CyfrowyPolsat

Data: 2010-01-22 23:24:50
Autor: Adax
CyfrowyPolsat
Witam, kupilem wreszce cyfrowy TV i rozgladam siê za przystepnym pakietem cyfrowym. Zwróci³em uwagê na cyfr Polsat i pakiet familijny za 37,90 z³/mc. Co o tym sadzicie. Obecnie mam UPC analog. Zale¿y mi na sporcie i popularnymi programami, widzê, ¿e ten pakiet to w sama raz dla mnie. Cyfra w UPC kosztuje co najmniej 2x dro¿ej. Oczywi¶cie trzeba zainwestowaæ w sprzêt. Doradzcie proszê co braæ i co na ten czas jest warte grzechu? Pozdrawiam

Data: 2010-01-23 07:00:16
Autor: Mamut
CyfrowyPolsat
jak interesuje cie Polsat i g³ownie ten kana³ ogl±dasz i nie masz
naziemnej anteny to nie masz wyboru, polsat jest tylko w CP.
CP ma zdecydowanie najslabsz± oferte programow±, najd³u¿sze umowy,
najgorsze promocje i chyba najs³abszy sprzêt no ale ma Polsat :)
Skoro ten kana³ tak ci sie podoba to bierz w ciemno.
Jesli jednak duzo ogladasz sportu, myslisz o HD i z niezlymi kana³ami
filmowymi to polece Cyfre+, mozesz miec pakiet podstawowy z gratisowym
pakietem canal plusow za 39zl lub komfortowy za 49zl. Co kto woli.

Data: 2010-01-23 16:53:49
Autor: Jingiel
CyfrowyPolsat

Jesli jednak duzo ogladasz sportu, myslisz o HD i z niezlymi kana³ami
filmowymi to polece Cyfre+, mozesz miec pakiet podstawowy z gratisowym
pakietem canal plusow za 39zl lub komfortowy za 49zl. Co kto woli.

A czemu na ich www komfortowy kosztuje 63 zl, a podstawowy 42,90???

Jingiel

Data: 2010-01-24 11:44:40
Autor: Mamut
CyfrowyPolsat

A czemu na ich www komfortowy kosztuje 63 zl, a podstawowy 42,90???

to s± ceny bez promocji dla osob ktorym skonczyly sie umowy i s± teraz
na czas nieokre¶lony. W promocji jest 49,9 za komfort i 39,9 za
podstawowy. W obu pakietach 4 kanaly canal+ gratis (wiêcej tam sportu
i filmow ni¿ na dwoch pozostalych platformach razem wziêtych).
A tak zachwalany TV4 jest przeciez na wszystich platformach w
najni¿szych pakietach wiec nie rozumiem o co chodzi.

Data: 2010-01-23 17:21:15
Autor: Przemys³aw Adam ¦miejek
CyfrowyPolsat

W dniu 2010-01-23 16:00, Mamut pisze:
jak interesuje cie Polsat i g³ownie ten kana³ ogl±dasz i nie masz
naziemnej anteny to nie masz wyboru, polsat jest tylko w CP.
CP ma zdecydowanie najslabsz± oferte programow±,

Chyba najlepsz±. Ma to samo, co inni + polsaty (i to nie tylko P1 mówiê,
ale P2 i TV4 i dla zwolenników ha³asu jakie¶ Sporty).

najd³u¿sze umowy,

A co to przeszkadza? Chcesz zmieniaæ co chwila?

najgorsze promocje

E tam. Teraz daj± drugi pakiet w gratisie. Co prawda Mini, ale zawsze....

i chyba najs³abszy sprzêt

A jaka moc sprzêtu jest tu potrzebna? Czym objawia siê moc sprzêtów
innych ofert? Moi rodzice maj± Cyfrê Dodaæ ju¿ z 5 lat i wci±¿ ten sam
sprzêt maj± i daje radê odtwarzaæ.

Jesli jednak duzo ogladasz sportu, myslisz o HD i z niezlymi kana³ami
filmowymi to polece Cyfre+, mozesz miec pakiet podstawowy z gratisowym
pakietem canal plusow za 39zl lub komfortowy za 49zl. Co kto woli.

No w³a¶nie na Cyfrze nic nie ma. Nieraz siadam i przewijam u rodziców.
P³ac± chyba ze 150z³ miesiêcznie, a kurde nie ma co ogl±daæ.

--
Przemys³aw Adam ¦miejek

Data: 2010-01-23 21:11:43
Autor: Maciej Bebenek (news.onet.pl)
CyfrowyPolsat
On 2010-01-23 17:21, Przemys³aw Adam ¦miejek wrote:

P³ac± chyba ze 150z³ miesiêcznie, a kurde nie ma co ogl±daæ.

I do tego samego wniosku dojdziesz, kupuj±c us³ugi ka¿dej z 4 platform :-)

Data: 2010-01-24 01:06:40
Autor: Przemys³aw Adam ¦miejek
CyfrowyPolsat

On 2010-01-23 17:21, Przemys³aw Adam ¦miejek wrote:

P³ac± chyba ze 150z³ miesiêcznie, a kurde nie ma co ogl±daæ.

I do tego samego wniosku dojdziesz, kupuj±c us³ugi ka¿dej z 4 platform :-)

Mo¿liwe. Ale w CP zap³acê 70z³ :D No i czasami lubiê JTZ w Discowerach :D

A ¿e lata 90 ju¿ nie wróc±, to wiem.

--
Przemys³aw Adam ¦miejek

Data: 2010-01-23 22:33:06
Autor: jo44
CyfrowyPolsat

Chyba najlepszą. Ma to samo, co inni + polsaty (i to nie tylko P1 mówię,
ale P2 i TV4 i dla zwolenników hałasu jakieś Sporty).

TV4 jest w pakiecie "n".

Data: 2010-01-24 01:03:44
Autor: Przemysław Adam Śmiejek
CyfrowyPolsat

W dniu 2010-01-23 22:33, jo44 pisze:

Chyba najlepszą. Ma to samo, co inni + polsaty (i to nie tylko P1 mówię,
ale P2 i TV4 i dla zwolenników hałasu jakieś Sporty).

TV4 jest w pakiecie "n".

Nie bardzo umiem namierzyć sensowną listę kanałów.
Tutaj: http://n.pl/oferta/kanaly.html
mają jakąś badziewną wyginaną cósię z mało czytelnymi znaczkami i chyba
dla odmiany nie widzę Discovery. No i nie ma zwykłych polsatów.

Poza tym, rodzi się pytanie, co takiego ma n, czego nie ma CP? Bo jeśli
nic, to nadal nie ma powodu do sięgania po n, skoro można po CP.

