[OT-nieOT] Cyklotur i CentrumRowerowe razem?

Data: 2012-05-19 15:15:49
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
[OT-nieOT] Cyklotur i CentrumRowerowe razem?
Cześć!
Ponieważ przymierzam się do zakupu przedniej piasty (BTW, możecie coś
polecić? 36 dziur i mocowanie sześciośróbowe tarczy?) rzuciłem okiem na dwa
moje ulubione sklepy rowerowe - Cyklotur i CentrumRowerowe... I coś mi sie
nie zgadza. Powiedzmy, że identyczny układ menu "przeżyję", ale mają te
same ceny (przynajmniej piast). Ja się pytam, czy te dwie firmy się
połączyły, czy to moje zwidy...?

--
Pozdrowienia,

Data: 2012-05-19 15:25:52
Autor: geos
Marek 'marcus075' Karweta wrote:
[...]

pierwsze zdania:

http://www.centrumrowerowe.pl/pl-PL/article/121/Regulamin+sklepu+internetowego
http://www.cyklotur.com/regulamin-sklep.html

pozdrawiam
geos

Data: 2012-05-19 15:31:59
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
[OT-nieOT] Cyklotur i CentrumRowerowe razem?
geos, Sat, 19 May 2012 15:25:52 +0200, pl.rec.rowery:
[...]

O żesz... Na to, żeby regulamin sprawdzić to nie wpadłem ;-) A ktoś może
wie, kiedy sklepy się połączyły? (bo, jak mniemam, nie "od zawsze" były
razem)

--
Pozdrowienia,

Data: 2012-05-19 15:39:12
Autor: geos
[...]

niedawno.

http://www.forumrowerowe.org/topic/108281-sklepcentrumrowerowepl-zmiany/page__st__60

pozdrawiam,
geos

Data: 2012-05-20 07:09:17
Autor: MadMan
Dnia Sat, 19 May 2012 15:25:52 +0200, geos napisał(a):

pierwsze zdania:

http://www.centrumrowerowe.pl/pl-PL/article/121/Regulamin+sklepu+internetowego
http://www.cyklotur.com/regulamin-sklep.html

Niemniej ceny dalej mają zróżnicowane :) Np. Marathon Supreme 28x35C.
Przebitka prawie 2x. --
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2012-05-19 22:31:38
Autor: news.gazeta.pl

Użytkownik "Marek 'marcus075' Karweta"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:w4mcr8mlgjk7$.dlg@pedaluje.ile.moze...

). Ja się pytam, czy te dwie firmy się
połączyły, czy to moje zwidy...?

Nie wiem czy to kwestia połączenia czy też nie, ale nie polecam firmy Centrumrowerowe z uwagi na bardzo długi czas realizacji zamówienia. Czekam na buty już 2 tygodnie i zapewne skończy się na oddaniu kasy i negatywnym komentarzu. Takich problemów nie ma nastomiast z firmą Cyklotur, rzetelnie i bez krętactwa w sprawach dostępności i cen towarów.
Nie wydaję mi się że tym firmom zatem do siebie blisko...Poznań & Bydgoszcz.

James

Data: 2012-05-19 14:40:59
Autor: rzymo
[OT-nieOT] Cyklotur i CentrumRowerowe razem?
W dniu sobota, 19 maja 2012 22:31:38 UTC+2 użytkownik news.gazeta.pl napisał:
(...)
Nie wydaję mi się że tym firmom zatem do siebie blisko...Poznań & Bydgoszcz.

Obecnie tym firmom jest tak blisko, że już bliżej być nie może :)

Ja czekałem na szprychy (zamówione w okolicach 20 kwietnia), dostałem je dopiero w tym tygodniu. Tłumaczyli się wdrażaniem jakiegoś systemu.

Data: 2012-05-20 07:59:08
Autor: biodarek
W dniu 2012-05-19 23:40, rzymo pisze:
[...]

To chyba ja mam największego "pecha". Kupowałem w CR opony jeszcze przed wdrożeniem nowego systemu. Opony były na stanie magazynowym. Zapłaciłem 2 kwietnia i ciągle nie dostałem przesyłki. Tylko kolejne maile z przeprosinami i że już na ten weekend to będą na pewno. Zamawiałem opony z 2 tygodniowym wyprzedzeniem, żeby mieć je na maraton w Murowanej Goślinie. Zaraz będę startował w 3 maratonie, a tych opon nadal nie mam. Sam nie wiem czemu nie zażądałem jeszcze zwrotu pieniędzy...

