[fotki] Cyklotura - Jura

Data: 2017-05-08 10:03:38
Autor: Andrzej Ozieblo
[fotki] Cyklotura - Jura
W dniu 2017-05-05 o 22:20, Marek pisze:
Garść opisanych obrazków z przejażdżki po nieco dalszej "najbliższej okolicy"
- w środku długiego weekendu.
https://goo.gl/photos/7aMjjsjaSuWVnRiy7

Marku, bardzo dobre zdjęcia IMHO i do tego dopracowane. Prawie jak u bansa :) (żartowałem).

Data: 2017-05-09 09:33:19
Autor: Marek
[fotki] Cyklotura - Jura
Andrzej Ozieblo napisał:

Marku, bardzo dobre zdjęcia IMHO i do tego dopracowane.

Dzięki :).
Na fejsie moje rowerowe ziomki publikują fotki zaraz po powrocie do chaty,
opierając się na automatycznych upiększaczach rzeczywistości i innych
technobajerach ze smartfona. Taka opcja kusi, bo łatwa i szybka.
Ale fajnie móc sobie w wolnej chwili podłubać w programach graficznych
i spaprać każdą fotkę po swojemu. Nawet jeśli potem nie pasuje parametrami
obrazu do poprzedniej i następnej w albumie, to zawsze hand-made.
Technologia zabija dziś człeka i jego indywidualność, robiąc z niego tylko
"urządzenie peryferyjne", generuące dane do przetwarzania według jednego
szablonu. A mi jakoś do cyborgizacji i "urawniłowki" dla cyborgów niespieszno
:).

--
Marek

[fotki] Cyklotura - Jura