Cyklowiosna w Lidlu

Data: 2012-03-05 19:27:30
Autor: BoDro
Cyklowiosna w Lidlu
Dostępna jest już gazetka reklamowa:

http://www.lidl-pageflip.com/pl.html?kid=s43OtR

z ofertÄ… wiosennego asortymentu rowerowego.

--
Bogdan
53.659956 N, 17.347842 E

Data: 2012-03-06 07:15:27
Autor: piecia aka dracorp
Cyklowiosna w Lidlu
Dnia Mon, 05 Mar 2012 19:27:30 +0100, BoDro napisał(a):

http://www.lidl-pageflip.com/pl.html?kid=s43OtR

z ofertÄ… wiosennego asortymentu rowerowego.

Kask ciekawy ale i tak pewnie nie będzie pasował na głowę. Dobrze że są okulary, tym razem kupię dla siebie. Szkoda że bielizna nie była wcześniej. Gatki na zimniejsze dni wyglądają ciekawie.

--
piecia aka dracorp

Data: 2012-03-10 11:48:53
Autor: Wojtas
Cyklowiosna w Lidlu
W dniu 2012-03-06 08:15, piecia aka dracorp pisze:

Gatki na zimniejsze dni wyglÄ…dajÄ… ciekawie.

Polecam bo bardzo dobre. Warto kupić na zapas.

--
Tęskno i nudno jest na tym naszym świecie, proszę państwa.

Data: 2012-03-10 11:53:17
Autor: piecia aka dracorp
Cyklowiosna w Lidlu
Dnia Sat, 10 Mar 2012 11:48:53 +0100, Wojtas napisał(a):

Polecam bo bardzo dobre. Warto kupić na zapas.
Coby nie było niejasności, o te chodzi:
http://goo.gl/ClImx

A kurtkę przeciwdeszczową ktoś testował? Teraz sobie uświadomiłem że nie mam nic na deszcz.
Duża jest po spakowaniu? Coby ją używać doraźnie.

--
piecia aka dracorp

Data: 2012-03-10 15:25:33
Autor: Wojtas
Cyklowiosna w Lidlu
W dniu 2012-03-10 12:53, piecia aka dracorp pisze:

Dnia Sat, 10 Mar 2012 11:48:53 +0100, Wojtas napisał(a):

Polecam bo bardzo dobre. Warto kupić na zapas.
Coby nie było niejasności, o te chodzi:
http://goo.gl/ClImx

No te. Naprawdę niezłe. Rzecz jasna na jesień, zimę i wczesną wiosnę.

--
Tęskno i nudno jest na tym naszym świecie, proszę państwa.

Data: 2012-03-10 19:02:42
Autor: Yogi\(n\)
Cyklowiosna w Lidlu
Użytkownik "piecia aka dracorp"  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci grup dyskusyjnych:pan.2012.03.10.11.58.47@dracorp.one.pl...

[...]

Szału nie ma,tj przed deszczem chroni nawet nienajgorzej, przed wiatrem też, gorzej z "oddychalnością". Jeżeli stricte przeciwdeszczowa, to spełni swoje zadanie, najmniejsza chyba nie jest, ale da się upchnąć - żona używa i chwali sobie - relacja jakość/cena przemawia za nią,choć rzecz jasna głównie ze względu na cenę ;-)
Ja mam stary jak świat czarny "ortalion" (cieniutka chyba kordura) i zakładam na polar, chyba bym się nie zamienił ;-)

--
Yogi(n)

Data: 2012-03-10 18:29:31
Autor: piecia aka dracorp
Cyklowiosna w Lidlu
Dnia Sat, 10 Mar 2012 19:02:42 +0100, Yogi\(n\) napisał(a):

[...]

No właśnie szukam takie na prawdę cienkiej i nie wielkiej rozmiaru xxl. Lidlowe ciuchy mają jeden feler, rozmiarówka jest strasznie duża. Do tego zazwyczaj rękawy są krótkie.
A takie ortalionowe to gdzie można znaleźć?

--
piecia aka dracorp

Data: 2012-03-10 11:23:06
Autor: Tszy3
Cyklowiosna w Lidlu

No w³a¶nie szukam takie na prawdê cienkiej i nie wielkiej rozmiaru xxl.
Lidlowe ciuchy maj± jeden feler, rozmiarówka jest strasznie du¿a. Do tego
zazwyczaj rêkawy s± krótkie.
A takie ortalionowe to gdzie mo¿na znale¼æ?

