Cyfrowy manometr tlenowy KELLER ECO - 1 [ Market ]

Data: 2009-05-03 18:16:54
Autor: Waldo
Cyfrowy manometr tlenowy KELLER ECO - 1 [ Market ]
Mam do sprzedania blenderskie manometry cyfrowe ECO1 firmy Keller (wersja
tlenowa) w klasie dokładności 0,5% (1% zakr.max).

Cena 729 zł brutto ( faktura VAT ) - przy obecnym kursie Euro jest to
MegaPromocja !

Więcej informacji :
http://nurkuj.com/modules/news/article.php?storyid=31
lub

Tel. 609 205030

--
Pozdrawiam, Waldemar
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Data: 2009-05-03 20:06:19
Autor:
Waldo <waldo@cyfrowka.com> napisał(a):
[...]

"ECO 1 jest cyfrowym przyrządem do pomiaru ciśnienia w zakresie 0 - 300 bar, o
klasie dokładności 0,5% zakr.typ. (1% zakr.max), opartym na mikroprocesorze OKI.
Keller ECO1 doskonale sprawdza się przy wszelkich pracach blenderskich oraz
jako orecyzyjny manometr kontrolny. Pozwala na zdecydowanie dokładniejsze
wykonywanie miaszanek nitroxowych oraz trimixowych, niż klasyczny manometr
analogowy. Dzięki bardzo dużej dokładności możemy precyzyjnie oceniać przepływ
gazów, co z jednej strony podnosi bezpieczeństwo przy pracy z tlenem, a z
drugiej strony pozwala na lepszą kontrolę temperatury wykonywanych mieszanek
co może mieć bezpośredni wpływ na precyzję mieszania."

KFM ma w ofercie manometr analogowy klasy 1, ma też mierniki klasy 0,1 także
tlenowe.
Czy mogę się dowiedzieć jak z informacji precyzyjnej pozornie (cyfry podane na
wyświetlaczu nie mają pokrycia w klasie przyrządu) ma wynikać wielkość
przepływu ? To osobne byty.
Znacznie pewniejsze jest stosowanie kapilar które ograniczają szybkość
przepływu, stosuję ponad 20 lat. Zapewnia wolne przelewanie, mniejszy wzrost
temperatur gazów. To ten miernik ciśnienia mierzy też temperaturę gazu w butli
? na jakiej zasadzie nie widzę żadnego detektora.

pozdrawiam rc

Data: 2009-05-04 00:42:42
Autor: Waldo
[...]

Ponieważ większość Twoich adwersarzy, uważa, że korespondencja z Tobą jest całkowicie bezowocna, więc z największą przyjemnością zademonstruję Ci to w realu - zapraszam do Krakowa i gwarantuję specjalny rabat na ewentualny zakup manometru !

--
Waldemar
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Data: 2009-05-04 04:56:00
Autor:
> [...]
>przepływu ?

zapraszam do Krakowa i gwarantuję specjalny rabat na ewentualny zakup manometru !

Z przyjazdu do Krakowa nie wyniknie podwyższenie klasy manometru, jak również
nie nabędzie on cech których nie miał nigdy.

pozdrawiam rc --

Data: 2009-05-04 20:19:29
Autor: kursnurkowy.pl
[...]

Z rabatem to moze ja bym sie zdecydował...
Z temperaturą i przepływami sobie poradzę ;-)

Radek

Data: 2009-05-04 22:26:17
Autor: Waldo
Cyfrowy manometr tlenowy KELLER ECO - 1 [ Market ]
W związku z tym, że Smok osobiście zaangażował się w marketing ECO-1 w tym wątku, przyczyniając się do zwiększonego zainteresowania manometrami, czuję się zobowiązany do zaoferowania rabatu w wysokości 100 zł.
Rabat obowiązuje do 10 maja 2009.

Tel. do mnie : 609 205030.

