CyfrowyPolsat

Data: 2010-01-24 23:22:46
Autor: srnietana
CyfrowyPolsat

Użytkownik "Adax" <AdaxWYTNIJTO@op.pl> napisał w wiadomości news:hjd8jg$dsd$1news.onet.pl...
Witam, kupilem wreszce cyfrowy TV i rozgladam się za przystepnym pakietem cyfrowym. Zwróciłem uwagę na cyfr Polsat i pakiet familijny za 37,90 zł/mc. Co o tym sadzicie. Obecnie mam UPC analog. Zależy mi na sporcie i popularnymi programami, widzę, że ten pakiet to w sama raz dla mnie. Cyfra w UPC kosztuje co najmniej 2x drożej. Oczywiście trzeba zainwestować w sprzęt. Doradzcie proszę co brać i co na ten czas jest warte grzechu? Pozdrawiam

Najlepiej to dokładnie prześledź oferty wszystkich platform i się zorientuj - po co pytać innych? Każdy ma inne preferencje.
Jak dla mnie cyfrowy polsat jest bezkonkurencyjny i bije resztę na głowę.
Przykładowo za pakiet jaki by mi odpowiadał w cyfrze płaciłbym prawie 3 razy tyle co w polsacie (orientowałem się jakies 3 lata temu zatem teraz dokladnie nie wiem ale podejrzewam ze tendencja jest zachowana)
Jak dla mnie pakiet Familijny to malo, mam Familijny+Relax mix, co kosztuje z tego co widze w cenniku 57.80
(place mniej ze wzgledu na promocję)
Ile trzebaby zaplacic za podobny pakiet w cyfrze? 100 czy 150 zl?
Bo tutaj mamy w cenie miedzy innymi:
wszystkie polsaty, w tym polsat 1, 2, polsat info, meski, babski, filmowy, tv4
kupa sportu (polsat sport, polsat sport extra, tvp sport, 2 eurosporty, polsat futbol, espn, extreme)
z kanalow filmowych (Tv1000, kino polska, TCM, zone europa i wspomniany polsat film) - oczywiscie brak alekino
wiekszosc tvn-ów (tvn, tvn7, turbo, style 24, meteo)
dla dzieci - brak mini-mini ale, za to genialne dla małych dzieci BBC cbeebies, dla starszych Nickelodeon oraz inne, mnniej moim zdaniam ciekawe (disney channel, disney xd, jimjam, cartoon network, boomerang)
Dobre brytyjskie produkcje w 4 kanałach BBC (knowledge, lifestyle, enterteinment, cbeebies)
Discovery channel, science, world; animal planet, travel
Informacyjne: tvn24, polsat info, tvp info, tv biznes, superstacja
Reżimowe oczywiście wszystkie TVP 1, 2, Info, TVPolonia , TVP KUltura, TVP sport
Nie umiem ocenic atrakcyjnosci kanalow serialowych czy muzycznych bo sie nie znam wiec tylko wymienie:
Serialowe: BBC entertainment, FoxLife, AXN, AXN crime, AXN Sci-FI, zone romantica
Muzyczne: VH1 polska, VIVA polska, MTV polskie, 4fun.tv
Oczywiscie jeszcze 4 garście chłamu od tv puls po mango i tele 5 i 6 kop chłamu z zagranicy.
Czy dostaniesz tyle za niecale 60 zl w innej platformie? Czekam na to bo chetnie bym w koncu zmienil.
Co do HD to również nie oceniam, nie interesujem nie to akurat
Jak wspomniałem, jeśli idzie o mnie to ewidentnie nie ma konkurencji dla PC, ale zdaję sobie sprawę, że dla innego będzie on z kolei totalną nędzą. Mnie tam do gustu przypadł i nie był to wybór przypadkowy.

Data: 2010-01-25 08:02:24
Autor: pawell32
CyfrowyPolsat
srnietana pisze:

Najlepiej to dokładnie prześledź oferty wszystkich platform i się zorientuj - po co pytać innych? Każdy ma inne preferencje.
Jak dla mnie cyfrowy polsat jest bezkonkurencyjny i bije resztę na głowę.

:-)

Przykładowo za pakiet jaki by mi odpowiadał w cyfrze płaciłbym prawie 3 razy tyle co w polsacie (orientowałem się jakies 3 lata temu zatem teraz dokladnie nie wiem ale podejrzewam ze tendencja jest zachowana)

wybacz, ale sporo się zmieniło

[...]

czyli sam chłam

[...]

pewnie. n masz za 48, a c+ obecnie za podobną cene

[...]

brak tylko polsatów, sport ma każdy operator ma swój.
reszta jest prawie ta sama + kilka których tu nie ma

--
pozdrawiam. pawell32
Fedora 11, Gnome, Compiz-Fusion

Data: 2010-01-25 10:04:06
Autor: Przemysław Adam Śmiejek
CyfrowyPolsat

W dniu 2010-01-24 23:22, srnietana pisze:
Oczywiscie jeszcze 4 garście chłamu od tv puls po mango i tele 5 i 6 kop
chłamu z zagranicy.