Np. tutaj:
http://www.mountwave.com/product/64/garda.html
http://www.mountx.pl/

--
Pozdrowienia
Tszy3

Data: 2012-03-10 22:43:34
Autor: emil
Cyklowiosna w Lidlu
W dniu 2012-03-10 19:29, piecia aka dracorp pisze:
[...]

Te rękawy lidlowych kurtek to spory feler, ciężko nadgarstki zakryć i w ręce zimno.
Ortalionowe cieńkie są też deszczówki accenta , a na spory deszcz najlepsza kurtka z PVC z decathlona.

Data: 2012-03-11 07:26:15
Autor: piecia aka dracorp
Cyklowiosna w Lidlu
Dnia Sat, 10 Mar 2012 22:43:34 +0100, emil napisał(a):

Ortalionowe cieńkie są też deszczówki accenta , a na spory deszcz
najlepsza kurtka z PVC z decathlona.
O dobrze wiedzieć, na dniach się wybieram do niego.
Tylko to nie będzie materiał z tych sztywnych.

--
piecia aka dracorp

Data: 2012-03-11 19:42:28
Autor: piecia aka dracorp
Cyklowiosna w Lidlu
Dnia Sun, 11 Mar 2012 07:26:15 +0000, piecia aka dracorp napisał(a):

O dobrze wiedzieć, na dniach się wybieram do niego. Tylko to nie będzie
materiał z tych sztywnych.

Wybaczcie błędną pisownię. Miało być: Tylko czy to nie będzie sztywny materiał?

--
piecia aka dracorp

Data: 2012-03-11 21:49:04
Autor: emil
Cyklowiosna w Lidlu
W dniu 2012-03-11 20:42, piecia aka dracorp pisze:
[...]

Nie, L-ka z decathlona daje się zwinąć do objętości 0,5l i waży 190g.

Data: 2012-03-12 09:13:39
Autor: rmikke
Cyklowiosna w Lidlu
Dnia Sun, 11 Mar 2012 07:26:15 +0000 (UTC), piecia aka dracorp naskroba³/a:

[...]

Cienka na siateczce tez daje rade. W zeszlym roku przez pol dnia jechalismy w
takim deszczu, ze przy obiedzie caly czas ktos za nami z mopem i szmata latal
(pozdrowienia dla obslugi, bardzo sympatyczna :D ), a w serwisie pozniej pytali,
czemu trzymalem suport w wodzie - a kurtka nie przemokla.

--
rmikke                       Reklama | http://wyszukiwarkarowerowa.blogspot.com/
                                     | http://jolanta.korwin-mikke.pl/

Nadal szukam lepszego webreadera niz Newsguy. Najlepiej z poprawnymi pliterkami.

Data: 2012-03-11 21:00:46
Autor: Yogi\(n\)
Cyklowiosna w Lidlu
Użytkownik "piecia aka dracorp"  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci grup dyskusyjnych:pan.2012.03.10.18.35.01@dracorp.one.pl...

[...]

No ja mam właśnie xxl a nawet xxxl ;-)
Nie doradzę nic konkretnego, bo moją kupiłem w 1993 w Anglii, kiedy na miejscu okazało się, że angielskie deszcze nie są tylko przysłowiowe ;-)
Kosztowała jakieś 12 funtów, o ile dobrze pamiętam, miała też podpinkę, którą dość szybko odpiąłem i nigdy więcej nie założyłem -to bardziej taki anorak niż płaszcz przeciwdeszczowy, kaptur chowany w kołnierzu, sztruksowe mankiety i kołnierz, ale jest rewelacyjna w deszczu i przy silnym wietrze.

--
Yogi(n)

Data: 2012-03-12 09:05:17
Autor: rmikke
Cyklowiosna w Lidlu
Dnia Mon, 05 Mar 2012 19:27:30 +0100, BoDro naskroba³/a:

Dostępna jest już gazetka reklamowa:

http://www.lidl-pageflip.com/pl.html?kid=s43OtR

z ofertÄ… wiosennego asortymentu rowerowego.

Wlasciwie to od kiedy ta cyklowiosna, bo slepy chyba jestem i dopatrzec sie nie
moge?

