Cyfrowy manometr tlenowy KELLER ECO - 1 [Market]

Data: 2009-06-02 23:55:51
Autor: agornicki
Cyfrowy manometr tlenowy KELLER ECO - 1 [Market]
On 2 Cze, 20:46, "Waldo" <wa...@cyfrowka.com> wrote:
Mam do sprzedania blenderskie manometry cyfrowe ECO1 firmy Keller (wersja
tlenowa) w klasie dokładności 0,5% (1% zakr.max).

Cena 729 zł brutto ( faktura VAT ).

Więcej informacji :http://nurkuj.com/modules/news/article.php?storyid=31
lubhttp://www.allegro.pl/show_item.php?item=652547964

Tel. 609 205030

PS. Tradycyjnie już zapraszam Smoka vel Demolanta do Krakowa na demonstrację
działania manometru ze szczególnym uwzględnieniem możliwości oszacowania
przepływu. Jeżeli Smok przyjmie zaproszenie, to gwarantuję specjalną ofertę
cenową, a wieczorkiem piwko na Kazimierzu :)

--
Pozdrawiam, Waldemar
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Polecam te manometry są rewelacujne, dokładne i łatwe w obsłudze
ja robię z nich 300 barowe przetoczki z zaworem igłowym - czyste
tlenowo, jak ktoś by był zainteresowany.
Pozdrawiam

Data: 2009-06-28 09:14:09
Autor:
Cyfrowy manometr tlenowy KELLER ECO - 1 [Market]
Klasę miernika tworzy kilka parametrów nie tylko ilość miejsc wyświetlacza.
W tym przypadku największą wartość błędu będzie wprowadzał element próbkujący
i wiele innych. Myślę, że osoba z Pro-Control dokładnie to wyjaśni.

Data: 2009-06-28 11:21:53
Autor: adam
Cyfrowy manometr tlenowy KELLER ECO - 1 [Market]
W tym przypadku największą wartość błędu będzie wprowadzał element próbkujący
i wiele innych.

Co masz namyśłu "wiele innych"

Data: 2009-06-28 10:06:32
Autor:
adam <17771123ds@wpp.pl> napisał(a):
> W tym przypadku największą wartość błędu będzie wprowadzał element > próbkujący
> i wiele innych.

Co masz namyśłu "wiele innych"

1 element mierzący ciśnienie piezo ceramiczny lub piezoelektryczny, układ
zamiany na sygnał elektryczny.
2 ADC przetwornik analogowo cyfrowy, wielkość słowa cyfrowego decyduje o
precyzji. Do specjalnych celów wprowadzono niemonotoniczne kody np Graya,
uzyskuje się mały błąd śledzenia wartości mierzonej.
3 układ linearyzacji realizowany na CPU.
4 pamiętanie cyfrowe obarczone małym błędem.
5 wyświetlacz mający najmniejszy błąd w tym szeregu przetwarzania wartości
mierzonej. pozdrawiam rc

Data: 2009-06-28 12:13:07
Autor: adam
Cyfrowy manometr tlenowy KELLER ECO - 1 [Market]
4 pamiętanie cyfrowe obarczone małym błędem.

a jak definiujesz mały bład?

Data: 2009-06-28 10:21:39
Autor:
Cyfrowy manometr tlenowy KELLER ECO - 1 [Market]
adam <17771123ds@wpp.pl> napisał(a):
> 4 pamiętanie cyfrowe obarczone małym błędem.

a jak definiujesz mały bład?

http://portalnurkowy.pl/forum/download.php?id=269
To zależy od szybkości zmian sygnału, odsyłam do dalszych stron tej publikacji.

pozdrawiam rc

Data: 2009-06-28 12:49:46
Autor: adam
Cyfrowy manometr tlenowy KELLER ECO - 1 [Market]
To zależy od szybkości zmian sygnału, odsyłam do dalszych stron tej publikacji.

Czytałem.
Dlamnie to strasznie amatorskie lanie wody, bez obrazy

Adam

Data: 2009-06-28 13:10:27
Autor:
Cyfrowy manometr tlenowy KELLER ECO - 1 [Market]
adam <17771123ds@wpp.pl> napisał(a):
Czytałem.
Dlamnie to strasznie amatorskie lanie wody, bez obrazy

Załóżmy z tym czytaniem że to prawda, zapisanie jakieś liczby w rejestrze nie
jest jednoznaczne z rzeczywistą wartością parametru mierzonego. Jeszcze
pozostaje kwantyzacja i nadążanie za zmianami. W wyświetlaczu jest tylko
wyświetlenie na szeregu 7 segmentowych liczb, tu błąd jest najmniejszy.
To sprawdźmy coś z przeczytanej książki. Co oznacza określenie 5 i 1/2 cyfry ?

pozdrawiam rc  --

Cyfrowy manometr tlenowy KELLER ECO - 1 [Market]