--
biodarek

Data: 2012-06-01 20:38:13
Autor: biodarek
W dniu 2012-05-20 07:59, biodarek pisze:
[...]

Dodam, że opony dotarły przed maratonem, a ponieważ CR nie mogło znaleźć dla mnie drugiej takiej samej opony, to dostałem ją w wyższej wersji - 530g zamiast 585g.

--
biodarek

Data: 2012-05-20 00:28:27
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
[OT-nieOT] Cyklotur i CentrumRowerowe razem?
news.gazeta.pl, Sat, 19 May 2012 22:31:38 +0200, pl.rec.rowery:
Nie wiem czy to kwestia połączenia czy też nie, ale nie polecam firmy Centrumrowerowe z uwagi na bardzo długi czas realizacji zamówienia.

No patrz, ostatnio czekałem 4 dni na przesyłkę. I to dlatego, że kurier nie
był łaskaw zadzwonić, dokąd paczka ma przyjechać i nikogo w domu nie
było...

--
Pozdrowienia,

Data: 2012-05-21 08:53:12
Autor: bans
W dniu 2012-05-19 22:31, news.gazeta.pl pisze:

Nie wiem czy to kwestia połączenia czy też nie, ale nie polecam firmy
Centrumrowerowe z uwagi na bardzo długi czas realizacji zamówienia.

I mają problem z odróżnieniem rozkuwacza do łańcucha od przyrządu do pomiaru wydłużenia łańcucha. Kumpel się wściekł ("Po ch... mi to!?"), gdy wyciągnął z paczki to drugie.

--
bans

Data: 2012-05-22 00:25:52
Autor: news.gazeta.pl
Użytkownik "bans"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:jpcosr$inm$1@mx1.internetia.pl...

I mają problem z odróżnieniem rozkuwacza do łańcucha od przyrządu do
pomiaru wydłużenia łańcucha.

Mają wiele problemów, jak wdrażają system to niech się bujają z tym ale bez sprzedaży. Co klient jakieś wdrożenia obchodzą.
Dostali ode mnie zasłużony negatyw i zachęcam wszystkich do tego samego.

Nie mówię o tym, że handlowanie tym czymś czego się nie posiada jest trochę niepoważne.

Data: 2012-05-22 06:10:33
Autor: snoter
"news.gazeta.pl" <jam@es.pl> wrote:
UĹźytkownik "bans"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:jpcosr$inm$1@mx1.internetia.pl...

[...]

Prawda!!
Ja zamowiem sztyce i teleje redukcyjna. Czekam od 4 kwietnia!! Po wdrozeniu
nowego systemu tuleja zniknela z historii zamowienia, a sztyca zmienila
firme :)

Data: 2012-09-10 11:18:06
Autor: sebekfireman
Cyklotur splajtował?
Doszły mnie słuchy że splajtował sklep rowerowy Cyklotur? Ma ktoś więcej informacji na ten temat czy to faktycznie prawda? Podobno drzwi zaplombowane przez komornika.

Data: 2012-09-10 12:13:09
Autor: igorczajkowski
Cyklotur splajtował?
W dniu poniedziałek, 10 września 2012 20:18:06 UTC+2 użytkownik sebekf...@gmail.com napisał:
Doszły mnie słuchy że splajtował sklep rowerowy Cyklotur? Ma ktoś więcej informacji na ten temat czy to faktycznie prawda? Podobno drzwi zaplombowane przez komornika.

Nie splajtował. Były problemy z porozumieneim z właścicielem, które dzisiaj rozwiązaliśmy. Udało się dogadać się jak Polak z Polakiem ;-)

Data: 2012-09-10 12:15:46
Autor: igorczajkowski
Cyklotur splajtował?
aha zapomniałem w tym pędzie dodać że sklep jutro i w kolejne dni otwarty jest normalnie czyli 11-19. Za powstłe problemy bardzo przepraszam wszystkich Klientów Cykloturu. Pozdrawiam, Igor Czajkowski

Data: 2012-09-10 21:45:29
Autor: Lukasz Goran
Cyklotur splajtował?
Panie Igorze ale dlaczego zmiana właściciela? Do tej pory uważam było świetnie. Zmiana grafik i związane z tym problemy to nie była zachęta. Poprzednia strona lepsza, no i to podobieństwo do CR... To niech już będzie jedna strona i kompletna. Tak czy inaczej wszystkiego dobrego:)
Łukasz Gądzik

Data: 2012-09-11 01:12:06
Autor: igorczajkowski
Cyklotur splajtował?
W dniu poniedziałek, 10 września 2012 21:45:13 UTC+2 użytkownik Lukasz Goran napisał:
[...]