--
Przemysław Adam Śmiejek

Data: 2010-01-24 09:37:28
Autor: pawell32
CyfrowyPolsat

Poza tym, rodzi się pytanie, co takiego ma n, czego nie ma CP? Bo jeśli
nic, to nadal nie ma powodu do sięgania po n, skoro można po CP.

a co takkiego ma cp???
piksele z ich dekoderów?
i 2 x polsatz najdłuższymi reklamami.
nie oglÄ…dam polsatu od ponad 2 lat, bo to pies ogrodnika, dlatego ich nie cierpie. jest na naziemnej, lae nie ma go innych platformach.
jeszcze trochę to reklamy będą szły na pusto.
jedyne uzasadnienie to sport. ja nie jestem fanem sportu, ale ktoÅ›
lubi sport typu siatkówka czy inne to jest tylko tam, podobnie jak
ktoś lubi naszą piłkę lub angielską to c+.

w n masz b. dobry dekoder ZA DARMO i abo za 48.

--
pozdrawiam. pawell32
fedora 11, gnom, compiz-fusion

Data: 2010-01-24 09:47:16
Autor: Wiewior
CyfrowyPolsat
Użytkownik "pawell32" <pawell@net-sat.pl> napisał w wiadomości news:4b5c06de$1news.home.net.pl...
a co takkiego ma cp???
piksele z ich dekoderów?

Dokładnie takie same, jak w innych platformach?

i 2 x polsatz najdłuższymi reklamami.

Skąd wiesz, jak nie oglądasz? TVN ma podobny czas trwania reklam (jak nie większy)

nie oglÄ…dam polsatu od ponad 2 lat, bo to pies ogrodnika, dlatego ich nie cierpie. jest na naziemnej, lae nie ma go innych platformach.
jeszcze trochę to reklamy będą szły na pusto.

Na złość babci odmrożę sobie uszy...
Polsta w tej chwili ma sporo niezłych seriali, które emituje o normalnych godzinach, a TVN ma seriale (poza Na Wspólnej i innymi swoimi gniotami) w wielkim poważaniu i puszcza w godzinach nie nadających się do oglądania (chyba, że ktoś jest nocnym stróżem).

--
     Wiewior
jvrjvbe@tnmrgn.cy

Data: 2010-01-24 10:05:10
Autor: pawell32
CyfrowyPolsat
W dniu 24.01.2010 09:47, Wiewior pisze:
Użytkownik "pawell32" <pawell@net-sat.pl> napisał w wiadomości
a co takkiego ma cp???
piksele z ich dekoderów?

Dokładnie takie same, jak w innych platformach?

widzisz, ja nie mam pikseli.
skÄ…d wiem? montuje wszystkie zestawy i widzÄ™.
owszem jest poprawa, ale jeszcze im daleko

i 2 x polsatz najdłuższymi reklamami.

SkÄ…d wiesz, jak nie oglÄ…dasz? TVN ma podobny czas trwania reklam (jak
nie większy)

[...]

nie oglÄ…dam seriali, jedyne to glina i pitbull.
i je mam w hd.

Data: 2010-01-24 10:27:09
Autor: Wiewior
CyfrowyPolsat
Użytkownik "pawell32" <pawell@net-sat.pl> napisał w wiadomości news:4b5c0d5c$1news.home.net.pl...
[...]

To w przerwach między montowaniem zobacz skąd pobierane są programy dla poszczególnych platform.

[...]

Cool. I wszyscy mają robić dokładnie tak, jak Ty?

Data: 2010-01-24 10:35:58
Autor: pawell32
CyfrowyPolsat
W dniu 24.01.2010 10:27, Wiewior pisze:

[...]

maluch i mercedes jeżdżą na takim samym paliwie i co z tego wynika?

[...]

oczywiście, że nie. to było by płytkie.
mamy demokracje i każdy wybiera wg włąsnego uznania.
jak mi ktoś mówi o wyborze polsatu bo jedynie tam jest tenis ziemny
to ok, ale jak ktoś twierdzi, że mają najlepszą oferte to się śmieje.
osobiście potępiam polsat bo jak pisałem, ponoć to program
ogólnodostępny, więc albo zdejmą go z naziemnej, albo udostępnią innym.
jak chcę oglądnąć mecz siatkówki lub ręczną jak obecnie to muszę iść
do pubu, bo z kablówki mam nędzną jakość.
jak to będzie na polsacie sport to jakie wyjście jest bardziej uzasadnione jak dla mnie.

Data: 2010-01-24 12:46:47
Autor: Wiewior
CyfrowyPolsat
Użytkownik "pawell32" <pawell@net-sat.pl> napisał w wiadomości news:4b5c1494$1news.home.net.pl...
To w przerwach między montowaniem zobacz skąd pobierane są programy dla
poszczególnych platform.

maluch i mercedes jeżdżą na takim samym paliwie i co z tego wynika?

A Ty nadal nic a nic nie kumasz...

Data: 2010-01-24 14:56:06
Autor: Przemysław Adam Śmiejek
CyfrowyPolsat

W dniu 2010-01-24 09:37, pawell32 pisze:

Poza tym, rodzi się pytanie, co takiego ma n, czego nie ma CP? Bo jeśli
nic, to nadal nie ma powodu do sięgania po n, skoro można po CP.
a co takkiego ma cp???

To co inni + Polsaty.

piksele z ich dekoderów?

Tym mnie nie przestraszysz. Nie mam nawet telewizora. Nie nęcą mnie
hadeszmade, nie podniecają mnie złote jacki. Jak se kupię CP, to będę go
oglądał na komputerze i tak. Zwłaszcza, że telewizory LCD i tak są gówno
warte i mają obraz rysowany kredkami świecowymi. Moje pytanie dotyczyło
oferty merytorycznej.

Jeżeli już coś mnie wkurwia technicznie w dekoderach, to brak możliwości
ustawienia kolejności programów. Ale rodzice w Cyfrze Dodać też mają tak
samo. A to faktycznie dupiata sprawa, bo ja lubię mieć kolejność wg
własnych preferencji, żeby nie musieć pamiętać numerków, tylko móc sobie
przesuwać NEXT. W analogowej telewizji sam se programowałem kanały i to
było dobre.

i 2 x polsatz najdłuższymi reklamami.

Na TVNach jest jeszcze więcej reklam. Problem reklam to niestety znak
dzisiejszych czasów :( Tylko jak już je muszę cierpieć, to

nie oglÄ…dam polsatu od ponad 2 lat, bo to pies ogrodnika, dlatego ich
nie cierpie. jest na naziemnej, lae nie ma go innych platformach.

No właśnie, dlatego wybieram CP, bo inne platformy nie dają polsatów. I
dlatego pytałem czy jest coś, co dają dla odmiany inne, a nie daje Polsat.

jedyne uzasadnienie to sport. ja nie jestem fanem sportu, ale ktoÅ›
lubi sport typu siatkówka czy inne to jest tylko tam, podobnie jak
ktoś lubi naszą piłkę lub angielską to c+.

Zupełnie mnie sport nie interesuje.

w n masz b. dobry dekoder ZA DARMO i abo za 48.

