przebił

Cyfra.

nie tylko i nie na wszystkie

Data: 2011-01-19 22:19:52
Autor: pawell32
Cyfrowy Polsat od 1.02 bez kanałów BBC!?
W dniu 19.01.2011 22:14, Cavallino pisze:

czyli ktoś ich przebił

Cyfra.

[...]
Przedstawiciele BBC Worldwide w Polsce poinformowali o zakończeniu współpracy z platformą Cyfrowego Polsatu. Od 1 lutego BBC Entertainment, BBC Knowledge, BBC Lifestyle i CBeebies znikną z oferty platformy, jednocześnie kończąc trwającą od grudnia 2007 roku współpracę z operatorem. Komplet kanałów, w tym BBC Knowledge w wersji HD, pojawią się w ofercie telewizji n, natomiast BBC Entertainment i BBC Knowledge w SD zasilą ofertę CYFRY+.
[...]

Data: 2011-01-19 22:21:30
Autor: Cavallino
Użytkownik "pawell32" <pawell@net-sat.pl> napisał w wiadomości news:4d37552e$1news.home.net.pl...
[...]

Czytałem satkuriera.
Ale jakoś średnio mnie to kręci.
Coś w tych kanałach jest ciekawego?
Dobrze pamiętam, że na którymś BBC leci Top Gear po polsku?

Data: 2011-01-19 21:36:05
Autor: bufi
Cavallino wrote:

Dobrze pamiętam, że na którymś BBC leci Top Gear po polsku?

Na BBC Knowledge, aĹĽ do znudzenia. ChociaĹĽ autka czasem fajne
testujÄ….

Pozdrawiam

Data: 2011-01-19 22:59:41
Autor: Cavallino
Użytkownik "bufi" <bufi@pl.de> napisał w wiadomości news:ih7lg4$42c$1inews.gazeta.pl...
Cavallino wrote:

Dobrze pamiętam, że na którymś BBC leci Top Gear po polsku?

Na BBC Knowledge, aĹĽ do znudzenia.

No to jest jakiś plus, nie oglądałem od kiedy wypadło z TVN Turbo, pewnie na BBC lecą nowsze odcinki.
Ciekawe w jakim pakiecie to umieszczÄ….

Data: 2011-01-19 22:27:12
Autor: pawell32
W dniu 19.01.2011 22:21, Cavallino pisze:
Ale jakoś średnio mnie to kręci.
Coś w tych kanałach jest ciekawego?
Dobrze pamiętam, że na którymś BBC leci Top Gear po polsku?

ja ngdy tego programu nie lubiałem.
a na bbc hd oglÄ…dam czasem tylko planete ziemia,
poz tym nic tam nie widzÄ™ ciekawego.
ale niedawno ktoś pytał tu czemu nie ma tego programu, bo widział
to wersji oryginalnej i tam jest ponoć zupełnie inna ramówka.

Data: 2011-01-19 23:30:29
Autor: Padre
W dniu 2011-01-19 22:27, pawell32 pisze:
[...]

Kwestia gustu, ale na Knowledge było sporo rzeczowych programów o historii, archeologii itp. a nie w koło o nawiedzonych domach albo wpadkach i wybuchach w discovery że o pogromcach mitów nie wspomnę.

Data: 2011-01-22 21:29:54
Autor: Jacek M.
Cyfrowy Polsat od 1.02 bez kanałów BBC!?

Użytkownik "Padre" <Padre@no.net> napisał w wiadomo¶ci news:ih7om8$odj$1news.onet.pl...
W dniu 2011-01-19 22:27, pawell32 pisze:
W dniu 19.01.2011 22:21, Cavallino pisze:
Ale jako¶ ¶rednio mnie to kręci.
Co¶ w tych kanałach jest ciekawego?
Dobrze pamiętam, że na którym¶ BBC leci Top Gear po polsku?

ja ngdy tego programu nie lubiałem.
a na bbc hd ogl±dam czasem tylko planete ziemia,

Kwestia gustu, ale na Knowledge było sporo rzeczowych programów o historii, archeologii itp. a nie w koło o nawiedzonych domach albo wpadkach i wybuchach w discovery że o pogromcach mitów nie wspomnę.