-- Pozdrawiam

Łukasz Gądzik

Witam,
dziękuję za miłe słowa. Niestety dzisiaj z perspektywy kilku miesiecy widzę, że zmiana systemu informatyczenego na niby to wszystkomający i ultranowoczesny system Comarch Altum odbija nam się mega czkawką. Byłbym dzisiaj szczęśliwym człowiekiem gdybym mógł cofnąć tą decyzję... A zmiana właściciela - myślę, że per saldo jest i będzie ona z korzyścią dla Klientów, ze względu na docelową większą dostępność towaru i szybszą realizację zamówień. To ostatnie wiem, że obecnie czasami zdarza się że kuleje, ale usilnie pracuję nad tym by takie przypadki wyeliminować.
Pozdrawiam,
Igor Czajkowski

Data: 2012-09-11 03:14:17
Autor: Dominik Mirowski
Cyklotur splajtował?
W dniu wtorek, 11 września 2012 10:12:06 UTC+2 użytkownik igorcza...@gmail.com napisał:

[...]

Przez ponad 2 miesiące próbowaliśmy wdrożyć Comarch CDN XL - po 2 miesiącach sklep się nadal nie synchronizował, uprawnienia użytkowników działały jak chciały, stany magazynowe się nie zgadzały z rzeczywistością, synchronizacja baz zdycha co chwilę...

Wyegzekwowanie czegoś graniczy z cudem, w ramach wściekania się sklep sieciowy został postawiony w przeciągu tygodnia na darmowej Presta Shop (i działa) - wdrożenie systemu jest na etapie: firma leasingowa bez problemu akceptuje rozwiązanie umowy ze względu na "niedopełnienie warunków umowy na wdrożenie systemu" - trzeba będzie tylko zapłacić za serwer i można zapomnieć i sprawie :).

Mają obecnie tydzień na doprowadzenie wszystkiego do stanu używalności - jak nie to wyp... :D. Takiego zainteresowania z ich strony jak teraz to nie było nigdy ;). --
Dominik

Data: 2012-09-11 11:11:44
Autor: Q
Cyklotur splajtował?
[...]

Comarch i wszystko jasne...

Data: 2012-09-11 11:21:26
Autor: margol
Cyklotur splajtował?
[...]

A można zapytać jaki system był wcześniej?

mg

Data: 2012-09-11 09:43:22
Autor: igorczajkowski
Cyklotur splajtował?
W dniu wtorek, 11 września 2012 11:23:55 UTC+2 użytkownik margol napisał:
> [...]

> Byłbym dzisiaj szczęśliwym człowiekiem gdybym mógł cofnąć tą decyzję...

A można zapytać jaki system był wcześniej?

 ERPy były Triger i Mago a sklepy dedykowane.

Data: 2012-09-11 21:36:38
Autor: Marcin Hyła
Cyklotur splajtował?
On 2012-09-11 18:43, igorczajkowski@gmail.com wrote:

ERPy były Triger i Mago a sklepy dedykowane.

Ojej, a ja się nadziałem parę dni temu na waszego nowego (? wcześniej na 100% był inny, kupowałem z 1-2 lata temu coś) operatora od kart płatniczych.

Który zażądał ode mnie nie tylko nru karty ale też PESEL (!!!!) i postawił w trudnej sytuacji. Usiłuję anulować transakcję i przejść na szeleszczące analogi, ale coś w systemie ma nie tak i musze się skontaktować z obsługą sklepu a na to akurat nie miałem czasu (a po prawdzie nie zauważyłem od razu, że nie dało się anulować i ze ta anulowana/nie anulowana transakcja blokuje następną).

PESEL w transakcjach płatniczych to IMHO problem. Ja jestem czuły na to, bo po co im - a mam znajomych którzy kupują w polskich sklepach internetowych i w ogóle nie mają peselu bo nie są obywatelami (a mają tez polskie karty!). Słyszałem, że tradycją jest u tego operatora podawawnie fałszywych peseli, ale wolałbym nie robić tego z oczywistych powodów.

marcin ha

--
Miasta dla rowerów http://www.miastadlarowerow.pl

Data: 2012-09-11 14:13:47
Autor: Wilk
Cyklotur splajtował?
On 11 Wrz, 21:36, Marcin Hyła <ci...@rowery.org.pl.niespammuj.tu.pl>
wrote:

[...]