Tylko mnie interesuje merytoryczna zawartość, a nie cuda techniki.

--
Przemysław Adam Śmiejek

Data: 2010-01-24 19:57:03
Autor: Marek (UK)
CyfrowyPolsat
Cze¶æ  Przemys³aw Adam ¦miejek
Sun, 24 Jan 2010 14:56:06 +0100 w <news:hjhhv7$sn1$1news.interia.pl>
napisa³e¶:

Problem reklam to niestety znak
dzisiejszych czasów :(

niestety. zastanawiam siê tylko na tym dlaczego tvp polonia nadaje tyle reklam?
kto¶ tê stacjê w Polsce ogl±da? mieszkaj±c za granic± jako¶ ma³o przekonuj± mnie super oferty PZU, Link4
czy niezwyk³e promocje w salonach fiata w Polsce...
taka firma za to p³aci czy reklama w tv polonia to taki bonus jak ktos
wykupuje w tvp1 albo 2?
btw. to trochê obciach, ¿eby flagowa polska publiczna stacja na
zagranicê puszczala reklamy, zw³aszcza, ¿e jest nadawana z tak marn±
jako¶ci±. --
Pozdrawiam,
Marek
A swoja droga: ciekawe co takiego zrobi³ ten Dworcow, ¿e w ka¿dym
miescie ma swoja ulicê?

Data: 2010-01-24 21:00:27
Autor: Przemys³aw Adam ¦miejek
CyfrowyPolsat
W dniu 2010-01-24 20:57, Marek (UK) pisze:
[...]

Ja ogl±da³em, jak mia³em dostêpn± w kablówce.

taka firma za to p³aci czy reklama w tv polonia to taki bonus jak ktos
wykupuje w tvp1 albo 2?

Te¿ niewykluczone.

--
Przemys³aw Adam ¦miejek

Data: 2010-01-25 07:45:22
Autor: pawell32
CyfrowyPolsat
Przemysław Adam Śmiejek pisze:
[...]

no właśnie, bo dalej nie widzę co takiego tam może być.

[...]

jeżeli zależy Ci na tym kanale

[...]

nie lepiej kupić sobie np sky star2 + czytnik + c+.
poukładasz sobie kanały wg uznania, i nie musisz kombinować
z podłączaniem dekodera do kompa

--
pozdrawiam. pawell32
Fedora 11, Gnome, Compiz-Fusion

Data: 2010-01-25 10:01:33
Autor: Przemysław Adam Śmiejek
CyfrowyPolsat

W dniu 2010-01-25 07:45, pawell32 pisze:
[...]

No ja też nie widzę, dlatego nie wybiorę konkurencji, skoro mają mniej.
Prawdaż?

No właśnie, dlatego wybieram CP, bo inne platformy nie dają polsatów. I
dlatego pytałem czy jest coś, co dają dla odmiany inne, a nie daje
Polsat.
jeżeli zależy Ci na tym kanale

No skoro mogę mieć więcej niż mniej, to chyba byłbym dziwny wybierając
mniej.

w n masz b. dobry dekoder ZA DARMO i abo za 48.
Tylko mnie interesuje merytoryczna zawartość, a nie cuda techniki.
nie lepiej kupić sobie np sky star2 + czytnik + c+.

Cokolwiek by to nie było :D Mówisz o jakiś darmowych FTA? No to też
cenne, ale mi zależy także na kanałach które nie są FTA.

--
Przemysław Adam Śmiejek

Data: 2010-01-25 10:36:40
Autor: pawell32
CyfrowyPolsat
[...]

popatrz dobrze, zobaczysz czy jest mniej czy więcej.
aha, takich kanałów jak domo nie licz

nie, to mozna mieć bez umowy

Data: 2010-01-25 11:03:29
Autor: Przemysław Adam Śmiejek
CyfrowyPolsat
W dniu 2010-01-25 10:36, pawell32 pisze:
No skoro mogę mieć więcej niż mniej, to chyba byłbym dziwny wybierając
mniej.
popatrz dobrze, zobaczysz czy jest mniej czy więcej.

No to pytałem, co takiego znajdę w n, czego nie ma w CP, bo niestety n
nie ma strony www tylko jakąś fleszoprezentację i słabo umiem wyczaić
ofertÄ™.

[...]

Niestety słowa nie rozumiem z tego, co piszesz.

--
Przemysław Adam Śmiejek

Data: 2010-01-25 11:17:53
Autor: pawell32
CyfrowyPolsat
Przemysław Adam Śmiejek pisze:

No to pytałem, co takiego znajdę w n, czego nie ma w CP, bo niestety n
nie ma strony www tylko jakąś fleszoprezentację i słabo umiem wyczaić
ofertÄ™.

nie rozumiem, nie masz flasha?

[...]

a co tu nie rozumiesz?
do fta nie trzeba niczyjej zgody

Data: 2010-01-25 11:21:56
Autor: Przemysław Adam Śmiejek
CyfrowyPolsat
W dniu 2010-01-25 11:17, pawell32 pisze:
[...]

Mam, ale widzę tylko przebajerzone rozmazane loga wygięte w pałąk. Nie
widzę spisu kanałów, który mógłbym porównać.

No i co to ma za zwiÄ…zek?

--
Przemysław Adam Śmiejek

Data: 2010-01-25 11:28:26
Autor: pawell32
CyfrowyPolsat
Przemysław Adam Śmiejek pisze:

nie rozumiem, nie masz flasha?

Mam, ale widzę tylko przebajerzone rozmazane loga wygięte w pałąk. Nie
widzę spisu kanałów, który mógłbym porównać.

to zmień przegladarkę

do fta nie trzeba niczyjej zgody

No i co to ma za zwiÄ…zek?

sam pisałeś by nie włączać ich do spisu, to Ci odpowiadam

Data: 2010-01-25 11:35:28
Autor: Przemysław Adam Śmiejek
CyfrowyPolsat

W dniu 2010-01-25 11:28, pawell32 pisze:
[...]

A inna wygeneruje spis kanałów?

do fta nie trzeba niczyjej zgody
No i co to ma za zwiÄ…zek?
sam pisałeś by nie włączać ich do spisu, to Ci odpowiadam

Nie, ja ciÄ™ naprawdÄ™ nie zrozumiem. Piszesz nie na temat i bez zwiÄ…zku.

