Cyfrowy Polsat - pytania

Data: 2011-04-04 19:24:42
Autor: Prius
Cyfrowy Polsat - pytania
Zastanawiam sie na CP i mam pare pytan.
1. Czy w CP jest kanal Planete?
Bo np. tutaj tj pakiet familijny nie widze http://www.cyfrowypolsat.pl/oferta/kanaly-w-ofercie.cp
A tutaj jest - http://www.cyfrowypolsat.pl/program-tv/lista-kanalow/

2. Czy jak mam stara antene Canal Plus to Cyfrowy Polsat i jego kanaly beda odbierane?

3. Interesuje mnie pakiet familijny. Czy ten pvr jest ok? http://www.cyfrowypolsat.pl/oferta/promocje/promocja-z-dekoderem-hd-pvr-od-49.cp
Chce nagrywac programy gdy nie ma mnie w domu. Czy bede mogl to przegrac na plyte dvd albo hdd?

4. czy za te 39,90 / mies. + 49 jednorazowo  za pvr + 5 zl / mies. to dobra oferta? czy jest cos lepszego albo szykuje sie cos lepszego na swieta?

Data: 2011-04-04 19:46:25
Autor: bufi
Cyfrowy Polsat - pytania
Prius wrote:

Zastanawiam sie na CP i mam pare pytan.
1. Czy w CP jest kanal Planete?
Nie ma i nie będzie. To exlusive na C+.

Bo np. tutaj tj pakiet familijny nie widze
http://www.cyfrowypolsat.pl/oferta/kanaly-w-ofercie.cp A tutaj jest -
http://www.cyfrowypolsat.pl/program-tv/lista-kanalow/

To drugie jak łatwo zauważyć, tylko program TV.

2. Czy jak mam stara antene Canal Plus to Cyfrowy Polsat i jego
kanaly beda odbierane?

Tak.

[...]

Nie wiem. Ale chyba CP nie blokuje tak nagrań jak coponiektóre
platformy.

4. czy za te 39,90 / mies. + 49 jednorazowo  za pvr + 5 zl / mies. to
dobra oferta? czy jest cos lepszego albo szykuje sie cos lepszego na
swieta?

Nie wiem czy dobra. Ale z uporem maniaka zawsze polecam wziąć CAM
Polsatu i dokupić najoptymalniejszy tuner z pvr. Są coraz lepsze i
tańsze a nie się szarpać, przez całą umowę z jakimś starociem.
I jeszcze te 5pln extra za miesiąc??

Ale jak chcesz konkrety na temat tunera, to idź na forum satkuriera.
Są odzielne wątki, na każdy tuner po kilkadziesiąt postów.
Dowiesz się wszystkiego co oferuje platforma.

Pozdrawiam

Data: 2011-04-04 23:03:58
Autor: Padre
Cyfrowy Polsat - pytania
  Ale z uporem maniaka zawsze polecam wziąć CAM
Polsatu i dokupić najoptymalniejszy tuner z pvr. Są coraz lepsze i
tańsze a nie się szarpać, przez całą umowę z jakimś starociem.

Jaki znasz najtańszy TWIN HD z wbudowanym HDD i CI? Czy on będzie przez kilka lat nowością? I przede wszystkim czy wyjdzie taniej niż 5 zł miesiecznie za tuner z wieczną gwarancją który można wymienić gratis na nowy po góra 29 miesiącach?

Ja póki wystarczało mi SD uzywałem wyłacznie własnych tunerów z CI a teraz wziąłem dekoder od CP bo uważam zakup PVR bez twina za chybioną inwestycję.

Data: 2011-04-04 21:53:12
Autor: bufi
Cyfrowy Polsat - pytania
Padre wrote:

> [...]

przez kilka lat nowością? I przede wszystkim czy wyjdzie taniej niż 5
zł miesiecznie za tuner z wieczną gwarancją który można wymienić

Ale chwila, ten tuner z promocji CP to TWIN?
I po co mam czekać 3 lata na wymiane tunera, jak mogę se wymienić
po roku a stary sprzedać na Allegro?
Ja póki wystarczało mi SD uzywałem wyłacznie własnych tunerów z CI a
teraz wziąłem dekoder od CP bo uważam zakup PVR bez twina za chybioną
inwestycję.

Nie wiedziałem, że CP rozdaje Twiny.