Puls to chłam? Za moich czasów to była świetna telewizja familijna.
Nawet Autostradę do Nieba nadawali, która jest nie do dostania.

--
Przemysław Adam Śmiejek

Data: 2010-01-25 21:47:37
Autor: Adax
CyfrowyPolsat
Użytkownik "Przemysław Adam Śmiejek" <niechce@spamu.pl> napisał w
wiadomości news:hjjl7l$7te$2news.interia.pl...
[...]

Po tej burzy muszę zapytać krótko:
Jaka platforma cyfrowa ma w ofercie również Polsat i Polsat Sport ?

Data: 2010-01-25 20:51:27
Autor: bufi
CyfrowyPolsat
Adax wrote:

Po tej burzy muszę zapytać krótko:
Jaka platforma cyfrowa ma w ofercie również Polsat i Polsat Sport ?

Żadna. Pomijając jakieś testy na DVB-T.

Polsatu Sport Extra z treningami F1 jak i Polsatu Sport HD z wyścgiem
też żadna nie ma i mieć nie będzie. Przynajmniej na razie.

Pozdrawiam

Data: 2010-01-25 22:43:06
Autor: Adax
CyfrowyPolsat
Użytkownik "bufi" <bufi@pl.de> napisał w wiadomości
Adax wrote:
[...]

Dzięki! A czy to prawda, że TVN w CP nie będzie wkrótce?

Data: 2010-01-25 22:32:34
Autor: bufi
CyfrowyPolsat
Adax wrote:

Dzięki! A czy to prawda, że TVN w CP nie będzie wkrótce?

To chyba jakaś plotka.

Pozdrawiam

Data: 2010-01-27 01:35:56
Autor: jack
CyfrowyPolsat
Dnia Mon, 25 Jan 2010 22:32:34 +0000 (UTC), bufi napisał(a):

Adax wrote:

Dzięki! A czy to prawda, że TVN w CP nie będzie wkrótce?

To chyba jakaś plotka.

Pozdrawiam

gdyby taj zrobili wyjaśniła by się sprawa ilu abonentów będących w CP jest
tam dla Polsatu a ilu dla Polsatu i Tvn:) - pozostała by albo TNK(ale 2
dekodery to dla większości pewnie głupota)  albo konkurencja

Data: 2010-01-27 08:32:30
Autor: Adax
CyfrowyPolsat
[...]

Pytałem: podpisali kontrakt znowu na kilka lat z TVN...
Tak się rozglądam i wyaje mi się, że CP jest najbardziej elastyczny, szczególnie ten ich ostatni pakiet familijny. Co Wy na to?
Tylko, że od czasu do czasu ktoś "krzyczy", że CP to kiepska jakość sygnału SD... -Prawda czy Mit?

Data: 2010-01-27 09:09:28
Autor: pawell32
CyfrowyPolsat
Adax pisze:

[...]

prawda, nawet tvp1 i 2 brali z innego transpondera, ale już przepieli się na ten sam co reszta.
jak weźmiesz dekoder hd będzie lepiej

Data: 2010-01-27 11:12:19
Autor: Mr.FX
CyfrowyPolsat
[...]
[...]

Wg mnie oferta CP jest również najlepsza, ze względu na:
+ F1, Siatkówka, Piłka ręczna, Tenis, Polsat Futbol
+ BBC Knowledge, Discovery Ch/Science/World/HD, AXN Science
+ Polsat News, TVP Info, TVN24, Superstacja
+ MTV HD, VH1
i to wszystko za atrakcyjną w porównananiu z konkurencją cenę.
Brakuje jedynie National Geographic i Planete który chyba jest
własnością grupy C+.
Jakość sygnału SD, przynajmniej na Echostarze 7200HD jest
przyzwoita i porównywalna z innymi platformami. Co do jakości
"HD" to do Blue-ray jeszcze daleko, ale dla mnie liczy się
przede wszystkim wartość merytoryczna oferty.

--
Mr.FX [ myryfykysy ]

Data: 2010-01-27 13:11:30
Autor: pawell32
CyfrowyPolsat
Mr.FX pisze:

Wg mnie oferta CP jest również najlepsza, ze względu na:
+ F1, Siatkówka, Piłka ręczna, Tenis,
  tylko to, o ile jesteśmy miłośnikami sportu

[...]

właśnie, tylko porównywalna

Co do jakości
"HD" to do Blue-ray jeszcze daleko,

wszystkim daleko do blu

  ale dla mnie liczy się
przede wszystkim wartość merytoryczna oferty.

tak naprawdę poza rodzynkami żadna nie błyszczy jak Ty to określasz
merytoryczą ofertą.

Data: 2010-01-27 11:43:35
Autor: Mamut
CyfrowyPolsat
Ponoć Polsat ma trafić do oferty Cyfry już na wiosne tego roku. Na
razie to nieoficjalna informacja ale optymistyczna.

CyfrowyPolsat