Pogromcy mitów to raczej Discovery...

Pozdrawiam
Jaca

__________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusow 5808 (20110122) __________

Data: 2011-01-23 10:49:24
Autor: Wiewior
Cyfrowy Polsat od 1.02 bez kanałów BBC!?
Użytkownik "Jacek M." <jacek.markiewicz@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:ihfenr$fvk$1inews.gazeta.pl...
[...]

Kłania się czytanie ze zrozumieniem...

--
     Wiewior
jvrjvbe@tnmrgn.cy

Data: 2011-01-20 11:11:04
Autor: PaPi
Cyfrowy Polsat od 1.02 bez kanałów BBC!?
Czytałem satkuriera.
Ale jakoś średnio mnie to kręci.
Coś w tych kanałach jest ciekawego?

Knowledge ma niezle dokumenty w formie wieloodcinkowych seriali - wiec sila rzeczy bardziej merytoryczne niz te z kanalow Disocovery.

CBeebies poza Mini mini to moim zdaniem najfajniejsza telewizja dla dzieci. Duzo lepsza niz JimJam np.

Data: 2011-01-19 22:23:54
Autor: pawell32
Cyfrowy Polsat od 1.02 bez kanałów BBC!?
[...]
Magda Kocoń z Biura Prasowego BBC potwierdziła w oświadczeniu opublikowanym na łamach serwisu media2.pl, że Cyfrowy Polsat nie przedłużył umowy z BBC na dystrybucję kanałów i w związku z tym od 1 lutego znikną one z oferty operatora. Dodatkowo na wszystkich czterech kanałach z portfolio BBC emitowane są już stosowne plansze zapowiadające wyłączenie z oferty Cyfrowego Polsatu.
źródło: satkurier.pl
[...]

z powyższego wynika, iż PC uznał te kanały chyba za mało atrakcyjne.

Data: 2011-01-20 10:26:02
Autor: olo
Cyfrowy Polsat od 1.02 bez kanałów BBC!?
UĹĽytkownik "pawell32"

z powyższego wynika, iż PC uznał te kanały chyba za mało atrakcyjne.
raczej zbadał oglądalność i policzył opłacalność.

pzdr
olo

Data: 2011-01-20 02:25:58
Autor: choczsz
Cyfrowy Polsat od 1.02 bez kanałów BBC!?
On 20 Sty, 10:26, "olo" <ol...@o2.pl> wrote:
Użytkownik "pawell32"

> z powyższego wynika, iż PC uznał te kanały chyba za mało atrakcyjne.

raczej zbadał ogl±dalno¶ć i policzył opłacalno¶ć.

No to u mnie sie przeliczyl - akurat dziecko ogladalo u mnie wylacznie
BBC Cbeebies i byla to glowna przyczyna dla abonamentu w PC. Wiem,
smieszne, ale tak bylo :)

Data: 2011-01-20 11:42:15
Autor: Wiewior
W dniu 2011-01-20 11:25, choczsz pisze:
[...]

U mnie to też był jeden z argumentów. A teraz jest to argument za rezygnacj± z Polsatu i przej¶ciem do n-ki. Żal będzie tylko F1 w (pseudo-)HD.

--
     Wiewior
jvrjvbe@tnmrgn.cy

Data: 2011-01-20 13:04:49
Autor: Protz
Cyfrowy Polsat od 1.02 bez kanałów BBC!?

Użytkownik "Wiewior" <jvrjvbe@tnmrgn.cy> napisał w

U mnie to też był jeden z argumentów. A teraz jest to argument za rezygnacj± z Polsatu i przej¶ciem do n-ki. Żal będzie tylko F1 w (pseudo-)HD.

Takich ludzi jest wiecej. Dal mnie bardzo dwa argumenty za CP to była F1 na Polsacie i Cebeebies. Gdy polsat pojawil sie na C+ zaczalem powoli załowac, ze nie mam cyfry. Pozniej na polsacie pojawilo sie to bzdurne pseudo-VOD i schrzanilo cala liste programow. Nie mogli tego idioci dac na jakis odległych kanałach?