Pozdrawiam

Data: 2011-04-05 01:39:06
Autor: Padre
Cyfrowy Polsat - pytania

Ale chwila, ten tuner z promocji CP to TWIN?
Sagemcom na pewno bo go mam a Echostar patrząc na opis też.

I po co mam czekać 3 lata na wymiane tunera, jak mogę se wymienić
po roku a stary sprzedać na Allegro?

Tuner za 1000zł czy więcej wymieniać po roku? mało kto tak robi.

Data: 2011-04-05 04:37:33
Autor: bufi
Cyfrowy Polsat - pytania
Padre wrote:

> [...]

> po roku a stary sprzedać na Allegro?

Tuner za 1000zł czy więcej wymieniać po roku? mało kto tak robi.

http://allegro.pl/i1542841859.html o np. taki.
Równie dobrze mogę go wymienić za 2 lata i bedzie jeszcze tańszy.
Chodzi o to, że nie jestem uwiązany z jednym tunerem na całą umowę.
No i mozna mieć więcej niż jedna platforma cyfrowa.

Pozdrawiam

Data: 2011-04-05 07:45:32
Autor: pawell32
Cyfrowy Polsat - pytania
W dniu 2011-04-05 06:37, bufi pisze:
[...]

tylko on jest tylko sd

--
pozdrawiam.  pawell32
OpenSuse 11.4 - power of linux

Data: 2011-04-04 23:14:25
Autor: Cavallino
Cyfrowy Polsat - pytania
Użytkownik "Padre" <Padre@no.net> napisał w wiadomości news:

Ja póki wystarczało mi SD uzywałem wyłacznie własnych tunerów z CI a teraz wziąłem dekoder od CP bo uważam zakup PVR bez twina za chybioną inwestycję.

A jak często używasz drugiego tunera?
Ja osobiście praktycznie nigdy (wspomagam się dvb-t w razie potrzeby, a raczej głównie z niego odbieram - tutaj oczywiście druga głowica ma sens, jeśli nie masz jej w tv).
A na jednym konwerterze wiszą mi dwa tunery i tez daję radę.

Data: 2011-04-04 23:42:42
Autor: Padre
Cyfrowy Polsat - pytania

A jak często używasz drugiego tunera?
Ja osobiście praktycznie nigdy (wspomagam się dvb-t w razie potrzeby,

Nie mam innego źródła TV oprócz CP a z drugiego tunera korzystam chyba w większości przypadków. Coś się dla mnie nagrywa na później podczas gdy małżonka bądź latorośl oglądają na żywo. Zdarzało mi się nie raz nagrywać dwie pozycje jednocześnie. Mam taką strategię ze wzgledu na częste powtórki, biorę sobie na miesiąc np. HBO i HBO HD, nagrywam z 50 filmów a potem mam kwartał oglądania, potem ten sam manewr robię z Cinemaxem.

Data: 2011-04-05 07:49:21
Autor: pawell32
Cyfrowy Polsat - pytania
W dniu 2011-04-04 23:03, Padre pisze:
[...]

nie taki gratis

Ja póki wystarczało mi SD uzywałem wyłacznie własnych tunerów z CI a
teraz wziąłem dekoder od CP bo uważam zakup PVR bez twina za chybioną
inwestycję.

owszem, też uważam że twin się przydaje, ale ww dekoder to badziew.
lepiej kupić swój np. ariva tt i nie wiązać się na 29 m-cy

--
pozdrawiam.  pawell32
OpenSuse 11.4 - power of linux

Data: 2011-04-05 20:33:30
Autor: Padre
Cyfrowy Polsat - pytania

owszem, też uważam że twin się przydaje, ale ww dekoder to badziew.

na jakiej podstawie tak twierdzisz? ja go mam, Ty zapewne tylko o nim czytałeś w sieci, do niedawna miałem PVR Kathreina i nie uważam żeby Sagemcom bardzo od niego odstawał. Działa bez zastrzerzeń, jakość odbioru bardzo dobra obsługa bezproblemowa gwarancja wieczysta a o inne rzeczy niech się martwi CP.

Ariva TT kosztuje 1400zł, za trzy lata stracę na niej co najmniej 800 zł jeśli przypadkiem nie trafi jej szlag po gwarancji a za wynajem tunera zapłacę 180zł.

