CyfrowyPolsat

Data: 2010-01-23 09:24:29
Autor: TM
CyfrowyPolsat
On Fri, 22 Jan 2010 23:24:50 +0100
"Adax" <AdaxWYTNIJTO@op.pl> wrote:

Witam, kupilem wreszce cyfrowy TV i rozgladam się za przystepnym
pakietem cyfrowym. Zwróciłem uwagę na cyfr Polsat i pakiet familijny
za 37,90 zł/mc. Co o tym sadzicie. Obecnie mam UPC analog. Zależy mi
na sporcie i popularnymi programami, widzę, że ten pakiet to w sama
raz dla mnie. Cyfra w UPC kosztuje co najmniej 2x drożej. Oczywiście
trzeba zainwestować w sprzęt. Doradzcie proszę co brać i co na ten
czas jest warte grzechu? Pozdrawiam

Porownaj sobie pakiety z CP-tu do N-ki. Mam oba w pelnych pakietach,
jakos bardziej N-ka do mnie przemawia (jesli chodzi o obsluge pilotem
i klikanie po kanalach).

Aha .. w N-ce masz juz nagrywarke, nie wiem jak jest z CP, bo jakis
czas temu jeszcze nie mieli.

--
TM

Data: 2010-01-23 09:52:51
Autor: Ferdek_1
CyfrowyPolsat
bierz   n-kę

Data: 2010-01-23 10:59:16
Autor: Przemysław Adam Śmiejek
CyfrowyPolsat

W dniu 2010-01-23 09:52, Ferdek_1 pisze:
bierz   n-kę

Ale w nce nie ma polsatów. Ja też jestem na etapie wybierania platformy
i też będzie to CP, bo wszystkie inne są ograniczone do TVNów.

--
Przemysław Adam Śmiejek

Data: 2010-01-23 12:50:48
Autor: TM
CyfrowyPolsat
On Sat, 23 Jan 2010 10:59:16 +0100
Przemysław Adam Śmiejek <niechce@spamu.pl> wrote:

> [...]

Ale w nce nie ma polsatów. Ja też jestem na etapie wybierania
platformy i też będzie to CP, bo wszystkie inne są ograniczone do

No ale ogladasz cos konkretnego na polsacie? Ja tez mialem ten dylemat,
na szczescie polsat mam na zbiorowej antenie w bloku, wiec zawsze jak
bede potrzebowal moge wylaczyc n-ke i odpalic polsat z kablowki. Powiem
szczerze, de odkad mam n-ke (5miesiecy) ani razu nie ogladalem polsatu.
Kiedy nie widze reklam ani zapowiedzi co beda grac, wogole nie ciagnie
mnie tam.

ps. CP w pelnym pakiecie ma u rodzicow, stad mam porownanie jak dziala
CP i N.

ps2. fakt nie mam polsat sport extra .. nie ogladam Kubicy w domu ..
musze jechac do rodzicow. No ale to nie problem akurat dla mnie.

--
TM

Data: 2010-01-23 13:36:59
Autor: Przemysław Adam Śmiejek
CyfrowyPolsat
W dniu 2010-01-23 12:50, TM pisze:
Ale w nce nie ma polsatów. Ja też jestem na etapie wybierania
platformy i też będzie to CP, bo wszystkie inne są ograniczone do
TVNów.
No ale ogladasz cos konkretnego na polsacie?

No głównie polsat. Na TVNach nie ma nic ciekawego. TVN7 czasami jeszcze
cośtam próbuje podskoczyć, ale im dłużej w stajni TVN, tym zerowsza oferta.

Ja tez mialem ten dylemat,
na szczescie polsat mam na zbiorowej antenie w bloku,

No ja też, ale:

a) Polsaty, to nie tylko Polsat 1. Bardzo często oglądałem Polsat 2,
zanim go usunęli z kablówki, a ja zrezygnowałem z kablówki z powodu
znikania kolejnych programów. Poza P2 masz jeszcze TV4 ze stajni Polsatów.

b) do 2012 ma nie być analogowego nadawania z powietrza, więc i tak
Polsat z Azartu mi odpanie.

Kiedy nie widze reklam ani zapowiedzi co beda grac, wogole nie ciagnie
mnie tam.

Kim jest wogole?

ATPO: Coś ci usuwa polskie znaki i zastępuje je bezogonkowymi
odpowiednikami, przez co bardzo źle się czyta, co piszesz, a do tego
psują się mózgi czytających i nabierają oni złych nawyków.

ps2. fakt nie mam polsat sport extra .. nie ogladam Kubicy w domu ..
musze jechac do rodzicow. No ale to nie problem akurat dla mnie.

Ja akurat hałasu nie lubię, więc hałasowe programy mnie nie kręcą, ale
oferta TVN nie jest po prostu dla mnie. Polsat to owszem, już nie to, co
w latach 90, ale cóż -- żadna stacja to już nie to. Taki efekt prawa
zachowania stałego poziomu inteligencji w populacji.

--
Przemysław Adam Śmiejek

Data: 2010-01-24 00:13:00
Autor: K.K.
CyfrowyPolsat
[...]

TV4 jest w n-ce. Za dni kilkanaście będzie też w TNK.

b) do 2012 ma nie być analogowego nadawania z powietrza, więc i tak
Polsat z Azartu mi odpanie.

Mało gdzie funkcjonuje Azart. Najczęściej w taką instalację wpięta jest kablówka, a z niej analog tak szybko nie zniknie.
Ja mam Polsat z własnej anteny i bardzo prawdopodobne, że w tym roku jeszcze nie skorzystałem. Nie pamiętam

Polsat to owszem, już nie to, co
w latach 90,

Stracił totka, więc i dla reklamodawców jest mniej atrakcyjny, co oznacza mniejszy budżet, a to oznacza.....
Wykrwawił się na promocjach. Pierwszy zaczął, inni czekali, a teraz inni promują się, a Polsat z trudem dorównuje. IMO tę wojnę przegrał.