 Teraz znika Cebeebies co przelewa czare goryczy na dodatek daje mozliwosc rezygnacji bez umowy. Przechodze na C+, gdzie jest liga polska, mini-mini (tez dla malych dzieci i tez duzo edukacyjnych rozwojowych programow)

Az sie wierzyc nie chce ze to Polsat nie chciał kontynuowac wspołpracy z BBC, a tak mówia komunikaty prasowe. Przeciez to strzał w stope.

Protz

Data: 2011-01-20 16:38:03
Autor: bufi
Wiewior wrote:

U mnie to też był jeden z argumentów. A teraz jest to argument za
rezygnacj± z Polsatu i przej¶ciem do n-ki. Żal będzie tylko F1 w
(pseudo-)HD.

Od tego roku F1 ma być 'kręcone' w FullHD. Ale tak czy inaczej, i tak
na Polsat HD się duuuuużo lepiej ogl±da F1 niż w Polsat Sport Extra.

Pozdrawiam

Data: 2011-01-21 09:35:12
Autor: Wiewior
W dniu 2011-01-20 17:38, bufi pisze:
Od tego roku F1 ma być 'kręcone' w FullHD. Ale tak czy inaczej, i tak
na Polsat HD się duuuuużo lepiej ogl±da F1 niż w Polsat Sport Extra.

Kręcone w HD ma być, ale czy Polsat będzie korzystał z takiej możliwo¶ci? :)
Zwłaszcza jak trzeba będzie za to zapłacić dodatkowo? ;)

Data: 2011-01-21 18:50:31
Autor: bufi
Wiewior wrote:

> tak na Polsat HD się duuuuużo lepiej ogl±da F1 niż w Polsat Sport
> Extra.

Kręcone w HD ma być, ale czy Polsat będzie korzystał z takiej

A dlaczego nie? Przecież możliwo¶ci techniczne maj±.

możliwo¶ci? :) Zwłaszcza jak trzeba będzie za to zapłacić dodatkowo?
;)

A kto tak powiedział? Każda stacja która ma prawa do emisji F1,
będzie miała dostęp do F1 w 1080i.

Pozdrawiam

Data: 2011-01-20 12:20:00
Autor: olo
Cyfrowy Polsat od 1.02 bez kanałów BBC!?
Użytkownik "choczsz"

[...]

Najlepiej widać być "normalnym" w sensie rozkładu Gaussa ;)
Ja mam CePa dodatkowo tylko z powodu sportu.

pzdr
olo

Data: 2011-01-20 16:22:21
Autor: Jacek Osiecki
Dnia Thu, 20 Jan 2011 02:25:58 -0800 (PST), choczsz napisał(a):
> [...]
No to u mnie sie przeliczyl - akurat dziecko ogladalo u mnie wylacznie
BBC Cbeebies i byla to glowna przyczyna dla abonamentu w PC. Wiem,

A ja rozważałem ew. CP wła¶nie z powodu CBeebies. A teraz "po problemie" ;)

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944

Data: 2011-01-21 21:11:38
Autor: Paweł
Cyfrowy Polsat od 1.02 bez kanałów BBC!?
olo wrote:

UĹĽytkownik "pawell32"

z powyższego wynika, iż PC uznał te kanały chyba za mało atrakcyjne.
raczej zbadał oglądalność i policzył opłacalność.

ja bbc ceebeb... @polsat cenilem do niedawna, za brak reklam i alternatywna
angielska sciezke dzwiekowa. jednakoz ostatnio reklamy zaczely sie tam
czesciej pojawiac co mnie wybitnie irytuje, a ze publika podrosla,
to czesciej gustuje w wypozyczalni dvd...

Data: 2011-01-20 11:09:31
Autor: PaPi
Cyfrowy Polsat od 1.02 bez kanałów BBC!?
czyli ktoś ich przebił

Cyfra.

Moze poniekad.
1. W Cyfrze bedzie od lutego Knowledge i Entertainment. Nie bedzie niezlego Cbeebies i takiego sobie Lifestyle.
2. N-ka bedzie miala Knowledge w HD.

Cyfrowy Polsat od 1.02 bez kanałów BBC!?