Tylko czy podanie tego peselu tak wiele zmienia? I tak płacąc kartą
jesteś daleki od anonimowości, wydaje mi się, że znacznie bardziej
może przeciętnemu człowiekowi zaszkodzić wyciek danych karty niż
podanie prawdziwego pesela.

Niestety XXI wiek to permanentna inwigilacja, mogą namierzyć i
podsłuchać Twoją komórkę, zajrzeć na Facebooki, mogą sprawdzić
wszystkie Twoje wydatki na koncie bankowym (bo w większości firm nie
możesz już brać pieniędzy w gotówce) itd. itp. a z czasem pewnie
będzie się jeszcze to pogłębiać.
--
http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

Data: 2012-09-11 23:56:28
Autor: Marcin Hyła
Cyklotur splajtował?
On 2012-09-11 23:13, Wilk wrote:
Tylko czy podanie tego peselu tak wiele zmienia?

tyle ze nadal go muszą szukać a nie mają podanego na tacy.

marcin ha

--
Miasta dla rowerów http://www.miastadlarowerow.pl

Data: 2012-09-12 03:12:09
Autor: Wilk
Cyklotur splajtował?
W dniu wtorek, 11 września 2012 23:56:43 UTC+2 użytkownik Marcin Hyła napisał:

tyle ze nadal go muszą szukać a nie mają podanego na tacy.

No ale co im ten pesel daje? Co to dodatkowo zmienia? Jak może nam to zaszkodzić? W jaki sposób mogą zrobić z niego użytek? Bo jakoś nie bardzo widzę taką możliwość, sam pesel to nie jest np. dowód osobisty na który można wziąć kredyt itd.

Bo podając pełne dane karty IMO ryzykujesz dużo więcej niż np. płacąc gotówką przy odbiorze (ta forma płatności ciągle jest w większości sklepów). Nie masz pojęcia kto później ma do tych danych dostęp i co z nimi robi. Osobiście miałem już taką akcję, że nagle pojawiła mi się na karcie transakcja za jakieś bilety lotnicze za prawie 1000zł, której nie zrealizowałem; ktoś musiał dane mojej karty wyprowadzić z jednej z takich firm zajmujących się płatnościami i przekazać dalej. Pieniądze co prawda odzyskałem, ale reklamacja trwała ponad pół roku - i płacąc kartą w sieci trzeba się liczyć z taką akcją, płacenie w zwykłym terminalu jest już nieco mniej groźne (jak obserwujemy obsługującego terminal) - niemniej dalej jest dużo większe niż płacenie gotówką (mało kto pewnie rozpozna urządzenie do np. kopiowania paska, a sporo kart wymaga potwierdzenia transakcji nie pinem a podpisem, który łatwo podrobić, nikt w sklepie tego wnikliwie nie analizuje)
--
http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

Data: 2012-09-10 20:44:07
Autor: Lukasz Goran
Cyklotur splajtował?
Na sieci działa, odpisuje na wiadomości sprzedaje. Cyklotur i Centrumrowe od jakiegoś czasu mają jednego właściciela. Wg mnie i jednemu i drugiemu wyszło to na gorsze- z mojego punktu widzenia:)
Łukasz Gądzik

Data: 2012-09-10 20:58:30
Autor: biodarek
Cyklotur splajtował?
W dniu 2012-09-10 20:44, Lukasz Goran pisze:
Na sieci dzia�a, odpisuje na wiadomo�ci sprzedaje. Cyklotur i Centrumrowe od
jakiego� czasu maj� jednego w�a�ciciela. Wg mnie i jednemu i drugiemu wysz�o
to na gorsze- z mojego punktu widzenia:)

No właśnie, po problemach z zamówieniem w trakcie zmiany oprogramowania na ich www, wstrzymałem się z zakupami tam i czekałem aż się wszystko wyprostuje. Czyli co? Jeszcze czekać?

PS. Popraw sobie kodowanie. Piszesz z OE?

--
biodarek

Data: 2012-09-10 21:43:01
Autor: Lukasz Goran
Cyklotur splajtował?
Tak z OE... co mam zmienić?
Łukasz Gądzik

Data: 2012-09-10 21:57:09
Autor: biodarek
Cyklotur splajtował?
W dniu 2012-09-10 21:43, Lukasz Goran pisze:
Tak z OE... co mam zmieniďż˝?

No właśnie tego OE na normalny czytnik :)
A jeśli nie, to najlepiej doinstalować OE Power Tools:
http://www.grzegorz.net/oe/oept.php
Dalsze wskazówki na powyższej stronie w zakładce "Konfiguracja".

--
biodarek

[OT-nieOT] Cyklotur i CentrumRowerowe razem?