--
Pozdrawiam, Waldemar
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Data: 2009-05-05 05:35:25
Autor:
[...]

http://www.wikapolska.pl/images/File/TRONIC_new/DS_pe8133_PL.pdf

http://www.wikapolska.pl/images/File/TRONIC_new/DS_pe8114_PL.pdf

Dokładnosc **) % zakresu N 0,5 (BFSL)
% zakresu N 1,0 3)
3) Obejmuje nieliniowosc, histereze, punkt zero i bład pełnego zakresu
(odpowiada błedowi
urzadzenia wg IEC 61298-2. Regulowany w pozycji pionowej, z dolnym przyłaczem
procesowym.
Nieliniowosc % zakresu N 0,4 (BFSL) zgodnie z IEC 61298-2

Kupujcie co chcecie może to być sprzęt klasy 0,5 może być 0,05, ważne żebyście
wiedzieli co to jest "Obejmuje nieliniowosc, histereze, punkt zero i bład pełnego zakresu
(odpowiada błedowi
urzadzenia wg IEC 61298-2. Regulowany w pozycji pionowej, z dolnym przyłaczem
procesowym.
Nieliniowosc % zakresu N 0,4 (BFSL) zgodnie z IEC 61298-2"

Od "Waldo" się tego nie dowiecie, tego też nie rozumie.

pozdrawiam rc

Data: 2009-05-04 06:52:37
Autor:
Cyfrowy manometr tlenowy KELLER ECO - 1 [ Market ]
Waldo <waldo@cyfrowka.com> napisał(a):
Cena 729 zł brutto ( faktura VAT ) - przy obecnym kursie Euro jest to
MegaPromocja !

http://www.allegro.pl/item591917032_keller_eco1_na_przetoczce_tlenowej_do_nitroksu.html

http://www.sklep-nurkowy.moana.lublin.pl/przetaczarka-tlenowa-z-manometrem-cyfrowym-eco1-keller-p-1005.html

2 oferty z dalszym wyposażeniem, nie ma w nich informacji bez pokrycia.

pozdrawiam rc

Data: 2009-05-04 18:44:33
Autor: Waldo
Cyfrowy manometr tlenowy KELLER ECO - 1 [ Market ]
2 oferty z dalszym wyposażeniem, nie ma w nich informacji bez pokrycia.

Skoro nie chcesz przyjechać do Krakowa, to może skontaktuj się z Adamem Olenkowiczem, któremu dostarczam Eco-1, a na którego aukcję się powołujesz i zapytaj go o interesujące Cię informacje. To jest facet z bardzo dużym doświadczeniem i może bezpłatnie uświadomi Cię w jaki sposób, dysponując dobrym manometrem, można oszacować przepływ i jaki to ma wpływ na temperaturę przetaczanych gazów oraz precyzję blendingu.

Biorąc jednak pod uwagę Twoją wiedzę w zakresie blendingu :
http://forum-nuras.com/viewtopic.php?t=10976
i fakt, że nie rozumiesz nawet wzorów, którymi sam się posługujesz, musimy bardziej przymykać oczy na Twoją obsesyjną reakcję przy pojawieniu się postów ( nawet w kategorii Gratulacji :-D ) wielu uczestników grup dyskusyjnych. Z tego też powodu czuję się bardzo wyróżniony i dziękuję Ci !

PS. W związku z powyższym, zaproszenie do Krakowa jest nadal aktualne, a rabat na ewentualny zakup manometru powinien Ci skompensować koszty dojazdu, a i na wspólną imprezkę jeszcze zostanie.
--
Z gorącymi pozdrowieniami, Waldemar
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Data: 2009-05-04 19:19:37
Autor:
> [...]

i fakt, że nie rozumiesz nawet wzorów, którymi sam się posługujesz, musimy bardziej przymykać oczy na Twoją obsesyjną reakcję przy pojawieniu się postów ( nawet w kategorii Gratulacji :-D ) wielu uczestników grup dyskusyjnych. Z tego też powodu czuję się bardzo wyróżniony i dziękuję Ci !

** Błąd to klasa miernika razy wskazanie, dla 100at to 0,5 at dla klasy 0,5. Dla 200at to 1at błędu, tyle mówi producent o swoim produkcie. Uwzględniając
optymistyczny wariant błędu typowego, a nie maksymalnego (wtedy to już 2at).