--
Przemysław Adam Śmiejek

Data: 2010-01-25 11:36:24
Autor: pawell32
CyfrowyPolsat
Przemysław Adam Śmiejek pisze:

Nie, ja ciÄ™ naprawdÄ™ nie zrozumiem. Piszesz nie na temat i bez zwiÄ…zku.

to już nie moja wina

Data: 2010-01-25 11:38:23
Autor: pawell32
CyfrowyPolsat
[...]
Cokolwiek by to nie było :D Mówisz o jakiś darmowych FTA? No to też
cenne, ale mi zależy także na kanałach które nie są FTA.
[...]

to Twoje słowa czy twojej cioci

Data: 2010-01-25 11:59:16
Autor: Przemysław Adam Śmiejek
CyfrowyPolsat

W dniu 2010-01-25 11:38, pawell32 pisze:
[...]
Cokolwiek by to nie było :D Mówisz o jakiś darmowych FTA? No to też
cenne, ale mi zależy także na kanałach które nie są FTA.
[...]

to Twoje słowa czy twojej cioci

No i? Napisałeś zdanie, którego nie zrozumiałem: ,,nie lepiej kupić
sobie np sky star2 + czytnik + c+.'' i zastanawiałem się, co to.
Ponieważ później dodałeś: ,,poukładasz sobie kanały wg uznania, i nie
musisz kombinować z podłączaniem dekodera do kompa'' zrozumiałem, że
chodzi o jakiś komputerowy dekoder do kanałów FTA. Więc napisałem, że mi
zależy także na kanałach, które nie są FTA. A ty nagle coś zacząłeś
marudzić, że FTA są za darmo, zupełnie bez związku.

--
Przemysław Adam Śmiejek

Data: 2010-01-25 12:26:30
Autor: pawell32
CyfrowyPolsat
[...]

marudzić to Ci może twoja stara, a Ty jak zadajesz pytania
z jakiejś dziedziny to najpierw poczytaj bo widzę, że motasz
się jak dziecko i cytujesz fragmenty, które bez całości
tracÄ… sens.
zaczynasz pisać o oglądaniu na komputerze, nawet nie wiesz
jak się do tego zabrać.

Data: 2010-01-25 13:15:58
Autor: Przemysław Adam Śmiejek
CyfrowyPolsat
W dniu 2010-01-25 12:26, pawell32 pisze:
[...]

To ty piszesz bez sensu. Rozmawiamy o ofercie programowej CP, a ty nie
wiadomo czemu wyskakujesz z jakimiś kryptycznymi nazwami, których nie
rozumiem, a jak nie rozumiem, to mnie wyszydzasz.

zaczynasz pisać o oglądaniu na komputerze, nawet nie wiesz
jak się do tego zabrać.

No i? Już wiem, że trzeba grabbera za 30zł. To źle, że nie wiedziałem?
Już się dowiedziałem i już.

--
Przemysław Adam Śmiejek

Data: 2010-01-25 11:56:11
Autor: Przemysław Adam Śmiejek
CyfrowyPolsat

W dniu 2010-01-25 11:36, pawell32 pisze:
Przemysław Adam Śmiejek pisze:

Piszesz nie na temat i bez zwiÄ…zku.
to już nie moja wina

Może i nie twoja. Skutecznie jednak uniemożliwia wymianę poglądów.

--
Przemysław Adam Śmiejek

Data: 2010-01-25 10:48:41
Autor: pawell32
CyfrowyPolsat
[...]

pieprzysz try po trzy.
naoglądałeś się polsatu na zwykłym dekoderze, więc się nie dziwie jakie masz zdanie o lcd.

Data: 2010-01-25 11:09:04
Autor: Przemysław Adam Śmiejek
CyfrowyPolsat
W dniu 2010-01-25 10:48, pawell32 pisze:
[...]

Nie na oglądałem się, bo jeszcze nie kupiłem.
LCD przejrzałem w sklepie i wszystkie mają obraz żenuła. Moi rodzice
mają Super Wypasiony Sony Cośtam z podłączoną Cyfrą Dodać i też mają
obraz rysowany kredkami świecowymi. O ile się znam, to tak musi być, bo
LCD ni cholery siÄ™ nie skaluje, dlatego na kompie jeszcze jako tako
wygląda, bo tam jest natywna rozdzielczość panelu, a telewizja w tej
technologii będzie zawsze gorsza od CRT, bo jest sztucznie przeskalowywana.

W każdym razie, nie podniecają mnie złote jacki i argument, że n jest
lepsze, bo ma niby lepsze jakościowo dekodery, uważam za chybiony. Wciąż
nie podałeś żadnego kanału (o killerkanale nie wspominając), który by
przemawiał za N a przeciwko CP.

--
Przemysław Adam Śmiejek

Data: 2010-01-25 10:18:32
Autor: Sergiusz Rozanski
CyfrowyPolsat
Dnia 25.01.2010 Przemys³aw Adam ¦miejek <niechce@spamu.pl> napisa³/a:

W ka¿dym razie, nie podniecaj± mnie z³ote jacki i argument, ¿e n jest
lepsze, bo ma niby lepsze jako¶ciowo dekodery, uwa¿am za chybiony. Wci±¿
nie poda³e¶ ¿adnego kana³u (o killerkanale nie wspominaj±c), który by
przemawia³ za N a przeciwko CP.

To raczej kwestia gustu, ale np "Wojna i pokój" nie zamieni³bym za
pakiet polsatów (które mam z ziemi).

***       http://www.4x4.kalisz.pl      ***

Data: 2010-01-25 11:23:36
Autor: Przemys³aw Adam ¦miejek
CyfrowyPolsat

W dniu 2010-01-25 11:18, Sergiusz Rozanski pisze:
[...]

Pierwsze s³yszê o takim kanale :D Ale se wygugla³em, ¿e to kino
radzieckie. Chyba jednak wolê polsaty :D

Polsaty masz z ziemi? Ja mam tylko p1. P2 i tv4 nie nadaj± przecie w
powietrze.

--
Przemys³aw Adam ¦miejek

Data: 2010-01-25 11:16:00
Autor: Sergiusz Rozanski
CyfrowyPolsat
[...]

Tego nie dostaniesz w empiku czy wypo na dvd czy na torentach te¿ z problemami.
Kino inne i ... bardzo fajne, jak widaæ na Twoim przyk³adzie nie znane (Tobie) a
krytykowane negatywnie - a nies³usznie. Czasami po przerolowaniu nextnextnext
jedyna opcja :)

***       http://www.4x4.kalisz.pl      ***

Data: 2010-01-25 12:18:32
Autor: Przemys³aw Adam ¦miejek
CyfrowyPolsat
W dniu 2010-01-25 12:16, Sergiusz Rozanski pisze:
[...]

Mo¿liwe. Ale jako¶ nie bardzo. Kiedy¶ próbowa³em s³awnego Sztyrlica
ogl±daæ, ale chyba cz³owiek za du¿o siê naoogl±da³ amerykañskich rzeczy
i organizm nie przyjmuje innych. A do tego nie cierpiê jêzyka
rosyjskiego bardziej ni¿ angielskiego :D

 jak widaæ na Twoim przyk³adzie nie znane (Tobie) a
krytykowane negatywnie - a nies³usznie. Czasami po przerolowaniu nextnextnext
jedyna opcja :)

Mo¿liwe.

