Cygańskie wyścigi

Data: 2009-10-24 15:22:18
Autor: JS
Cygańskie wyścigi
W W-wie dwóch Cyganów (sorry, oczywiście miało być Romów) ścigało się autami wartymi w sumie ponad 3 mln zł. http://tinyurl.com/yzaz6r8
Ładnie chłopaki tej narodowości zarabiają.
Jacek

Data: 2009-10-24 14:24:37
Autor: Waldek Godel
Cygańskie wyścigi
Dnia Sat, 24 Oct 2009 15:22:18 +0200, JS napisał(a):

W W-wie dwóch Cyganów (sorry, oczywiście miało być Romów) ścigało się autami wartymi w sumie ponad 3 mln zł. http://tinyurl.com/yzaz6r8
Ładnie chłopaki tej narodowości zarabiają.

A Ździśka palącego gumę Matizem z kierownicą od Jeepa po prawej stronie
widziałeś?

--
Pozdrowienia, Waldek Godel

Data: 2009-10-24 14:47:46
Autor: Marynarz
Cygańskie wyścigi

Użytkownik "JS" <maps@gmail.com> napisał w wiadomości news:hbuvm5$54g$1nemesis.news.neostrada.pl...
W W-wie dwóch Cyganów (sorry, oczywiście miało być Romów) ścigało się autami wartymi w sumie ponad 3 mln zł. http://tinyurl.com/yzaz6r8
Ładnie chłopaki tej narodowości zarabiają.
Jacek

W tym kraju tylko frajernia chodzi do roboty i buli podatki. A odpowiedziedz juz tam ktos ci napisal, cyganie czyli panstwo w panstwie.

Data: 2009-10-24 18:05:42
Autor: Bydlę
Cygańskie wyścigi
On 2009-10-24 15:22:18 +0200, "JS" <maps@gmail.com> said:

W W-wie dwóch Cyganów (sorry, oczywiście miało być Romów) ścigało się autami wartymi w sumie ponad 3 mln zł. http://tinyurl.com/yzaz6r8

Od niedawna w internecie?
Bo to mocno nieświeża historia.
;>>>

--
Bydlę

Data: 2009-10-24 20:48:47
Autor: JS
Cygańskie wyścigi
Dziś było w TV. Widocznie internet ma zakrzywienie czasoprzestrzeni i tam było wcześniej.
Jace

Data: 2009-10-24 19:54:24
Autor: Waldek Godel
Cygańskie wyścigi
Dnia Sat, 24 Oct 2009 20:48:47 +0200, JS napisał(a):

Dziś było w TV. Widocznie internet ma zakrzywienie czasoprzestrzeni i tam było wcześniej.

Jaka telewizja, takie aktualności
http://groups.google.com/group/pl.misc.samochody/browse_thread/thread/88bdaaf6bf65b6bf/0bc496259e12b1c6?q=mclaren&lnk=ol&
ponad miesiąc temu. --
Pozdrowienia, Waldek Godel

Data: 2009-10-24 21:47:10
Autor: Bydlę
Cygańskie wyścigi
On 2009-10-24 20:48:47 +0200, "JS" <maps@gmail.com> said:

Dziś było w TV. Widocznie internet ma zakrzywienie czasoprzestrzeni i tam było wcześniej.

To wydarzenie było miesiąc temu.
Jest nieświeże.
Wtedy działy się wielkie dyskusje o tym.

Teraz - tu pozdrawiamy ksenofobię - ktoś zaczyna z Cyganami wyjeżdżać i pytaniami skąd mają pieniądze...
;>>>

--
Bydlę

Data: 2009-10-25 01:04:02
Autor: p47
Cygańskie wyścigi

Użytkownik "Bydlę" <bydl?@bydl?.pl> napisał w wiadomości news:hbvlju$i1n$1achot.icm.edu.pl...
On 2009-10-24 20:48:47 +0200, "JS" <maps@gmail.com> said:

[...]

Oto wyżej przykład, jak niektórzy już mają wyprane  umysły,- wmówiono im, ze wszelkie pytania, a już nie daj Boze zwrócenie uwagi na jakies negatywne zachowania u mniejszości narodowych to aj waj i straszne "wiesniactwo". No i w to świecie wierzą (albo udają, bo chca być "europejscy";-), ku radości mniejszości wmawiajacej motłochowi od lat taki uniformizm poglądów  ;-)
A w końcu przecież  pytanie, skad znalazły się samochody  (i do tego są one przez nich taką lekką ręką traktowane) za jakies 3 mln zł u dwudziestolatków pochodzacych ze środowiska nie słynącego ani ze szczegónych osiągnięc naukowych czy zawodowych  jest dla SAMODZIELNIE myślącego zupełnie zasadne i naturalne!
No, ale, nomen omen, bydełko nie myśli, tylko powtarza..;-))

p47

Data: 2009-10-25 12:25:34
Autor: to
Cygańskie wyścigi
p47 wrote:

A w końcu przecieĹź  pytanie, skad znalazły
się samochody  (i do tego są one przez nich taką lekką ręką traktowane)
za jakies 3 mln zł u dwudziestolatków pochodzacych ze środowiska nie
słynącego ani ze szczegĂłnych osiągnięc naukowych czy zawodowych  jest
dla SAMODZIELNIE myślącego zupełnie zasadne i naturalne!

Już to widzę, jak przeciętny dziennikarzyna na oko odróżnia np. Roma, Rumuna, Włocha i Hiszpana. Ale Ty, samodzielnie myślący, już przecież wiesz na pewno, że to był Rom, a skoro Rom to na pewno też ukradł...

--
cokolwiek

Data: 2009-10-25 18:16:25
Autor: JS
Cygańskie wyścigi
Po epoce faszyzmu i komunizmu, gdzie ludzie byli podzieleni na lepszych i gorszych przyszedł czas na epokę, gdzie wszyscy są równi. Taka kolej rzeczy.
Dlatego cieszę się, że przedstawiciele mniejszości już w tak młodym wieku porobili kariery i stać ich na auta w siedmiocyfrowej cenie.
Ja w ich wieku dorabiałem w spółdzielni studenckiej i zbierałem na narty. Widać cienki Bolek jestem i tyle.
Cieszę się też, widząc na liście noblistów nazwiska tej właśnie mniejszości a pod kościołem żebraków ze Szwajcarii i USA.
Jacek

Data: 2009-10-25 12:27:03
Autor: Bydlę
Cygańskie wyścigi
p47 wrote:

> Użytkownik "Bydlę" <bydl?@bydl?.pl> napisał w wiadomości

> Oto wyżej przykład, jak niektórzy już mają wyprane  umysły

Wg ciebie ważna jest narodowość sprawcy.
Wg mnie nie.
Tym się różnimy.

(co więcej - nie mam mentalności księdza i nie zaglądam ludziom do portfela - na szczęście tym też się różnimy)

--
Bydlę

Cygańskie wyścigi