Cyknieto mi fote w Niemczech - przekroczenie o 20 km/h na autostradzie - co dalej?

Data: 2009-04-05 23:11:09
Autor: fReLuZ
Cyknieto mi fote w Niemczech - przekroczenie o 20 km/h na autostradzie - co dalej?
Cyknieto mi fote w Niemczech - przekroczenie o 20 km/h na autostradzie - co dalej?

Jak beda to zalatwiac? Przez polska policje? czy odrazu wysla do mnie zdjatko?

Data: 2009-04-05 23:18:01
Autor: kogutek
[...]

Jak się tam tylko pojawisz to Ci do obozu wsadzą. Jak będziesz miał farta to
tylko roboty przymusowe. --

Data: 2009-04-05 23:22:06
Autor: topek
Cyknieto mi fote w Niemczech - przekroczenie o 20 km/h na autostradzie- co dalej?
Jak beda to zalatwiac? Przez polska policje? czy odrazu wysla do mnie zdjatko?
Raczej nic ci nie grozi. Co prawda slyszalem o tym, ze niby wysylaja do PL ale ciezko mi w to uwierzyc.
Jedyna szansa wyegzekwowania, to jesli zatrzymaja Cie na terenie RFNu a wtedy to sofortkasse :)

--
topek-> jak zawsze pozdrawiający
<-- -napisane przez Kazika na poczatku lat 90-tych-- ->

Data: 2009-04-05 18:48:31
Autor: Viking
"topek" <topek-s*amerzy-to-mendy-je-PiPi-ne@post.pl> wrote in message news:49d92105news.home.net.pl...

Raczej nic ci nie grozi. Co prawda slyszalem o tym, ze niby wysylaja do PL ale ciezko mi w to uwierzyc.
Jedyna szansa wyegzekwowania, to jesli zatrzymaja Cie na terenie RFNu a wtedy to sofortkasse :)

niestety nie, przysla mu do domu, cierpliwosci

V.I.K.I.N.G.: Vigilant Individual Keen on Infiltration
and Nocturnal Gratification
ICQ: 50985493 GG: 14408

Data: 2009-04-06 09:16:54
Autor: Robert_J
Cyknieto mi fote w Niemczech - przekroczenie o 20 km/h na autostradzie- co dalej?
niestety nie, przysla mu do domu, cierpliwosci

Tak, przyślą, ale nie mają możliwości egzekucji dopóki nie zatrzymają go któregoś razu na terenie Niemiec. Mój brat ma właśnie taki przypadek :-). Niestety zapłaci "z własnej woli", bo często do Niemiec jeździ i wolałby uniknąć żenujących przedstawień ;-). Żeby było śmiesznie to jego zatrzymali (auto z wideorejestratorem) i na miejscu zapłacił 300 Eu, a po dwóch miesiącach przysłali pismo że dopatrzyli się w tamtym materiale jeszcze jakichś przewinień i następne 240 Eu :-))). Nieźli są.... Na razie sprawę roztrząsa prawnik, ale znając życie nic nie wskóra.
Ale jak Kolega nie ma zamiaru jechać już do sąsiadów ( w co raczej wątpię) to może nie płacić, nic mu nie zrobią.

Data: 2009-04-06 10:29:55
Autor: Pa_blo

Użytkownik "Viking" <jonnyb@no_spam.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:grba7a$n66$1inews.gazeta.pl...
[...]

No co ty?
A dlaczego oni i ja o tym nic nie wiedza?
Gdyby tak bylo, to moja skrzynka pekalaby w szwach!

Narazie nie ma umow o egzekwowaniu kar za wykroczenia.

Picasso

Data: 2009-04-05 23:48:56
Autor: Jacek Sowiński
Użytkownik "topek" <topek-s*amerzy-to-mendy-je-PiPi-ne@post.pl> napisał w wiadomości news:49d92105news.home.net.pl...
Jedyna szansa wyegzekwowania, to jesli zatrzymaja Cie na terenie RFNu a wtedy to sofortkasse :)

ano, krucho.
Swego czasu wyjechalismy blisko za granice, do pierwszego marketu, a ich fotograf zrobił nam zdjecie cos przy 70/50. W powrotną strone czekali już na granicy z kompletem zdjęc i dopasowywali do aut wracających do kraju. I żaden kredytowy, tylko gotówka.