--
Przemys³aw Adam ¦miejek

Data: 2010-01-25 11:42:21
Autor: Sergiusz Rozanski
CyfrowyPolsat
[...]

Tam leci sporo obecnych produkcji 2005-2008, aktualnych w wydarzenia, adaptacji
fantastyki, nowych wydañ rosyjskiej literatury itd. Jak siê komu¶ howood przejad³o
to smaczne k±ski.

***       http://www.4x4.kalisz.pl      ***

Data: 2010-01-25 11:31:35
Autor: pawell32
CyfrowyPolsat
Przemys³aw Adam ¦miejek pisze:

Pierwsze s³yszê o takim kanale :D

a wszystko jest na stronie

Ale se wygugla³em, ¿e to kino
radzieckie. Chyba jednak wolê polsaty :D

ka¿dy woli co innego

Polsaty masz z ziemi? Ja mam tylko p1. P2 i tv4 nie nadaj± przecie w
powietrze.

tylko p2 i tv4 nie ma na zaziemnej

Data: 2010-01-25 11:25:46
Autor: pawell32
CyfrowyPolsat
> [...]
wygląda, bo tam jest natywna rozdzielczość panelu, a telewizja w tej
technologii będzie zawsze gorsza od CRT, bo jest sztucznie przeskalowywana.

nie wiem jaki mają dekoder, bo tego nie podałeś,
lub masz b. wygórowane wymagania, a jak tak to poczekaj,
za parę lat będzie podobno tv 3d ;-)

[...]

tak samo odwrotnie.
1. polsat to głównie dekodery sd marnej jakości
2. wcale nie jest najtańszy, bo za dekoder hd trzeba płacić dzierżawe
3. w n masz najwięcej kanałów discavery + 1 ng, w c+ mniej, ale za to
    sÄ… 2 NG i planete
4. masz więcej kanałów dla dzieci
5. w n masz tvp hd
6. w n i c+ masz prawdziwe vod, a nie ppv
reszte masz w na stronach

Data: 2010-01-25 11:55:28
Autor: Przemysław Adam Śmiejek
CyfrowyPolsat
W dniu 2010-01-25 11:25, pawell32 pisze:
> [...]
technologii będzie zawsze gorsza od CRT, bo jest sztucznie
przeskalowywana.

nie wiem jaki mają dekoder, bo tego nie podałeś,

Nie wiem. JakiÅ› dostali, jak cyfrÄ™ zamawiali. Nie znam siÄ™ na dekoderach.

lub masz b. wygórowane wymagania, a jak tak to poczekaj,
za parę lat będzie podobno tv 3d ;-)

No trudno. Już teraz mało oglądam, więc wtedy po prostu uznam, że
telewizja umarła.

[...]

Możliwe. Jak mówiłem -- nie pasjonuję się tym.

2. wcale nie jest najtańszy, bo za dekoder hd trzeba płacić dzierżawe

Możliwe. Nie zależy mi na HD.

3. w n masz najwięcej kanałów discavery

Tzn? Z braku spisów kanałów na stronie N nie umiem porównać. Jakie
kanały D są, których nie ma w CP? Bo to akurat mnie interesuje, bo lubię D.

+ 1 ng,

co to jest ng?

w c+ mniej, ale za to
   sÄ… 2 NG i planete

No u rodziców w Cyfrze mało co jest. Płacą sporo, a i tak połowa im się
wyświetla jako osobnopłatne.

4. masz więcej kanałów dla dzieci

chyba poza minimini dla maluszków i CN dla starszych (choć CN też już
zjebali i to już nie ta oferta co 10 lat temu) chyba innych nie warto
mieć, tylko dziecku

5. w n masz tvp hd

Po raz n-ty -- nie interesuje mnie HD. Zupełnie niepotrzebne, i tak będę
oglądał tylko na kompie.

6. w n i c+ masz prawdziwe vod,

I tak się nie wyrabiam z życiem, więc nagrywanie programów mało mnie
nęci, ale OK, rozwiń. Na czym polega prawdziwość i czym to się różni od
dekodera z nagrywaniem w CP (pomijam, że i tak se takiego nie zamówię,
bo szkoda mi kasy).

a nie ppv

Co to jest ppv? Bo znalazłem tylko coś takiego:
http://pl.wikipedia.org/wiki/Pay-per-view
ale to jakby coś innego i coś WIĘCEJ niż VOD, który wg tego:
http://pl.wikipedia.org/wiki/Wideo_na_%C5%BCyczenie
polega na tym, że w dekoderze se nagrasz program jak dawniej na
taśmociągach i odtworzysz o innej porze.

--
Przemysław Adam Śmiejek

Data: 2010-01-25 12:20:17
Autor: pawell32
CyfrowyPolsat
Przemysław Adam Śmiejek pisze:
3. w n masz najwięcej kanałów discavery

Tzn? Z braku spisów kanałów na stronie N nie umiem porównać. Jakie
kanały D są, których nie ma w CP? Bo to akurat mnie interesuje, bo lubię D.

discovery hd, historia, id

+ 1 ng,

co to jest ng?

national geographic wild

[...]

masz disney (w polsacie tez) baby chanell

Data: 2010-01-25 12:56:56
Autor: pawell32
CyfrowyPolsat
Przemysław Adam Śmiejek pisze:

5. w n masz tvp hd

Po raz n-ty -- nie interesuje mnie HD. Zupełnie niepotrzebne, i tak będę
oglądał tylko na kompie.

tam są głównie polskie produkcje i to całkiem ciekawe

Data: 2010-01-27 01:29:26
Autor: jack
CyfrowyPolsat

w n masz b. dobry dekoder ZA DARMO i abo za 48.

nie za darmo bo za aktywacje

Data: 2010-01-27 07:49:11
Autor: pawell32
CyfrowyPolsat
jack pisze:
w n masz b. dobry dekoder ZA DARMO i abo za 48.

nie za darmo bo za aktywacje

ale nie płacisz dzierżawy. aktywacja jest wszędzie

Data: 2010-01-23 09:24:29
Autor: TM
CyfrowyPolsat
On Fri, 22 Jan 2010 23:24:50 +0100
"Adax" <AdaxWYTNIJTO@op.pl> wrote:

[...]

Porownaj sobie pakiety z CP-tu do N-ki. Mam oba w pelnych pakietach,
jakos bardziej N-ka do mnie przemawia (jesli chodzi o obsluge pilotem
i klikanie po kanalach).

Aha .. w N-ce masz juz nagrywarke, nie wiem jak jest z CP, bo jakis
czas temu jeszcze nie mieli.

--
TM

Data: 2010-01-23 09:52:51
Autor: Ferdek_1
CyfrowyPolsat
bierz   n-kê

Data: 2010-01-23 10:59:16
Autor: Przemys³aw Adam ¦miejek
CyfrowyPolsat

W dniu 2010-01-23 09:52, Ferdek_1 pisze:
bierz   n-kê

Ale w nce nie ma polsatów. Ja te¿ jestem na etapie wybierania platformy
i te¿ bêdzie to CP, bo wszystkie inne s± ograniczone do TVNów.

