Cykloza u dzieci

Data: 2010-12-07 15:53:11
Autor: Kapsel
Cykloza u dzieci

Domniemywam, że ten przypadek jest wspierany przez nieuleczalnego tatę, ale
i tak pocieszne ;)

http://thechive.files.wordpress.com/2010/11/funny-pics-23.jpg?w=500&h=666

--
Kapsel
  http://kapselek.net

Data: 2010-12-07 15:59:58
Autor: bans
Cykloza u dzieci
W dniu 2010-12-07 15:53, Kapsel pisze:

Domniemywam, że ten przypadek jest wspierany przez nieuleczalnego tatę, ale
i tak pocieszne ;)

http://thechive.files.wordpress.com/2010/11/funny-pics-23.jpg?w=500&h=666

Nie widzę tu cyklozy u dzieciaka, tylko u nawiedzonych rodziców (ojca?)

--
bans

Data: 2010-12-07 16:12:02
Autor: Bartosz 'Seco' Suchecki
Cykloza u dzieci
bans pisze:
[...]

Wszystko zależy od tego, czy dzieciak sam zaczął mieć ochotę na rowerowanie i czy czerpie prawdziwą radość z takich zawodów, czy ewentualnie faktycznie rodzice coś narzucają. Ale tego ze zdjęcia nie widać.

Mój Tata od zawsze rowerował, ja zacząłem rowerować bo chciałem.
Tata został rowerzystą, a ja rozwinąłem piękną cyklozę :-)

Mój syn jest jeszcze nieco za młody na rowerowanie (10 mieś) ale będę kontynuować tradycje rodzinne, aby sam zaczął mieć ochotę na rower.

Seco

Data: 2010-12-07 20:29:43
Autor: Wojtek Sobociński
Cykloza u dzieci
[...]

Moje dzieciaki zaczynały od plastikowej trzykołówki. Z radością i łzą w oku obserwowałem jak skidowała w dużym pokoju :)

--
Wojtek Sobociński
Full szosa 2 sztywniaki

Data: 2010-12-09 13:35:11
Autor: ikov
Cykloza u dzieci
Moje dzieciaki zaczynały od plastikowej trzykołówki. Z radością i łzą w
oku obserwowałem jak skidowała w dużym pokoju :)

A potem godzinami ścierałem ślady skidowania z parkietu... Ale tak to jest jak dziecku daje się mleko nie w butelce a w bidonie.
No ale trzeba zauważyć, że praktycznie każde dziecko przyzwyczaja się do pampersa już od najmłodszych lat :)

Data: 2010-12-09 16:08:23
Autor: Wojtek Sobociński
Cykloza u dzieci
W dniu 2010-12-09 13:35, ikov pisze:
[...]

Ano :)

--
Wojtek Sobociński
Full szosa 2 sztywniaki

Data: 2010-12-08 08:08:15
Autor: bans
Cykloza u dzieci
W dniu 2010-12-07 16:12, Bartosz 'Seco' Suchecki pisze:

[...]

Wiele można z tego zdjęcia wyczytać - ojciec dzieciaka to pozer, nie założył mu SPD :P

--
bans

Data: 2010-12-08 15:31:06
Autor: Kapsel
Cykloza u dzieci
Wed, 08 Dec 2010 08:08:15 +0100, bans napisał(a):

[...]

No ale przecież ma kask AERO! ^_^

--
Kapsel
  http://kapselek.net

Data: 2010-12-08 21:45:58
Autor: Kret z domu
Cykloza u dzieci
Użytkownik "Kapsel" <kapsulskiWYTNIJTO@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:ad1rafqu39dc.dlgkapselek.net...

Domniemywam, że ten przypadek jest wspierany przez nieuleczalnego tatę, ale
i tak pocieszne ;)

http://thechive.files.wordpress.com/2010/11/funny-pics-23.jpg?w=500&h=666

Przebijam :P (wiek 20 miesięcy)
http://www.kluchojady.waw.pl/szymon/foto/2010/inne/nocnyrower2.jpg

Przemek
www.kluchojady.waw.pl

Data: 2010-12-09 07:37:52
Autor: bans
Cykloza u dzieci
W dniu 2010-12-08 21:45, Kret z domu pisze:

http://thechive.files.wordpress.com/2010/11/funny-pics-23.jpg?w=500&h=666

Przebijam :P (wiek 20 miesięcy)
http://www.kluchojady.waw.pl/szymon/foto/2010/inne/nocnyrower2.jpg

Nie przebijasz, bo przekaz twojego zdjęcia jest _zupełnie_ inny.

--

bans

Data: 2010-12-09 08:59:12
Autor: Kapsel
Cykloza u dzieci
Thu, 09 Dec 2010 07:37:52 +0100, bans napisał(a):

[...]

No i co że inny, przecież to jasne, czepiaszsie ;)

A zdjęcia fajne, gratuluję młodego :) Trza by coś też pomyśleć w końcu...

--
Kapsel
  http://kapselek.net

Data: 2010-12-09 09:01:33
Autor: bans
Cykloza u dzieci
W dniu 2010-12-09 08:59, Kapsel pisze:

A zdjęcia fajne, gratuluję młodego :) Trza by coś też pomyśleć w końcu...

Ty, myśleniem dziecka nie zrobisz... ;)

--
bans

Data: 2010-12-09 12:15:55
Autor: Tomasz Minkiewicz
Cykloza u dzieci
On Thu, 09 Dec 2010 09:01:33 +0100
bans <goc@o2.pl> wrote:

W dniu 2010-12-09 08:59, Kapsel pisze:

> A zdjęcia fajne, gratuluję młodego :) Trza by coś też pomyśleć w końcu...

Ty, myśleniem dziecka nie zrobisz... ;)

Eeee… tam. Wiele dzieci powstaje metodą „myślałem, że się
zabezpieczyłaś”. ;>

--
Tomasz Minkiewicz <tommink@gmail.com>

Data: 2010-12-11 20:18:52
Autor: Kret z domu
Cykloza u dzieci

Użytkownik "Kapsel" <kapsulskiWYTNIJTO@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:nd9mx69wd5br$.dlgkapselek.net...
[...]

Wszystko pieknie, tyle że dziś -5C, wiatr wieje, snieg pada, a ja słysze "na rower"... chciał nie chciał za pług robiłem :D. Godz biegania za Synem zaliczona.

Przemek
www.kluchojady.waw.pl

Data: 2010-12-09 12:14:19
Autor: Tomasz Minkiewicz
Cykloza u dzieci
On Wed, 8 Dec 2010 21:45:58 +0100
"Kret z domu" <maytki(malpa)@o2.pl> wrote:

UÂżytkownik "Kapsel" <kapsulskiWYTNIJTO@poczta.onet.pl> napisaÂł w wiadomoÂści news:ad1rafqu39dc.dlgkapselek.net...

> Domniemywam, Âże ten przypadek jest wspierany przez nieuleczalnego tatĂŞ, > ale
> i tak pocieszne ;)
>
> http://thechive.files.wordpress.com/2010/11/funny-pics-23.jpg?w=500&h=666

Przebijam :P (wiek 20 miesiĂŞcy)
http://www.kluchojady.waw.pl/szymon/foto/2010/inne/nocnyrower2.jpg

Nowatorska technika pokonywania szlabanów bardzo mi się podoba. Tylko,
cholibka, za duży urosłem, żeby ją samemu stosować. :)