Cyklowiosna w Lidlu

Data: 2012-03-12 09:05:17
Autor: rmikke
Cyklowiosna w Lidlu
Dnia Mon, 05 Mar 2012 19:27:30 +0100, BoDro naskrobał/a:

Dostępna jest już gazetka reklamowa:

http://www.lidl-pageflip.com/pl.html?kid=s43OtR

z ofertą wiosennego asortymentu rowerowego.

Wlasciwie to od kiedy ta cyklowiosna, bo slepy chyba jestem i dopatrzec sie nie
moge?

--
rmikke                       Reklama | http://wyszukiwarkarowerowa.blogspot.com/
                                     | http://jolanta.korwin-mikke.pl/

Nadal szukam lepszego webreadera niz Newsguy. Najlepiej z poprawnymi pliterkami.

Data: 2012-03-12 11:05:09
Autor: KiloSierra
Cyklowiosna w Lidlu
W dniu 12/03/12 10:05, rmikke pisze:

Wlasciwie to od kiedy ta cyklowiosna, bo slepy chyba jestem i dopatrzec sie nie
moge?

w ten czwartek [15.III]

Data: 2012-03-15 09:07:55
Autor: rmikke
Cyklowiosna w Lidlu
Dnia Mon, 12 Mar 2012 11:05:09 +0100, KiloSierra naskrobał/a:

Jeslikto sie wybiera do Lidla na Grochowskiej, DC, to nie ma po co: http://rmikke.bikestats.pl/658374