Data: 2010-01-24 00:57:26
Autor: Przemysław Adam Śmiejek
CyfrowyPolsat
W dniu 2010-01-24 00:13, K.K. pisze:

b) do 2012 ma nie być analogowego nadawania z powietrza, więc i tak
Polsat z Azartu mi odpanie.
Mało gdzie funkcjonuje Azart.

U nas funkcjonuje. To chyba prawem nawet jest wymagane.

Najczęściej w taką instalację wpięta jest
kablówka, a z niej analog tak szybko nie zniknie.

No ja zrezygnowałem z kablówki już 2 lata temu, bo podnosili ceny i
przysyłali pisma w stylu ,,fajnie, że jesteś abonentem kablówki, ale
musimy ci podnieść cenę, bo chcemy zainwestować w internet i telefon, z
którego co prawda nie korzystasz, ale wiesz, my się chcemy rozwijać''. A
jednocześnie usuwali i usuwali i usuwali kolejne kanały. Więc tam też
analog znika. Nic dziwnego... Na cyfrze można zedrzeć kupę kasy. Na
analogu ja oglądałem co innego, żona co innego. Z dekoderem nie dość, że
niewygoda w chuj, to jeszcze trzeba zapłacić więcej. A jak się całkiem
scyfryzuje świat, to jeszcze bardziej będą doić.

Ja mam Polsat z własnej anteny i bardzo prawdopodobne, że w tym roku
jeszcze nie skorzystałem. Nie pamiętam

Kwestia preferencji. Ja nie skorzystałem od lat z TVNów :D

Polsat to owszem, już nie to, co
w latach 90,
Stracił totka, więc i dla reklamodawców jest mniej atrakcyjny, co
oznacza mniejszy budżet, a to oznacza.....

Totek to taki cud był? Przecie to nudne tak oglądać losowania.

Wykrwawił się na promocjach. Pierwszy zaczął, inni czekali, a teraz inni
promują się, a Polsat z trudem dorównuje. IMO tę wojnę przegrał.

Tylko że profil TVNowy do mnie nie trafia. A Polsat produkował masę
fajnych rzeczy. Posterunek, Nosze, Rodzinę a nawet kiepscy w początkach
mieli swój urok. Np. Rodzina to był mój evergreen. A teraz faktycznie
jak polikwidowali te produkcje, to dupa.

Dlatego trza brać CP, żeby ich wspierać. Bo TVN to potrafi się głównie z
Rydzykiem kopać i wykształciuchów na ekran wpychać. A Polsat rozrywkę
zawszę serwował. Jak miałem kablówkę to lubiłem P2, bo tam o tej porze
były zawsze jakieś komedie. Mamuśki, Nosze albo coś. A na innych
kanałach komedie lecą co najwyżej jak w pracy jestem, a wieczorem same
ponuractwa.

--
Przemysław Adam Śmiejek

Data: 2010-01-24 12:48:04
Autor: jerzu
CyfrowyPolsat
On Sun, 24 Jan 2010 00:13:00 +0100, "K.K."
<zostaw.tylko.news_pl@homemedia.oraz.pl> wrote:

Stracił totka, więc i dla reklamodawców jest mniej atrakcyjny, co oznacza mniejszy budżet, a to oznacza.....

Nie stracił tylko sam zrezygnował z podpisania niekorzystnej dla TV
umowy. Inne tv też nie były zainteresowane tą umową, jakoś się o totka
nie biły. No i totek skończył w TVP Info, ztcp trzy razy w tygodniu.

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2010-01-24 15:59:57
Autor: Przemysław Adam Śmiejek
CyfrowyPolsat

W dniu 2010-01-24 12:48, jerzu pisze:
[...]

No bo co to za atrakcja wydłużać reklamy losowaniem? Ja takie losowanie
z 3 razy w życiu oglądałem może. Frajda mniejsza niż z oglądania
transmisji obrad sejmu.

--
Przemysław Adam Śmiejek

Data: 2010-01-23 14:07:20
Autor: Adax
CyfrowyPolsat
Użytkownik "Przemysław Adam Śmiejek" <niechce@spamu.pl> napisał w
wiadomości news:hjefn4$g4u$1news.interia.pl...
W dniu 2010-01-23 09:52, Ferdek_1 pisze:
bierz   n-kę
Ale w nce nie ma polsatów. Ja też jestem na etapie wybierania platformy
i też będzie to CP, bo wszystkie inne są ograniczone do TVNów.

No właśnie! To oczywiste, że z powodu dużej ilości sportu w Polsacie, zainteresowałem się nimi. Poza tym Oni dają i Polast i TVN24, a inni Polsatu nie proponują... :( a może się mylę.

Data: 2010-01-23 17:18:09
Autor: Przemysław Adam Śmiejek
CyfrowyPolsat

W dniu 2010-01-23 14:07, Adax pisze:
[...]

Nie mylisz się. Jedynie CP ma najpełniejszą ofertę. Wszystkie inne mają
mniej.

--
Przemysław Adam Śmiejek

Data: 2010-01-24 01:15:20
Autor: Adax
CyfrowyPolsat
Użytkownik "Przemysław Adam Śmiejek" <niechce@spamu.pl> napisał w
wiadomości news:hjf5ti$91c$2news.interia.pl...
[...]

akurat ta co jest na CP to mnie nie interesuje :)   Pilka reczna, Siatkówka, gdzie jest? :)

CyfrowyPolsat