Cyfrowy Polsat - pytania

Data: 2011-04-04 22:51:08
Autor: ToMasz
Cyfrowy Polsat - pytania
4. czy za te 39,90 / mies. + 49 jednorazowo  za pvr + 5 zl / mies. to
dobra oferta? czy jest cos lepszego albo szykuje sie cos lepszego na
swieta?
pakiet familijny to troche cienizna. sam chciałem go wziąć, bo tak
właściwie to spełnia wymogi, ale to dalej jest prawie 5 dych na miesiąc.
 Kolega poleca zakup dekodera na wolnym rynku, ale za 3 lata to znowu
będzie staroć, a parę stów trzeba wydać.
masz 3 dostawców sat do wyboru, różnice niewielkie, ale każdy ma jakieś
braki i jakieś perełki. to zależy co chcesz  oglądać.
Co do nagrywania. 250 gb dysku to wprawdzie paredziesąt godzin, ale w
praktyce w miesiac to zapełnisz ( ja tak zrobiłem, jeden serial, parę
filmów na kiedys-tam,  coś tam jeszcze i zonk) Tyle ze np nka daje
(dekoder) możliwość nagrywania jednego a odtwarzania innego programu.
JA bym czekał do po- świąt, ale to tylko wróżenie z fusów. O ile wiem (
potrzebna krytyka) to w ostatnich 2 miesiącach nastąpiła jedyna w
historii (nieuzasadniona?) podwyżka/redukcja kanałów w ofertach sat.
Nieszczęśliwy okres na podpisywani umów, szczególnie długoterminowych

ToMasz

Data: 2011-04-04 21:43:15
Autor: bufi
Cyfrowy Polsat - pytania
ToMasz wrote:

> 4. czy za te 39,90 / mies. + 49 jednorazowo  za pvr + 5 zl / mies.
> to dobra oferta? czy jest cos lepszego albo szykuje sie cos
> lepszego na swieta?
pakiet familijny to troche cienizna.

Właśnie od dziś mamy w CP TVP HD i TVP Seriale. Nie jest
znowu tak źle. No i NAT GEO od Familijnego, gdzie w C+
płacisz za to extra.

ToMasz

Pozdrawiam

Cyfrowy Polsat - pytania