[spam] Cyklotur i CR ślą za 1 zł

Data: 2013-05-16 21:45:42
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
[spam] Cyklotur i CR ślą za 1 zł
Jak macie jakiegoś dupsa do kupienia, to przez najbliższy jeszcze prawie
tydzień Cyklotur i Centrum Rowerowe wysyłają do paczkomatów za 1 zł :-)
I nie mam w tej informacji żadnego interesu, ot, głoszę dobrą nowinę :-)

--
Pozdrowienia,

Data: 2013-05-24 21:36:05
Autor: Skolmi
[spam] Cyklotur i CR ślą za 1 zł
Chyba ich to przerosło, bo po 3 dniach czekania przysłali maila, że zamówienie będzie zrealizowane za kolejne 12. Szczęście, że akurat mi to pasuje :)

[spam] Cyklotur i CR ślą za 1 zł