Data: 2011-04-06 07:14:52
Autor: pawell32
Cyfrowy Polsat - pytania
W dniu 2011-04-05 20:33, Padre pisze:

owszem, też uważam że twin się przydaje, ale ww dekoder to badziew.

na jakiej podstawie tak twierdzisz? ja go mam, Ty zapewne tylko o nim
czytałeś w sieci

nie. swoje zdanie opieram wyłącznie na tym co widziałem.
dla mnie to badziew, ale jeżeli Tobie się sprawuje dobrze
to znaczy że spełnia swoje zadanie, tym bardziej że nie
widzisz miedzy dwoma ww dekoderami różnicy.

[...]

to się zgadza, tylko mając arive masz większe możliwości,
np. własna lista. możesz oglądać inne kanały jak również
korzystać z innych operatorów.
jeżeli patrzymy na koszta to tak jak w przypadku innych
dekoder operatora wychodzi najtaniej.

--
pozdrawiam.  pawell32
OpenSuse 11.4 - power of linux

Data: 2011-04-06 21:32:03
Autor: Padre
Cyfrowy Polsat - pytania

to się zgadza, tylko mając arive masz większe możliwości,
np. własna lista.

Ależ jak najbardziej mam własne listy, nawet 6 różnych

  możesz oglądać inne kanały

Jeśli inne to znaczy FTA, to oczywiście mam wszystkie programy FTA z HB i Astry.

Mam wyraźne podejrzenie że o dekoderze który krytykujesz nie wiesz nic.

jak również
korzystać z innych operatorów.

Nie należę do tych którzy maja kilka abonamentów bo muszą mieć wszystko i jestem przekonany że tacy użytkownicy to margines.

Data: 2011-04-07 07:19:47
Autor: pawell32
Cyfrowy Polsat - pytania
W dniu 2011-04-06 21:32, Padre pisze:

Ależ jak najbardziej mam własne listy, nawet 6 różnych

kolejność też sobie ustalasz?

możesz oglądać inne kanały

Jeśli inne to znaczy FTA, to oczywiście mam wszystkie programy FTA z HB
i Astry.

nie mówię o fta

Mam wyraźne podejrzenie że o dekoderze który krytykujesz nie wiesz nic.

:-):-)

jak również
korzystać z innych operatorów.

Nie należę do tych którzy maja kilka abonamentów bo muszą mieć wszystko
i jestem przekonany że tacy użytkownicy to margines.

to byś się zdziwił.
poza tym jakbyś znał wszystkie oferty operatorów i miał sprecyzowane
co masz zamiar oglądać to byś się nie ładował na prawie
3 lata.

--
pozdrawiam.  pawell32
OpenSuse 11.4 - power of linux

Data: 2011-04-08 20:14:08
Autor: Padre
Cyfrowy Polsat - pytania
W dniu 2011-04-07 07:19, pawell32 pisze:
W dniu 2011-04-06 21:32, Padre pisze:

Ależ jak najbardziej mam własne listy, nawet 6 różnych

kolejność też sobie ustalasz?

Kolejność programów na liście - oczywiście

możesz oglądać inne kanały

Jeśli inne to znaczy FTA, to oczywiście mam wszystkie programy FTA z HB
i Astry.

nie mówię o fta

Jeśli mówisz o tzw "edukacji" to mnie to nie interesuje, już się tym nie bawię

[...]

Telewizje satelitarną mam od czasu kiedy nie było jeszcze w Polsce w sprzedaży żadnego sprzętu a i tuner i dekoder do Film-Netu musiałem sobie zrobić sam żeby cena nie przekroczyła rocznego zarobku a wszystko to po uzyskaniu pozwolenia z PIR. Cyfrowy Polsat mam z przerwami od czasu kiedy dekoder można było uzyskać wyłącznie przy okazji konta w Invest-Banku więc mam z dużym prawdopodobieństwem dłuższy staż w tej dziedzinie od Twojego. Nie rozumiem pojęcia "ładował na 3 lata" a co niby takiego może się zmienić w tym czasie? Zmieni się 5 gównianych programów na inne podobnego sortu?

Data: 2011-04-09 09:47:48
Autor: pawell32
Cyfrowy Polsat - pytania
W dniu 08.04.2011 20:14, Padre pisze:
Jeśli mówisz o tzw "edukacji" to mnie to nie interesuje, już się tym nie
bawię

nie, też dawnoooo się przestałem tym bawić, bo się nie opłaca

Telewizje satelitarną mam od czasu kiedy nie było jeszcze w Polsce w
sprzedaży żadnego sprzętu a i tuner i dekoder do Film-Netu musiałem

ja też, ale to niczego nie dowodzi.