Jacek

Data: 2009-04-06 10:32:41
Autor: Pa_blo

Użytkownik "Jacek Sowiński" <stoout@wp.pl> napisał w wiadomości news:grb90d$hu1$1inews.gazeta.pl...

[...]

Ale teraz juz nie ma granic...
Swoja droga nie chce mi sie wierzyc, ze cos takiego mialo miejsce...

Picasso

Data: 2009-04-05 23:54:56
Autor: scatterbrain
Cyknieto mi fote w Niemczech - przekroczenie o 20 km/h na autostradzie- co dalej?
Raczej nic ci nie grozi. Co prawda slyszalem o tym, ze niby wysylaja do PL ale ciezko mi w to uwierzyc.

Wysylaja do PL. Dostalem mandat za przekroczenie predkosci we Wloszech.

Data: 2009-04-05 23:55:55
Autor: scatterbrain
[...]

Mandat w euro przeliczony na zlotowki przez US :-)
A jak US zwrocil to do Wloch nie mam pojecia.

Data: 2009-04-06 06:42:49
Autor: J.F.
On Sun, 5 Apr 2009 23:55:55 +0200,  scatterbrain wrote:
[...]

Moze czas sie dowiedziec i zazadac wszystkich informacji zwiazanych ze
sprawa :-)

J.

Data: 2009-04-06 08:42:00
Autor: J.F.
On Sun, 5 Apr 2009 23:54:56 +0200,  scatterbrain wrote:
Raczej nic ci nie grozi. Co prawda slyszalem o tym, ze niby wysylaja do PL ale ciezko mi w to uwierzyc.

Wysylaja do PL. Dostalem mandat za przekroczenie predkosci we Wloszech.

Od wloskiej policji, czy od jakiejs szemranej wloskiej firmy ? J.

Data: 2009-04-06 06:42:02
Autor: J.F.
On Sun, 05 Apr 2009 23:22:06 +0200,  topek wrote:
Jak beda to zalatwiac? Przez polska policje? czy odrazu wysla do mnie zdjatko?
Raczej nic ci nie grozi. Co prawda slyszalem o tym, ze niby wysylaja do PL ale ciezko mi w to uwierzyc.

Nie czytales co cytowalem o blokadach w Amsterdamie ? Cos sie ponoc zmienilo i latwiej w UE wyegzekwowac ..

J.

Data: 2009-04-06 10:11:53
Autor: Marcin J. Kowalczyk
J.F. pisze:
Nie czytales co cytowalem o blokadach w Amsterdamie ?

Nie dalej jak 3 tygodnie temu widzialem polskie auto z blokada na kolo... Wlasnie w Amsterdamie

Data: 2009-04-06 22:36:22
Autor: J.F.
On Mon, 06 Apr 2009 10:11:53 +0200,  Marcin J. Kowalczyk wrote:
J.F. pisze:
Nie czytales co cytowalem o blokadach w Amsterdamie ?
Nie dalej jak 3 tygodnie temu widzialem polskie auto z blokada na kolo... Wlasnie w Amsterdamie

Moze Holendrzy jednak zrozumieli ze z Polakami nie pojdzie im tak
latwo :-)

J.

Data: 2009-04-06 00:13:22
Autor: Meelosh
fReLuZ pisze:

Cyknieto mi fote w Niemczech - przekroczenie o 20 km/h na autostradzie - co dalej?

Nic. Koledze z ktorym jechalem 2 razy walnelo w tym samym miejscu ;))

Data: 2009-04-06 08:36:25
Autor: Yaber
fReLuZ pisze:
Cyknieto mi fote w Niemczech - przekroczenie o 20 km/h na autostradzie - co dalej?

Jak beda to zalatwiac? Przez polska policje? czy odrazu wysla do mnie zdjatko?

Przychodzi do Polski.
Sąsiadowi przyszło 100E ale "miał szczęście" bo tym samochodem jechał handlarz a on w Rajchu nigdy nie był. <lol>
Kupił samochód na sąsiada i olewał przepisy jak gnał do Polski.

Nie wiem jak się zakończyła ta sprawa.

L.

Data: 2009-04-06 10:53:15
Autor: Pa_blo

Użytkownik "Yaber" <yaber_no_spam_@o2.pl> napisał w wiadomości news:grc8h1$c4$1nemesis.news.neostrada.pl...

[...]

Objasnij jak to dokladnie bylo...