--
Przemys³aw Adam ¦miejek

Data: 2010-01-23 12:50:48
Autor: TM
CyfrowyPolsat
On Sat, 23 Jan 2010 10:59:16 +0100
Przemys³aw Adam ¦miejek <niechce@spamu.pl> wrote:

> [...]

Ale w nce nie ma polsatów. Ja te¿ jestem na etapie wybierania
platformy i te¿ bêdzie to CP, bo wszystkie inne s± ograniczone do

No ale ogladasz cos konkretnego na polsacie? Ja tez mialem ten dylemat,
na szczescie polsat mam na zbiorowej antenie w bloku, wiec zawsze jak
bede potrzebowal moge wylaczyc n-ke i odpalic polsat z kablowki. Powiem
szczerze, de odkad mam n-ke (5miesiecy) ani razu nie ogladalem polsatu.
Kiedy nie widze reklam ani zapowiedzi co beda grac, wogole nie ciagnie
mnie tam.

ps. CP w pelnym pakiecie ma u rodzicow, stad mam porownanie jak dziala
CP i N.

ps2. fakt nie mam polsat sport extra .. nie ogladam Kubicy w domu ..
musze jechac do rodzicow. No ale to nie problem akurat dla mnie.

--
TM

Data: 2010-01-23 13:36:59
Autor: Przemys³aw Adam ¦miejek
CyfrowyPolsat
W dniu 2010-01-23 12:50, TM pisze:
Ale w nce nie ma polsatów. Ja te¿ jestem na etapie wybierania
platformy i te¿ bêdzie to CP, bo wszystkie inne s± ograniczone do
TVNów.
No ale ogladasz cos konkretnego na polsacie?

No g³ównie polsat. Na TVNach nie ma nic ciekawego. TVN7 czasami jeszcze
co¶tam próbuje podskoczyæ, ale im d³u¿ej w stajni TVN, tym zerowsza oferta.

Ja tez mialem ten dylemat,
na szczescie polsat mam na zbiorowej antenie w bloku,

No ja te¿, ale:

a) Polsaty, to nie tylko Polsat 1. Bardzo czêsto ogl±da³em Polsat 2,
zanim go usunêli z kablówki, a ja zrezygnowa³em z kablówki z powodu
znikania kolejnych programów. Poza P2 masz jeszcze TV4 ze stajni Polsatów.

b) do 2012 ma nie byæ analogowego nadawania z powietrza, wiêc i tak
Polsat z Azartu mi odpanie.

Kiedy nie widze reklam ani zapowiedzi co beda grac, wogole nie ciagnie
mnie tam.

Kim jest wogole?

ATPO: Co¶ ci usuwa polskie znaki i zastêpuje je bezogonkowymi
odpowiednikami, przez co bardzo ¼le siê czyta, co piszesz, a do tego
psuj± siê mózgi czytaj±cych i nabieraj± oni z³ych nawyków.

ps2. fakt nie mam polsat sport extra .. nie ogladam Kubicy w domu ..
musze jechac do rodzicow. No ale to nie problem akurat dla mnie.

Ja akurat ha³asu nie lubiê, wiêc ha³asowe programy mnie nie krêc±, ale
oferta TVN nie jest po prostu dla mnie. Polsat to owszem, ju¿ nie to, co
w latach 90, ale có¿ -- ¿adna stacja to ju¿ nie to. Taki efekt prawa
zachowania sta³ego poziomu inteligencji w populacji.

--
Przemys³aw Adam ¦miejek

Data: 2010-01-24 00:13:00
Autor: K.K.
CyfrowyPolsat
[...]

TV4 jest w n-ce. Za dni kilkana¶cie bêdzie te¿ w TNK.

b) do 2012 ma nie byæ analogowego nadawania z powietrza, wiêc i tak
Polsat z Azartu mi odpanie.

Ma³o gdzie funkcjonuje Azart. Najczê¶ciej w tak± instalacjê wpiêta jest kablówka, a z niej analog tak szybko nie zniknie.
Ja mam Polsat z w³asnej anteny i bardzo prawdopodobne, ¿e w tym roku jeszcze nie skorzysta³em. Nie pamiêtam

Polsat to owszem, ju¿ nie to, co
w latach 90,

Straci³ totka, wiêc i dla reklamodawców jest mniej atrakcyjny, co oznacza mniejszy bud¿et, a to oznacza.....
Wykrwawi³ siê na promocjach. Pierwszy zacz±³, inni czekali, a teraz inni promuj± siê, a Polsat z trudem dorównuje. IMO tê wojnê przegra³.

Data: 2010-01-24 00:57:26
Autor: Przemys³aw Adam ¦miejek
CyfrowyPolsat
W dniu 2010-01-24 00:13, K.K. pisze:

b) do 2012 ma nie byæ analogowego nadawania z powietrza, wiêc i tak
Polsat z Azartu mi odpanie.
Ma³o gdzie funkcjonuje Azart.

U nas funkcjonuje. To chyba prawem nawet jest wymagane.

Najczê¶ciej w tak± instalacjê wpiêta jest
kablówka, a z niej analog tak szybko nie zniknie.

No ja zrezygnowa³em z kablówki ju¿ 2 lata temu, bo podnosili ceny i
przysy³ali pisma w stylu ,,fajnie, ¿e jeste¶ abonentem kablówki, ale
musimy ci podnie¶æ cenê, bo chcemy zainwestowaæ w internet i telefon, z
którego co prawda nie korzystasz, ale wiesz, my siê chcemy rozwijaæ''. A
jednocze¶nie usuwali i usuwali i usuwali kolejne kana³y. Wiêc tam te¿
analog znika. Nic dziwnego... Na cyfrze mo¿na zedrzeæ kupê kasy. Na
analogu ja ogl±da³em co innego, ¿ona co innego. Z dekoderem nie do¶æ, ¿e
niewygoda w chuj, to jeszcze trzeba zap³aciæ wiêcej. A jak siê ca³kiem
scyfryzuje ¶wiat, to jeszcze bardziej bêd± doiæ.

Ja mam Polsat z w³asnej anteny i bardzo prawdopodobne, ¿e w tym roku
jeszcze nie skorzysta³em. Nie pamiêtam

Kwestia preferencji. Ja nie skorzysta³em od lat z TVNów :D

Polsat to owszem, ju¿ nie to, co
w latach 90,
Straci³ totka, wiêc i dla reklamodawców jest mniej atrakcyjny, co
oznacza mniejszy bud¿et, a to oznacza.....

Totek to taki cud by³? Przecie to nudne tak ogl±daæ losowania.

Wykrwawi³ siê na promocjach. Pierwszy zacz±³, inni czekali, a teraz inni
promuj± siê, a Polsat z trudem dorównuje. IMO tê wojnê przegra³.