[...]

skąd możesz o tym wiedzieć? dlatego, że nie mam konta w IVEST BANKU?  :-)

Nie rozumiem pojęcia "ładował na 3 lata" a co
niby takiego może się zmienić w tym czasie? Zmieni się 5 gównianych
programów na inne podobnego sortu?

no po tym zdaniu to Ci wierzę że dawno masz tv sat, ale nie masz
pojęcia o technologiach.

moje zdanie jest takie iż najdłuższe umowy dają ci najsłabsi
w obawie przed odpływem do innych operatorów, bo sami niewiele
mogą zaproponować. a z pc cokolwiek wyrwać jest trudno.
a jakbyś sprecyzował to co NAPRAWDĘ Cię interesuje to wówczas
można wybrać, może nie ma w naszym kraju zbyt wielkiego wyboru,
ale jest.

Data: 2011-04-09 15:41:12
Autor: Padre
Cyfrowy Polsat - pytania

[...]

Czy tak naprawdę jest Ci trudno zrozumieć że wybrałem tym razem taką właśnie ofertę CP bo mi odpowiadała a nie z głupoty i ignorancji jaka prubójesz mi przypisać?

Uwierz mi, są ludzie dla których telewizja nie jest, jak chyba dla Ciebie, sensem życia i nie zamierzają prowadzić operacji strategicznych na operatorach cyfrowych w celu osiągnięcia optymalnej konfiguracji.

Twoje sugerowanie że nie mam sprecyzowanych oczekiwań i nie znam nowych technologii jest lekko mówiąc mało kulturalne choćby dla tego że oparte na Twoich domysłach szanowny Expercie.

Data: 2011-04-10 15:22:56
Autor: pawell32
Cyfrowy Polsat - pytania
W dniu 09.04.2011 15:41, Padre pisze:
Czy tak naprawdę jest Ci trudno zrozumieć że wybrałem tym razem taką
właśnie ofertę CP bo mi odpowiadała a nie z głupoty i ignorancji jaka
prubójesz mi przypisać?

nic nie zamierzam Ci przypisywać. podaj choć dwa uzasadnienia,
dla kórych warto wiązać się na tak długo.

Uwierz mi, są ludzie dla których telewizja nie jest, jak chyba dla
Ciebie, sensem życia i nie zamierzają prowadzić operacji strategicznych
na operatorach cyfrowych w celu osiągnięcia optymalnej konfiguracji.

 na tym to chyba polega i to w dobie kryzysu.

Twoje sugerowanie że nie mam sprecyzowanych oczekiwań i nie znam nowych
technologii jest lekko mówiąc mało kulturalne choćby dla tego że oparte
na Twoich domysłach

dobre sobie. mało kulturalne? mało czytasz i chyba nie znasz niekulturalnych
wypowiedzi, ale widać uraziłem...

szanowny Expercie.

b.k.

Data: 2011-04-10 15:57:33
Autor: Padre
Cyfrowy Polsat - pytania

nic nie zamierzam Ci przypisywać. podaj choć dwa uzasadnienia,
dla kórych warto wiązać się na tak długo.

Choćby dla tego żeby wydać mniej pieniędzy jeśli droższa alternatywa  w postaci własnego dekodera za 1500zł jest dla kogoś zbędna, z całym szacunkiem ale zachowujesz się jak piszący na grupach motoryzacyjnych którzy uważają że trzeba być niespełna rozumu albo kompletnym ignorantem żeby kupić Skodę czy Citroena skoro wiadomo że to szajs a  Volkswageny są najlepsze a ich zakup najbardziej opłacalny.

Dla udowodnienia tego że dekoder Polsatu to badziew masz jedyny argument, że jego posiadacz to z pewnością ignorant o niesprecyzowanych oczekiwaniach.

Twoje argumenty na czym polega życie w dobie kryzysu pozostawię bez komentarza.

Data: 2011-04-10 16:25:14
Autor: pawell32
Cyfrowy Polsat - pytania
W dniu 10.04.2011 15:57, Padre pisze:
[...]

widziałem ten dekoder i znam inne, stąd ma opinia.
dlatego w TYM PRZYPADKU wolałbym wydać kase na INNY.

Data: 2011-04-10 16:32:20
Autor: Padre
Cyfrowy Polsat - pytania

widziałem ten dekoder i znam inne, stąd ma opinia.
dlatego w TYM PRZYPADKU wolałbym wydać kase na INNY.

