Data: 2011-09-08 12:00:28 | |
Autor: Alfer_z_pracy | |
Cyklotur: OK ;-) | |
Kapryśny rower postawił mnie w ciężkiej sytuacji, zmuszony byłem do ekspresowego zakupu jakiejś pierdoły. Pierdołę znalazłem w Cykloturze. Szybki telefon, miła rozmowa, sprzedawca rzeczowy i profesjonalny (posługiwaliśmy się kodami produktów więc trwało to naprawdę błyskawicznie). Zamówienie złożyłem telefonicznie (bez konieczności klikania formularzy), wkrótce dostałem numer do śledzenia paczki a następnego dnia, właśnie przed chwilą czyli przed południem kurier dostarczył paczuszkę.
W zasadzie niby nic, tak powinno być zawsze i wszędzie. Ale w ogromie różnych przedziwnych polskich sklepów rowerowych, gdzie sprzedawcy nie wiedzą, nie mają, mają ale na zamówienie, wyślą ale może jutro a może za 2 dni i tym podobne akcje, taka ekspresowa i zawodowa obsługa zasługuje na pochwałę. I to właśnie czynię :-) I nie jestem bynajmniej jakoś przez C. sponsorowany, tylko zwyczajnie zadowolony z prawidłowego przebiegu sprawy. Pzdr! A. |
|
Data: 2011-09-08 12:56:30 | |
Autor: ...::QRT::... | |
Cyklotur: OK ;-) | |
Dnia Thu, 8 Sep 2011 12:00:28 +0200, Alfer_z_pracy napisał(a):
W zasadzie niby nic, tak powinno być zawsze i wszędzie. Ale w ogromie różnych przedziwnych polskich sklepów rowerowych, gdzie sprzedawcy nie wiedzą, nie mają, mają ale na zamówienie, wyślą ale może jutro a może za 2 dni i tym podobne akcje, taka ekspresowa i zawodowa obsługa zasługuje na pochwałę. I to właśnie czynię :-) I nie jestem bynajmniej jakoś przez C. sponsorowany, tylko zwyczajnie zadowolony z prawidłowego przebiegu sprawy. zasadniczo mogę sie zgodzić. Jak mało który sklep internetowy (nie tylko rowerowy) sprawiją wrażenie iż nie robią tego bo ktoś im kazał i nie chce do domu puścić :) |
|
Data: 2011-09-08 19:53:02 | |
Autor: Inead | |
Cyklotur: OK ;-) | |
W zasadzie niby nic, tak powinno być zawsze i wszędzie. Ale w ogromie różnych przedziwnych polskich sklepów rowerowych, gdzie sprzedawcy nie wiedzą, nie mają, mają ale na zamówienie, wyślą ale może jutro a może za 2 dni i tym podobne akcje, taka ekspresowa i zawodowa obsługa zasługuje na pochwałę. I to właśnie czynię :-) I nie jestem bynajmniej jakoś przez C. sponsorowany, tylko zwyczajnie zadowolony z prawidłowego przebiegu sprawy. Ta, cyklotur daje rade... |
|
Data: 2011-09-08 21:52:48 | |
Autor: Kuba \"inimicus\" Stasiak | |
Cyklotur: OK ;-) | |
W zasadzie niby nic, tak powinno być zawsze i wszędzie. Ale w ogromie różnych przedziwnych polskich sklepów rowerowych, gdzie sprzedawcy nie wiedzą, nie mają, mają ale na zamówienie, wyślą ale może jutro a może za 2 dni i tym podobne akcje, taka ekspresowa i zawodowa obsługa zasługuje na pochwałę. I to właśnie czynię :-) I nie jestem bynajmniej jakoś przez C. sponsorowany, tylko zwyczajnie zadowolony z prawidłowego przebiegu sprawy. Bardzo lubię Cyklotur,ale z tym ekspresem to trochę przesadzasz. Mają naprawdę dużo gratów, ale przez tą ilość duża częśc jest na zamówienie. To zresztą widać po "samochodzikach" przy każdym danym produkcie. Robiłem tam już około dziesięciu razy zakupy. Najdłużej na towar czekałem miesiąc. Raz sami zrezygnowali, po 2 tygodniach bo powiedzieli, że dystrybutor teg mieć juz nie będzie. Średni czas oczekiwania około tygodnia. Ale jestem również zadowolony, gdyż mają prawie wszystko w jednym miejscu. Brakuje mi tylko szerokiej gamy produktów novateca. |
|