Data: 2012-03-12 11:05:09
Autor: KiloSierra
Cyklowiosna w Lidlu
W dniu 12/03/12 10:05, rmikke pisze:

Wlasciwie to od kiedy ta cyklowiosna, bo slepy chyba jestem i dopatrzec sie nie
moge?

w ten czwartek [15.III]

Data: 2012-03-15 09:07:55
Autor: rmikke
Cyklowiosna w Lidlu
Dnia Mon, 12 Mar 2012 11:05:09 +0100, KiloSierra naskroba³/a:

Jeslikto sie wybiera do Lidla na Grochowskiej, DC, to nie ma po co: http://rmikke.bikestats.pl/658374

Data: 2012-03-15 16:42:58
Autor: szaman (Baker)
Cyklowiosna w Lidlu
On 03/05/2012 07:27 PM, BoDro wrote::
Dostępna jest już gazetka reklamowa:

http://www.lidl-pageflip.com/pl.html?kid=s43OtR

z ofertÄ… wiosennego asortymentu rowerowego.

koszulka z dodatkowymi rękawami kupiona - wygląda całkiem, całkiem. Fajny patent z rękawami oraz z GUMĄ CZEPNĄ NA GRZBIECIE.

Kupiona też torebka pod siodło. Jaka jest widać:)

--
pozdrawiam,
Bartek "Baker" PiekaruÅ›

Data: 2012-03-15 16:57:45
Autor: Tomasz Minkiewicz
Cyklowiosna w Lidlu
On Thu, 15 Mar 2012 16:42:58 +0100
"szaman (Baker)" <piekar22@op.pl> wrote:

> [...]
>
> z ofertÄ… wiosennego asortymentu rowerowego.

koszulka z dodatkowymi rękawami kupiona - wygląda całkiem, całkiem. Fajny patent z rękawami

Etam fajny. Fatalny! Nie napisali, który jest prawy, a który lewy.
No i skąd mam teraz wiedzieć, jak je założyć? Przecież się ludziom
nie pokażę ubrany odwrotnie. ;)

oraz z GUMÄ„ CZEPNÄ„ NA GRZBIECIE.

Hej, jaką gumą? Moja nie ma żadnej gumy. Czegoś w opakowaniu brakowało?

--
Tomasz Minkiewicz <tommink@gmail.com>

Data: 2012-03-15 21:15:33
Autor: szaman (Baker)
Cyklowiosna w Lidlu
On 03/15/2012 04:57 PM, Tomasz Minkiewicz wrote::

Hej, jaką gumą? Moja nie ma żadnej gumy. Czegoś w opakowaniu brakowało?

wszyty taki pasek jakby gumowy, z takiego materiału, że na tyłku będzie ci on lepiej przylegał do gaci niż jakby go nie było,

--
pozdrawiam,
Bartek "Baker" PiekaruÅ›

Data: 2012-03-16 10:26:02
Autor: Tomasz Minkiewicz
Cyklowiosna w Lidlu
On Thu, 15 Mar 2012 21:15:33 +0100
> [...]

wszyty taki pasek jakby gumowy, z takiego materiału, że na tyłku będzie ci on lepiej przylegał do gaci niż jakby go nie było,

Ta gumka?! To ona jest _na grzbiecie_? Uprzejmie siÄ™ wstrzymam od
napisania, co ja mam tam, gdzie Ty grzbiet. ;)

--
Tomasz Minkiewicz <tommink@gmail.com>

Data: 2012-03-16 11:59:59
Autor: Coaster
Cyklowiosna w Lidlu
On 3/16/12 10:26 AM, Tomasz Minkiewicz wrote:
[...]

A mowilem! http://tinyurl.com/The-Incredible-Shrinking-Man
:-)

--
PoZdR
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Data: 2012-03-16 13:14:28
Autor: Coaster
Cyklowiosna w Lidlu
On 3/16/12 12:11 PM, Fabian wrote:
[...]

Damn!
<http://www.filmweb.pl/film/Człowiek,+który+się+nieprawdopodobnie+zmniejsza-1957-123402>

--
PoZdR
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Data: 2012-03-16 12:10:14
Autor: szaman (Baker)
Cyklowiosna w Lidlu
On 03/16/2012 10:26 AM, Tomasz Minkiewicz wrote::

Ta gumka?! To ona jest _na grzbiecie_? Uprzejmie siÄ™ wstrzymam od
napisania, co ja mam tam, gdzie Ty grzbiet. ;)

No.... z tyłu jest:P

--
pozdrawiam,
Bartek "Baker" PiekaruÅ›