A ja pisałem o tym, że inne wychodzą dużo drożej a ten wbrew Twojej opinii dobrze nadaje się do tego do czego się go dzierżawi choćby dla tego, że wbrew temu co sugerowałeś, można mieć na nim własne listy a na nich programy w dowolnej kolejności.

Data: 2011-04-10 16:35:26
Autor: pawell32
Cyfrowy Polsat - pytania
W dniu 10.04.2011 16:32, Padre pisze:
[...]

ale już Ci odpowiedziałem - najważnejsze, że jesteś z niego zadowolony.

Data: 2011-04-10 18:55:54
Autor: Padre
Cyfrowy Polsat - pytania
W dniu 2011-04-10 16:35, pawell32 pisze:
[...]

No i jak zabrakło argumentów to sprowadziłeś wątek do ironii.

Data: 2011-04-10 19:03:36
Autor: pawell32
Cyfrowy Polsat - pytania

No i jak zabrakło argumentów to sprowadziłeś wątek do ironii.

nie, tylko nie chce mi się z Tobą gadać

Data: 2011-04-10 20:53:04
Autor: Padre
Cyfrowy Polsat - pytania
W dniu 2011-04-10 19:03, pawell32 pisze:

No i jak zabrakło argumentów to sprowadziłeś wątek do ironii.

nie, tylko nie chce mi się z Tobą gadać

To trzeba było zrezygnować se swoich wątpliwego sensu komentarzy wcześniej.

Data: 2011-04-10 16:13:41
Autor: Padre
Cyfrowy Polsat - pytania

dobre sobie. mało kulturalne? mało czytasz i chyba nie znasz niekulturalnych
wypowiedzi,

Brak kultury ubrany w ładne słowa nie przestaje być brakiem kultury ale oczywiście Ty wiesz przecież że mało czytam i czegoś tam nie znam, przecież Twoje musi być na wierzchu szczególnie w dyskusji z widocznym ignorantem który śmiał się nie zgodzić z twoim autorytarnym stwierdzeniem co jest badziewiem a co warto kupić.

Data: 2011-04-10 15:27:06
Autor: pawell32
Cyfrowy Polsat - pytania
W dniu 09.04.2011 15:41, Padre pisze:
Uwierz mi, są ludzie dla których telewizja nie jest, jak chyba dla
Ciebie, sensem życia

nie wiem o czym mówisz, albo próbujesz się usprawiedliwiać

Data: 2011-04-10 16:09:09
Autor: Padre
Cyfrowy Polsat - pytania
W dniu 2011-04-10 15:27, pawell32 pisze:
W dniu 09.04.2011 15:41, Padre pisze:
Uwierz mi, są ludzie dla których telewizja nie jest, jak chyba dla
Ciebie, sensem życia

nie wiem o czym mówisz, albo próbujesz się usprawiedliwiać

Mówię o tym, że jeśli ktoś wydaje sporo pieniedzy tylko po to żeby odbierać więcej programów niż daje jedna platforma cyfrowa to moim zdaniem poświęca telewizji więcej czasu niż na to zasługuje. Twój emocjonalny stosunek do "wyrywania od operatorów", częstej zmiany operatorów czy też możliwości oglądania "innych" programów oraz oczywiście Twoja wiedza o "technologiach" właśnie na to wskazują.

A z czego ja niby się mam usprawiedliwiać? Z tego że świadomie wypowiedziałem umowę na dzierżawę CI a wynajałem od Polsatu PVR?
Czy może z tego że jestem z "badziewia" zadowolony bo nie pasuje to do Twojej teorii?

Data: 2011-04-10 16:15:21
Autor: pawell32
Cyfrowy Polsat - pytania
W dniu 10.04.2011 16:09, Padre pisze:
A z czego ja niby się mam usprawiedliwiać? Z tego że świadomie
wypowiedziałem umowę na dzierżawę CI a wynajałem od Polsatu PVR?

widzę, że dalej nie rozumiesz.

Czy może z tego że jestem z "badziewia" zadowolony bo nie pasuje to do
Twojej teorii?

moja teoria nie ma nic do tego.
a to że jesteś zadowolony - o to chodzi

Data: 2011-04-10 16:16:24
Autor: Padre
Cyfrowy Polsat - pytania
W dniu 2011-04-10 16:15, pawell32 pisze:
W dniu 10.04.2011 16:09, Padre pisze:
A z czego ja niby się mam usprawiedliwiać? Z tego że świadomie
wypowiedziałem umowę na dzierżawę CI a wynajałem od Polsatu PVR?

widzę, że dalej nie rozumiesz.