Data: 2011-09-09 01:12:44 | |
Autor: Marek 'marcus075' Karweta | |
Cyklotur: OK ;-) | |
Kuba "inimicus" Stasiak, Thu, 8 Sep 2011 21:52:48 +0200, pl.rec.rowery:
Brakuje mi tylko szerokiej gamy produktów novateca. Dużo i od ręki z Novateca, z tego co kojarzę, ma Centrumrowerowe.pl -- Pozdrowienia, Marek 'marcus075' Karweta | Dwa kieliszki wystarczą. GG:3585538 | JID: m_karweta@jabster.pl | Najpierw jeden Tuwima c(z)ytuję z przyjemnością | A potem kilkanaście drugich. |
|
Data: 2011-09-09 09:42:55 | |
Autor: Kuba \"inimicus\" Stasiak | |
Cyklotur: OK ;-) | |
Dużo i od ręki z Novateca, z tego co kojarzę, ma Centrumrowerowe.pl Ma trochę. Dużo novateca to ma flybike.pl |
|
Data: 2011-09-09 09:42:56 | |
Autor: Alfer_z_pracy | |
Cyklotur: OK ;-) | |
Kuba "inimicus" Stasiak napisał:
Bardzo lubię Cyklotur,ale z tym ekspresem to trochę przesadzasz. Mają naprawdę dużo gratów, ale przez tą ilość duża częśc jest na zamówienie. To zresztą widać po "samochodzikach" przy każdym danym produkcie. Masz rację, ale nie wspomniałem że zamawiałem towar, który uprzednio sprawdziłem że był w magazynie. Oczywiste że jeśli jest na zamówienie, to trzeba poczekać. W moim przypadku po niecałej dobie od zlecenia staf miałem dowieziony do pracy, na biurko, od ręki zrobiłem serwis i po robocie jechałem już sprawnym bicyklem. Superwygodnie. Pzdr A. |
|
Data: 2011-09-09 10:06:19 | |
Autor: Kuba \"inimicus\" Stasiak | |
Cyklotur: OK ;-) | |
Masz rację, ale nie wspomniałem że zamawiałem towar, który uprzednio sprawdziłem że był w magazynie. Oczywiste że jeśli jest na zamówienie, to trzeba poczekać. W każdym razie to profesjonaliści. Jak jest od ręki to tak faktycznie jest. Jak na zamówienie, to też od razu wiadomo, ile mniej więcej bedzie się czekać. Mają ceny katalogowe, i jest wiele tańszych sklepów, ale z czasem jest rabacik (ja już mam 7%). Da się też negocjować ceny niektórych produktów i zdarzają się promocje. Daje mu 9/10. |
|
Data: 2011-09-09 14:00:33 | |
Autor: Remigiusz Zukowski | |
Cyklotur: OK ;-) | |
W dniu 2011-09-09 10:06, Kuba "inimicus" Stasiak pisze:
W kaÂżdym razie to profesjonaliÂści. Dwa lata temu coĹ u nich zamawiaĹem, po kilku dniach od zĹoĹźenia zamĂłwienia przyszedĹ mail z numerem konta i kwotÄ przelewu. Z punktu bezpieczeĹstwa dali wtedy duĹźÄ plamÄ bo mail nie byĹ w Ĺźaden sposĂłb cyfrowo podpisany i nie daĹo siÄ wykluczyÄ Ĺźe wysĹaĹo go jakieĹ dziecko neostrady, zaĹ na stronie sklepu nie znalazĹem numeru konta aby mĂłc potwierdziÄ Ĺźe ten ktĂłry dostaĹem jest z nim zgodny. Kwota siÄ zgadzaĹa, wykonaĹem przelew i wkrĂłtce zamĂłwienie do mnie dotarĹo :) Ostatnio znĂłw coĹ zamawiaĹem i zwrĂłciĹem uwagÄ Ĺźe bardzo poprawili siÄ z pĹatnoĹciami tak Ĺźe nie miaĹem Ĺźadnych wÄ tpliwoĹci czy aby moje pieniÄ dze nie trafiÄ gdzie nie trzeba. pozdrawiam Remigiusz |
|
Data: 2011-09-13 02:48:50 | |
Autor: Wilk | |
Cyklotur: OK ;-) | |
On 9 Wrz, 10:06, "Kuba \"inimicus\" Stasiak" <mp3...@op.pl> wrote:
Maj ceny katalogowe, i jest wiele ta szych sklep w, ale z czasem Tylko do tej laurki już mniej pasuje informacja, że owe rabaty to niedawno klientom mocno pościnali. By utrzymać rabat na określonym poziomie trzeba wydać w tym sklepie odpowiednią sumę (znaczącą) w ciągu roku. Do tego rabat nie dotyczy produktów będących w promocji.. A w takiej "promocji" to jest połowa artykułów w tym sklepie ;)) Jednym słowem - sklep jest prowadzony porządnie i fachowo, ma spory asortyment, ale pod kluczowym względem - czyli cen już nie wymiata. -- http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl |
|
Data: 2011-09-13 13:04:19 | |
Autor: Tomek Banach | |
Cyklotur: OK ;-) | |
On 2011-09-13 11:48, Wilk wrote:
Jednym sĹowem - sklep jest prowadzony porzÄ dnie i fachowo, ma spory albo porzÄ dnie i fachowo albo tanio -- Tomek |
|
Data: 2011-09-13 05:54:55 | |
Autor: Wilk | |
Cyklotur: OK ;-) | |
On 13 Wrz, 13:04, Tomek Banach <banciur_bez_te...@banciur.org> wrote:
albo porządnie i fachowo albo tanio Bynajmniej. To, że zapłacisz więcej wcale nie zawsze przekłada się na dobrą obsługę. Cyklotur także zalicza niejedna wpadkę, przekonałem sie o tym osobiscie (zamawiam sprzęt dostępny od ręki, a po niemal tygodniu dowiaduję się że jednak go nie mają); choć generalnie jest u nich nieźle pod względem obsługi. Ale podobnie jest i u wielu dużo tańszych sprzedawców na Allegro, nie miewam z nimi problemów większych niż z Cykloturem. -- http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl |
|
Data: 2011-09-11 01:30:24 | |
Autor: Vince | |
Cyklotur: OK ;-) | |
Bardzo lubię Cyklotur,ale z tym ekspresem to trochę przesadzasz. Mają naprawdę dużo gratów, ale przez tą ilość duża częśc jest na zamówienie. To zresztą widać po "samochodzikach" przy każdym danym produkcie. Robiłem tam już około dziesięciu razy zakupy. Najdłużej na towar czekałem miesiąc. Raz sami zrezygnowali, po 2 tygodniach bo powiedzieli, że dystrybutor teg mieć juz nie będzie. Średni czas oczekiwania około tygodnia. Ale jestem również zadowolony, gdyż mają prawie wszystko w jednym miejscu. Brakuje mi tylko szerokiej gamy produktów novateca. To ja może z nieco innej beczki. jak już ciągniemy temat "pochwał" to muszę przyznać, że jestem bardzo zadowolony ze swojego... AMORTYZATORA SR SUNTOUR M6300 (czyli szkoła, "ech wyłożyć 1500 zł i KUPić sobie Bombera"). Przeczytałem wiele niepochlebnych opini, że SUNTOUR to, SUNTOUR tamto. Sam też myślałem, ż to jakieś takie marketowe g... "z najniższej półki". Okazuje się jednak, że pomimo tego, że nie posiada żadnej regulacji przede wszystkim w odróżnieniu od swoich droższych i bardziej zaawansowanych techologicznie "kolegów" jest lekki (choć może nie aż tak wytrzymały). Niedrogie, sprawne i właściwie spełnia swoją rolę. Może trafiłem na "szczęśliwy model", ale wierzcie mi, że u mnie (chociaż trochę już dostał "w d..." i chociaż miałem okazję kupić niedrogiego DART`a chyba na razie przy nim zostanę, bo sprawdza się całkiem nieźle. Tyle tylko, że naklejki chyba odkleję, bo jakieś takie "obciachowe" i się czasem "Koledzy na Szlaku" na mnie z nieco dziwnie patrzą :) Pozdrawiam, M. |
|
Data: 2011-09-11 01:35:38 | |
Autor: Vince | |
Cyklotur: OK ;-) | |
Bardzo lubię Cyklotur,ale z tym ekspresem to trochę przesadzasz. Mają naprawdę dużo gratów, ale przez tą ilość duża częśc jest na zamówienie. To zresztą widać po "samochodzikach" przy każdym danym produkcie. Robiłem tam już około dziesięciu razy zakupy. Najdłużej na towar czekałem miesiąc. Raz sami zrezygnowali, po 2 tygodniach bo powiedzieli, że dystrybutor teg mieć juz nie będzie. Średni czas oczekiwania około tygodnia. Ale jestem również zadowolony, gdyż mają prawie wszystko w jednym miejscu. Brakuje mi tylko szerokiej gamy produktów novateca. To ja może z nieco innej beczki. Jak już ciągniemy temat "zadowolonych klientów" to muszę przyznać, że jestem bardzo "glad" ze