Tylko ¿e profil TVNowy do mnie nie trafia. A Polsat produkowa³ masê
fajnych rzeczy. Posterunek, Nosze, Rodzinê a nawet kiepscy w pocz±tkach
mieli swój urok. Np. Rodzina to by³ mój evergreen. A teraz faktycznie
jak polikwidowali te produkcje, to dupa.

Dlatego trza braæ CP, ¿eby ich wspieraæ. Bo TVN to potrafi siê g³ównie z
Rydzykiem kopaæ i wykszta³ciuchów na ekran wpychaæ. A Polsat rozrywkê
zawszê serwowa³. Jak mia³em kablówkê to lubi³em P2, bo tam o tej porze
by³y zawsze jakie¶ komedie. Mamu¶ki, Nosze albo co¶. A na innych
kana³ach komedie lec± co najwy¿ej jak w pracy jestem, a wieczorem same
ponuractwa.

--
Przemys³aw Adam ¦miejek

Data: 2010-01-24 12:48:04
Autor: jerzu
CyfrowyPolsat
On Sun, 24 Jan 2010 00:13:00 +0100, "K.K."
<zostaw.tylko.news_pl@homemedia.oraz.pl> wrote:

Straci³ totka, wiêc i dla reklamodawców jest mniej atrakcyjny, co oznacza mniejszy bud¿et, a to oznacza.....

Nie straci³ tylko sam zrezygnowa³ z podpisania niekorzystnej dla TV
umowy. Inne tv te¿ nie by³y zainteresowane t± umow±, jako¶ siê o totka
nie bi³y. No i totek skoñczy³ w TVP Info, ztcp trzy razy w tygodniu.

--
Pozdrawiam - Dariusz Niemczyñski  xxx.jerzu@poczta.onet.pl
http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2010-01-24 15:59:57
Autor: Przemys³aw Adam ¦miejek
CyfrowyPolsat

W dniu 2010-01-24 12:48, jerzu pisze:
[...]

No bo co to za atrakcja wyd³u¿aæ reklamy losowaniem? Ja takie losowanie
z 3 razy w ¿yciu ogl±da³em mo¿e. Frajda mniejsza ni¿ z ogl±dania
transmisji obrad sejmu.

--
Przemys³aw Adam ¦miejek

Data: 2010-01-23 14:07:20
Autor: Adax
CyfrowyPolsat
U¿ytkownik "Przemys³aw Adam ¦miejek" <niechce@spamu.pl> napisa³ w
wiadomo¶ci news:hjefn4$g4u$1news.interia.pl...
W dniu 2010-01-23 09:52, Ferdek_1 pisze:
bierz   n-kê
Ale w nce nie ma polsatów. Ja te¿ jestem na etapie wybierania platformy
i te¿ bêdzie to CP, bo wszystkie inne s± ograniczone do TVNów.

No w³a¶nie! To oczywiste, ¿e z powodu du¿ej ilo¶ci sportu w Polsacie, zainteresowa³em siê nimi. Poza tym Oni daj± i Polast i TVN24, a inni Polsatu nie proponuj±... :( a mo¿e siê mylê.

Data: 2010-01-23 17:18:09
Autor: Przemys³aw Adam ¦miejek
CyfrowyPolsat

W dniu 2010-01-23 14:07, Adax pisze:
[...]

Nie mylisz siê. Jedynie CP ma najpe³niejsz± ofertê. Wszystkie inne maj±
mniej.

--
Przemys³aw Adam ¦miejek

Data: 2010-01-24 01:15:20
Autor: Adax
CyfrowyPolsat
U¿ytkownik "Przemys³aw Adam ¦miejek" <niechce@spamu.pl> napisa³ w
wiadomo¶ci news:hjf5ti$91c$2news.interia.pl...
[...]

akurat ta co jest na CP to mnie nie interesuje :)   Pilka reczna, Siatkówka, gdzie jest? :)

Data: 2010-01-24 23:22:46
Autor: srnietana
CyfrowyPolsat

U¿ytkownik "Adax" <AdaxWYTNIJTO@op.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:hjd8jg$dsd$1news.onet.pl...
[...]

Najlepiej to dok³adnie prze¶led¼ oferty wszystkich platform i siê zorientuj - po co pytaæ innych? Ka¿dy ma inne preferencje.
Jak dla mnie cyfrowy polsat jest bezkonkurencyjny i bije resztê na g³owê.
Przyk³adowo za pakiet jaki by mi odpowiada³ w cyfrze p³aci³bym prawie 3 razy tyle co w polsacie (orientowa³em siê jakies 3 lata temu zatem teraz dokladnie nie wiem ale podejrzewam ze tendencja jest zachowana)
Jak dla mnie pakiet Familijny to malo, mam Familijny+Relax mix, co kosztuje z tego co widze w cenniku 57.80
(place mniej ze wzgledu na promocjê)
Ile trzebaby zaplacic za podobny pakiet w cyfrze? 100 czy 150 zl?
Bo tutaj mamy w cenie miedzy innymi:
wszystkie polsaty, w tym polsat 1, 2, polsat info, meski, babski, filmowy, tv4
kupa sportu (polsat sport, polsat sport extra, tvp sport, 2 eurosporty, polsat futbol, espn, extreme)
z kanalow filmowych (Tv1000, kino polska, TCM, zone europa i wspomniany polsat film) - oczywiscie brak alekino
wiekszosc tvn-ów (tvn, tvn7, turbo, style 24, meteo)
dla dzieci - brak mini-mini ale, za to genialne dla ma³ych dzieci BBC cbeebies, dla starszych Nickelodeon oraz inne, mnniej moim zdaniam ciekawe (disney channel, disney xd, jimjam, cartoon network, boomerang)
Dobre brytyjskie produkcje w 4 kana³ach BBC (knowledge, lifestyle, enterteinment, cbeebies)
Discovery channel, science, world; animal planet, travel
Informacyjne: tvn24, polsat info, tvp info, tv biznes, superstacja
Re¿imowe oczywi¶cie wszystkie TVP 1, 2, Info, TVPolonia , TVP KUltura, TVP sport
Nie umiem ocenic atrakcyjnosci kanalow serialowych czy muzycznych bo sie nie znam wiec tylko wymienie:
Serialowe: BBC entertainment, FoxLife, AXN, AXN crime, AXN Sci-FI, zone romantica
Muzyczne: VH1 polska, VIVA polska, MTV polskie, 4fun.tv
Oczywiscie jeszcze 4 gar¶cie ch³amu od tv puls po mango i tele 5 i 6 kop ch³amu z zagranicy.
Czy dostaniesz tyle za niecale 60 zl w innej platformie? Czekam na to bo chetnie bym w koncu zmienil.
Co do HD to równie¿ nie oceniam, nie interesujem nie to akurat
Jak wspomnia³em, je¶li idzie o mnie to ewidentnie nie ma konkurencji dla PC, ale zdajê sobie sprawê, ¿e dla innego bêdzie on z kolei totaln± nêdz±. Mnie tam do gustu przypad³ i nie by³ to wybór przypadkowy.