Dziękuję za zamieszczenie linku do forum wymagającego logowania, jest tam
obraz Waldusia który spieprza jak poparzony od prostego policzenia ciśnienia w
zwykłym Morsie, R Chabinowski pola dotrzymał za to jego szanuję.
Czepiałeś się R Kłosa (doc dr hab inż) że proponuje sporządzanie mieszanin w
kilku krokach, zupełnie nie rozumiejąc dlaczego stosuje taką procedurę. Zaleca
ją żeby uniknąć liczenia po nie liniowych modelach, których nadal nie
rozumiesz i ciągle powtarzasz o modelu gazu van der Waalsa, bez żadnej
umiejętności policzenia w nim na białej kartce czegokolwiek (tlenu wchodzi
więcej czy mniej do butli, w zakresie do 250at?).  http://www.portalnurkowy.pl/forum/viewtopic.php?p=1806&highlight=#1806
Tutaj dalsze rozwinięcie chemii fizycznej w nurkowaniu i możliwość
przewidzenia własności mieszaniny dowolnie skomponowanej. Wystarcza znajomość
ciśnienia i temperatury krytycznej składników. Sprzęt do przelewania tlenu powinien być bezpieczny wręcz głupoodporny,
zrobienie tego na kapilarze miedzianej od manometrów tleniaków daje
ograniczenie wielkości przepływu. Nie da się spowodować pożaru oleju we
wnętrzu butli, możesz eksponat zobaczyć w krakowskim oddziale MSA.
Stosuję takie rozwiązanie ponad 20 lat. "TomM" zastosował szybkie przelewanie i miał kłopot, tyle że ma klasę i o tym
fakcie powiedział dla dobra wspólnego. Kiedyś też zdarzało się Tobie ostrzec
ogół przed popełnieniem błędu który zrobiłeś (program liczący dekompresję
który miał błędy). Teraz wciskasz ciemnotę. "Dzięki bardzo dużej dokładności możemy precyzyjnie oceniać przepływ
gazów, co z jednej strony podnosi bezpieczeństwo przy pracy z tlenem, a z
drugiej strony pozwala na lepszą kontrolę temperatury wykonywanych mieszanek
co może mieć bezpośredni wpływ na precyzję mieszania."

Patrz **

pozdrawiam rc
ps. to jak to było z edycją mojego profilu i stosowaniem "szlachetnych
honorowych" metod. [quote="waldo"]
Jakość i styl prowadzenia dyskusji, jego wiedza oraz sposób traktowania
adwersarza, doskonale obrazuje wizerunek $$moka i w takim przypadku jestem
zwolennikiem radykalnych rozwiązań ...[/quote]
[quote="waldo"] Maniu, to posprzątaj jeszcze moje posty w części dotyczącej dyskusji ze
$$mokiem, bo wygląda jakbym dyskutował z cieniem (łącznie z tym postem) :)
_________________
Pozdrawiam, Waldemar[/quote]

Data: 2009-05-04 22:12:36
Autor: Waldo
[...]

Jaki obraz jest, każdy samodzielnie może sobie zobaczyć :)
Pokazałeś, że nie masz bladego pojęcia o zachowaniu się gazów i co ciekawe, nie rozumiesz wzorów, którymi się podpierasz :)

[...]

Po co dyskutować po próżnicy - nadal podtrzymuję zaproszenie do Krakowa i osobiste sprawdzenie, czy w oparciu o manometr ECO-1 można ocenić przepływ - a wieczorkiem pójdziemy na piwo :-)

[...]

W tym wypadku to można na Ciebie stawiać jak na dobrego konia wyścigowego ! :)
Jesteś niezmiennie nudny i monotematyczny.
No i zapewne pamiętasz, co sam zacytowałeś, że jestem zwolennikiem radykalnych rozwiązań, a nie grzebactwie w profilach czy edycją postów.

--
Pozdrawiam, Waldemar
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Data: 2009-05-05 05:17:31
Autor:
> [...]

Pokazałeś, że nie masz bladego pojęcia o zachowaniu się gazów i co ciekawe, nie rozumiesz wzorów, którymi się podpierasz :)

Uciekłeś, Chabinowski nie. Starannie pomijasz odpowiedzi na pytania, jestem do
tego przyzwyczajony.
Po co dyskutować po próżnicy - nadal podtrzymuję zaproszenie do Krakowa i osobiste sprawdzenie, czy w oparciu o manometr ECO-1 można ocenić przepływ

To samo można zrealizować analogowym miernikiem ciśnienia. Sposób działania
nie ma znaczenia, nie miernik ogranicza przepływ. Nie miernik mierzy
temperaturę w butli.

No i zapewne pamiętasz, co sam zacytowałeś, że jestem zwolennikiem radykalnych rozwiązań, a nie grzebactwie w profilach czy edycją postów.

To ty zlecałeś usłużnej moderatorce strzyżenie postów moich i częściej
wykorzystywałeś takie narzędzia autokreacji, wobec innych na FN.

pozdrawiam rc

--

Cyfrowy manometr tlenowy KELLER ECO - 1 [ Market ]