swojego... AMORTYZATORA SR SUNTOUR M6300 (czyli szkoła, "ech wyłożyć 1500 zł i kupić sobie Bombera", bo poniżej Rock Shoxx`a każdy amor to syf). Przeczytałem wiele niepochlebnych opini, że SUNTOUR to, SUNTOUR tamto. Sam też myślałem, ż to jakieś takie marketowe g... "z najniższej półki". Okazuje się jednak, że pomimo tego, że nie posiada żadnej regulacji przede wszystkim w odróżnieniu od swoich droższych i bardziej zaawansowanych techologicznie "kolegów" jest lekki (choć może wykonany z nieco gorszych komponentów). Niedrogie, sprawne i właściwie spełnia swoją rolę. Może trafiłem na "szczęśliwy model", ale wierzcie mi, że u mnie (chociaż trochę już dostał "w d..." i chociaż miałem okazję kupić niedrogiego DART`a chyba na razie przy nim zostanę, bo sprawdza się całkiem nieźle. Innymi słowy wszelkie wypowiedzi w stylu "niekupuj tego g... bo zjedziesz z chodnika to ci się rozleci", czy coś w tym stylu IMHO w tym przypadku są raczej nieuzasadnione. Tyle tylko, że chyba naklejki zdejmę, bo te obecne jakieś takie "obciachowe" i się czasem na mnie i na niego dziwnie Koledzy Bikerzy na szlaku dziwnie patrzą Pozdrawiam, M. |
|
Data: 2011-09-11 08:28:43 | |
Autor: kamil/Endurorider.pl | |
Cyklotur: OK ;-) | |
Użytkownik "Vince" <wujek_dobra_radaNOSPAM@interia.pl> napisał w wiadomości news:j4gs8e$dqu$1news.task.gda.pl... To ja może z nieco innej beczki. Jak już ciągniemy temat "zadowolonych klientów" to muszę Czas zacząć dokładnie sprawdzać miejsca (de facto omijać) w których są tego typu opinie. W sieci, zwłaszcza PL, jest nieskończona ilość głupot i zabobonów powtarzanych jak mantra aż do chwili kiedy zostaną uznane za prawdziwe. SR Suntour ma sporo fajnych gratów, podobnie RST na 2012 i nie miałbym żadnych oporów żeby przykręcić ich produkty do swoich rowerów. -- pozdrawiam kamil http://Endurorider.pl Endurorider.pl 31/08/2011 "nowość" od Yeti Cycles? |
|
Data: 2011-09-10 02:54:39 | |
Autor: emyo | |
Cyklotur: OK ;-) | |
A ja nie polecam sklepu Eurobike w Poznaniu na Starołęce. Klienta mają w dupie. Czekałem w kolejce ( 1 osoba) chyba z 20 min żeby kupić spd. Koleś (chyba właściciel) i jego kumpel gadali sobie z laską o dupie Maryni. W tym czasie spokojnie obskoczyli by chyba z pięciu klientów. Ruła przy kasowaniu niesamowita. Jak widze takich cepów, którzy nie mają pojęcia nic o marketingu to się zastanawiam dlaczego ja nie jestem na ich miejscu. A za 5 latek będą siedzieć i sie zastanawiać "Co zjebaliśmy?).
Nie polecam tej nory, moja noga nigdy tam nie postanie. Aha strona www jakaś taka uboga w ofercie. pozdr |
|
Data: 2011-09-12 09:34:16 | |
Autor: Piotr Szmigielski | |
Cyklotur: OK ;-) | |
emyo <emyot@o2.pl> napisał(a):
A ja nie polecam sklepu Eurobike w Poznaniu na Starołęce. Klienta mają w dupie. Czekałem w kolejce ( 1 osoba) chyba z 20 min żeby kupić spd. Koleś (chyba właściciel) i jego kumpel gadali sobie z laską o dupie Maryni. W tym czasie spokojnie obskoczyli by chyba z pięciu klientów. Ruła przy kasowaniu niesamowita. Jak widze takich cepów, którzy nie mają pojęcia nic o marketingu to się zastanawiam dlaczego ja nie jestem na ich miejscu. A za 5 latek będą siedzieć i sie zastanawiać "Co zjebaliśmy?). Się tylko przyłącze do tego głosu. Byłem tam ze dwa razy i nie polecam. Jest to sklep najbliżej położony licząc od mojego miejsca zamieszkania, ale zdecydowanie wolę Cyklotur, mimo, że to około dwa razy dalej. Pozdr. -- |
|