Data: 2010-01-25 08:02:24
Autor: pawell32
CyfrowyPolsat
srnietana pisze:

Najlepiej to dok³adnie prze¶led¼ oferty wszystkich platform i siê zorientuj - po co pytaæ innych? Ka¿dy ma inne preferencje.
Jak dla mnie cyfrowy polsat jest bezkonkurencyjny i bije resztê na g³owê.

:-)

Przyk³adowo za pakiet jaki by mi odpowiada³ w cyfrze p³aci³bym prawie 3 razy tyle co w polsacie (orientowa³em siê jakies 3 lata temu zatem teraz dokladnie nie wiem ale podejrzewam ze tendencja jest zachowana)

wybacz, ale sporo siê zmieni³o

[...]

czyli sam ch³am

[...]

pewnie. n masz za 48, a c+ obecnie za podobn± cene

[...]

brak tylko polsatów, sport ma ka¿dy operator ma swój.
reszta jest prawie ta sama + kilka których tu nie ma

Data: 2010-01-25 10:04:06
Autor: Przemys³aw Adam ¦miejek
CyfrowyPolsat

W dniu 2010-01-24 23:22, srnietana pisze:
Oczywiscie jeszcze 4 gar¶cie ch³amu od tv puls po mango i tele 5 i 6 kop
ch³amu z zagranicy.

Puls to ch³am? Za moich czasów to by³a ¶wietna telewizja familijna.
Nawet Autostradê do Nieba nadawali, która jest nie do dostania.

--
Przemys³aw Adam ¦miejek

Data: 2010-01-25 21:47:37
Autor: Adax
CyfrowyPolsat
U¿ytkownik "Przemys³aw Adam ¦miejek" <niechce@spamu.pl> napisa³ w
wiadomo¶ci news:hjjl7l$7te$2news.interia.pl...
[...]

Po tej burzy muszê zapytaæ krótko:
Jaka platforma cyfrowa ma w ofercie równie¿ Polsat i Polsat Sport ?

Data: 2010-01-25 20:51:27
Autor: bufi
CyfrowyPolsat
Adax wrote:

Po tej burzy muszê zapytaæ krótko:
Jaka platforma cyfrowa ma w ofercie równie¿ Polsat i Polsat Sport ?

¯adna. Pomijaj±c jakie¶ testy na DVB-T.

Polsatu Sport Extra z treningami F1 jak i Polsatu Sport HD z wy¶cgiem
te¿ ¿adna nie ma i mieæ nie bêdzie. Przynajmniej na razie.

Pozdrawiam

Data: 2010-01-25 22:43:06
Autor: Adax
CyfrowyPolsat
U¿ytkownik "bufi" <bufi@pl.de> napisa³ w wiadomo¶ci
Adax wrote:
[...]

Dziêki! A czy to prawda, ¿e TVN w CP nie bêdzie wkrótce?

Data: 2010-01-25 22:32:34
Autor: bufi
CyfrowyPolsat
Adax wrote:

Dziêki! A czy to prawda, ¿e TVN w CP nie bêdzie wkrótce?

To chyba jaka¶ plotka.

Pozdrawiam

Data: 2010-01-27 01:35:56
Autor: jack
CyfrowyPolsat
Dnia Mon, 25 Jan 2010 22:32:34 +0000 (UTC), bufi napisa³(a):

Adax wrote:

Dziêki! A czy to prawda, ¿e TVN w CP nie bêdzie wkrótce?

To chyba jaka¶ plotka.

Pozdrawiam

gdyby taj zrobili wyja¶ni³a by siê sprawa ilu abonentów bêd±cych w CP jest
tam dla Polsatu a ilu dla Polsatu i Tvn:) - pozosta³a by albo TNK(ale 2
dekodery to dla wiêkszo¶ci pewnie g³upota)  albo konkurencja

Data: 2010-01-27 08:32:30
Autor: Adax
CyfrowyPolsat
[...]

Pyta³em: podpisali kontrakt znowu na kilka lat z TVN...
Tak siê rozgl±dam i wyaje mi siê, ¿e CP jest najbardziej elastyczny, szczególnie ten ich ostatni pakiet familijny. Co Wy na to?
Tylko, ¿e od czasu do czasu kto¶ "krzyczy", ¿e CP to kiepska jako¶æ sygna³u SD... -Prawda czy Mit?

Data: 2010-01-27 09:09:28
Autor: pawell32
CyfrowyPolsat
Adax pisze:

[...]

prawda, nawet tvp1 i 2 brali z innego transpondera, ale ju¿ przepieli siê na ten sam co reszta.
jak we¼miesz dekoder hd bêdzie lepiej

Data: 2010-01-27 11:12:19
Autor: Mr.FX
CyfrowyPolsat
[...]
[...]

Wg mnie oferta CP jest równie¿ najlepsza, ze wzglêdu na:
+ F1, Siatkówka, Pi³ka rêczna, Tenis, Polsat Futbol
+ BBC Knowledge, Discovery Ch/Science/World/HD, AXN Science
+ Polsat News, TVP Info, TVN24, Superstacja
+ MTV HD, VH1
i to wszystko za atrakcyjn± w porównananiu z konkurencj± cenê.
Brakuje jedynie National Geographic i Planete który chyba jest
w³asno¶ci± grupy C+.
Jako¶æ sygna³u SD, przynajmniej na Echostarze 7200HD jest
przyzwoita i porównywalna z innymi platformami. Co do jako¶ci
"HD" to do Blue-ray jeszcze daleko, ale dla mnie liczy siê
przede wszystkim warto¶æ merytoryczna oferty.

--
Mr.FX [ myryfykysy ]

Data: 2010-01-27 13:11:30
Autor: pawell32
CyfrowyPolsat
Mr.FX pisze:

Wg mnie oferta CP jest równie¿ najlepsza, ze wzglêdu na:
+ F1, Siatkówka, Pi³ka rêczna, Tenis,
  tylko to, o ile jeste¶my mi³o¶nikami sportu

[...]

w³a¶nie, tylko porównywalna

Co do jako¶ci
"HD" to do Blue-ray jeszcze daleko,

wszystkim daleko do blu

  ale dla mnie liczy siê
przede wszystkim warto¶æ merytoryczna oferty.

tak naprawdê poza rodzynkami ¿adna nie b³yszczy jak Ty to okre¶lasz
merytorycz± ofert±.

Data: 2010-01-27 11:43:35
Autor: Mamut
CyfrowyPolsat
Ponoæ Polsat ma trafiæ do oferty Cyfry ju¿ na wiosne tego roku. Na
razie to nieoficjalna informacja ale optymistyczna.

CyfrowyPolsat