Niby czego nie rozumiem?
Czy ty naprawdę nie zrozumiesz że nie jesteś posiadaczem jedynej prawdy?

Data: 2011-04-10 16:19:50
Autor: Padre
Cyfrowy Polsat - pytania
W dniu 2011-04-10 16:16, Padre pisze:
[...]

Brniesz wyłącznie w bezpodstawne udowodnienie mi że popełniłem błąd głównie dla tego że nie zgadza się on z Twoją linia myślenia.

Data: 2011-04-07 08:58:05
Autor: Cavallino
Cyfrowy Polsat - pytania
[...]

Tu chodziło o to, że możesz sobie kupić co chcesz od wybranego operatora.
Np. sport od Cyfry, LM od TnK (w obu przypadkach nie masz wyboru), a resztę od Polsatu bo najtaniej.

Data: 2011-04-08 20:15:13
Autor: Padre
Cyfrowy Polsat - pytania

Tu chodziło o to, że możesz sobie kupić co chcesz od wybranego operatora.
Np. sport od Cyfry, LM od TnK

A no właśnie, chodzi o sport, a ten mi całkowicie powiewa.

Data: 2011-04-04 22:51:08
Autor: ToMasz
Cyfrowy Polsat - pytania
4. czy za te 39,90 / mies. + 49 jednorazowo  za pvr + 5 zl / mies. to
dobra oferta? czy jest cos lepszego albo szykuje sie cos lepszego na
swieta?
pakiet familijny to troche cienizna. sam chciałem go wziąć, bo tak
właściwie to spełnia wymogi, ale to dalej jest prawie 5 dych na miesiąc.
 Kolega poleca zakup dekodera na wolnym rynku, ale za 3 lata to znowu
będzie staroć, a parę stów trzeba wydać.
masz 3 dostawców sat do wyboru, różnice niewielkie, ale każdy ma jakieś
braki i jakieś perełki. to zależy co chcesz  oglądać.
Co do nagrywania. 250 gb dysku to wprawdzie paredziesąt godzin, ale w
praktyce w miesiac to zapełnisz ( ja tak zrobiłem, jeden serial, parę
filmów na kiedys-tam,  coś tam jeszcze i zonk) Tyle ze np nka daje
(dekoder) możliwość nagrywania jednego a odtwarzania innego programu.
JA bym czekał do po- świąt, ale to tylko wróżenie z fusów. O ile wiem (
potrzebna krytyka) to w ostatnich 2 miesiącach nastąpiła jedyna w
historii (nieuzasadniona?) podwyżka/redukcja kanałów w ofertach sat.
Nieszczęśliwy okres na podpisywani umów, szczególnie długoterminowych

ToMasz

Data: 2011-04-04 21:43:15
Autor: bufi
Cyfrowy Polsat - pytania
ToMasz wrote:

> 4. czy za te 39,90 / mies. + 49 jednorazowo  za pvr + 5 zl / mies.
> to dobra oferta? czy jest cos lepszego albo szykuje sie cos
> lepszego na swieta?
pakiet familijny to troche cienizna.

Właśnie od dziś mamy w CP TVP HD i TVP Seriale. Nie jest
znowu tak źle. No i NAT GEO od Familijnego, gdzie w C+
płacisz za to extra.

ToMasz

Pozdrawiam

Data: 2011-04-04 22:56:08
Autor: Cavallino
Cyfrowy Polsat - pytania
Użytkownik "Prius" <kanrop@wp.pl> napisał w wiadomości news:4d9a032f$0$2461$65785112news.neostrada.pl...
Zastanawiam sie na CP i mam pare pytan.
1. Czy w CP jest kanal Planete?

Planete to kanał Cyfry.

Data: 2011-04-05 12:37:50
Autor: PaPi
Cyfrowy Polsat - pytania
Planete to kanał Cyfry.

Dostepny w wiekszosci dobrych kablowek.

Data: 2011-04-05 13:41:12
Autor: Cavallino
Cyfrowy Polsat - pytania
Użytkownik "PaPi" <1@2.3> napisał w wiadomości news:4d9af0ff$1news.home.net.pl...
Planete to kanał Cyfry.

Dostepny w wiekszosci dobrych kablowek.

Canal+ chyba również, choć oczywiście nie w cenie najtańszego abo. ;-)

Cyfrowy Polsat - pytania