Jesli dobrze rozumuje, to jechal na wywozowych tablicach z niemiec? Kto mu dal te tablice na cudze nazwisko?

Picasso

Data: 2009-04-06 12:52:17
Autor: topek
Cyknieto mi fote w Niemczech - przekroczenie o 20 km/h na autostradzie - co dalej?
Kupił samochód na sąsiada i olewał przepisy jak gnał do Polski.
Uwielbiam taki stan umyslu :-/
Auto kupione na sasiada, nie w swoim kraju, wiec moge robic co mi sie kurwa
podoba. Sterylizowal bym takie jednostki :-/
To nie inwektywy pod Twoim adresem oczywiscie.

Nie wiem jak się zakończyła ta sprawa.
Mam nadzieje, ze kiedys go zlapia i taki dostanie mandat ze naprawde poczuje +
odsetki za zalegle.

topek -> jak zawsze pozdrawiajacy

Data: 2009-04-06 10:42:50
Autor: Pa_blo

Użytkownik "fReLuZ" <fredzik@ibt.com.pl> napisał w wiadomości news:grb6pf$803$1inews.gazeta.pl...
Cyknieto mi fote w Niemczech - przekroczenie o 20 km/h na autostradzie - co dalej?

Jak beda to zalatwiac? Przez polska policje? czy odrazu wysla do mnie zdjatko?

Jeszcze nie ma umow o egzekwowaniu kar za wykroczenia, to ma sie zmienic juz niedlugo, bo sama KE uwaza, ze kierowcy w innych - niz wlasny - krajach leca sobie w kulki.

Jesli Ciebie zatrzymaja zaraz po wykroczeniu i nie zaplacisz na miescu, to wysla Ci rachunek do domciu. Jesli  go nie uregulujesz, to moga robic jazdy przy nastepnym wykroczeniu/kontroli drogowej. Na fotce maja nr rejestracyjny (dla nich bezwartosciowy) i facjate. Po nr rejestracyjnm nic nie zrobia a nawet gdyby byli tak zawzieci, ze cos w bazach by odnotowali, to na ewentualnej nastepnej kontroli musza miec wczesniejsza fote pod reka - samochodem moze jechac juz ktos inny...

Picasso

Data: 2009-04-06 11:03:52
Autor: Marcin J. Kowalczyk
Pa_blo pisze:
[...]

Szczegolnie, ze w niektorych krajach numer rejestracyjny auta przy zmianie wlasciela pozostaje stary - np. Irlandia, Holandia

Data: 2009-04-06 20:31:42
Autor: JG
Marcin J. Kowalczyk pisze:
Szczegolnie, ze w niektorych krajach numer rejestracyjny auta przy zmianie wlasciela pozostaje stary - np. Irlandia, Holandia
W PL w granicach powiatu również.

pozdrawiam,
JG

Data: 2009-04-06 18:27:43
Autor: robertcb
Cyknieto mi fote w Niemczech - przekroczenie o 20 km/h na autostradzie- co dalej?
Cyknieto mi fote w Niemczech - przekroczenie o 20 km/h na autostradzie - co dalej?

W Niemczech na autostradach nie ma ograniczeń prędkości.

Data: 2009-04-06 17:22:22
Autor: masti
Dnia Mon, 06 Apr 2009 18:27:43 +0200, robertcb napisał(a):

Cyknieto mi fote w Niemczech - przekroczenie o 20 km/h na autostradzie
- co dalej?

W Niemczech na autostradach nie ma ograniczeń prędkości.

za wyjatkiem miejsc gdzie są i wtedy są dosyć często kontrolowane.
Szczególnie dotyczy to większych wezłów i dróg w byłej NRD

--
mst <at> gazeta <.> pl
Jeep Grand Cheeroke 4.0L, Ford Mondeo 1,8

Data: 2009-04-07 06:15:42
Autor: Jarek Wójtowicz
robertcb@poczta.onet.pl napisał(a):
> Cyknieto mi fote w Niemczech - przekroczenie o 20 km/h na autostradzie - > co dalej?
> W Niemczech na autostradach nie ma ograniczeń prędkości.

Toś nas teraz kolego rozśmieszył...

--
Jarek
S80 2.9 B6294S2 196KM Geartronic

--

Cyknieto mi fote w Niemczech - przekroczenie o 20 km/h na autostradzie - co dalej?